Ihemettyttää kovasti että pohjola ottaa yhteyttä bonuksien vuoksi vaikka tietää että asiakas tietää ettei oman talouden summa ole sellainen jolla bonuksia kertyy joilla maksaa vakuutusmaksuja.
Mutta sama se on täälläkin, että porukka kuvittelee suuria OP bonuksista. Eikö kukaa tajua ja pankkiakaan tiedä, että 5000e asioinnilla ei saada mitää hyöytyä. Jos asiakkaalla on 5000e velkaa niin joku parin sadan euron vakuutus ei paljoa paina jis toisessa kupissa on kaksin- tai kolminkertaiset korkomenot. Jos asiakkaalla toisaalta on 5000e säästöä, niin se parinsadan euron vakuutusmaksu on aika pieni ongelma.
En tiedä miksi olen OP-omistaja. Omistan ko. pankissa miljardisosan promillen, eikä minulla ole mitää puheoikeutta. Mutta jos joskus on. Kirjoitin taas joulupukille ja toivoin järkeä ennenkaikkea itselleni.... että ymmärtäisin paremmin pahaa maailmaa.
Mutta toissalta. Itsellä on tarrasukissa ja pakkopaidassa kokemusta myös muista suomalaisista pankeista miten ne on hölmöjä... mutta ei se ongelma ole pankki vaan se asiakas!
Pohjolan yhteyden otto
pakkopaidan_kahle
3
126
Vastaukset
- Velkaa tai
omaisuutta. Pankki tarvitsee vain juridiikan vuoksi keinon päästä myymään sinulle rahaa tai päästäkseen käyttämään rahojasi. Ei pankki- ja vakuutusmaailma muuhun sinun nimeäsi kaipaa.
- pössisekkee
kyllä nämä osuukassan-pottu-järjestön touhut on todella asiakkaiden arvoa alentavia!
- Kapitalismi rules
Sittenhän tietenkin vaihdat Nordeaan, jotta Nalle saa ensi vuonnakin osinkonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412