Kivespainot

roikkupalli

Mistä vois tilata teräksiset kivespainot, joilla vois venyttää kivespusseja alemmaksi,siis ns roikkumunat? Kertokaa jos jollain t

41

5186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dersgbutfe
      • roikkupalli

        Kiitos vinkistä,juuri tällaista tarkoitin.Pitääpä tilata ja kokeilla.Sais vain olla painavampi kuin 150g,mutta niitä kai on painavanpiakin.Onko kellään kokemusta näistä ?


      • No Problem
        roikkupalli kirjoitti:

        Kiitos vinkistä,juuri tällaista tarkoitin.Pitääpä tilata ja kokeilla.Sais vain olla painavampi kuin 150g,mutta niitä kai on painavanpiakin.Onko kellään kokemusta näistä ?

        Ainahan voi ripustaa lisäksi vaikka kahvakuulat...


    • roikotus

      kunhan nyt kokeilet sitä 150g:sta ensin. Voithan ostaa "laskuvarjon" ja siihen painoja.

    • sexshop finland
    • vitjamuna

      onneks ei tarvii painoja ku on valmiiks pitkät pussit

    • kokemusta on

      150 g ihan toimiva peli.Ittellä joskus nous kuulat ylös kesken tohinoiden ja häiritsi pahasti. Nyt venytys silloin tälläin, voi pitää vaikka päivän. Ihme homma, kuulat ei häiritse ja satsin saa liikkelle silloin, kun haluaa tai ei sitten siirtää myöhempään ?

    • Filestomppeli

      Paras venytys tapahtuu käsipelissä: ensin lämpimään istumakylpyyn, sitten pallit kuivaksi, voit vaikka hieroskella vaikkapa käsivoiteen kanssa. Seuraavaksi mustat nahkahanskat käteen ja nostat kivekset ylös ja nvenytät pusseja joka kulmasta ja joka suuntaan, että melkein tekee kipeää n. 10 min. Voitelet joko Trombosol forte tai Hiirudoid forte voiteella ja annat levätä. Jonkun ajan kuluttua painat kuulasi pussin pohjaan ja vaikkapa alhaalta ylöspäin nyörittämällä pakotat pallit niin pitkalle, kun saat ja annat olla jonkin aikaa. Tehoaa ajan kanssa! Omani voin painostaa n. 20 cm ja jos avaan dildolla perääni voin työntää ne sinne. KIVA ISTUA SAUNANLAUTEILLA PALLIT PERSLÄVESSÄ!!!!

      • Hinkkaava rukoilija

        No on teillä huvit, Herranjumala sentään. Istu kiukaalle. Jospa se nautinto siitä vielä kasvaisi.


    • Esko.Aho

      8kg kahvakuulan, kun laittaa niin varmasti venyy

    • Todellinen-K

      Itsellä palleissa lävistykset. Vaimon määräyksestä roikuttanut renkaisiin kiinnitetyissä ketjuissa kolmea 1,5 litran limsapulloa (täyttä).
      Katsokaas hiljalleen ollan aloitettu pienemmillä painoilla ja nyt 4,5 kg ei mitään.

      Se on mielikuvitus, jota vaimolla riittää.....

    • Filestomppeli

      HINKKAAVA RUKOILIJA: kiitos vinkistä! Täytyykin ruveta suunnittelemaan sähkökiukaan päälle valtaistuinta, jossa voi istua, kun kiuas hiljalleen lämpenee. Harmi vain, että olen aika tökerö tuollaisissa rakennusasioissa. (Seksikekseliäs ei välttämättä ole mikään kirvesmies) TULETKO NIKKARIKSI? Istutaan yhdessä!

    • Filestomppeli

      HINKKAAVA RUKOILIJA: kiitos vinkistä. Täytyykin ruveta suunnittelemaan sähkökiukaan päälle puista valtaistuinta, jossa voi istua, kun kiuas vähitellen lämpenee. Harmi vain, että olen aika tökerö noissa rakennusasioissa. (seksikekseliäs ei välttämättä ole mikään kirvesmies) TULETKO NIKKARIKSI? Istutaan yhdessä!

    • toimii mulla

      Mulla kans nousee ylös taipeisiin just ennen mällin lähtöä. Jos sattunnut aivan vitusti kun vittu on painautunnut kiveksen lyttyyn.

    • Filestomppeli

      Hei Roikkupalli! Olisi kiva tietää oletko edistynyt harrastuksessasi, oletko ostanut painot tai oletko viettänyt venytyssessioita?

      • roikkupalli

        Kyllä tilasin ja olen käyttänyt niitä usein.Tosiaan vain liian vähän painoa,mutta olen laittanut itse kehittämääni lisäpainoa noin kilon verran ja kyllä pallit on vähän alenpana nyt.


