Anteeks äiti..

äidinomaenkeli

Jos vain tietäisitkin mitä rakas tyttösi puuhaakaan tässä maailmassa, et antaisi anteeksi. Uskot kaiken mitä sinulle sanon, etkä usko että tekisin näin paljon pahaa..
Rakas äiti minä juon alkoholia, poltan, liikun ihmisten kanssa joista et pidä, nussin, valehtelen sinulle, olen huora, prostituutio, käytän ihmisiä törkeästi hyväksi, olen tunteeton, teen tyhmyyksi, olen sadisti, teen itselleni sellaista mitä sinä et suvaitse, huijaan sinulta ja muilta rahaa, ja vaikka mitä mistä sinä et tiedä ja hyvä niin.. anteeksi äiti, mutta tästä elämästä minä pidän,elämästä jota sinä todella halveksit.

128

7121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JK

      en AN NA ANTEKSI

      • odotusta.odotusta

        mulla taas on miniä joka kantaa ruokaa mulle kotiin.itse olen työssä vammautunut saan kelalta muutaman satasen rahaa kuussa,jotka kaikki menee laskuihin.sähkölasku tuli 580 euroa joten seuraavakin kuukausi ollaan toisten ruokaavun tarpeessa.miniä käyttää minua hakemassa,aina eu ruokaapu,pakkauksen pussit.niillä pärjää pari viikoa kun oikein näkysästi syö niitä.sitä ihmettelen että miten.kela ja varma voi kiusata ihmisiä ja sairastuu henkisesti.itsekkin masennuin kelan ja varman myllytyksestä,nyt syön mielen terveys lääkkeitä ja odottelen eläkettä jo kuusivuotta.missä on meidän päättäjien järki,minäkin aivovammaisena masentuneena osaan lukea että työkyvytön,ei kuntoutettavissa työhön.kyllä narkolepsiaa ym jokelan ampujien ihmisiä höösätään.kuka pitää meidän puolia muu kuin eu ruokaapu.


      • varmaan kelaa
        odotusta.odotusta kirjoitti:

        mulla taas on miniä joka kantaa ruokaa mulle kotiin.itse olen työssä vammautunut saan kelalta muutaman satasen rahaa kuussa,jotka kaikki menee laskuihin.sähkölasku tuli 580 euroa joten seuraavakin kuukausi ollaan toisten ruokaavun tarpeessa.miniä käyttää minua hakemassa,aina eu ruokaapu,pakkauksen pussit.niillä pärjää pari viikoa kun oikein näkysästi syö niitä.sitä ihmettelen että miten.kela ja varma voi kiusata ihmisiä ja sairastuu henkisesti.itsekkin masennuin kelan ja varman myllytyksestä,nyt syön mielen terveys lääkkeitä ja odottelen eläkettä jo kuusivuotta.missä on meidän päättäjien järki,minäkin aivovammaisena masentuneena osaan lukea että työkyvytön,ei kuntoutettavissa työhön.kyllä narkolepsiaa ym jokelan ampujien ihmisiä höösätään.kuka pitää meidän puolia muu kuin eu ruokaapu.

        tuo on normaalia,kelan ja varman toimintaa,kiusataan ihmisiä jotka on työssä vammautuneet.ei kelassa ja varmassa ole lukutaitoisia ihmisiä.vaikka kaikissa tutkimuksissa jotka he itse on halunneet,tehtäväksi vammautuneen ihmisen tutkittavaksi.jossa kaikissa lukee työkyvytön ei kuntoutettavissa työhön.miksi he kiusaavat ihmisiä että sairastuvat lisää henkisesti.siitähän tulee vain kuluja lisää yhteiskunnalle.millä ihmeen rahalla mennään kuntoutukseen ja fysikaaliseen kun ne muutama satanen minkä saa kelalta sairauden takia,menee sähkölaskuihin ja vakutusmaksuihin.kaiken huippu sairas työkyvytön,niin kelan lappuun kirjoitettava työtön,vaikka on sairas työkyvytön.miksi kela vaatii kirjoittamaan väärin sairaspäiväraha lappu,olisi se oikea eikä työtön.onneksi naapurit antaa ruokaa ja kuljettavat asioilla............


      • PImPamPom

        KIrjoituksen aloittaja on tyhmä mitätön sekopää! Ei muuta.


      • jopeopex
        varmaan kelaa kirjoitti:

        tuo on normaalia,kelan ja varman toimintaa,kiusataan ihmisiä jotka on työssä vammautuneet.ei kelassa ja varmassa ole lukutaitoisia ihmisiä.vaikka kaikissa tutkimuksissa jotka he itse on halunneet,tehtäväksi vammautuneen ihmisen tutkittavaksi.jossa kaikissa lukee työkyvytön ei kuntoutettavissa työhön.miksi he kiusaavat ihmisiä että sairastuvat lisää henkisesti.siitähän tulee vain kuluja lisää yhteiskunnalle.millä ihmeen rahalla mennään kuntoutukseen ja fysikaaliseen kun ne muutama satanen minkä saa kelalta sairauden takia,menee sähkölaskuihin ja vakutusmaksuihin.kaiken huippu sairas työkyvytön,niin kelan lappuun kirjoitettava työtön,vaikka on sairas työkyvytön.miksi kela vaatii kirjoittamaan väärin sairaspäiväraha lappu,olisi se oikea eikä työtön.onneksi naapurit antaa ruokaa ja kuljettavat asioilla............

        Kyllä on nyt pisteet ja pilkut pahasti kirjoittajalla sekaisin. Samoin isot kirjaimet. Hahahahahaahahaha...

        Opettele kirjoittamaan ja käyttämään isoja kirjaimia lauseiden alussa niin ihmiset jaksaa kiinnostua edes lukemaan vai kirjoitatko itsellesi tänne. Selkeä oikeaoppinen kirjoitustapa pisteet, pilkut ja isot kirjaimet tulee osata joka on yli 15vuotias.


        Kirjoituksesi näyttää tältä silmissäni..

        tuoonnormaaliakelanjavarmantoimintaakiusataanihmisiäjotkaontyössä vammautuneeteikelassajavarmassaolelukutaitoisiaihmisiävaikka kaikissa tutkimuksissajotkaheitseonhalunneettehtäväksivammautuneenihmisen tutkittavaksijossakaikissalukeetyökyvytöneikuntoutettavissatyöhönmiksihe kiusaavatihmisiäettäsairastuvatlisäähenkisestisiitähäntuleevainkulujalisää yhteiskunnallemilläihmeenrahallamennäänkuntoutukseenjafysikaaliseenkunnemuutamasatanenminkäsaakelaltasairaudentakiameneesähkölaskuihinjavakutusmaksuihinkaikenhuippusairastyökyvytönniinkelanlappuunkirjoitettavatyötönvaikkaonsairastyökyvytönmiksikelavaatiikirjoittamaanväärinsairaspäivärahalappuoisiseoikeaeikätyötönonneksinaapuritantaaruokaajakuljettavatasioilla............

        Takaisin kouluun siitä mars mars opettelemaan kirjoittamaan!


      • kysyn vaan......
        odotusta.odotusta kirjoitti:

        mulla taas on miniä joka kantaa ruokaa mulle kotiin.itse olen työssä vammautunut saan kelalta muutaman satasen rahaa kuussa,jotka kaikki menee laskuihin.sähkölasku tuli 580 euroa joten seuraavakin kuukausi ollaan toisten ruokaavun tarpeessa.miniä käyttää minua hakemassa,aina eu ruokaapu,pakkauksen pussit.niillä pärjää pari viikoa kun oikein näkysästi syö niitä.sitä ihmettelen että miten.kela ja varma voi kiusata ihmisiä ja sairastuu henkisesti.itsekkin masennuin kelan ja varman myllytyksestä,nyt syön mielen terveys lääkkeitä ja odottelen eläkettä jo kuusivuotta.missä on meidän päättäjien järki,minäkin aivovammaisena masentuneena osaan lukea että työkyvytön,ei kuntoutettavissa työhön.kyllä narkolepsiaa ym jokelan ampujien ihmisiä höösätään.kuka pitää meidän puolia muu kuin eu ruokaapu.

        Sähkölasku 580 euroa !

        Käsittääkseni sähkölasku tulee useille 4 kertaa vuodessa, joten tästä kun laskee niin kulutuksesi on noin 3870 kW/h (kilowattituntia).

        Kokonaiskulutuksesi on vuodessa siis 15500 kW/h, joka on pienen tai keskisuuren omakotitalon vuosikulutus.

        Oletko ajatellut muuttavasi omakotitalosta pieneen kerrostalo asuntoon ja sitä kautta säästää rahaa?


      • jumanzwiidu
        jopeopex kirjoitti:

        Kyllä on nyt pisteet ja pilkut pahasti kirjoittajalla sekaisin. Samoin isot kirjaimet. Hahahahahaahahaha...

        Opettele kirjoittamaan ja käyttämään isoja kirjaimia lauseiden alussa niin ihmiset jaksaa kiinnostua edes lukemaan vai kirjoitatko itsellesi tänne. Selkeä oikeaoppinen kirjoitustapa pisteet, pilkut ja isot kirjaimet tulee osata joka on yli 15vuotias.


        Kirjoituksesi näyttää tältä silmissäni..

        tuoonnormaaliakelanjavarmantoimintaakiusataanihmisiäjotkaontyössä vammautuneeteikelassajavarmassaolelukutaitoisiaihmisiävaikka kaikissa tutkimuksissajotkaheitseonhalunneettehtäväksivammautuneenihmisen tutkittavaksijossakaikissalukeetyökyvytöneikuntoutettavissatyöhönmiksihe kiusaavatihmisiäettäsairastuvatlisäähenkisestisiitähäntuleevainkulujalisää yhteiskunnallemilläihmeenrahallamennäänkuntoutukseenjafysikaaliseenkunnemuutamasatanenminkäsaakelaltasairaudentakiameneesähkölaskuihinjavakutusmaksuihinkaikenhuippusairastyökyvytönniinkelanlappuunkirjoitettavatyötönvaikkaonsairastyökyvytönmiksikelavaatiikirjoittamaanväärinsairaspäivärahalappuoisiseoikeaeikätyötönonneksinaapuritantaaruokaajakuljettavatasioilla............

        Takaisin kouluun siitä mars mars opettelemaan kirjoittamaan!

