Rukoilkaa nyt palstan hihhulit uskonsisarenne Johannan onnellisen avioliiton puolesta.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012030815300656_vi.shtml
>>>- Haluamme sovittelun ja jatkaa yhdessä puhtaalta pöydältä. Arto rakastaa minua, ja olen valmis aloittamaan alusta. Toiveissa on vauva ja perhe, Tukiainen sanoo.
Tukiainen kertoo saavansa voimaan myös uskostaan.
- Pyhä Henki koskettakoon tuomareita oikeudenkäynnissämme, että sieltä tulisi oikeudenmukainen päätös, Tuksu toivoo.
Uskonsisarenne kaipaa apua
9
95
Vastaukset
Monesko mies vai monesko kerta?
- vastaaa itselles
Niin siihen se saatana on aina pyrkinyt. Ei tarvitse olla liian tiukkapipoinen, saa ihmisen synnin koukkuun ja sitten alkaa vaatimaan parhainta vanhurskautta. Kyllä piru Raamattua osaa tsiteerata?
Jeesuksenkin tekemmisä surailtiin.
Mitä iloa itse noista julkkislööpeistä etsinet?- apuuvamies
>>>Mitä iloa itse noista julkkislööpeistä etsinet?
- vaappu pimiähkö
apuuvamies kirjoitti:
>>>Mitä iloa itse noista julkkislööpeistä etsinet?
rukoillaan apuuva miehelle apuuva. samoin tuksulle, mutta raju persoonallisuushäiriö
vaivaa tuksua, siksi aviolitto on varmasti väärä ratkaisu, ennenkuin hieman sydän rauhoittuu valvomaan omia voimavaroja siihen. usko ei tarkoita, että ihminen olisi
heti tasapinoinen, se voi olla myöskin naamari julkisuuteen joka ei ole aitoa - apuuvamies
vaappu pimiähkö kirjoitti:
rukoillaan apuuva miehelle apuuva. samoin tuksulle, mutta raju persoonallisuushäiriö
vaivaa tuksua, siksi aviolitto on varmasti väärä ratkaisu, ennenkuin hieman sydän rauhoittuu valvomaan omia voimavaroja siihen. usko ei tarkoita, että ihminen olisi
heti tasapinoinen, se voi olla myöskin naamari julkisuuteen joka ei ole aitoaSinähän tässä näytätkin olevan se mollaaja ja halveksija, vaikka minua semmoiseksi syytettiin:
>>>Tyypillistä ateistin " lähimmäisen rakkautta" mollata ja halventaa elämässään harhautuneita ja heikkoja ihmisiä.
Veikkaan että Tuksukin on monen "maan hiljaisen" esirukouslistalla, ja hyvä niin.
- juhanl1965
Jumala on pääsiäisen ruokalaistalla, ellei Hän auta! Ristitriipuntaan ja paistinrasvaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie807042Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816323Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532512Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant662206Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 141512
- 1981240