    • vcxvcxvxcvcxvcxcvx

      Mitä helvettiä? Siinä on sitten vanhana miehenä mukava istua joka kerta kivestensä päällä pyöräillessä.

    • Oltmän

      Vanhana miehenä: kun pyöräilen muljautan vitjapallini aina vasempaan lahkeeseen ja nautin siitä, kun polkeminen hieroo niitä. Oletko tullut ajatelleeksi, että pitää olla mukavan väljät pöksyt, eikä mitkään pillifarkut. Ja sitäpaitsi joku muotiguru on sanonut, että farkut eivät sovellu yli 50 vuotiaalle miehelle.

    • heihei heilumaannn

      Tee siihen lahkeeseen reikä ja mujauta pallit pihalle! Heiluvat taatusti kivasti polkemisen tahtiin.

    • Anonyymi

      Onko venytyksen harrastajilta hyviä neuvoja vasta-alkajalle?

      • Anonyymi

        Kaikki karvat pois, se on tärkeää. Sitten voitelet pallisi jollain ihovoiteella ja hierot ja venytät ensin vaan käsin. Ote on tietysti pallit peukalon ja etusormen väliin.

        Välineinä painorenkaat on ok tai sitten ns. laskuvarjo johon voi kiinnittää jotain painoja. Helppo konsti venyttää on leikata polkupyörän sisuskumista renkaita ja laittaa niitä tarvittava määrä kivesten alle. Laitan itse joskus muovirenkaan jossa on lyhyt naru jonka päässä on kuula. Tämä työnnetään peppuun joten kiveksiin tulee jatkuva veto taaksepäin


    • Anonyymi

      U­­u­­si sek­si­­­tea­tteri ava­­utu­u Su­ome­­en! Ku­­tsumme kai­­kk­­­i­. Il­­mo­it­tautum­­ine­n ry­hmä­ämm­­­e tä­­­äl­­l­­ä - http://6453777.com/H/A9nv5 👈

    • Anonyymi

      Olen harrastanut kivespainoja usean vuoden ajan. Nyt pystyn pitämään jo kilon verran metallirenkaita palleissa. Lämpimällä kelillä pallit roikkuu jo mukavasti ilman painoja. Samoin mälli lentää paremmin. Jos pallit ovat kireät niin vie kyllä pari vuotta ahkeralla harjoittelulla ennen kuin menee kilon verran painoja. Seksikäs olo kyllä tulee kun painot heiluu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käytän palleissani kumipusseja ja renkaita ja metallisia pallinvenyttäjää. Metallisia on useit ja myös väline lukitaan pallit takaa. On metallisia painoja.
      [email protected]

    • Anonyymi

      Missähän voisi tavata toisia painojen harrastajia ja verrata kokemuksia?

      • Anonyymi

        Itellä kilon käsipainot molemmissa palleissa kiini, teen kotitöitä samalla. Puolituntia kun painot venyttää kasseja kyllä huomaa tuloksen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Painot palleissa antaa kyllä mukavat fibat!

    • Anonyymi

      Kuinka raskaita painoja käytätte?

    • Anonyymi

      Pidän paria metallipainoa. Alempana roikkuvat pallit antaa paremman orkun.

    • Anonyymi

      Miten venytätte palleja ja millaiset tulokset?

    • Anonyymi

      U­­­u­s­­i sek­­si­­­teatteri ava­­utu­­u Su­­ome­­en! Ku­­­tsumme kai­­­kki. Il­mo­­it­­tau­­tum­­­ine­­n ry­­hmä­­­ämm­­e tä­­­äl­­­l­ä 👉 http://1lingo.com/H/D3g8T1

    • Anonyymi

      Käyttänyt 500g metallipainoa jo 1,5 v pientä venymistä kyllä mutta kylmässä maassa tuppaa kassit nousemaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käyttääkö kukaan painoja naidessa ? Entä kuinka kauan vuorokaudessa uskaltaa pitää ?

    • Anonyymi

      Kysy niiltä Niuvanniemen hoitajilta. Vaikutat olevan juuri se häirikkö, joka Niuvanniemeä tarjoilee muille jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Mitäs olet siellä kysy ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet siellä kysy ite.

        Aloittaja on juuri tämä Niuvan mitäs olet -tyyppi. Keksii niin hauskoja juttuja että!!!


    • Anonyymi

      Mitä lisäarvoa kuvittelette saavanne roikkuvilla palleilla? Mulla on riippupallit luonnostaan ja on monesti hankalat. Esim. pyöräillessä, tiukemmissa housuissa ja istuessa.
      Sitten on tarina siitä, kun monta miestä istui saunan lauteilla ja lauteiden taipuessa yhden riippupallit valuivat lauteiden väliin. Kun muut nousivat lauteilta, niin riippupalliselta pääsi huuto...

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe