Voisiko joku fiksu ihminen selittää mikä idea on Vihdin ja Karkkilan yhdistämisessä? Kummallakaan ei ole mitenkään erityisen hyvin ns. pullat uunissa. Kai siinä joku logiikka on taustalla miksi pakkoliitos Vihdin ja Karkkilan välille halutaan, vai onko? Ihan vain näön vuoksi liittoon?
Mitä hyötyä Karkkilasta on Vihdille?
3
337
Vastaukset
- Nummela City
Voi p***a, jos joutuu lähtemään Nummelasta asioimaan Karkkilaan. Sinne suunnalle ei yleensäkään ole asiaa. Itse olen pakon edessä käynyt Karkkilassa ehkä kaksi kertaa elämässäni.
Toivottavasti Nummalasta tulee asiointikeskus, koska Vihdin kk:sta ja Karkkilasta käydään pks:lla töissä.- tuplasuklaata
Karkkilasta saa nummelalaiset ja muut vihtiläiset ostaa karkkia.
Lopuksi koko sumppuliittymä liitetään Lohjaan ja sitten asioidaan siellä.
- tgthtrhs
Kysymyksen tulisi kuulua juuri toisinpäin, eli mitähän ihmeen hyötyä Karkkilalle on Vihdistä, jossa kaikki virkamiehet ja naisetkin on täysiä älykääpiöitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132