Menkääpäs itse Idols-kilpailuun! Eipä taitais kantti kestää! Hyvähän sitä on puskasta huudella!
miksi haukutte kateelliset nollat???!!
2
405
Vastaukset
- ei nappaa
Etkö itse voi uskoa että ihan kaikkia ei vain voi napata se että trukkikuski menee hoilaamaan telkkuun ja voi kun se sitten on "Niin hyvä"..
Ei varmasti laula huonosti mutta moisia suorituksia kuulee 15 tusinassa.
Kaikki eivät ole markkinointivoimien ohjelmoitavissa kuten sinä. Miksi et tutustuisi jonkin musiikkilajin, esim. konemusiikin juuriin? Siitäkään et tiedä varmaan kuin barbie girl kappaleen.
Tällaiset Hanna Pakariset on tarkoitettu itseään vielä etsiville nuorille, jotka ostavat musiikki periaattella "kun kaverikin osti", med pappas kreditcard. - Kana
mutta en viitsi mennä huippuäänelläni nöyryyttämään popparipellejä. En viitsi luovuttaa ääntäni niin ala-arvoiseen kilpailuun. Minä teen vielä suuria, eikä siihen tarvita poppariskeidaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663112Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 95958
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849