Pyydän jokaikinen päivä Jeesusta tulemaan elämääni. Anon syntejäni anteeksi. Kaipaan Häntä. Kohdallani tuntuu toteutuvan; "He huutavat: Herra, Herra, mutta minä en vastaa." Näin unta ylösnousemuksesta ja pyysin päästä siitä osalliseksi ja oli kuin joku olisi tuhahtanut, että "sinäkö muka" ja "voima" heitti minut sivuun ja tunsin, etten ole minkään arvoinen. Toisenkin unen näin, jossa kiitin taivasten valtakuntaa siitä, että tajusin olevani pyhitetty. Olen tehnyt vääriä asioita elämässäni ja tunnustanut ja katunut tekemääni rukouksissani. On kuitenkin sellaisia asioita, jotka Jumala tietää, mutta joista en voi muille ihmisille kertoa.En mitenkään. Minulla on usko, mutta riittääkö se pelastukseen?
Vastaukset 3
Tässä on linkki, jossa on oa miten tullaan uskoon. Pyydä vain Jeesus sydämeesi ja usko se sitten ja luota mitä raamattu sanoo toomalaiskirjeessa 10 luku ja 9 jae. Jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämmessäsi, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnstuksella pelastutaan. Kun olet tämän rukouksen lukenut, nin sinä olet Jumalan lapsi ja et elä tunteista, vaan mitä Jumalan sana sanoo. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
- totuus kirvelee
Jumalaa ei luultavasti ole olemassa. Älä murehdi siis turhaan. Ole hyvä ihmisille ja erityisesti läheisillesi niin vastavuoroisesti muut ihmiset ovat hyviä sinulle.
- OttoPetteri
Kerropas nyt ihan selvällä suomella mitä syntejä pyysit anteeksi!
Kun noita syntejä on niin monenlaista - riippuen lahkosta. Vai oletko rikkonut jonkin porukan määräyksiä esim. siitä, mitä ei saa syödä tms.? Vai oletko ehkä tehnyt hyvää rakkaimmallesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459