Aina vain kirjoitetaan ja puhutaan paksuista ja pitkistä peniksistä, miksi ei isoista naisten tavaroista! Kirjoittakaa miehet kokemuksianne kunnon ämpäreistä, kosteista ja kuivista, miten vain. Löytyykö netistä kuvia, että saisin omaani verrata? Vinkit.
Suurin vagina
21
14469
Vastaukset
- lapio
...fistiä rupee antaa ja tuntuu väljältä. Ja miettii et pääkin mahtuu korviaan myöten voi sanoo naisen olevan pienen treenauksen tarpeessa.
- kauhee
Se on totta, että aina puhutaan kuinka iso pitää olla. itse olen ainakin huomannut, että jos naisella on "väljähkö" tavara ja vielä erittäin voimakas liukasteen eritys voi aktista kadota nautinto aika nopeasti. Itse omaan tavallisen erktiossa 18 cm työkalun. Naisten tavarassakin voi olla isoja eroja.
- olisi parasta vai kuinka
kauhee kirjoitti:
Se on totta, että aina puhutaan kuinka iso pitää olla. itse olen ainakin huomannut, että jos naisella on "väljähkö" tavara ja vielä erittäin voimakas liukasteen eritys voi aktista kadota nautinto aika nopeasti. Itse omaan tavallisen erktiossa 18 cm työkalun. Naisten tavarassakin voi olla isoja eroja.
Tässä on selvä järki.
On olemassa kookkaita kivoja ja kauniita
naisia jotka eivät tule yhtään
mikskään jos kulli on normaali,
ne todella tarvisisivat 22-24 senttistä
paksua melaa. Näitä on sitten 5 jannulla
tuhannesta mutta niitä siis on
ja näiden naisten tosiaan kannattaisi
hakea itselleen sellaiset miehet.
Muuten ne eivät ikinä saa kokea mitä
yhdyntä oikeasti on, väittäköön
seksoligiäijät ja ämmät
tästä asiasta mitä tykkää.
- on niis eroi
Kerrankin voi sanoo että sain tiukkaa reppua. Oli meinaan kunnnon oravanpesä kiipes varttapitkin ylös tumma nätti nainen. Exälläkin oli sellanen että tuntuku olis heiluttanu pesäpallomailaa Pirkkahallin ovella :(
- Kiimapillu40
Kertokaa miehet onko paha jos naisella on isot häpyhuulet? Puhutaan niin paljon tiukasta vitusta että olen alkanut itse epäillä että olenko tiukka vai en. Treeniä teen ja kukaan ei ole valittanut, päin vastoin. Eikä varmasti lopu rohkeus tai mielikuvitus seksileikeissä. Mihin järjestykseen laitatte pillun, suuseksin ja peppupanon?
- mies
Kiimapillu40 kirjoitti:
Kertokaa miehet onko paha jos naisella on isot häpyhuulet? Puhutaan niin paljon tiukasta vitusta että olen alkanut itse epäillä että olenko tiukka vai en. Treeniä teen ja kukaan ei ole valittanut, päin vastoin. Eikä varmasti lopu rohkeus tai mielikuvitus seksileikeissä. Mihin järjestykseen laitatte pillun, suuseksin ja peppupanon?
Häpyhuulien koolla ei merkitystä. Yhdyntä ja suuseksi yhtä tärkeitä. Anaaliyhdyntää noin 5 kertaa kokeilleena ei vaan tunnu minun jutulta.
Suuseksi ja lantiolihaksensa hallitsevan naisen pillu tuntuu monin verroin paremmalta kuin yhdestä kohtaa puristava p-reikä. Toki kokeilemisen arvoinen juttu anaaliyhdyntä on niin miehelle kuin naisellekin. - joku
Kiimapillu40 kirjoitti:
Kertokaa miehet onko paha jos naisella on isot häpyhuulet?
joku tykkää joku ei. - nautinto
joku kirjoitti:
joku tykkää joku ei.on vaan hyvä asia jos häpärit on suuret. Tykkään pidellä ja katsella, nams.
- Jakke
joku kirjoitti:
joku tykkää joku ei.Kivahan niitä on nuolla! Häppärit on joka naisella, toisella isommat ja toisella pienemmät. Itse ainakin tykkään nuolla "sitä" oli häppärit sitten millaiset hyvänsä.
Itseasiassa kunnon "norsunkorvat" ovat kivat nuoleskella, kun on jotain mitä ottaa suuhun ja imeskellä.
- Väljää
Yleensä pilluissa on ollut kohtuullisesti pitoa ja kokoa, mutta kyllä niissä erojakin on.
Joku osaa puristella, toisella on tiivis ja kolmannella pieni( joka on toki poistuva piirre).
Varsinaisesti väljään olen törmännyt kerran (toki kahdesti naitu) se oli sellainen löysä. Kyseinen henkilö oli kyllä viettänyt viettää vapaamuotoista seksielämää, joten se selittää että kyllä käytössä kone kuluu. - enni
vaikuttaako naisen emättimen kokoon, se että kuinka paljon harrastaa yleensäkin seksiä?vaikuttaako lihavuus emättimen kokoon?miehet varmaan tietävät näistä...on vaa askarruttanut tällaiset asiat.kannattaisiko olla laiha, että seksi tuntuisi kummastakin paremmalta?
- mies
Laihojen yleinen lihaskunto on monesti parempi kuin lihavilla. Tämä vaikuttaa myös alapään lihaksiin.
Kyllä esimerkiksi naisen ratsastaessa päällä on kauniimpaa katsella hoikan naisen kissamaista liikehdintää, kuin ylipainoisen naisen virtahepomaista junttaamista. Liika hikoilu ja hengästyminen kevyttä seksiä harrastaessa huvittaa eikä kiihota. - Kiimapillu40
Langanlaihuus on tietysti vastaus kaikkeen....No olen eri mieltä. Laihat ei ole seksissä sen parempia kuin nätisti pyöreätkään naiset, päin vastoin. Kuka sitä nyljettyä oravannahkaa tahtoo päällään hajareisin katsella.
- Eri mieltä
mies kirjoitti:
Laihojen yleinen lihaskunto on monesti parempi kuin lihavilla. Tämä vaikuttaa myös alapään lihaksiin.
Kyllä esimerkiksi naisen ratsastaessa päällä on kauniimpaa katsella hoikan naisen kissamaista liikehdintää, kuin ylipainoisen naisen virtahepomaista junttaamista. Liika hikoilu ja hengästyminen kevyttä seksiä harrastaessa huvittaa eikä kiihota.Olin juuri erään pulskan naisen kanssa, voi sanoa, että oli lihava, mutta voi mitä seksiä. Kyllä siinä läiske kävi, mutta tavara toimi eikä nainen silti huohottanut pahemmin. Ihana nainen. Minulla on hieman sellainen kokemus ja epäily, että monella tanakalla naisella on parempi tavara keskimäärin kuin laiheliineillä, joilla aina ei ole rasvaa eikä lihaksia ja harva edes pitää seksistä. Jostain syystä tapaamani laihat hyvin passiivisia odottajia.
- Laiha voi olla herkkua!
Kiimapillu40 kirjoitti:
Langanlaihuus on tietysti vastaus kaikkeen....No olen eri mieltä. Laihat ei ole seksissä sen parempia kuin nätisti pyöreätkään naiset, päin vastoin. Kuka sitä nyljettyä oravannahkaa tahtoo päällään hajareisin katsella.
Itselläni on ollut
pitkissä suhteissa peräti kaksi laihaa
ja todella sirorakenteista ( ja kaunistakin )
naista jotka painoivat 46-50 kg
ja olivat erittäin vahvoja ja hyväpilluisia,
sanoisin todellisia atleetteja alapäistään.
Yhdyntä näiden kummankin kanssa oli todella
herkkua. Kummatkin kostuivat aina hyvin ja
pystyivät ottamaan hyvin isonkin kalun sisäänsä
(20 cm ja paksu) - läskit ei vaikuta
Jos naisella on leveä lantio ja masussakin läskiä, ei se tarkota että pillu olisi iso,haloo!! Pillu voi olla hyvin tiukka, vaikka ylimääräistä olisikin, et voi kenestäkään nähdä päälle päin, millanen pillu!! Tiukin pillu koskaan on ollut eräällä nyt 30v naisella, jolla on muotoja, muttei mikään lihava kuitenkaan.
- nähty on kulumisen merkit
No tietysti vaikuttaa!!! Ihan kuten miehilläkin. Mitä useampaan reikään sitä munaansa tunkee, sitä ohuemmaksi ja lyhyemmäksi se kuluu. Ja varmasti se spermakin jossain vaiheessa loppuu kesken, eihän sitä nyt loputtomasti sieltä varastosta löydy. Kannattaa siis säästellä ja miettiä tarkkaan minne kaikkialle ruikkii.
- repe
mielestäni iso pillu on kiva naida ja runkata,vaimollanikin on tosi ämpäri pillu vaan on se ihana.
- pervopera
Kerran, vuosia sitten, sattui sänkyyni tyttö jolla oli todellinen lehmänvekotin. Kieltä antaessani ajattelin tumpata pari sormea sisään menoa vauhdittaakseni ja miten kävikään, sormet eivät edes reunoihin koskeneet!! Todellinen musta aukko. Sama kun olis laittanut mulkun ulos ikkunasta ja heittänyt lasillisen vettä päälle. Ja tyttö oli ihan hoikka pienipeppuinen 18v naapurintyttö..
- Banomies
Miehen kalua on aika helppo mitata ja verrata, mutta mites vertaat naisen pillun kokoa?
Pillujen tiukkuudessa on kyllä suuriakin eroja.
Isoin vastaani tullut vittu oli yhdellä intialaisella 26 v. naisella, jolla oli yksi lapsi. Vittu oli niin väljä, että piti oikein katsomalla tarkistaa, että onko kalu sisällä ollenkaan. Asiaa ei auttanut yhtään se, että k.o. naisella oli myös märin tussu jota olen koskaan pannut. Sängyllä oli niin iso lätäkkö panon jälkeen, että pelkäsin sen vahingossa kusseen sänkyyn, mutta ei se ollut. Minulla on normaalikokoinen noin 16 cm kalu, joten kyse ei ollut pienestä munasta.- make
Mun entisellä tyttökaverilla jonka kanssa seurustelin 6 vuotta, oli todellä väljä vagina. En lauennut ollenkaan sisään vaan tyttökaveri otti lopuksi suihin. Vagina oli aivan sileä, kovapintainen ja avara. Aivan kuin ei olisi ollut lihaksia lainkaan. Hän oli silloin vasta 20 vuotias ja synnyttämätön sekä mä olin hänen ensimmäinen. Painoa oli 90kg. Häntä ennen ja nyt jälkeen mulla on ollut monia seksikontakteja iältään 18v-50v naisten kanssa. Oon huomannut että parhaita ovat noin 35-40 vuotiaat ja myös kokeneempia. Varsinkin ne joilla on lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703457SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1152622Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842152Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1671977Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121891- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi431494Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3551336Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351333