Tilipehööriä

diipadiidaa

Yrittäjäperheen kasvattina muistan lapsuudestani ja nuoruudestani 80- ja 90-luvulta, että kaikenlaista yhteistyökumppaneiden mainoskrääsää oli kotonakin kaikki nurkat täynnä. Oli kyniä, lippalakkeja, paitoja, lehtiöitä, heijastimia, viivottimia jne. Tuntuu, että nykyaikana ei enää paljoa harrasteta mainostuotteiden lähettelyä. Vaikka se tavara onkin monesti sellaista, mikä päätyy pyörimään pöydille käyttämättömänä, niin onhan ne kuitenkin ajatuksena ihan kiva juttu.

Itse olen pitänyt tätä perinnettä yllä ja teettänyt aina jotakin ajankohtaisia ja käytännöllisiä mainostuotteita. Syksyllä oli mainosheijastimia, joita laitoin verkkokauppa tilauksien mukaan. Jonakin aikaisempana talvena oli pipoja. Kyniä tietysti on ollut joskus. Nyt kesän lähestyessä on tulossa lippalakkeja. Mikä on teidän muiden yrittäjien kanta näihin mainostuotteisiin? Lähettelettekö niitä, näettekö sen kannattavana vai onko se mielestänne turha menoerä?

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+14

      Yksi syy mainoskrääsän vähentymiseen on ollut nimenomaan se, että nykyään on todella kyse "krääsästä" - eli laadullisesti täysi ala-arvoisesta moskasta - se jättää antajastaan huonon kuvan ja on oikeasti huonoa mainosta. Laadukastakin tavaraa on toki saatavissa mutta se MAKSAA....

    • Haluun itte valita

      >>Yrittäjäperheen kasvattina muistan lapsuudestani ja nuoruudestani 80- ja 90-luvulta, että kaikenlaista yhteistyökumppaneiden mainoskrääsää oli kotonakin kaikki nurkat täynnä.>>

      Ehkä tuo homma toimii paremmin kuitenkin tuolla vanhanaikaisella tavalla, tavara kädestä annettuna.

      Jos joka nettikauppatilauksen mukana menee mainospipo, niin joku yksineläjä voi alkaa jo pitää kauppiasta aikamoisena haaskurina. Kun jo kolmas samanlainen ja tarpeeton tumma pipo tuli paketissa.

      Voisi toimia homma paremmin jos asiakas saisi tilatessaan itse ruksata, että minkä värisen heijastimen hän saa nettikaupasta kaupantekiäisinä.

      Ihan ilmatteeksi.

      Jos ylipäänsä haluaa sen heijastimen taikka pipon, jotka vois olla valinnaisina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe