Välillä voi kunnolla oikein huomata, että on Jumalan suunnitelmassa. Tapahtuu niin ihmeellisiä asioita joko itselle tai sitten itsensä kautta muille ihmisille.
Pysytelkää ihmiset hartaasti rukouksessa ja Jumalan sanan äärellä. Niin te saatte nähdä mitä ihmeellisempiä asioita omassa elämässänne!
Aamulla kun avaan silmäni, on jännitys pinnassa kun ei ollenkaan tiedä minkälainen päivä on edessä. Mitäköhän ihmeellistä tänään tapahtuu, mitä Herralla on tänään minulle näytettävää ja millehän tielle Hän mahtaakaan viedä?
Mahtavaa kulkea suuremman voiman vierellä, luottaen ja nojaten siihen, että Jumala rakastaa minua ja haluaa minulle hyvää. Kuljen Hänen polkujaan ja haluaisin myöskin sinut matkalle mukaan. Hän puhuu mielelleni ja kuiskaa minulle sydämeeni, miten minun pitäisi toimia. Hän antaa minulle ohjeita kuinka puhua ajatukseni. Kun teen sen mitä hän minulta pyytää, Hän mielistyy minuun ja pääsen lähemmäs ja lähemmäs Herraani, niin sydämessäni kuin myöskin sielussani.
Elämä on Kristus ja kuolema on voitto
Niin kuin Jeesus sanoi opetuslapsille, astukaa ulos veneestä ja tulkaa luokseni vedenpinnalle. Kaikki muut olivat peloissaan, mutta Pietari uskalsi astua ulos veneestä ja lähteä kulkemaan kohti Jeesusta. Matkalla Pietari kuitenkin alkoi vajoamaan veteen ja alkoi huutamaan Herraa niin Herra otti häntä kädestä kiinni ja veti turvaan luoksensa.
Tämä tapahtuma kuvaa hyvin meidän uskovaisten elämää. Meillä on tietty päämäärä ja se on Herra, mutta matkalla me saatamme horjahtaa ja meinaamme vajota veteen. Mutta ongelmat huomattuamme me huudamme Herraa, hän kuulee ja nostaa meidät takaisin vierelleen, vedenpinnalle, turvaan hänen valtansa suojaan.
Ethän vaivu epätoivoon Jumalan lapsi, sillä Herralla on sinulle tehtävä ja tarkoitus. Hän asettaa sinut ovelasti ja hiljaisesti paikkaan, missä tulet toimimaan Hänen valonaan lähimmäistesi elämissä. Olet heille soihtu, joka valaisee Herran tietä ja kirkkautta. Hän tulee kauttasi kohtaamaan ja puhuttelemaan suuriamääriä ihmisiä huomaamattasi, sillä tiedäthän, että sinussa asuu Hänen henkensä. Koska olethan antanut Hänelle avaimet sydämeesi ja antanut elämäsi Hänen käyttöön. Eikö omistaja voi omaisuudellaan toteuttaa omaa tahtoaan?
Älä murehdi omista kyvyistäsi. Sillä kun Hän on sinun kanssasi ja Hän on täydellinen, niin Hän antaa osaksesi Hänen apunsa. Suusi voi tulvia Hänen sanaansa ja Hän tulee siunaamaan sinun kätesi työt hedelmää kantaviksi. Kun nöyränä pyydän apua Häneltä, Hän tulee sinulle näyttämään rakkautensa, koska se on Hänelle mieluista. Älä jännitä, älä pelkää ihmisiä, koska he ovat sinun kaltaisiasi. Kun Hän on sinun kanssasi niin sinun ei pidä pelätä mitään, koska kyllähän sinäkin vanhempana pidät huolta lapsistasi. Kai sinä luotat Isäsi rakkauteen?