        Itselläsikin taitaa olla dysleksia tai ainakin jonkinsortin lukihäiriö, koska et osannut lukea, että edellinen kirjoittaja (siis kaksi edellistä tod. näk. sama) kirjoitti olevansa aivovammainen! Hyvä, että hän ilmaisee itseään noinkin hyvin, oli sitten pilkut vaikka missä tahansa.

        Niin, ja oikeinkirjoituksesta; kun kirjoitat 15-vuotias, niin 15:n ja v:n väliin tulee viiva. Eli, jos alkaa muiden pilkkuja viilailla, niiiiin ehkä kannattaisi viilata ne omat ensin. Pilkkusäännöistä ja lauseenrakenteista ei sinulle, koulutuksesi tässä vaiheessa, ole hyötyä edes kertoa. Että ihan reippaasti vain sinne suosittelemaasi paikkaan!


      • Jopeena
        jumanzwiidu kirjoitti:

        Itselläsikin taitaa olla dysleksia tai ainakin jonkinsortin lukihäiriö, koska et osannut lukea, että edellinen kirjoittaja (siis kaksi edellistä tod. näk. sama) kirjoitti olevansa aivovammainen! Hyvä, että hän ilmaisee itseään noinkin hyvin, oli sitten pilkut vaikka missä tahansa.

        Niin, ja oikeinkirjoituksesta; kun kirjoitat 15-vuotias, niin 15:n ja v:n väliin tulee viiva. Eli, jos alkaa muiden pilkkuja viilailla, niiiiin ehkä kannattaisi viilata ne omat ensin. Pilkkusäännöistä ja lauseenrakenteista ei sinulle, koulutuksesi tässä vaiheessa, ole hyötyä edes kertoa. Että ihan reippaasti vain sinne suosittelemaasi paikkaan!

        Luetunymmärtämisen kannalta on huomattavasti tärkeämpää se, että virkkeiden isot alkukirjaimet ja pisteet ovat paikoillaan kuin se, kirjoittaako 15-vuotiaan oikein väliviivalla vai ei. Minä pystyin lukemaan tuon sinunkin tekstisi ihan sujuvasti, vaikka siinä on kaksi pilkkuvirhettä. Eli pilkunviilaamisesta voi kyllä syyttää sinua, ei tuota kirjoittajaa, joka huomautti isoista alkukirjaimista ja pisteistä.


    • Kuulostaa tutulta. Minä poltan Westiä, juon pommaccia, liikun epämääräisten ihmisten parissa kertoen, että on ulospääsy ja ei tartte kantaa morkkista jos pääsee ulos siitä matrixista missä on ja tulee totuuteen. Totuus tekee vapaaksi. Ei sinun kaikkee tartte äiteelles kertoa mutta jos alottaisit sillä että kertoisit sen hänelle joka ton kaiken näkee sekä myös ajatusmaalimasi. Minä pidin erittäin paljon viinasta naisista ja röökistä- Päädyin lopulta soittamaan kitaraa kadulle ja ihmiset sylki päälle kun kuuli mistä laulan. Nyt ei enää viina haittaa mutta ihmiset kuitenkin sylkee päälle siksi, että he eivät halua muuttua vaan pysyä siellä turvallisessa valhemaailmassaan joka on täynnä korvikkeita. Oma valintasi enkä syytä sinua. Jokaisen tarttee tehdä virheensä että niistä voi oppia

      • Kosto on suloista

        Liikenteessä voi olla myös ilkeä siten, että pistää vasaralla säpäleiksi sellaisten autoista vilkut, jotka eivät niitä käytä! Oppivat edes jotain, varsinkin, kun laittaa lapun, että " et näitä tarvitse kuitenkaan" ! Meinaan ottaa ihan tarpeeksi päähän nuo, jotka ei käytä vilkkuja kääntyessään! Samoin törkeitä ohittelijoita kannattaa rankaista. Saahan niiden nimen ja osoitteen helposti rekkarin perusteella....


      • Hvyys voittaa?
        Kosto on suloista kirjoitti:

        Liikenteessä voi olla myös ilkeä siten, että pistää vasaralla säpäleiksi sellaisten autoista vilkut, jotka eivät niitä käytä! Oppivat edes jotain, varsinkin, kun laittaa lapun, että " et näitä tarvitse kuitenkaan" ! Meinaan ottaa ihan tarpeeksi päähän nuo, jotka ei käytä vilkkuja kääntyessään! Samoin törkeitä ohittelijoita kannattaa rankaista. Saahan niiden nimen ja osoitteen helposti rekkarin perusteella....

        Tiedättehkä kummin päin asian laki näkee? Kiltti on hyvä ja Ilkeä on paha. En usko, että Jumalakaan kovin usein muuttaa noiden kombinaatiota, mutta hyvien lihoja on vähemmän kuin pahojen lihoja. Hyvä on suurempi voima siksi.


      • Hus

        Tämä on minun luukkuni!Ei sinun eikä äitini,vaan minun oma pikkuboksini ja olen täällä kantapäät rakoilla ja nenä pystyssä niin ivallisena kuin suinkin osaan ja tulen itsenäisesti jotenkuten näillä pikku-,pikku viikkorahoillani.Hmm.Toimeen. Ja hus siitä ennenkuin ääneni alkaa nousta ja itsetuntoni.Hmm.Herää.


      • Mulukku naapuri
        Kosto on suloista kirjoitti:

        Liikenteessä voi olla myös ilkeä siten, että pistää vasaralla säpäleiksi sellaisten autoista vilkut, jotka eivät niitä käytä! Oppivat edes jotain, varsinkin, kun laittaa lapun, että " et näitä tarvitse kuitenkaan" ! Meinaan ottaa ihan tarpeeksi päähän nuo, jotka ei käytä vilkkuja kääntyessään! Samoin törkeitä ohittelijoita kannattaa rankaista. Saahan niiden nimen ja osoitteen helposti rekkarin perusteella....

        Tästäpä mileeni tuli, että v- mäisille naapuireillekin voi olla ilkeä.
        Kusee uunipellille, laittaa pellin kusineen päivineen pakastimeen ja luomus on valmis!
        Naapurin postiluukusta vaan sisään. *wirn*


      • HUHUHUHU2
        Kosto on suloista kirjoitti:

        Liikenteessä voi olla myös ilkeä siten, että pistää vasaralla säpäleiksi sellaisten autoista vilkut, jotka eivät niitä käytä! Oppivat edes jotain, varsinkin, kun laittaa lapun, että " et näitä tarvitse kuitenkaan" ! Meinaan ottaa ihan tarpeeksi päähän nuo, jotka ei käytä vilkkuja kääntyessään! Samoin törkeitä ohittelijoita kannattaa rankaista. Saahan niiden nimen ja osoitteen helposti rekkarin perusteella....

        Ongelmaksi tulee vaan se, että rekkarin mukaan saadaan haltija tai omistaja, mutta kuljettaja voi olla kuka vaan? Kannattaa vähän miettiä et mitä tekee, voi päästä käräjille! HUHUHUHUHU!!!


      • liikkuvasadevesiränn
        Hus kirjoitti:

        Tämä on minun luukkuni!Ei sinun eikä äitini,vaan minun oma pikkuboksini ja olen täällä kantapäät rakoilla ja nenä pystyssä niin ivallisena kuin suinkin osaan ja tulen itsenäisesti jotenkuten näillä pikku-,pikku viikkorahoillani.Hmm.Toimeen. Ja hus siitä ennenkuin ääneni alkaa nousta ja itsetuntoni.Hmm.Herää.

        Katos yksi räkänokkahan se sielä on.

        Nenä niin pystyssä että sadevesi huuhtoo sieraimia samalla tavalla aivan kuin ränniä pitkin.

        Ällöttävä näyteikkunapeilaajanaristi. Hyi he*vetti. Huh puistattaa ihan saata*asti.

        Tottahan nyt narsistit aina tunnistaa ! Hahahahahahaaa. Kylän koirat ja kissat nauraa teille herneaivoille.


      • azorex
        Hvyys voittaa? kirjoitti:

        Tiedättehkä kummin päin asian laki näkee? Kiltti on hyvä ja Ilkeä on paha. En usko, että Jumalakaan kovin usein muuttaa noiden kombinaatiota, mutta hyvien lihoja on vähemmän kuin pahojen lihoja. Hyvä on suurempi voima siksi.

        Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat tytöt joutuu mustan enkelin pataan kiehumaan, hähähähähähähähähähähäääää!!!!!


      • Todellinen luomus
        Mulukku naapuri kirjoitti:

        Tästäpä mileeni tuli, että v- mäisille naapuireillekin voi olla ilkeä.
        Kusee uunipellille, laittaa pellin kusineen päivineen pakastimeen ja luomus on valmis!
        Naapurin postiluukusta vaan sisään. *wirn*

        Jos tuo on oma keksintösi niin ei mikään ihan huono idea.


    • 28

      eli olet tyypillinen suomalainen nainen
      ei mitään uutta auringon alla :)

      • Paitsi eihän tyypillinen suomalainen nainen oo prostutoitu,tarkotit enemmin toi muita?


      • reppanat
        titta.k kirjoitti:

        Paitsi eihän tyypillinen suomalainen nainen oo prostutoitu,tarkotit enemmin toi muita?

        Mutta 28 onkin tyypillinen naisten halveksija siitä syystä ilmeisesti, että ei onnistu nössönä naista saamaan.


      • Akkapsykopaatit Oy
        titta.k kirjoitti:

        Paitsi eihän tyypillinen suomalainen nainen oo prostutoitu,tarkotit enemmin toi muita?

        Tuo on minustakin just niin tyypillinen suomalainen nainen kuin vain olla. Hyvin aloittaja ja avoimesti kirjoitti mitä pask'ja oikeasti ovat. Ihan hirveitä. Hirveitä vaikka olisi ulkonäköä. Kun luonne ei voi yksinkertaisesti olla naisella hyvä niin se on selvää koska naiset ovat mielenvikaisia psykopaatteja, huijareita, patologisia valehtelijoita. Hhyvin monella miehellä on kokemusta huijariakois*a.

        Yäk!


      • peiliä
        Akkapsykopaatit Oy kirjoitti:

        Tuo on minustakin just niin tyypillinen suomalainen nainen kuin vain olla. Hyvin aloittaja ja avoimesti kirjoitti mitä pask'ja oikeasti ovat. Ihan hirveitä. Hirveitä vaikka olisi ulkonäköä. Kun luonne ei voi yksinkertaisesti olla naisella hyvä niin se on selvää koska naiset ovat mielenvikaisia psykopaatteja, huijareita, patologisia valehtelijoita. Hhyvin monella miehellä on kokemusta huijariakois*a.

