Sain ystävältäni salmiakkikossua (32 prosenttista) ja mielestäni se maistuu lähinnä yskänlääkkeeltä. En haluaisi kuitenkaan heittää sitä pois, joten tietäisikö joku millä salmaria olisi hyvä lantrata vähän miellyttävämmän makuiseksi?
Vastaukset 11
- Tiskin tällä puolen
Tee "sukulaku", ravintolassa seloitussuhde salmarin ja liköörin välillä 1:1, mutta kotona voi tehdä näin:
2 cl salmaria
4 cl kaakaoliikööriä
maitoa
Periaatteessa sukulakuun tulee lakritsikossua, mutta salmari ajaa saman asian. - mummo
Tai Baileysillä lantraten "mummontossua" 50-50
- anonyymi1234567
salmari energiajuoma(esim. battery) tulee ihmeen hyvää.drinkki on nimeltään punainen kala
- Herkkukala
Punaisessa kalassa on vielä noiden lisäksi vadelmalikööriä
- Baarimestari
Punaseen kalaan tulee alkuperäisen reseptiikan mukaan 4cl salmarii ja Battery (muistaakseni) Cranberry, jonka valmistus lopetettu. Nykyisin tuo karpalo energiajuoma korvataan 50-50 suhteella karpalomehua ja energiajuomaa.
- Anonyymi
Herkkukala kirjoitti:
Ei ole, siinä on 4cl salmaria ja loput 1:1 karpalomehua ja energiajuomaa
- Anonyymi
Herkkukala kirjoitti:
Vitut
- Kostarimekki
(Vanilja)jäätelön kanssa lyömätön yhdistelmä.
- Anonyymi
Sitä juodaan mini lasista eli snapsuna . Pidä ensin kylmässä jääkaapissa . Parempaa kylmänä . ( Voi lantrata sprite juomalla . Yksi hyvä snapsu on Visky kahvilikööri jäitä grogilasi . Jääkylmänä kaikki on parasta . Salmiakki Kossu on parasta sellaisena . Vähän kuin olisi syönyt pussillisen salmiakkia kun katsoo kieltään. Pienet shotit on hyviä tai kaakaolikööri jäillä. Bayleys on hyvää jäillä.
- Anonyymi
jatka kossulla
- Anonyymi
Koskenkorvan 60% vodka suhteessa 1:1. Näin saat salmiakkikossun ylettömän makeuden tasaantumaan ja siitä tulee juotavaa. Jos haluat tehdä chilisalmaria niin maustemitallinen Poppamiehen Fire Demonia puoleen litraan. Näin saat joukkoon tulisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554