Vaikka kaikki murenisi ympäriltäni, vaikka elämä lähelläni muuttuisi kuolemaksi, vaikka lähimmäiseni kävisivät minua vastaan, vaikka kaikki maallinen rakennelma ja materiaali palaisi kuin roihuava tulipatsas ja sairaudet kalvaisivat minua kuin madot maata. Sinä et Herra jätä minua, sinä et muutu, sinun rakkautesi pysyy kuin taivas yllä maan, sinä et horju ja rakastat minua aina ja ikuisesti. Sinä asut kaikkialla ja kokoajan hoivaat minua läsnäolollasi, tikkaat haavani umpeen ja annat syytä iloita, sillä onhan kotini jo lähelläni, sinun valtakuntasi!
Samainen teksti sekä myöskin moni muu löytyy blogistani, http://followtheletters.blogspot.com/2011/09/jumalan-johdatus.html
Siunausta kaikille !
Jumalan johdatus
3
129
Vastaukset
Sinänsä upeaa luottamusta ja positiivisuutta sinulle,,mutta sallithan silti pienen huomautuksen asian tiimoilta?
Mistä tiedät, että juuri Jumala on läsnä sattumuksissa?
Eikö yhtään pistä ajattelemaan se, että Jumala kyllä antaa pahan tapahtua, mutta johdattelee kuitenkin yksityistä uskovaa ihmistä kristinopin mukaan monin tavoin..eli intervoituu näin päin?
Jumalanne siis tekisi jatkuvasti satoja(tai miljoonia) interventioita maailmaan ja lopettaisi kyseiset yksittäiset pahuudet., suojaisi( jne) mutta antaa kuitenkin suuren osan lapsistaan kärsiä hirvittävästi ja monesti ihan syyttään?
Jos Jumala johdattaa esim. sinua hyvään ja suojaa, niin miksi ei joitain sitten johdateta pois pahasta?
Jumala siis laittaa jonkun ihmisen valitsemaan oikein vaikuttamalla esim. hänen ali-tajuntaansa ja voimme tietty ajatella vastaavasti niin, että Jumala samalla tavalla 'johdattaa' ihmisen valitsemaan väärinkin( kuten paadutti vt:ssä sen faaraon).
Tämä asia liittyy olennaisesti Jumalkuvanne epä-oikeudenmukaisuuteen.Ei ole muuta johdattelijaa kuin ihmisen perisynti,eli psykologinen perimä
Se antaa vihjeitä ja vikkejä, joko hyviä tai pahoja riippuen ihmisen henkisen kehityksen tasosta- kokija
Totta, ihmeellisen maailman ihmettelijöitä tarvitsemme lisää :) Joilla on myönteisyyden ylijäämää annettavaksi muille. On sama minkä uskomusjärjestelmän puitteissa toimitaan.
Elämä on Kristus voisi olla eräs kristillinen mantra. Sillä elämähän on Kristus / Krishna / Allah / Kaikkiallinen Ilo / Kristallivirta / whatever mitä tähän keksitäänkään kuvaavaksi nimeksi
Sopiva balanssi tulevaisuuden toivon ja nykyhetken välillä. Pelkkä nykyhetki poistaisi maailman kokonaan (vielä ei ole sen aika), tulevaisuuden toivo hienontaa maailmaa jotta siinä on mukavampaa elää.
Silti: Nykyhetki saa yhä enemmän maailmassa valtaa nyt nousevalle maailman elinkaarelle siirryttyämme. Tämä aikaansaa kiinnostusta sisäisyyteen, mystiikkaan. Ja kun ihmisillä on yhä loogisemmat aivot niin suuntaus tieteellisenkaltaiseen loogiseen mystiikkaan lisääntyy.
Erona menneisyyden usvaisiin aikoihin ihminen suuntaa nyt mystiikkaan järjellä varustettuna. Mitä siitä seuraakaan? Ihan uusia näkymiä varmastikin, kun hahmotamme maailmaa loogisemman filtterin läpi. Ei mitään lopullista totuutta, yksi kehitysaskel on otettu eteenpäin. Vanhat uskomusjärjestelmät ovat edelleen käyttökelpoisia, kun ihmiset elävöittävät niitä omilla kokemuksillaan.
Näin ne saavat lihaa luiden päälle. Myönteisyys on tämän ajan avain. Ihan uus juttu kokemukseni mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719537- 756522
- 286176
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni985965Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435819Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1005698- 625123
- 434807
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604170- 493785