        Yäk!

        Autetaan logiikkaasi niin, että on ihmisiä, jotka eivät ole luonteeltaan miellyttäviä. Ihmisiin kuuluu sekä miehiä että naisia, tasapuolisesti.
        Oletko koskaan ajatellut, miksi nainen x on hirveä? Olisiko lapsuuskoti ollut surkea, ja siitä eteenpäin kaikki muukin yhtä surkeutta. Ei paha itsestään sikiä, vaan paha syntyy pahasta, kovuus huonosta kohtelusta, ylisummaan rakkaudettomuus tuottaa pahuutta.
        Kerro lisää äidistäsi?


    • Niin minäkin

      tuo on taas täyttä potaskaa, kunhan yläpito vain taas keksi aiheen josta fantasisoi !!!

    • BUAHAHAHAAA.

      BUAHAHAHAAA

    • KATI

      Ihmiset sylki päälle jos vain tietäisitkin kuka olet ja mista tulet.

      • Liatz Krupp

        -Vain Jumalaan voi luottaa.


      • Näky nyt!
        Liatz Krupp kirjoitti:

        -Vain Jumalaan voi luottaa.

        David Wilkerson sai näyn 1973 joista monet asiat ovat toteutuneet, kuten Islannin tulivuoren purkaus. Japanin maanjäristys. Wilkerson on nähnyt myös, että USA.han iskee raju maanjäristys, sekä sen jälkeen kaksi muuta järistystä, jotka lähtevät Aleuteilta, jotka aiehuttavat pienempiä järistyksiä USAn koko länsirannikolle. Otteita Wilkersonin Näky kirjasta:

        Tulevaisuuden nuoriso-ongelma nro yksi on se, että lapset vihaavat vanhempiaan ja nousevat vanhempiaan vastaan. Teini-ikäisten alkoholismi lisääntyy, kapinaa hengellistä tyhjyyttä vastaan. Miljoonat viattomat lapset tulevat kaltoin kohdelluiksi vanhempiensa avioeron tähden.

        Rajut säämuutokset ja maanjäristykset tulevat rikkomaan ennätyksiä ympäri maailmaa. Maailma saa todistaa suurten kärsimysten alkuvaiheita, jotka historian rajuimmat säänmuutokset, tulvat ja hirvittävät onnettomuudet ovat aiheuttaneet. Sellaisia ei ole vielä koskaan ennen nähty.


        - Nälänhätä tulossa. Tulee katastrofi vuosia, jolloin kuivuus, tulvat ja muut säästä johtuvat onnettomuudet vievät mennessään suuria määriä maailmanravintovarastoista. Lumettomat talvet on tulossa, kuivuutta, tulvia,,,Maapallon väkiluku kasvaa nopeammin kuin ruokavarastot. Hirmumyskyt, pyörremyrskyt ja raemyrskyt lisääntyy ja niitä esiintyy yhä useammin aiheuttaen tuhojaan. Maanpurkaukset, veri-ja kuusumu, kosmiset myrskyt- nämä ja monet muut tapahtumat saavat monet ihmettelemään. Usva, joka leijuu maailmankaikkeudessa, muuttaa kuun punaiseksi ja saa aikaan pimeitä aikoja maapallolla- melkein kuin aurinko lakkaisi paistamasta.

        Jumalan sanat pelottaville ajoille on, ettei kristityn tarvitse pelätä, sillä JUMALALALLA ON KAIKKI HALLINNASSA! "Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröit minut pelastuksen reimulla." (Ps.32:7)

        Taloudellinen sekasorto. Romahdus tulossa. Edessämme on maailmanlaajuinen taloudellinen sekasorto. (näystä selvin.) Yhdysvaltain dollari ei ole ainoa joka heikkenee, vaan myös muut maailman valuutat ovat samassa asemassa. Näyssä taloudellinen sekasorto iskee ensiksi Eurooppaan, sitten Japaniin, Yhdysvaltoihin, Kanadaan ja ennen pitkää muihinkin maihin. Autoteollisuus kärsii tuolloin pahoja tappiota. Melkein kaikki mikä vaikuttaa talouselämään, näyttää synkältä. Lama alkaa paikoittain- mutta vaikuttaa lopulta kaikkeen teollisuuteen.

        Näyssä Wilkerson näki , että kaikki maailman rahajärjestelmät vaaditaan järjestettävän uudelleen yhtenäiseksi järjestelmäksi. Wilkerson uskoo, että syntyy uusi Rooman valtakunta. Sieltä nousee maailmaan sellainen johtaja joka luo järjestyksen. Luodaan "kävelevä luottokortti" järjestelmä.

        Näkymättömät numerot piirretään otsaan ja kyynervarteen. Merkki vaaditaan kaikilta, eikä kukaan voi OSTAA tai MYYDÄ ilman tätä näkymättömästi (numero näkyy fotoskoopissa.) tatuoitua numeroa. Kehitetään jonkinlainen yleismaailmallinen luottokorttijärjestelmä, ja kansakunnat voivat käyttää paljon luottoja hyväkseen.

        Wilkersonille näytetään, että taloudelliset pysähdykset ja sekasorto aiheuttaa ihmisillä hätää ja kärsimystä. Itsemurhat lisääntyvät.

        Saastan tulva. Moraalinen romahdus on tulossa. Wilkerson näkee, että himon demoninen henki pyyhkii yli monien kansojen tuoden mukanaan alastomuutta, turmeltuneisuutta ja saastan tulvaa. Wilkeson näkee alastomuuden lisääntyvän televisiossa, lehtikioskeilla, yms. informaateissa. Hän puhuu homoseksuaalisesta epidemiasta.

        Hän näkee näyssä massahomoseksualismin leviävän sekä poikkeavien seksuaalirikosten tulevan yhä tavallisemmaksi ja paheellisemmiksi. Lankeaminen lisääntyy. Miehen ja vaimon vaihto lisääntyy ja suuret määrät nuoria elää yhdessä menemättä naimisiin. Hän näkee, että moraalittomuus johtaa rakkauden kylmenemiseen. Aistillisia nautintoja rakastavia on paljon enemmän kuin niitä, jotka rakastavat Jumalaa. Näyssä näytetään joidenkin pappien lankeavan seksuaaliseen siveettömyyteen. Osa papeista "pehmenee" avioeroille. Pappien keskuudessa paljolti kaksinaismoralismia. Tulee juoruja, vääriä oppeja, Pyhän Hengen laiminlyöntiä, valheellinen Jeesus-liike sekä oikean Jeesus-liikkeen uudestisyntyminen.

        Sanoma, jonka sain kaikille tosi uskoville, on tämä: Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon. (Sananl.27:12)

        Kirjasta: David Wilkerson -Näky, Päiväosakeyhtiö 1974.


      • nainen.

        Ilmankos oot - Epäsosiaalisuus ja kyvyttömyys seurustella oikeiden ihmisten kanssa
        - Liian neuroottinen, mielenterveysongelmainen.


      • Harhauskontohuijaus
        Liatz Krupp kirjoitti:

        -Vain Jumalaan voi luottaa.

        Tiedän mitä tarkoitat..

        Jumalaan voi luottaa mutta ei sanansaattajaan joka on huijarinainen ja joka etenkin yrittää jumalan sanaa levittämällä luoda viattomuuden verhon muiden ihmisten silmissä ja jatkaa sekopäisiä touhuja.

        Minunkin mielestä akat ovat täysin psykopaatteja. Totuus tekee kipeää ja se kuuluu ja näkyy myös näillä palstoilla.


      • sikhi5
        Liatz Krupp kirjoitti:

        -Vain Jumalaan voi luottaa.

        Minkä merkkistä Jumalaa tarkoitit?
        Erilaisia Jumalia on koko maailma täynnä.


      • profeetta*
        Näky nyt! kirjoitti:

        David Wilkerson sai näyn 1973 joista monet asiat ovat toteutuneet, kuten Islannin tulivuoren purkaus. Japanin maanjäristys. Wilkerson on nähnyt myös, että USA.han iskee raju maanjäristys, sekä sen jälkeen kaksi muuta järistystä, jotka lähtevät Aleuteilta, jotka aiehuttavat pienempiä järistyksiä USAn koko länsirannikolle. Otteita Wilkersonin Näky kirjasta:

        Tulevaisuuden nuoriso-ongelma nro yksi on se, että lapset vihaavat vanhempiaan ja nousevat vanhempiaan vastaan. Teini-ikäisten alkoholismi lisääntyy, kapinaa hengellistä tyhjyyttä vastaan. Miljoonat viattomat lapset tulevat kaltoin kohdelluiksi vanhempiensa avioeron tähden.

        Rajut säämuutokset ja maanjäristykset tulevat rikkomaan ennätyksiä ympäri maailmaa. Maailma saa todistaa suurten kärsimysten alkuvaiheita, jotka historian rajuimmat säänmuutokset, tulvat ja hirvittävät onnettomuudet ovat aiheuttaneet. Sellaisia ei ole vielä koskaan ennen nähty.


        - Nälänhätä tulossa. Tulee katastrofi vuosia, jolloin kuivuus, tulvat ja muut säästä johtuvat onnettomuudet vievät mennessään suuria määriä maailmanravintovarastoista. Lumettomat talvet on tulossa, kuivuutta, tulvia,,,Maapallon väkiluku kasvaa nopeammin kuin ruokavarastot. Hirmumyskyt, pyörremyrskyt ja raemyrskyt lisääntyy ja niitä esiintyy yhä useammin aiheuttaen tuhojaan. Maanpurkaukset, veri-ja kuusumu, kosmiset myrskyt- nämä ja monet muut tapahtumat saavat monet ihmettelemään. Usva, joka leijuu maailmankaikkeudessa, muuttaa kuun punaiseksi ja saa aikaan pimeitä aikoja maapallolla- melkein kuin aurinko lakkaisi paistamasta.

        Jumalan sanat pelottaville ajoille on, ettei kristityn tarvitse pelätä, sillä JUMALALALLA ON KAIKKI HALLINNASSA! "Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröit minut pelastuksen reimulla." (Ps.32:7)

        Taloudellinen sekasorto. Romahdus tulossa. Edessämme on maailmanlaajuinen taloudellinen sekasorto. (näystä selvin.) Yhdysvaltain dollari ei ole ainoa joka heikkenee, vaan myös muut maailman valuutat ovat samassa asemassa. Näyssä taloudellinen sekasorto iskee ensiksi Eurooppaan, sitten Japaniin, Yhdysvaltoihin, Kanadaan ja ennen pitkää muihinkin maihin. Autoteollisuus kärsii tuolloin pahoja tappiota. Melkein kaikki mikä vaikuttaa talouselämään, näyttää synkältä. Lama alkaa paikoittain- mutta vaikuttaa lopulta kaikkeen teollisuuteen.

        Näyssä Wilkerson näki , että kaikki maailman rahajärjestelmät vaaditaan järjestettävän uudelleen yhtenäiseksi järjestelmäksi. Wilkerson uskoo, että syntyy uusi Rooman valtakunta. Sieltä nousee maailmaan sellainen johtaja joka luo järjestyksen. Luodaan "kävelevä luottokortti" järjestelmä.

        Näkymättömät numerot piirretään otsaan ja kyynervarteen. Merkki vaaditaan kaikilta, eikä kukaan voi OSTAA tai MYYDÄ ilman tätä näkymättömästi (numero näkyy fotoskoopissa.) tatuoitua numeroa. Kehitetään jonkinlainen yleismaailmallinen luottokorttijärjestelmä, ja kansakunnat voivat käyttää paljon luottoja hyväkseen.

        Wilkersonille näytetään, että taloudelliset pysähdykset ja sekasorto aiheuttaa ihmisillä hätää ja kärsimystä. Itsemurhat lisääntyvät.

        Saastan tulva. Moraalinen romahdus on tulossa. Wilkerson näkee, että himon demoninen henki pyyhkii yli monien kansojen tuoden mukanaan alastomuutta, turmeltuneisuutta ja saastan tulvaa. Wilkeson näkee alastomuuden lisääntyvän televisiossa, lehtikioskeilla, yms. informaateissa. Hän puhuu homoseksuaalisesta epidemiasta.

        Hän näkee näyssä massahomoseksualismin leviävän sekä poikkeavien seksuaalirikosten tulevan yhä tavallisemmaksi ja paheellisemmiksi. Lankeaminen lisääntyy. Miehen ja vaimon vaihto lisääntyy ja suuret määrät nuoria elää yhdessä menemättä naimisiin. Hän näkee, että moraalittomuus johtaa rakkauden kylmenemiseen. Aistillisia nautintoja rakastavia on paljon enemmän kuin niitä, jotka rakastavat Jumalaa. Näyssä näytetään joidenkin pappien lankeavan seksuaaliseen siveettömyyteen. Osa papeista "pehmenee" avioeroille. Pappien keskuudessa paljolti kaksinaismoralismia. Tulee juoruja, vääriä oppeja, Pyhän Hengen laiminlyöntiä, valheellinen Jeesus-liike sekä oikean Jeesus-liikkeen uudestisyntyminen.

        Sanoma, jonka sain kaikille tosi uskoville, on tämä: Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon. (Sananl.27:12)

        Kirjasta: David Wilkerson -Näky, Päiväosakeyhtiö 1974.

        No kuulostaa tutulta, eikös tämä ole jo toteutunut, niin ettei tämä nyt enää ole mikään ennustus.


      • Wilkerson fani
        profeetta* kirjoitti:

        No kuulostaa tutulta, eikös tämä ole jo toteutunut, niin ettei tämä nyt enää ole mikään ennustus.

        Kaikki ei ole vielä toteutuneet näystä, minkä Wilkerson näki monena yönä. Hän ennusti vuonna 1973, että hänen sukupolvi tulee näkemään näiden asioiden toteutumisia, jotkut voivat viedä aikaa.

        Kirjan jälkeenkin hän Tiesi 3-viikkoa ennen WTC-iskuja, että jotakin isoa tulee tapahtumaan USA.ssa. Kirjan Näyn pahimmat tapahtumat ovat vielä tapahtumatta. Pahin aika tulee olemaan tuo, kun ihmiset eivät voi ostaa eikä myydä ilman merkkiä tai kumartamatta petoa. Jumala vuodattaa ankaria vihansa maljoja ihmisten päälle Antikristuksen aikana. Hän puhuu myös maailman viimeisestä taistelusta, Harmageddonista. Kannattaa lukea, jännityskirjallisuutta parhaasta päästä, koska on todellista! :

        http://kauppa.tv7.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/15092008-99765/Products/475044


    • kilttityttö

      Tietäsit vaa mitä äitis tekee.No opit kunhan aukuseks kasvat.

    • MIssähän on se loogisesti sitova peruste, joka osoittaa tuon tekstin olevan ylläpidon toimittama? Odotan pikaista vastausta, tosin en taida viitsiä tulla sitä täältä lukemaan.

      Niinkö se sitten on, että kovat naiset pyytävät äitiltään anteeksi? Jos todella pitää moisesta, niin miksi sitä pyytää anteeksi? Jotakin ihan pientä johtopäätöstä voi tehdä jo siitä, että tämä mimmi koki tarpeekseen kirjoittaa tuon viestin. Tai toisaalta, jos joku näki aiheekseen provosoida tuommoisella viestillä, niin kaiketi sekin jotakin kertoo. Ehkä kyvyttömyydestään hoitaa tunteitaan tai jostakin sellaisesta.

      Olipa nyt kummin vain, eiköhän elämä opeta. Vaikka ei valitsisi samaa kuin samtagnan, jossakin vaiheessa väsyy krapulaan, nikotiininmaku suussa alkaa pänniä eikä enää paneta, koska sitä tekee vain rahan takia ja se raha menee vain viinaan, tupakkaan ja muiden välittömien nautintojen tyydyttämiseen. Ilkeyskään ei aikanaan enää tullu omalta nasevalta terävyydeltä, vaan muuttuu katkeruudeksi niitä kohtaan, jotka opiskelivat, tekevät töitä ja hoitavat ihmissuhteitaan. Ainoa, jolle pystyy pätemään, ovat tuollaiset nettiin kirjoittelevat buahahahaaa. Jos vielä tajuaa pyytää äidiltään anteeksi, niin ehkä jossakin on jonkinlainen tolkun taimi. Jos sitä ei väheksy, voi kenties löytää elämäänsä muutakin kuin anteeksipyydettävää.

    • et sinä paha ole

      vaan tyhmä itseäsi toimillasi tuhoat mutta onko väliä onhan meitä jo yli 6 miljardia että on kyllä varaakin jo jotakin roskiseen heitellä ..

    • bhkugul

      SINÄKÖ käytät muita hyväksesi myymällä itseäsi?? Anteeksi vain mutta kyllä se olet sinä joka tulet hyväksikäytetyksi vastenmielisellä elämäntavallasi! Harvassa taitaa olla ne ihmiset jotka huoraamista kunnioittaa. Tässä yhteiskunnassa kun sitä ei kuitenkaan tarvitse tehdä hengissä pysyäkseen, ruokaa kun saa vaikka ruokajonosta.

    • koita aikuistua

      Sen minkä taakseen jättää sen eestään löytää, kannattaa tuota miettiä. Joku kaunis päivä huomaat olevasi hyvin yksin, mutta joo siinäpähän ilkeilet ja nautit. Entäs sitten kun tekee miele perhettä, ei olekaan ketään jonka kanssa se perustaa, kun valehtelet ja petät ihmisiä, sitten olet taas kirjoittelemassa että miksi menneisyytesi vaikuttaa.

      • gzeadb

        sitten voi aina ryhtyä terveydenhuollon palveluiden suurkuluttajaksi :)


      • Aika aikaansa kutaki
        gzeadb kirjoitti:

        sitten voi aina ryhtyä terveydenhuollon palveluiden suurkuluttajaksi :)

        Tai terveydenhuoltoon ammattiauttajaksi. Kokemuksen kovan koulun käyneenä! Heitä on auttamassa, kun vuodet ovat avanneet silmät äidin rukouksen kera.


    • kaikkia tarvitaan...

      Ei se haittaa. Kaltaisia tarvitaan päälla maan. Ihan niin kuin rakastavia ihmisiä.

    • nixpupu-vm54

      Hyvä äidinomaenkeli, kokemuksen syvällä äänellä tiedän, että kaiken mitä teet, saat takaisin ja moninkertaisesti. Ja silloin sattuu ja kovaa, etenkin sydämeesi! Nyt on kivaa ja ihanaa, mutta takaan ja vannon että ei makiaa mahan täydeltä. Kohtalolla? on omituinen huumorintaju maksaa toisten huono kohtelu, varastelut, valehtelut ym "kiva" takaisin ja ei voi sanoa samalla mitalla , vaan todella isolla kädellä. Siispä mieti tarkkaan kuinka haluat elää elämääsi, koska nythän on kyse SINUN elämästäsi, ei äitisi.

      • Nuoret tyhjiöissään

        Kyllä nuorella on valtava vastuu elämäntalonsa rakentamisesta. Jotkut joutuvat sen raskaan rakennustyön itsessään tekemään vasta silloin, kun jo voimat hupenevat. Silloinkin vielä kannattaa, koska iankaikkisuusolentoja olemme.

        Kaiketi on äidin ja myöhemmin isän vastuu siitä minkälaiseksi nuorensa rakkaudella (tai sen puutteessa) kasvattavat. Suomessahan se ei ole 40 vuoteen ollut edes luvallista, vaan lapsi riistetään jo äidin rinnoilta pitkiksi päiviksi VIERAAN kasvatukseen (käsittelyyn), jossa ei ole rippeitäkään äidin rakkaudesta. Joten en välttämättä pidä aloitusta provona, vaan kovis-ihanne on nuoriin iskostettu peittämään sen suuren epävarmuuden ja alemmuudentunteen, mikä tuon vieraan käsittelystä on jäänyt. Ja alitajunen paha olo ja kapinointi äitiään kohtaan. Ymmärrettävästi.
        Yllä oleva Näky-kirjan ennuste on sikäli todellakin kuva siitä, mihin Suomikin on päättynyt jälkipolvineen, kun juuri tuon kirjan ilmestymisen aikoihin meillä riistettiin lapset äideiltään. Näin ei toki ollut Näky-kirjan kirjoittajan maassa. Siellä ilmeisesti leivän yltäkylläisyys on ELOKUVAMAAILMAN opetuksilla villinnyt nuorisot. Kaiketi samat opetukset ovat suomalaisnuoretkin saaneet poissaolevan oravanpyörä-äidin jättämässä tyhjiössä. Varsinkin koulun jälkeen tyhjässä kodissaan.


