Pennut poistivat äänenvoimakkuussäätimen kuvakkeen jollain ihmeen konstilla ilmaisinalueesta. Miten minä saan sen takaisin?
Ja kyllä: olen etsinyt kaksi viikkoa, olen googlettanut, olen vaikka mitä... :)
Ilmaisinalueongelma
7
122
Vastaukset
- auttaisko tää..
tehtäväpalkki, ominaisuudet, ilmoitusalue-mukauta, äänenvoimakkuus-näytä aina
- Raimunds
Kiitos, mutta ei auttanut. Tämä äänenvoimakkuuspainike on siellä mukauta-listassa "Entiset kohteet" -kohdassa, eikä suostu tulemaan sieltä nykyisiin kohteisiin. "Näytä aina" -vaihtoehto ei muuta tilannetta.
- käyttäkää ääntä!
Ohjauspanelin Äänet ja äänilaitteet.
Voimakkuus-sivulla voi olla ruksattavissa, että Näytä äänenvoimakkuus tehtäväpalkissa. Tuoossa voi olla eroja äänilaitteen valmistajan mukaisesti.- Raimunds
Kiitos, mutta tämäkään ei onnistu. Pennuilla näet oma käyttäjätunnus, joka ei päästä ohjauspaneeliin. Jos taas menen omalla tunnuksellani (järjestelmävalvojatunnus), siellä on jo ruksi ruudussa Näytä äänenvoimakkuus.
Tässäpä pähkinää tietotekniikkaviisaille! Minä en niihin kuulu... :( - takkari
Raimunds kirjoitti:
Kiitos, mutta tämäkään ei onnistu. Pennuilla näet oma käyttäjätunnus, joka ei päästä ohjauspaneeliin. Jos taas menen omalla tunnuksellani (järjestelmävalvojatunnus), siellä on jo ruksi ruudussa Näytä äänenvoimakkuus.
Tässäpä pähkinää tietotekniikkaviisaille! Minä en niihin kuulu... :(Tee omalta puoleltasi Käyttäjätileissä pentujen tunnuksesta (väliaikaisesti) Järjestelmävalvoja-tunnus. Sitten kirjaudut pentujen tunnuksella sisään, teet em. toimenpiteet. Menet omalle puolelle ja taas vaihdat pentujen tunnuksen "peruskäyttäjäksi".
- mysteerioo
joskus on ollut vastaavaa ongelmaa mut silloin on ollu äänilaitteessa jotain häikkää.. Äänet siis toimii ja esim media playerissa voimakkuutta voi säätää f8,f9 napeilla?
- malttiamalttia
mihin aloittaja katosi? ei malta odottaa, että neuvotaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3984500Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1211752- 1381518
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko731273Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151086Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔721077Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise131019Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään64976- 38960
- 65931