Varokaa 1188-numeropalvelua

ManuZ2

1188 -numeropalvelu myy palvelua yksityisille ja yrityksille asiattomalla tavalla. Sieltä soitettiin, kuulin että kyse on 118-palvelusta. Kun lasku tuli, yritin peruuttaa palvelua. Se ei onnistunut. Kukaan ei koskaan vastannut viesteihini, joilla firman eri sähköpostiosoitteisiin ilmoitin tilauksen peruutuksesta. Sain karhulaskuja ja uhkailua ulosotolla. Puheluihin ei vastattu.

Hyvä neuvo: Älkää missään nimessä ostako mitään firmalta.

ManuZ2

9

3085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Joo niitä on kaikenmaailman kusettajia, sittenkuin firma menee konkkaan niin ne on heti konkurssipesän kimpussa.

• 1188 numeropalvelu

Meitä myös yrittävät parhaillaan huijata. Googlaamalla 1188 saa lukea paljon mielenkiintoista faktaa yrityksestä ja sen toiminnasta. Oikein innolla odotan, että lähettävät meille pyytämäni nauhan ensimmäisestä yhteydenotostaan. Siitä kun kuulemma kuulee meidän tehneen tilauksen palvelusta. Mikko Tapani Härkönen on yrityksen takana. Samainen mies on myös muutaman muun huijausyrityksen takana: YLJ Oy ja ilmeisesti jo entinen Suomen 118. Asiakaspalvelunumeroon eivät vastaa, välillä soittavat takaisin ja silloinkin salaisesta numerosta. Asiakaspalvelijat istuvat ilmeisesti Espanjassa ja mahdollisesti vielä ottavat Suomesta vastaan työttömyysrahoja. Asiakaspalvelunumero mahdollisesti myös maksullinen. Älkää vain maksako mitään laskuja. Sähköpostilla reklamaatio aiheettomasta laskusta mahdollisimman nopeasti. Yhteys viranomaisiin jos eivät muuten tunnu hellittävän. Kyseisestä yrityksestä tehty ilmeisesti jo useampikin ilmoitus viranomaisille.

• 1188 huijausyritys

Mitä enemmän netissä kirjoitetaan, sitä paremmin näkyvät googlatessa totuudet kyseisestä yrityksestä. Toivottavasti saadaan näin vaikutettua heidän toimintaansa.

• pavali

Koko 1188 ja samaan ryppääseen kuuluvat eri nimiset firmat ovat täyttä huijausta ja sitä pyörittävät ovat täysiä huijareita! Minulla on kyseisestä 1188 numeropalvelusta muutaman tunnin "työkokemus". Lupailtiin vähintään kuuta taivaalta ja kovia tuloja..... mutta kupla puhkesi jo ensimmäisen tunnin aikana. Nainen joka toimi kouluttajana kysyi aluksi minulta, että saanko minä suomesta mitään korvausta siis kelalta tai ammattiliitolta! Sanoin että en tietenkään saa, kun olen tullut tänne töitä hakemaan/tekemään! Tulin siihen käsitykseen, että siellä Fuengirolassa töissä olevat työntekijät nostavat samalla etuuksia suomesta kun tekevät töitä kyseiselle firmalle. MOL:lin sivuilla haetaan koko ajan työntekijöitä kyseiseen 1188 numeropalveluun,firma jonka kautta työntekijöitä värvätään 1188 numeropalveluun on Suomen Kuntaverkko Oy.

• Don pedrito

Joo kyllä, lupailevat työvoimatoimiston ilmoituksessa espanjalaista sosiaali turvaa? Ei taida kyllä noin vain onnistua. Ajattelinkin tuossa kuukauden päästä soitella vihjeen Malagan talousrikos osastoon, kun satun menemään espanjaan lomallekin. Niin saavat tehdä tutkinnan niihin tiloihin. rapsahtaa kyllä mukavat sakot koko toimistolle luulen? ja voivat viedä tuon toimitusjohtajan mukanaan. Kielitaitoa meikäläisellä on että osaan asian esittää espanjaksi. Eräs suomalainen firma sai 30.000 e sakon kun käytti harjoittelijoita firmassaan, ja nämä kun eivät ole suomesta lähetettyjä työntekijöitä, eivätkä kuulu espanjan sosiaaliturvaan, niin katsotaan miten käy? Katsotaan? Tuo aiheuttaa niin paljon vihaa suomessa tuo firma ihmisille.

• Espanja

Onneton jätkä olet. :D Mitäs ne Espanjalaiselta yritykseltä ratsaa? :D Vittu, että te olette urpoja hahhaha

• Heh sentäs

Mulle soitettin js kun en ollut kiinnostunut ostamaan niin puhelinmyyjä uhkaili
      et nyt mun kaikki tiedot poistetaan eikä kukaan mua sen jälkeen löydä.
      Pikkasen huvitti.

• risto
    • Anonyymi

Mitä teen? viime vuonna maksettiin ja sitten ilmoitetiin puhelimessa että ei saa ikinä lähettää laskua ja peruttiin asia. Nyt juhannusaaton iltana soitettiin ja meni pinna ja sanoin että ok. ja nyt lasku tuli. Mitä tapahtuu jos en maksa. Onko mahdollisuutta????

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1791
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1488
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      173
      1320
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      160
      1290
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1265
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      63
      1078
    Aihe