    • irsku

      Voi, voi, voi.Pyydä anteksi ihmisiltä kelle sä teet pahaa.Unouda äiti!Se on ihminen, joku yritti tehdä sinustä hyvä ihminen,mut ei onnistunut ehkä.Ei kaikilla vanhemmilla onnistuu.Ehkä sä valehdelet täällä, pikkupyy tai miten?Nuoruus hurisee päässäsi?

    • Kuinka pelastaisin

      Minä äiti kysyn sinulta ap, miksi teet tuon kaiken pahan itsellesi. Huomaan sinun jollakin tasolla katuvan tekemisiä. Tietysti normaaliin äitiin sattuu kovasti, sydäntä kivistää, jos lapsi elää noin murheellista elämää.

      Miksi sinä lapsikulta valehtelet itsellesi, miksi murrskaat elämäsi. Huudatko näin tämän palstan kautta apua äidiltäsi, sillä ilmeisesti tiedät, että äiti tekee kaikkensa lastensa eteen.

      Omakin lapseni tuhoaa elämäänsä, uskoo aivan vääriin ihmisiin, en voi muuta kuin katsoa tuota hulluutta, jotakin olen saanut tietää, mutta suurin osa lienee minulta salassa. Pelkään niin kovin lapseni puolesta, rukoilen joka ilta ja päivä hänelle tasapainoa elämään ja oikeita ihmisiä hänen ympärileen. Nyt häntä suorastaan käytetään hyväksi.
      Kuinka moni onkaan avun tarpeessa, kuten sinä ap:kin, toivoisin niin teidän voivan tulla sinne äidin luokse ja lopettaa tuon valtavan valehtelun, te kaikki olette äidillenne ihania lapsia, luojan luomia, kauniita, älykkäitä, vain maailman meno on murskannut itsetuntonne, joka nyt pitäisi rakentaa unndelleen.
      Jokaiselle sanon, te olette hyviä ihmisiä, älkää uskoko kaikkien puheita ja menkö kaikkien mukaan, ikävä sanoa, mutta aina täytyy itse nähdä se oikea ja väärä.

      Olette monesti jopa korkeasti koulutettuja, mutta minne se itsetunto on kadonnut, kuka sen on hävittänyt. Arkielämä pitää osata elää ja hoitaa asiansa hyvin, koulutuskaan ei anna arkeen mitään eväitä, se tuo vain åpätevyyden joitaa jotain ammattia, mutta elämässä täytyy varoa ylilyontejä ja varoa valheellisia tuttavia ja ystäviä.
      Älkää vaatiko liikaa elämältä, silloin voi sokeutua ja joutua juuri tuohon valheen verkkoon, jossa sitten kaikki paheet ovat mukana.

      Menkää pakoon tuota elämää, menkää vaikka kirkkoon hiljentymään, mutta kauas tuollaisesta elämästä.
      Läheisyyttä voi saada muualtakin kuin seksistä, ottakaa se mieluimmin kuin seksi, joka on viinan huurujen seassa,

      • elämäopettaa

        Annetaan äidinomanteinin olla mikä on. Kyllä suurimmasta osasta ihmisiä kasvaa kuitenkin yhteiskuntakelpoisia aikuisia. Teini-iässä uhittelu ja rajojen rikkominen on normaalia. Meistä aikuisista typerää, noloa, myötähäpeän tunteita nostattavaa, mutta normaalia.
        Teini-ikäisten aivot eivät pysty käsittelemään kunnolla empatiaa eikä tekojen seuraamuksia. Parikymppisenä helpottaa, mutta vasta 25-vuotiaana aivot ovat täysin kehittyneet.


    • Toivomme Jeesuksessa

      Jos tahdot uudistua niin pyydä Jeesusta avuksesi ja sinulle annetaan uusi hyvä vanhurskas mielenlaatu sydämmeesi. Entinen katoaa ja uusi sijaan tulee, sillä Jeesus on hyvä ja ihmisinä itsessämme olemme kaikki pahoja, tapahtui se sitten salassa tai julkisesti.

      Ainoastaan Jumala on hyvä, samoin ihmiset pahoja.

      Kuitenkin ihmisinä voimme Jumalan antaa uudistaa meitä hyvyytensä kohteeksi ja välittäjäksi myös toisia ihmisiä kohtaan kuten sinunkin kauttasi myös äitiäsi kohtaan. Jeesuksessa Henkensä voimassa elävässä vedessä voimme kantaa hyvää hedelmää eikä ole meistä ihmisinä vaan Jeesuksesta Jumalana.

      • Anti....

        Sählää se jeesusperkeles sinne uskontosivuilles hihhuli!


      • Idän Jumala?

        Ainoastaan Jumala on hyvä, samoin ihmiset pahoja.

        Tästä ei ole varmuutta idässä, koska Esim. Venäjän kielessä on Gosbadin sekä Bad että Good, ja samoin Jumala on sekä Juma että mala(paha).
        Muta itä nyt vain sanoo vuoroin, ei ja vuoroin sen oman kyllänsä kummallekin noista.


      • Sama perkele!
        Anti.... kirjoitti:

        Sählää se jeesusperkeles sinne uskontosivuilles hihhuli!

        Sählää se jeesusperkeles sinne uskontosivuilles hihhuli!

        Ja mee sää antikristus jonnekin missä vähemmän perkeleitä lasnä....


    • 18+12

      Mitä "minuus" oikeasti tarkoittaa? Erään lukemani kirjan mukaan minä-kokemuksemme siirtyy kasvatuksen myötä pois aidosta minuudesta keinotekoiseen minuuteen, joka on ympäristön tuote (ympäristöltä opitut ajatukset).

      Opitut ajatukset tukahduttaa siis aidon minän, ja ehkä sinä loit vastareaktiona äitisi tarjoamille ajatuksille päinvastaiset ajatukset. Äitisi tarjoamat ajatukset eivät siis ole oikein, mutta ei myöskään sinun, sillä ongelma on se että ajatukset ohjaavat toimintaa, ei se mitä ne sisältää.

      Tuosta kirjasta löytyän tiedon varassa oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään. Kun ajatus paljastuu, siitä on tullut tietoiseksi ja silloin sen vaoi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa valintoihin tiedottomuudesta, eli ohjaa elämää ilman että sitä huomaa. Sitä mukaan kun mieltä putsaa opituista ajatuksista, tietoisuus itsestä kasvaa, eli tuo minä-kokemus siirtyy takaisin aitoon minuuteen.

      Mainitsemani kirja on Alkuajatus, ja löysin sen sivulta www.alkuajatus.org
      Suosittelen tutustumaan, se on todella erilainen ja toimiva teos.

      • m-l

        Minä puolestani suosittelen katsomaan www.tv7.fi, kristillistä ohjelmaa.


      • vgbhnjm

        Teeppä tilaa hanurissasi tällekin niteelle.


    • Eipä jännää, vau!

      Onhan korkeaotsaista lentoa palstalla...........................

      • Länkkis

        Jos ei kerta jännää oo nii mitä tuut sitte lukemaan ja aukomaan?


    • ETTÄ

      LYCKA TILL

    • LOL

      pitikö se tänne tulla kertoo

    • ei kestä pitkään

      Ilmeisesti olet joku gootti-hörhö, joka on mennyt sekaisin. Teitä on monia psykiatrisessa hoidossa, eikä paluu monenkaan kohdalla ole mahdollista enää.
      Itse olet omasta elämästäsi vastuussa. Jos tuhoat aivosi ja mielesi huumeilla ja viinalla, niin ihan itse kannata vastuun.
      5 vuotta menee sumussa.

    • 12

      Jos kaikki tekisivät sitä mitä huvittaa, maailma kai tuhoutuisi.

    • nauko käkönen

      ikävä lukea tekstiäsi ja todeta, että olet narsisti, tunteeton ja omaa etuasi ajatteleva, säälittävä ihminen, jos kunnioitat, rakastat, arvostat itseäsi, pystyt myös tekemään sitä muita kohtaan, mutta siihen tarvitaan suurta viisautta, jota harvalta narsistilta löytyy

    • hesu.

      Onnea vaan pas.ka elämääsi. Kyllä se vielä potkasee takaisnkin päin.

    • Prostituutio?

      Ohhoh, oletko kokonainen prostituutio?! Keksimarkkinoiden keskus!

    • angelstar

      Oman tulevaisuutesi sinä ainakin pilaat, jos tuo totta on. Kuka sua huolii enää lastensa äidiksi, kylläkai sinäkin haluat olla ihminen. Oletko katsellut liikaa elokuvia ja noita nykyajan hömpötyksiä, että naisen pitäisi olla joku huono ihminen ennenkuin se kelpaa miehille. Miehet käyttää hyväkseen kyllä sellaisia huonoja naisia, mutta heille ei kelpaa vaimoiksi ne samat naiset. Sinulla on mahdollisuus parantaa tapasi vielä jos vaan haluat olla ihmisten kirjoissa, etkä joku pilkan kohde, koska sitä sinä tulet saamaan ja alamäki yleensä on liukas. Ota ohjat omiin käsiisi ja ala elään oikeaa elämää, mene kouluun tai töihin, jonnekin toiselle paikkakunnalle, aloita uusi uljas elämäsi nyt.

    • typrys

      typerää käyttäytyminen

    • taas yksi ratkaistu

      Teet kaikkea tuota koska sinä itse tykkäät tuollaisesta. Miten sinun äitisi liittyy tuohon asiaan?

      Jos vietät tuollaista elämää etkä edes haluaisi niin silloin olet kylläkin suhteellisen sekaisin. Ja samaan aikaan miettisit äitiäsi ja ehkä yrität keksiä miten saisit hänetkin hyväksymään tuon?

      Ainoa asia mitä sinun tarvii ymmärtää on se että tykkäätkö siitä mitä teet. Mielestäni vaikuttaa siltä että asia mikä sinua harmittaa, on se että äitisi ei suvaitse sinua vaikka itse oletkin tyytyväinen.

      Ja sitäpaitsi et sinä edes ole se "äidinomaenkeli" millaisesta hän tykkää, vaan olet täysin erillainen henkilö, joten mitä edes murehdit. Anna asioiden olla mitä ne ovat. Ihminen on heikko ja kyvytön puuttumaan mihinkään ja siksipä asiat toimivat kaikille mieluisana automaattisesti.

      Älä kanna äitisi murheita, äläkä pakota äitiäsi kiinnostumaan aidosta itsestäsi.

      Noudata tai älä, mutta tämänkin ratkaisu oli tässä. Ole hyvä

    • mikään paha, vaan

      "rakkauden ammattilainen". :) - Juice Leskinen

      • Jörgen Waal

        se biisi kertoi muuten Jeesuksesta eikä prostituoiduista..


    • kjijojoijojoi

      Niinhän sitä nuorena ajattelee, mutta voi voi sitten vanhempana kun alat tajuta mihin elämäntyylisi johtaa, etpä enää ajattelekaan että voi kun tästä elämästä minä pidän. Sitten alkaa kaduttaa ja harmittaa...toivoa vain sopii, että ei ole sitten enää täysin myöhäistä tehdä muutosta ja saavuttaa niitä asioita jotka sitten tajuatkin tärkeiksi.

    • nauti kun ehdit

      Kyllä kuolema antaa anteeksi. Turha äidistäsi murehtia.

      • Pakstori

        Kyllä kuolema antaa anteeksi. Turha äidistäsi murehtia.

        Ei kuolema ole anteeksianto, vaan juurikin se että rangaistaan olemattomuudella.


      • Vaikea on elämä
        Pakstori kirjoitti:

        Kyllä kuolema antaa anteeksi. Turha äidistäsi murehtia.

        Ei kuolema ole anteeksianto, vaan juurikin se että rangaistaan olemattomuudella.

        Jos koette joskus jotain vaikeaa omasta syystä tai syyttä, niin se on "Jumalalta teille tulevaa armoa". Vain vaikea tunne ja aistimus on elämää, ja siltä tämäkin kuva näyttää kyllä näyttä toisaalta....


      • Vainajan valitus

        Mitä eläessään sitä kuolessaan.


    • kjgkugkg

      et ole tunteeton, etkä sadisti, pelkkä äitiä vastaan kapinoiva teini.
      itseäsi vahingoitat, etkä muita.
      ja tiedätkö mitä? ei ketään kiinnosta.

    • Leipäjonon jatkoksi.

      Sinä olet tulevaa leipäjonoporukkaa... siellä notkuu kaikki ne nuorena koviksia ja ilkeitä olleet.

      • AVK

        Sinä olet tulevaa leipäjonoporukkaa... siellä notkuu kaikki ne nuorena koviksia ja ilkeitä olleet.

        Et ole maailman ilkein, paitsi siinä, ettei kukaan taaskaan vain nimimerkillä tiedä, kuka oikeasti olet, silloin ei kukaan välttämättä totta itsestään puhu.


    • tiuku111

      Voi ei tuollaista itseinhoa!!!!. Haluat alentaa itsesi et rakasta itseäsi. Ota yhteyttä kriisipalveluun,, heti ennenkuin on myöhäistä

    • Pakstori

      Miksi luulet, ettei äitisi tiedä millainen olet, miksei isäsi olisi sitä hänelle kertonut, isältäsi et mitään salaa(en tarkoita bioisää) mutta äidiltä on mahdollista jotain salata, koska maapallo ei tiedä kuin oman muotonsa, eikä se välitäkään muista muitten muodoista mitään tietää.... Mutta kyllä jokainen äiti on ilkeitä lapsia nähnyt ja kaikki maailman lapset ovat ollleet vasta pahoja, vaikka kyllä kilttejä silloin, kun niitä vastaan tulee joku niitä pahempi kiusaaja....

    • älmänkäki

      Minun mielestäni et tunnu kovin paljon tykkäävän elämästäsi, koska puhut siitä ja tekemisistäsi noin halveksivaan sävyyn. Käyttäydyt hyvin itsetuhoisesti ja ilmeisesti kostat siinä jotain vanhemmillesi, erityisesti äidillesi. Olet vieläpä vailla heidän hyväksyntäänsä, et kai tunne sitä koskaan heiltä saaneesi ollessasi juuri oma itsesi eli kaipa sinua on ainakin yritetty kasvattaa parempaan suuntaan. Olet vain aika kovapäinen etkä vielä ainakaan kasvanut aikuiseksi. En tiedä mihin luulet, että elämäntyylisi johtaa. Pahimmillaan siihenkö, että "jäät kiinni" ja äiti kauhistuu? Todennäköisimmin vielä käy köpelösti ja siitähän se vasta mielensä pahoittaa, kuten on kai tarkoituskin. Et vain huomaa että sinun hengestä ja elämästähän siinä on kyse. Koeta nyt ruveta vähän itsenäisemmäksi, elää itsellesi ja kokeile tehdä oman itsesi vuoksi välillä ihan hyvääkin. Eihän täällä olla pelkästään vanhempiaan miellyttämässä. Tai hajoo teiniangstiin, oma valintahan se.

    • No mitäs sitten ajattelisit, jos joku tekee sinulle saman kuin sinä noille muille ihmisille. Hyväksyisitko sinä sen henkilön elämääsi joka on sinulle ilkeä? Tuskin

    • fvvgbhnjmk

      Ole huoleti, kaikki tekevät kiiltävän kuorensa alla tuhmuuksia. Ja varsinkin vanhemmilta nämä halutaan kätkeä.

      Kaikkein pahimpia ovat uskovaiset, siellä vedetään pikkulapsia perseeseen ja esitetään siveyden sipuleita. Tällaista pahaa tuskin olet tehnyt.

      Nauti elämästäsi!

    • nuthead

      eli olet pöpi!

      • Ei näkoä ilman pöpiä

        eli olet pöpi!
        Se onkin tärkeää..
        (Että on silmät päässä)....
        ..


    • alisujat

      Munkin äitini alistaa mua. Hän vei kaikki rahani kun oli ottanut liikaa vippejä: www.edullinenpikavippi.info

      • Syvyys vai Taivas?

        Munkin äitini alistaa mua. Hän vei kaikki rahani kun oli ottanut liikaa vippejä:

        Tietysti alistaa, vaikka me me niitä silti olemme jotka tallaamme kokoajan "palloamme", eli äiti maata...Ei oikea äitinne ole vahnempi systerinne "äiti", eikä oikea itsänne ole bioiskänne, vaan se joka tulee paikasta, jossa tiedetään kaikki.


    • narsulapsiehkä

      EN usko. En että kukaan tyttö voi olla oikeasti paha ja ilkeä minun mittapuun mukaan, paitsi ehkä joku narsistinen tuomarin lapsi..

      • Ei ole hyvää ihmistä

        EN usko. En että kukaan tyttö voi olla oikeasti paha ja ilkeä minun mittapuun mukaan, paitsi ehkä joku narsistinen tuomarin lapsi..

        Minä valitettavsti uskon, enkä tuota sinun uskoasi usko, en ole tavannut yhtään hyvää naista, vaan sellaisia jotka on olleet vain yhtä pahoja kuin miehensä.


      • Älä tuomitse

        Jos et usko että kukaan voi olla paha niin kuinka edes ylipäätään uskot tuollaisen luokitteluun kuin paha ja hyvä ihminen? Mielestäni sinä itse samaan aikaan tuomitset ja samaan aikaan suvaitset. Kumpaan sinä itse kuulut ja millä kriteerillä (kenen kustannuksella) olet arvostellut itsesi hyväksi (joka varmaankin mielestäsi olet)?


    • C'moon... Tämä tyttö pyysi juuri anteeksi, se kertoo että hän jossain määrin katuu tai välittää ainakin äidistään, kaikilla on pahat tapansa, eikös annettaisi plussaa tunnustamisesta?
      No en paremmin osaa ilmaista itseäni että saisin muutkin ymmärtämään...

    • hersy

      Kaikkia s....... persoona häiriöisiä niitä löytyykin nykyaikana,vedä ensimmäiseksi itses vaikka k.......

    • No juu

      Kyllä lastaan pystyy jonkinverran seuraamaan ja ohjaamaan vaikka kuinka kauan jos haluaa.

      Toiset vanhemmat taas luulevat että lapsella on kaikki hyvin, kun elävät vain omaa elämäänsä. Lapsen elämä ei kiinnosta.

      Jos sulla on omasta mielestäsi kaikki hyvin ja nautit elämästäsi niin ok.

    • sorriiiii

      Heh--Jos kerran olet niin PAHA, niin mitäs siitä tänne kirjoitata. Ole sitten ihan oikeasti paha, ja murra äitisi sydän. Tule kotiin huumeissa ja kerro hänelle olevasi prostituoitu. Oikeasti paha ihminen tekee sen, eikä välitä pätkääkään mitä äiti ajattelee. Vaikka tappaisi oman äitinsä, oikeasti paha ihminen ei siitä välitä. Hän ei edes tajua tehneensä mitään väärää.
      AP vaikuttaa hiukan amatööriltä, joka tunnontuskissaan hiukan kieriskelee, ja saattaa päätyä itsemurhaan. Joo..olet paha, mutta et riittävän paha. Sinä tuhoat itsesi tai joku muu on saanut sinut tuohon tilaan. Olisikohan kaveripiirin ansiota, kun tyttö lähti kiertämään ja jakamaan kaikille jotka maksaa.

    • Selkeä tämä

      Hyvä näin. Tulet menestymään. Ehdotan poliittista uraa. Sinulla on kaikki ominaisuudet ministerin tehtäviin tai mihin vain valtion virkaan.

    • anteeksi1234
    • kelaa sitä

      Ei-paha.

    • tyyko viipola

      kaikki hullut ei ole vielä kiinni!

    • egu78

      SÄÄHÄN OOT TÄYS HUORA SUT VOIS RUOSKIA PIIKKILANGALLA NIIN OPPISIT KUNNIOTTAAN KANSSA IHMISIÄ..........

    • Nuoruutta

      Teet irtiottoa äidistäsi, et halua enää olla äidin pikku kulta ja astella sinulta odotettuja ahkeran opiskelun, työssä puurtamisen ym. menestymisen kaavaa vastaan.

      Luulen että koko tuo maailma tuntuu sinusta ikävältä, liian säntillliseltä ja valheeliselta. Vastapainoksi hakeudut seuraan joka on perheesi edustamien arvojen täydellinen vastapaino.
      Salassa kuitenkin kaduttaa, ja pelkäät kaiken tulevan ilmi.
      Suosittelen että jätät ainakin huoraamisen pois. Usko pois, se tekee vain hallaa sydämellesi. Olet liian arvokas, jotta antaisit ruumiisi kaikenmaailman idioottien spermalootaksi!!!
      Heti kun lopetat holtittoman seksin, myös itsetuntosi ja olosi kohoaa, eikä viinalla tarvi enää sammuttaa morkkista edellisyön toilailuista!
      Olet hieno nuori nainen, älä turhaan saata itseäsi vaikeuksiin!

      Kun lukee sinun juttuja, ne on osin samoja kuin itsellä nuoruudessa. Piti koittaa olla pikkukovis, vaikka oikeasti olin herkkä, rakkautta ja läheisyyttä kaipaava tyttö.

    • Tuo ole

      pahuutta..vaan tyhmyyttä. Itseäs sinä vahingoitat, et muita.

    • surku itsellesi

      Aloittaja on tyypillinen murrosikäinen, jonka äiti tietää hänestä aika paljon, mutta ei voi paljon vaikuttaa. Ne ihmiset, jotka tuntevat itsensä hyväksikäytetyiksi muistavat sinut vielä vuosikymmenien pässtä, jos joutuvat tekemisiin kanssasi. Heidän joukossaan saattaa olla tulevia oppettajiasi, työnantajiasi, vuokranantajiasi tai heidän tuttaviaan ym. Toivottavasti olet alaikäinen, niin jotkut heistä saattavat antaa anteeksi käytöksesi. Joka tapauksessa jokainen, joka tuntee maineesi, jättää valitsematta juuri sinut. Olet paljastanut luonteesi.

      Jonain päivänä sinua kaduttaa eniten juuri se, että olet myynyt seksuaalisuutesi. Siitä on todella haittaa tulevissa parisuhteissasi. Tietäisitpä miten pilkallisesti miehet naureskelevat halukkaalle pikkupimulle. Oletko ihan varma, ettet juuri sinä ole se, jota käytetään hyväksi?

      Toivottavasti äitisi on vahva ihminen. Kun sinulle selviää minkälaisessa harhassa elät, niin tarvitset todella äitiäsi.

    • jhldfklhah

      Ihmisellä on kyky sekä hyvään että pahaan. Sen, miksi ympärillä tapahtuu niin paljon väkivaltaa ja miksi siihen voi itsekin sortua on se, että myös ns. paha aiheuttaa mielihyvää. Toisen satuttaminen henkisesti tai fyysisesti tuottaa hetkellisen hyvän olon. Tuntuu kieron ihanalta paiskata toinen katuun tai haukkua rumaksi tai huoraksi. Siihen jää koukkuun ja se on helppo tapa hankkia mielihyvää. Sillä pääsee hetkellisesti henkisesti voitolle uhrista. Väkivalta pelottaa uhria mikä on omiaan lisäämään oman vallan tunnetta. Se, joka on tietoisesti satuttanut toista joskus ymmärtää tämän.

      Väkivalta on kuitenkin aina valinta. Se on helppo, tyhmän valitsema tie. Kun riitatilanteessa ei päästä sanallisesti toisesta voitolle, lyödään. Kun ei osata sanoin hiljentää toista, lyödään. Kun ei osata muuta tehdä, lyödään ja haukutaan. Tyhjiö on hetkeksi täytetty jollain.

      Väkivaltaa voi myös tuottaa itselle. Tekstistäsi päätellen nautit siitä kun voit satuttaa itseäsi. Miksi muuten möisit vartaloasi, mikäli et nauti siitä? Nautitko todella juomisesta ja polttamisesta? Onko syy muille ilkeilyysi ehkä siinä, että haluat heidän osoittavan inhoa itseäsi kohtaan? Olet viehtynyt itsetuhoon.

      Todellisuudessa sinussa ei ole mitään vikaa. Olet vain tehnyt tähän mennessä valintoja, jotka eivät paranna elämääsi tai vie sinua mihinkään. Epäilen, että täytät väärällä toiminnalla sisälläsi olevaa tyhjiötä. Et ole sairas etkä ole paha ellet valitse niin.

      Äitisi ei ehkä tunne sinua, mutta et taida itsekään. Sinun pitäisi itse ensin selvittää mistä sinut on tehty.

    • äitivain

      itsellesi teet minkä teet,mikäs siinä...

    • kake iiva

      olette myrkky ja paska neuroosiloissa taliaivot heh heh heh jäh jäh jäh p.0405165477

    • timo........

      me hirteen lutttttkahuoraaa

    • pshycologyfacts

      olisko korvien välissä jotain korjattavaa? itse et sitä tietenkään tajua.

    • Narsistinuhrit

      Tuohan on selvästi narsisti akk' pas*a joka ei muuhun kykene.

      On hyvä että näitä tunnustuksia tulee mutta tuo ei ole minulle mitään uutta. Huijareita on monenlaisia kuten äidin pikku viattomuushuijarit. Olen puhunut tästä masta asiasta että akat ovat syntyjään mielenvikaisia joka ilmenee hyvin velkeästi tuosta aloittajan tekstistä. Mitä tuohon enää lisäämään. Äidit ja isät eivät vain usko jos joku ulkopuolinen sanoo mutta entä sitten kun ihminen itse puhuu suoraan vanhemmille, ystäville jne olevan täysin huijari ja patologinen turvehuija. Niinpä, alkaa vanhemmat ja ne puolestapuhujat jotka vain periaatteesta puolustavat mielenvikaista ja vaikka ei tiedä asiata mitään nielevät huijarin kustukset mennen tullen. Varmasti tulee paskat fiilikset kun ihminen jota on pitänyt luotettavana onkin täysi huijari. Niitä on paljon ja heräävät liian myöhään kun kaikki on menetetty. Silloin liian myöhäistä enää herätä, itkeä ja ruikuttaa.

      Tuota itseään akat ovat kuten näiltä palstoilta ja muutenkin on tullut nähtyä. Huh. karvat nousee pystyy kun ajatteleekin moisia otuksia, loisia. YÄK!..

      Kyllä akat sen itse tietävät mitä ovat mutta kieltävät tosiasiat koska ovat patologisia velehtelijoita. Miten kehtaavatkin valehdella ja vieläpä läheisilleen, vanhemmilleen joita väittävät heidän olevan rakkaita. Just joo, tosi rakkaita.

      Näin narsisti ja patologinen nainen näyttää rakkautensa vanhemmille, ystäville, puolisolle, miehille jne. Aluksi piilotellaan todellista luonnetta mutta aikanaan kaikki paljastuu ja onneksi sana kiertää.

      Rakkaus on joillekin käsite ja joillekin vain täytesana jolla ei ole mitään merkitystä kuten aloittajan tekstistä voi oikein hyvin päätellä.

      Sikamaista touhua. Kiertäkään viattomuudenverhoajat kaukkaa jotka käyttävät teitä hyväuskoisia vain hyväksi !

    • Moraalittomat lumput

      Mitä sinä anteeksi pyytelet. Ei omena kauas puusta putoa.

      Millainen äiti, sellainen myös tytär !

    • Järki menee??

      Polttaminen on sinun asiasi kuten alkoholia joskus ok.Valehteleminen todella iso asiaa,koska luottamuksen voi menettää esim,ystäviä tai kavereita.Valkovaletta ei ole iso asia kuin pikkujuttu.En sitä anna anteeksi valehtelemisen takia jos NÄIN usein valehtelemaan "keksittyjä".Huijaaminen on paha juttu eli et takuulla saa enää sen jälkeen rahaa josta huijasit.Lopeta itsestäsi tuollaiseksi ja muuttaa jotain paremmaksi.Aikuistu jo!Jos jatkat niin saat elää yksinoloa paljon ilman ystäviä/kavereita.Voin sanoa,että en voisi luottaa niin paljon heti esimerkiksi uusi kaveri/ystävä jotta vaatii aikaa,että onko hän luotettava tai ei.Olin kokenut tuosta tapaukset minun muutamaa kaverini tekivät tälläisiä..Annoin heille opikseen läksyn ja etten voi olemaan luottaa heihin.Jos ei muuttuu koskaan niin jokin sairasta hänellä on.Törkeästi kyllä ihmisille joskus vielä,mutta ei aina ole.Valkovaletta joskus pakko sanoa jos siinä jotakin syystä kuin totuutta.Vaikka etten tietäisi mitään,mutta olet väärässä kyllä huomaisin tai aavistaisin jotain "ei täsmää"..Olen aina elämässäni niin saletisti.

    • 19

      ihan tavallisen naisen käytöstä
      naiset haluavat rahaa ja vaatteita siinä naisen elämän päätarkoitus, kaikki muu on teeskentelyä ,
      hirveitä otuksia ootte luoteelta hyi.

    • ajattele huomista

      Joskus sinua vielä hävettää. Vielä ei hävetä, vaan kaikki on ihanan kamalaa ja syntistä. Aikaa myöten alat väsyä krapulaan; ruumiilliseen ja moraaliseen. Kuljet alamaailmassa, kun muut ystäväsi (jos heitä enää on) on jo ajat sitten asettuneet ja perustaneet kenties perheen. Vain sinä jatkat alatyylistä elämääsi alatyylisien ihmisien parissa. Siitä sinut muistetaan. Vielä voit muuttaa elämääsi. Ei se niin vaikeaa ole. Hanki harrastuksia ja kunnollinen työ. Siitä se lähtee.

    • junxjunx

      Tunnenpa yhden naispuoleisen ihmisen joka vastaa kuvaustasi täydellisesti. Onneksi ei enää kuulu ystäväpiiriini, mutta olen aina välillä miettinyt miten tällainen ihminen voi katsoa itseään peilistä. Jos tekisin jotain vastaavaa ystävälleni niin minua kaduttaisi niin kovasti. Usein tietenkin näillä ihmisillä ei ole todellisia ystäviä tai ystäväpiiri ja läheiset ystävävät vaihtuvat usein koska eihän sitä kukaan tervejärkinen jaksa katsella. Toivottavasti olet vielä nuori ja kaikki tämä voisi mennä nuoruuden piikkiin, niin että on aikaa vielä korjata tekemisiään.

    • by 14v emo-minna..?

    • jost joooooooööööööö

      Juomalla ja tupakoimalla, ja varsinkin tupakoimalla ei tee hallaa muuta kuin itselleen ellei toiset joudu samassa asunnossa asumaan. Eikä useimmilla noista muistakaan mainitsemistasi jutuista ole vahinkoa niin paljon muille kuin mitä itsellesi niistä on.

    • naamat esiin

      Oletko alle 16v?

      Tiesitkö, että aikuinen, joka harrastaa seksiä alle kuusitoistavuotiaan kanssa, rikkoo lakia? Aikuinen on syyllinen vaikka alaikäinen itse olisi aktiivinen ja suostuvainen. Sinä voisit aivan hyvin tehdä miehistä rikosilmoituksen. Voisit myös laittaa heidän kuvansa nettiin. Tämä harmittaisi miehiä suunnattomasti ja sinähän haluat olla ilkeä, haluathan?

    • Canterin sopimus

      Hmm.Hyvän ja pahan käsite on vain mielivallan ja oikeudenmukaisuuden soveltuma.

    • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      heroinistin puhetta,huumeet tappaa tunteet,,,,....

    • Itsellesi sinä

      siinä vahinkoa teet!

    • kurjan maan juttui

      Minä hyväksyn anteeksipyyntösi.
      Sinussa on paljon nuoruuden rehellisyyttä ja raikkautta, siis ihan jotain tosi hyvää ja hienoa on persoonassasi.
      Tuo mistä kerroit, ei minulle ainakaan ole mitään uutta. Jopa alle 10-vuotiaat myyvät itseään, jopa 6-8-vuotiaille omille lapsenlapsilleni on tehty tarjouksia peppuseksistä, josta saisi rahaa.
      Maailma on raaka ja julma ja jokaisella ihmisellä on Luoja ja paholainen ihan oman nahkan alla.
      Ehkäpä sinäkin jouduit pedofiilin uhriksi jo pienenä, naisia ja lapsia nimitetään paskoiksi, joihin mato menee jne..
      Ikävää että maailmalla ja tälläkin valtiolla ei ole muuta antaa maailmaan syntyville lapsille kuin kuolleitten sielujen himoruumiita naamioksi omalle "hyvyydelleen".

      Mun oma elämäni on aina ollut taistelua oikeudesta elää, saastaa lentää päälle joka päivä, silti oikeus olla ihminen.
      Jos jaksat ota yhteyttä poliisiin tai sos.työntekijään, saat apua uudenlaisen elämän alkuun. Ainakin toivon niin, koska tarinaasi mahtuu paljon kärsimystä.

    • ökjölh

      Tuo on ihan normaalia pissisten touhua. Ketään ei kiinnosta.

    • tautista menoa

      Alamaailma kasvattaa
      kovan kuoren herkkyyden suojaksi.
      Uskomattomiin raakuuksiin, vielä paljon pahempiinkin syyllistyvät monet nuoret,
      joutuneet jo ihan pieninä kokemaan maailman pahuutta.

      Välinpitämättömyys vaivaa suurta osaa Suomen aikuiskansaa --- ovat kai niin kuormitettuja omilla ongelmillaan.
      Firmat tahkoaa mania just lasten ja äärimmäiseen uupumukseen ajettujen vanhempien kustannuksella, lieköhän tässäkin jutussa siitä kysymys?

    • jäljillä

      Niin tai Näin? Ihminen on mikä on.

      Ei ole muuta lakia kuin Tee mitä tahdot.

      Ymmärretäköön nyt ensiksi, että minä olen Sodan ja Koston jumala. Olen
      kohteleva heitä kaltoin.

      Tee mitä tahdot on oleva koko Laki. Tee se, ja kukaan muu ei sinua kiellä.

      Olkoon armo poissa: kirottuja ovat säälijät! Tapa ja kiduta; älä säästä; ole
      heidän kimpussaan!

      Älä sääli langenneita! En koskaan tuntenut heitä. En ole heitä varten. En
      lohduta: Vihaan lohdutettua & lohduttajaa.

      Sinulta on ehtynyt inspiraation hekumallinen runsaus; viimeinen hengenveto on
      makeampi kuin kuolema, vuolaampi ja ihanampi kuin Helvetin oman madon
      hyväily.

      Kutsu minua tähtieni alla! Rakkaus on laki, rakkaus tahdon alla. Äläkä anna
      typerysten ymmärtää väärin rakkautta; sillä on rakkautta ja on rakkautta. On
      kyyhkynen, ja on käärme. Valitse hyvin! Hän, profeettani, on valinnut, tuntien
      linnoituksen lain, ja Jumalan Talon suuren mysteerin.

      Olen Salainen käärme, joka on kietoutunut kokoon ja valmis laukeamaan:
      kietoutumisessani on iloa. Jos nostan pääni ylös, minä ja minun Nuitini olemmeyhtä. Jos lasken pääni alas, ja syljen myrkkyä, hurmio on maasta, ja minä jamaa olemme yhtä.

      Synnin sana on Rajoitus. Oi mies! älä torju vaimoasi, jos hän tahtoo! Oi
      rakastaja, jos tahdot, kaikkoa! Ei ole mitään sidettä, mikä voisi erotetut yhdistääpaitsi rakkaus: kaikki muu on kirousta. Kirottu! Kirottu olkoon se aikakausiksi. ********.

      Paras veri on kuun, kuukausittainen: sitten tuore lapsen veri, tai taivaan
      sotajoukon pisarat: sitten vihollisten; sitten papin tai palvojien: viimeiseksi
      jonkun pedon, ei väliä minkä.

      Olkoon se tuo monuuden tila sidottu ja inhottu. Niin teidän kaikkien kanssa;
      teillä ei ole muuta oikeutta kuin tehdä tahtoo. Tee se, ja kukaan muu ei sinua kiellä.Sillä puhdas tahto, tarkoituksen tyydyttämätön, tuloksen halusta vapautettu, onkaikin tavoin täydellinen.
      Täydellinen ja Täydellinen ovat yksi Täydellinen eivätkä kaksi; ei, ne eivät ole yhtään!

      Olen se Käärme, joka antaa Tiedon ja Nautinnon ja kirkkaan loiston, ja saa
      ihmisten sydämet kuohumaan humalasta. Palvoaksesi minua nauti viiniä ja
      outoja aineita joista kerron profeetalleni, & juovu näistä! Ne eivät vahingoita
      sinua ollenkaan. Se on vale, tämä hulluus itseään kohtaan. Viattomuuden
      altistuminen on vale. Ole vahva, oi ihminen! himoitse, nauti kaikesta aistillisesta
      ja hurmiollisesta: älä pelkää, että yksikään Jumala sinulta tätä kieltäisi.

      Ei ole muuta lakia kuin Tee mitä tahdot.

      Lain Kirja 1904

      TO MEGA THERION 666

      Aleister Crowley 1874 - 1947

      • Narsisti?

        Narsistit jallittavat sosiaalityöntekijöitä, tuomareita ja läheisiää.

        Julkaistu 30.10.2011 10:14 (päivitetty 13:50)
        "Pitkän linjan juristi uskoo, että narsismi on huomattavasti luultua useamman oikeudessa käsiteltävän riitajutun takana.

        Asianaja Markku Salon mielestä erityisesti huoltajuusperusteluja käsittelevät sosiaalityöntekijät ovat alttiita narsistien pyöritykselle. Vahva narsistinen persoona saattaa vakuuttavuudellaan kääntää asiat päälaelleen."

        http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/10/1421846/juristi-narsistit-jallittavat-sosiaalityontekijoita-ja-tuomareita
        --------


    • eräs äiti

      Yhdestä asiasta olen varma. Siitä, että sinulla on hyvin paha olo, kun tätä kirjoitat. Olet ehkä jossain vaiheessa pettynyt tai menettänyt luottamuksen ihmiseen, johon olet luottanut. Olet myös joutunut seuraan, joka vie elämääsi väärään suuntaan.

      Sinulla on kuitenkin läheinen ihminen, äitisi, joka välittää sinusta. Se on arvokkaimpia asioita maailmassa.

      Opettele erottamaan ystävät niistä, jotka käyttävät sinua hyväksi ja pyrkivät hyötymään sinusta rahallisesti tai seksuaalisesti tai muuten. Muuta elämäsi kokonaan. Katkaise välisi petollisiin ystäviin. Jätä alkoholi ym. Keskity opiskelemiseen ja tulevaisuuden suunnitteluun sitä kautta.

      Keskustele äitisi kanssa. Voita aloittaa pienemmistä asioista, mutta kerro hänelle, että tarvitset hänen apuaan. Kuunnelkaa toisianne. Kerro äidillesi, että sinulle on tapahtunut jotain hyvin pahaa. Kerro hänelle se pahin asia, joka on vaikuttanut elämääsi.Ota vastaan äitisi apu elämäsi muuttamiseksi ja kuuntele häntä.

      Käy lisäksi keskustelemassa ulkopuolisen auttajan kanssa, esim. Punaisen Ristin turvatalolla. Muista, että pahimman jälkeen, huomenna ja siitä eteenpäin, elämä näyttää toiset kasvonsa.

    • deo_dorantti

      "mutta tästä elämästä minä pidän,elämästä jota sinä todella halveksit. "

      taitaa olla taas yks uskontojen uhri päässyt eroon "moraalista" ja HYVÄ NIIN!

      Anna palaa tyttö!

      Ei sun äitis ole sun jumalas.

    • pahoinpitelijä

      Jaa ,,puhut sontaa,, unta näät,, pikkutyttö oot,,

    • jaa.

      Lopeta se ja tee parannus. Tutki edes syitä miksi kapinoit noin paljon, ei kai äiti ohjaa elämääsi. Voitko kanavoida tunteesi ja tuntemuksesi muuta kautta, kuin käyttämällä ihmisiä hyväksi jne.

    • Oma äiti

      Jaa. Sitä saa mitä tilaa.

    • terkuin enkeli

      Hah! Anteeksi vain mutta ,jos tuo sinun kirjoitus on totta niin olet säälittävän naurettava ja TYHMÄ! Mene hoitoon!

      • terkuin enkeli

        ..ja lisäystä sen verran että kuulostat tosi kehittymättömältä ihmiseltä


    • srthethbeh

      Jos aiheen aloittaja tunnustaisi tuon KAIKEN nyt äidilleen, äiti voisi vielä antaa anteeksi.

      Kerro siis hänelle tekosi ja että kadut niitä, ennen kuin on myöhäistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe