Kuinkahan pöntöiksi ihmiset tässä maailmassa oikein ehtivät mennä, ennenkuin tämä loppuu. Oikein Ylen.n uutisten piti tänään uutisoida Ruotsalaisten viimeisimmästä hullutuksesta. Parista päiväkodista Ruotsin maalla, jossa lapset eivät enää saa olla tyttöjä ja poikia, vaan nyt olis paree alkaa oleen jotain neutraalia.
Tämähän tämä suunta on.
Homoista kohkaaminen on vain välivaihe.
Varsinainen tavoite on sukupuolineutraalius.
Sanokaa mitä sanotte.
Ps. Hiukan kyllä pani huvittamaan uutisklipissä se naisparkahoitaja, joka yritti selitti kuinka tyttöjenkin kanssa nyt puhutan sodasta ja poikia yritetään saada palettirömpsylöihin.
Hekoti hekoti.
Sukupuolineutraaliusko on tasa-arvoa
161
137
Vastaukset
- selvillä sukupuoli
Sairasta touhua !!!!!! nim.HALUAA OLLA NAINEN ja haluaa, että poikani on POIKA.
- voi ihmispolot
Niin siis oikeasti. Miettikää nyt. Järkikin sanoo, että tervettä ihmisen kasvattamista on tukea lapsessa hänen sukupuolisuuttaan. Nyt pitäisi alkaa kieltää ihmisessä hänen sukupuolisuutensa. Mikä ihmeen järki tässä oikein on.
Nyt jo nähdään miten sairaita ihmiset alkaa olla, kun rikotaan kaikki normaali. Pitääkö niistä tehdä vieläkin sairaampia.
- voi krähnä
Seuraavaksi aletaan varmaan haukkua fundamentalistiksi niitä, jotka vielä uskaltaa rukoilla Isä-meidän rukousta. Pitäisi kai alkaa rukoilla jotain henkilö-meidän tai olento meidän tai joku epämääräinen meidän.
- hoh hoijaa
Tuonhan voisi sanoa olevan lasten hyväksikäyttämistä omalla tavallaan. Eikö lapsella ole enää oikeus olla tyttö tai poika. Mikä oikeus aikuisella on yrittää luoda hänestä joku sukupuoleton, kun itsestä nyt vain sattuu tuntumaan siltä, että haluaisi olla sukupuoleton.
Mutta aikuisellahan on oikeus tehdä lasten kanssa niinkuin itse haluaa ???? niinkö ??
Samat ihmiset varmaankin suu vaahdossa vaahtoavat, jos lapselle kerrotaan Jumalsta, kuinka kauheaa on yrittää vaikuttaa lapsen ajatteluun.- Pyhä Pieru
Täällä palstalla on ollut roppakaupalla uskovaisten puollustuksia siitä kuinka on aivan hyväksyttävää pakko syöttää lapselle uskontoa. Tuota on puollusteltu esimerkiksi sillä, että vanhemmilla on määräämisoikeus omaan lapseensa.
Eikö tämä ole siihen verrattavissa oleva asia. Vanhemmat valitsevat itse lapsensa hoitopaikan.
Tähän loppuun on vielä jälleen todettava, että koettakaa nyt hyvät ihmiset uskoa sellainen asia, että jos tytöille kerrotaan sodista ja pojat leikkivät nukeilla niin tuloksena ei ole automaattisesti homoja ja lesboja. Pyhä Pieru kirjoitti:
Täällä palstalla on ollut roppakaupalla uskovaisten puollustuksia siitä kuinka on aivan hyväksyttävää pakko syöttää lapselle uskontoa. Tuota on puollusteltu esimerkiksi sillä, että vanhemmilla on määräämisoikeus omaan lapseensa.
Eikö tämä ole siihen verrattavissa oleva asia. Vanhemmat valitsevat itse lapsensa hoitopaikan.
Tähän loppuun on vielä jälleen todettava, että koettakaa nyt hyvät ihmiset uskoa sellainen asia, että jos tytöille kerrotaan sodista ja pojat leikkivät nukeilla niin tuloksena ei ole automaattisesti homoja ja lesboja."jos tytöille kerrotaan sodista ja pojat leikkivät nukeilla niin tuloksena ei ole automaattisesti homoja ja lesboja. "
Otit esille hyvä esimerkin tästä kaikesta, joka usein unohtuu. Miettikää neutraaliasioita vastustavat miehet...kuinka monia kertoja te itte olette pienenä lykänneet nuken rattaita leikkiessänne lapsuudessanne naapurin tyttöjen kanssa tai neutraaliasioita vastustavat naiset, kuinka monia kertoja olette leikkineet pikkuautoilla leikkiessänne lapsuudessanne naapurin poikien kanssa. Nyt te koitatte kokonaan "normalisoida" tilanteet, joka on täysin mahdotonta että pojille kuuluu ehdottomasti autot ja tytöille nuket JOKAISESSA LEIKISSÄ. Kuuluu melko tärkeältä jo varhaisiässä ns. sukupuoliviettiin tutustua vastakkaisen sukupuolen leikkeihin.
On hyvin vanhollista, että pojille annetaan sinisiä potkuhousuja jo vauvana ja tytöille vaaleanpunaisia potkuhousuja, eikä saa käyttää kummallakaan VALKOISIA potkuhousuja. Vittuako sillä oikeesti on väliä, minkä värisiä ne on? Kyse on vain väreistä!?
Ei tullut minustakaan homoa, vaikka pienenä leikein tyttöjen kanssa nukeilla.
Sukupuolineutraalius nimenomaan antaa lapsen kasvaa luonnolliseen sukupuoleen.
Suurin osa sukupuolten eroista kun on ympäristön vaikutusta.
Minun on hyvin vaikea uskoa, että päiväkodissa kiellettäisiin tyttöjä leikkimästä perinteisillä tyttöjen leluilla, ainoastaan että lapsia ei erotella sukupuolen mukaan.
Enkä ymmärrä mikä siinä voisi olla huonoa.
Minua huvittaa sinun kapeamielisyytesi. Kuvitteletko oikeasti, että pojat eivät halua pukeutua römpsylöihin? Et ole ilmeisesti viettänyt lainkaan aikaa pikkupoikien kanssa? Oikeasti lähes kaikki sukulaispoikani ovat pienenä harrastaneet äidin hepeneisiin pukeutumista ja yksi rakasti nukkeja mutta hänen isänsä ei antanut leikkiä niillä. Minä taas leikin actionfiguureilla ja kiipeilin ja tutkin kummitustaloja.
Sukupuolistereotypioita painottava kasvatus vahingoittaa lapsia, sillä se ei anna lapsen olla oma itsensä. Sukupuolineutraalius taas merkitsee sitä, että kasvatetaan lasta eikä sukupuolta.- Minne maailma ?
"Sukupuolineutraalius taas merkitsee sitä, että kasvatetaan lasta eikä sukupuolta. "
Kyllä yhä puhutaan Suomessakin lapsenkasvatuksesta enkä ole kuullut puhuttavan sukupuolen kasvatuksesta. Miten sukupuolta edes voisi kasvattaa ?
Suomessa vaan annetaan lapsi yhä olla lapsi - poikana tai tyttönä - ja heidät annetaan leikkiä niitä leikkejä joita haluavat. Jos pojalle antaa nuken niin hän hajottaa sen tutkiakseen mitä se pitää sisällään. Tyttö taasen alkaa hoitaa tätä nukkea ja jos tähän julmat aikuiset alkaa puuttumaan, niin kyseessä on rikos ihmisyyttä vastaan. Ei tule näin julmalla tavalla puuttua lapsen leikkeihin. Lisäksi on selvää, että seuraava vaihe olisi hormonihoito lapsille, jonka avulla pyritään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistä neutraalimpaan suuntaan. Minne maailma ? kirjoitti:
"Sukupuolineutraalius taas merkitsee sitä, että kasvatetaan lasta eikä sukupuolta. "
Kyllä yhä puhutaan Suomessakin lapsenkasvatuksesta enkä ole kuullut puhuttavan sukupuolen kasvatuksesta. Miten sukupuolta edes voisi kasvattaa ?
Suomessa vaan annetaan lapsi yhä olla lapsi - poikana tai tyttönä - ja heidät annetaan leikkiä niitä leikkejä joita haluavat. Jos pojalle antaa nuken niin hän hajottaa sen tutkiakseen mitä se pitää sisällään. Tyttö taasen alkaa hoitaa tätä nukkea ja jos tähän julmat aikuiset alkaa puuttumaan, niin kyseessä on rikos ihmisyyttä vastaan. Ei tule näin julmalla tavalla puuttua lapsen leikkeihin. Lisäksi on selvää, että seuraava vaihe olisi hormonihoito lapsille, jonka avulla pyritään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistä neutraalimpaan suuntaan.Olet seksisti ja väärässä.
Jos kaikkien lasten annettaisiin kasvaa rauhassa, ymppäämättä sekaan seksististä roskaa, niin eläisimme sukupuolineutraalissa Suomessa.
Näin ei kuitenkaan selkeästi ole. Joka puolelta tulee painetta olla tyttö tai poika. Tyttöjen kuuluu olla sitä ja poikien tätä, itsekin vahvistat tätä asetelmaa asenteellasi.
Sukupuoli on kuitenkin vain biologinen ominaisuus, joka ei määrittele niin paljon kuin me kuvittelemme.
Kun minulle antoi nuken pienenä, niin piirsin sen täyteen, leikkasin siltä hiukset ja leikin seikkailuja muiden action figuureitteni kanssa. En tykännyt hörsylöistä, enkä koskaan halunnut olla prinsessa. Tykkäsin kiipeillä ja riehua.
Vanhempani antoivat minun olla mitä olen (tässä mielessä). Heti kun menin kouluun niin asia muuttui. Olin tyttö, eikä minulle annettu samoja vapauksia kuin pojille. Poika löi minua, löin takaisin. Minua rangaistiin. jne.
Kyse ei siis ole pelkästään vanhemmista vaan koko yhteiskuntaan sisään rakennetusta seksismistä. Sukupuolineutraalius on vain tuon sisään rakennetun seksismin poistamista, niin että kaikille on samat säännöt, eikä lasta kasvateta tai kohdella eri tavoin oli hän sitten tyttö, poika tai intersukupuolinen.
"seuraava vaihe olisi hormonihoito lapsille, jonka avulla pyritään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistä neutraalimpaan suuntaan. "
Ei ole.gloriana_demeter kirjoitti:
Olet seksisti ja väärässä.
Jos kaikkien lasten annettaisiin kasvaa rauhassa, ymppäämättä sekaan seksististä roskaa, niin eläisimme sukupuolineutraalissa Suomessa.
Näin ei kuitenkaan selkeästi ole. Joka puolelta tulee painetta olla tyttö tai poika. Tyttöjen kuuluu olla sitä ja poikien tätä, itsekin vahvistat tätä asetelmaa asenteellasi.
Sukupuoli on kuitenkin vain biologinen ominaisuus, joka ei määrittele niin paljon kuin me kuvittelemme.
Kun minulle antoi nuken pienenä, niin piirsin sen täyteen, leikkasin siltä hiukset ja leikin seikkailuja muiden action figuureitteni kanssa. En tykännyt hörsylöistä, enkä koskaan halunnut olla prinsessa. Tykkäsin kiipeillä ja riehua.
Vanhempani antoivat minun olla mitä olen (tässä mielessä). Heti kun menin kouluun niin asia muuttui. Olin tyttö, eikä minulle annettu samoja vapauksia kuin pojille. Poika löi minua, löin takaisin. Minua rangaistiin. jne.
Kyse ei siis ole pelkästään vanhemmista vaan koko yhteiskuntaan sisään rakennetusta seksismistä. Sukupuolineutraalius on vain tuon sisään rakennetun seksismin poistamista, niin että kaikille on samat säännöt, eikä lasta kasvateta tai kohdella eri tavoin oli hän sitten tyttö, poika tai intersukupuolinen.
"seuraava vaihe olisi hormonihoito lapsille, jonka avulla pyritään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistä neutraalimpaan suuntaan. "
Ei ole.minne maailma sanoi :
Valitettavasti tuo seuraava vaihe on jo osittain totta.
Minä pistäisin tuon pariskunnan kenttäoikeuden eteen vastaamaan mitä ovat
näköjään tehneet pienelle lapselleen.
___
http://www.findance.com/uutiset/16763/lesbopari-haluaa-11-vuotiaasta-pojastaan-tyton-lapsille-mahdollisuus-valita
Kaliforniassa on noussut kohu lesboparista, joka haluaa 11-vuotiaasta Tommy-pojastaan tytön (kuvassa). Vanhemmat syöttävät hänelle hormoniestäjiä, jotta hänellä olisi enemmän aikaa päätöksentekoon.
- Tämä on ehdottomasti käännekohta transsukupuolisille nuorille. Nyt on kyse siitä, että annamme lapsille ja heidän vanhemmilleen mahdollisuuden tehdä oikea valinta, kalifornialaisen Gender Spectrum -järjestön johtaja hehkuttaa.
Jo 3-vuotiaana itseään tytöksi luonnehtinutta Tommya kutsutaan tätä nykyä nimellä Tammy. Hän tulee saamaan hormonihoitoa 14-15-vuotiaaksi saakka.
_____________________________________________________pertsa2012 kirjoitti:
minne maailma sanoi :
___
http://www.findance.com/uutiset/16763/lesbopari-haluaa-11-vuotiaasta-pojastaan-tyton-lapsille-mahdollisuus-valita
Kaliforniassa on noussut kohu lesboparista, joka haluaa 11-vuotiaasta Tommy-pojastaan tytön (kuvassa). Vanhemmat syöttävät hänelle hormoniestäjiä, jotta hänellä olisi enemmän aikaa päätöksentekoon.
- Tämä on ehdottomasti käännekohta transsukupuolisille nuorille. Nyt on kyse siitä, että annamme lapsille ja heidän vanhemmilleen mahdollisuuden tehdä oikea valinta, kalifornialaisen Gender Spectrum -järjestön johtaja hehkuttaa.
Jo 3-vuotiaana itseään tytöksi luonnehtinutta Tommya kutsutaan tätä nykyä nimellä Tammy. Hän tulee saamaan hormonihoitoa 14-15-vuotiaaksi saakka.
_____________________________________________________Tuollahan ei ole mitään tekemistä sukupuolineutraaliuden kanssa.
Entä kaikki ne intersukupuoliset ihmiset, jonka sukupuoli on leikattu lapsena?
Ja vain siksi, että ihmisen "pitää olla" joko poika tai tyttö.pertsa2012 kirjoitti:
minne maailma sanoi :
___
_____________________________________________________Ja väännetään rautalangasta vielä: Sukupuolineutraalius ei ole sitä, että biologisesti uroksesta tehdään naaras tai edes että biologisesti uros kasvatetaan naaraana. Vaan siitä että että pakonomainen sukupuolijaottelu lakkautetaan.
- Minne Maa ?
gloriana_demeter kirjoitti:
Olet seksisti ja väärässä.
Ei ole."Joka puolelta tulee painetta olla tyttö tai poika. Tyttöjen kuuluu olla sitä ja poikien tätä, itsekin vahvistat tätä asetelmaa asenteellasi. "
Tyttöys ja poikuus ei johdu yhteiskunnallisesta paineesta, vaan he syntyvät tyttöinä ja poikina ja sen mukaan sitten sekä fyysinen että psyykkinen kehitys menee eteenpäin.
Muuten - sinä et ole mikään yleistävä referenssi näissä asioissa !! Olet joskus todennut, että olet lesbo.
Epäät että seuraava vaihe ei muka olisi (jos saatte mandaatin jatkaa) hormonihoito lapsille. Miksi epäät ? Tästähän on jo puhuttu sekä Ruotsissa että Hollannissa kovennettuna vaihtoehtona jos pojat jatkavat poikina elämäänsä, niin pannaas vähän hormonia vereen niin johon tyttöys alkaa kiinnostamaan.
Elämme vaarallisessa maailmassa nyt - täytyy sanoa että kuolettavan vaarallisessa maailmassa ja surku tulee tulevia lapsia, kun eivät tiedä millaiseen kurimukseen heitä ollaan nyt laittamassa. - Pyhä Pieru
pertsa2012 kirjoitti:
minne maailma sanoi :
___
_____________________________________________________Ja alunperin poimit tuon uutisen varmaan helluntaiherätyksen keskustelufoorumilta :d
Vain Amerikassa tuollainen onnistuu, Suomessa tuohon puuttuisi jo lastensuojelu. Ihmisen tulee saada valita vapaasti seksuaalinen suuntautuminen ja miksei sukupuolensakkin, mutta totisesti 3v ei ole kypsä tuollaiseen. Tässä on kyse käänteisestä aivopesusta mitä uskovat harjoittavat "eheyttämisellä" tosin sillä erotuksella, että ihan kolmevuotiaita ei aleta "eheyttämään" - Minne Maa ?
Ja väännetään rautalangasta vielä: Sukupuolineutraalius ei ole sitä, että biologisesti uroksesta tehdään naaras tai edes että biologisesti uros kasvatetaan naaraana. Vaan siitä että että pakonomainen sukupuolijaottelu lakkautetaan.
Jossa hormonihoito tulee olemaan seuraava vaihtoehto, jos lapset ei muuten ala muuttua "sukupuolineutraaliksi". Tässä on kyseessä jatkumo - ensin homous - sitten sukupuolineutraalius itse asiassa samaan syssyyn ja tämän jälkeen mennään eteenpäin .... jos nyt Jumala tälläkään kertaa sen sallii. Historia on osoittanut, että aina on päättynyt "kehitys" homouteen - homoutta pitemmälle Jumala ei ole ikinä yhteiskuntaa päästänyt.
Tuollahan ei ole mitään tekemistä sukupuolineutraaliuden kanssa.
Entä kaikki ne intersukupuoliset ihmiset, jonka sukupuoli on leikattu lapsena?
Ja vain siksi, että ihmisen "pitää olla" joko poika tai tyttö.gloriana_demeter sanoi :
kuin sinä väitit 9.3.2012 09:56.
Ei tuo kiemurtelu nyt oikein onnistunut.- Minne Maa ?
pertsa2012 kirjoitti:
gloriana_demeter sanoi :
Ei tuo kiemurtelu nyt oikein onnistunut.On surullista seurata kuinka kritiikittömästi liberaalit piirit menee näiden taitavien propagandan tekijöihin ansoihin toistuvasti.
Miksi jopa kirkossa hyväksytään ihan kritiikittä selvä pahuus ?
Tätä ei voida järjellä selittää, vaan kyseessä on ihan PAKKO olla mukana pahuuden henkivallat taivaan jotka jotenkin kykenee sekoittamaan liberaalien päät ihan perusteellisesti. He alkavat hyväksyä vääryyden hyvyydyksi ja hyvyyden vääryydeksi. Kuinka surullisen oikeassa Jumala tästäkin asiasta on Raamatun kirjoituksissa. - Minne Maa ?
Pyhä Pieru kirjoitti:
Ja alunperin poimit tuon uutisen varmaan helluntaiherätyksen keskustelufoorumilta :d
Vain Amerikassa tuollainen onnistuu, Suomessa tuohon puuttuisi jo lastensuojelu. Ihmisen tulee saada valita vapaasti seksuaalinen suuntautuminen ja miksei sukupuolensakkin, mutta totisesti 3v ei ole kypsä tuollaiseen. Tässä on kyse käänteisestä aivopesusta mitä uskovat harjoittavat "eheyttämisellä" tosin sillä erotuksella, että ihan kolmevuotiaita ei aleta "eheyttämään""Vain Amerikassa tuollainen onnistuu, Suomessa tuohon puuttuisi jo lastensuojelu."
Nyt puuttuu - mutta ei sitten puutu, jos nämä "liberaalit" saa asiansa läpi eduskunnassa.
"Ihmisen tulee saada valita vapaasti seksuaalinen suuntautuminen ja miksei sukupuolensakkin, mutta totisesti 3v ei ole kypsä tuollaiseen."
Eli haluatte "eheyttämistä" sukupuolesta, mutta ette halua "eheyttämistä" suuntautumisesta.
Kumpi on mielestäsi syntyperäisempää sukupuoli vai sukupuolinen suuntautuminen ?
Sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !! pertsa2012 kirjoitti:
gloriana_demeter sanoi :
Ei tuo kiemurtelu nyt oikein onnistunut.Mikä kiemurtelu? Totta kai lasten sukupuolia on vaihdettu jo kymmeniä vuosia. Se ei liity sukupuolineutraaliuteen mitenkään.
- Pyhä pieru
Minne Maa ? kirjoitti:
"Vain Amerikassa tuollainen onnistuu, Suomessa tuohon puuttuisi jo lastensuojelu."
Nyt puuttuu - mutta ei sitten puutu, jos nämä "liberaalit" saa asiansa läpi eduskunnassa.
"Ihmisen tulee saada valita vapaasti seksuaalinen suuntautuminen ja miksei sukupuolensakkin, mutta totisesti 3v ei ole kypsä tuollaiseen."
Eli haluatte "eheyttämistä" sukupuolesta, mutta ette halua "eheyttämistä" suuntautumisesta.
Kumpi on mielestäsi syntyperäisempää sukupuoli vai sukupuolinen suuntautuminen ?
Sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !!Tuskinpa vain menisi Suomessa läpi, kaiketi voidaan kait todeta, että me Suomalaiset ollaan aika maltillista porukkaa ja käytännössä, että nuo mainitsemasi liberaalit saisivat tällaisia asioita läpi vaatisi se esimerkiksi lastensuojelulait totaalista muuttamista.
Mikäli ihminen itse päättää täysi-ikäisenä, että haluaa vaihtaa sukupuolta en näe siinä mitään kamalaa peikkoa, kyseessä ei ole mikään yksinkertainen vaan hyvin pitkä projekti joka sisältää oikeaa terapiaa ja pitkiä hoitoja sekä kivuliaita leikkauksia. Joten kovin heppoisin mielin ei siihen varmastikkaan kukaan lähde.
Uskonlahkojen harjoittama eheyttäminen ei ole oikeaa terapiaa. Eikä se myöskään ole oikeutettua toimintaa koska silloinhan olisi yhtä oikeutettua, että vaikkapa sinua alettaisiin eheyttämään homoksi.
gloriana_demeter on oikeassa, ettei sukupuolineutraalinen kasvatus tarkoita, että pojat puetaan tylliin ja tytöt haalareihin vaan, että ei automaattisesti laiteta tyttöä leikkimään kotia ja poikaa leikkimään rekkakuskia. Kun te kiihkoiliat näette likaa ja pahuutta sielläkin missä sitä ei ole niin kannattaisiko silloin ajatella hetki, jospa tuo lika ja pahuus onkin teidän omassa mielessä. Minne Maa ? kirjoitti:
Jossa hormonihoito tulee olemaan seuraava vaihtoehto, jos lapset ei muuten ala muuttua "sukupuolineutraaliksi". Tässä on kyseessä jatkumo - ensin homous - sitten sukupuolineutraalius itse asiassa samaan syssyyn ja tämän jälkeen mennään eteenpäin .... jos nyt Jumala tälläkään kertaa sen sallii. Historia on osoittanut, että aina on päättynyt "kehitys" homouteen - homoutta pitemmälle Jumala ei ole ikinä yhteiskuntaa päästänyt.
Ei ole. Kyse on epäoikeudenmukaisuuksien poistosta, ei pakottamisesta sukupuolettomuuteen tai homouteen.
Kyse ei ole myöskään siitä, että muokataan lasta sukupuolineutraaliksi, vaan kyse on kasvatusmetodien muuttamisesta sukupuolineutraaleiksi.
Tietenkin varmasti jotkut vanhemmat menevät toiseen ääripäähän ja se on yhtä tuomittavaa kuin pakottaminen sukupuolistereotypiaan.Minne Maa ? kirjoitti:
"Vain Amerikassa tuollainen onnistuu, Suomessa tuohon puuttuisi jo lastensuojelu."
Sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !!Ketkä liberaalit? Enpä ole suomi24:ssä törmännyt minua liberaalimpaan ihmiseen ja silti tuo höpösi haiskahtaa olkinukelta.
"Eli haluatte "eheyttämistä" sukupuolesta, mutta ette halua "eheyttämistä" suuntautumisesta. "
Väärin. Jokaisella on oikeus valita muuttavatko sukupuoltaan tai toteuttavatko seksuaalisuuttaan miten (olettaen etteivät vahingoita sillä muita).
"Kumpi on mielestäsi syntyperäisempää sukupuoli vai sukupuolinen suuntautuminen ?"
Ongelma tässä jutussasi on, että seksuaalisuutta ei voi muuttaa leikkaamalla. Hormonihoidossa on todettu joidenkin seksuaalisuuden muuttuneen, joten eikö teidän eheyttäjien kannattaisi nimenomaan kannattaa sukupuolenvaihdoshoitoja?
Tuossa eheytys lässyssäsi on myös eräs ongelma. Eheytys on täysin uskomuspohjainen asia, joka pohjautuu irrationaaliseen uskomukseen että homoseksuaalisuus on pahaa. Sukupuolenvaihdos taas pohjaa siihen, että jotkut kokevat olevansa väärää sukupuolta. Tämä taas johtuu suurimmaksi osaksi nimenomaan sukupuolistereotypioista. Jos yhteiskunta olisi sukupuolineutraali, sukupuolenvaihdokset romahtaisivat, sillä ne olisivat enää vain kosmeettisia leikkauksia.
"Sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !! "
Lähteet? Sukupuoli nyt ei tietenkään muutu keskustelemalla, sillä kyse on elimistä.
Seksuaalisuus on paljon monisyisempi asia.Minne Maa ? kirjoitti:
"Joka puolelta tulee painetta olla tyttö tai poika. Tyttöjen kuuluu olla sitä ja poikien tätä, itsekin vahvistat tätä asetelmaa asenteellasi. "
Tyttöys ja poikuus ei johdu yhteiskunnallisesta paineesta, vaan he syntyvät tyttöinä ja poikina ja sen mukaan sitten sekä fyysinen että psyykkinen kehitys menee eteenpäin.
Muuten - sinä et ole mikään yleistävä referenssi näissä asioissa !! Olet joskus todennut, että olet lesbo.
Epäät että seuraava vaihe ei muka olisi (jos saatte mandaatin jatkaa) hormonihoito lapsille. Miksi epäät ? Tästähän on jo puhuttu sekä Ruotsissa että Hollannissa kovennettuna vaihtoehtona jos pojat jatkavat poikina elämäänsä, niin pannaas vähän hormonia vereen niin johon tyttöys alkaa kiinnostamaan.
Elämme vaarallisessa maailmassa nyt - täytyy sanoa että kuolettavan vaarallisessa maailmassa ja surku tulee tulevia lapsia, kun eivät tiedä millaiseen kurimukseen heitä ollaan nyt laittamassa."Tyttöys ja poikuus ei johdu yhteiskunnallisesta paineesta, vaan he syntyvät tyttöinä ja poikina ja sen mukaan sitten sekä fyysinen että psyykkinen kehitys menee eteenpäin. "
Tietyissä asioissa tuo on totta, mutta iso osa sukupuolten eroista on vain näennäisiä.
Jos taas kaikki sukupuolten erot olisivat sisäänkirjoitettuja, niin miksi taistelet sukupuolineutraalia kasvatusta vastaan? Eihän se sinun mukaasi muuttaisi mitään?
"Muuten - sinä et ole mikään yleistävä referenssi näissä asioissa !! Olet joskus todennut, että olet lesbo."
Ai olen vai? Ettet vain valehtelisi?
Minä olen kuule hetero mutta se on täysin merkityksetöntä asian kannalta.
"Epäät että seuraava vaihe ei muka olisi (jos saatte mandaatin jatkaa) hormonihoito lapsille. Miksi epäät ? Tästähän on jo puhuttu sekä Ruotsissa että Hollannissa kovennettuna vaihtoehtona jos pojat jatkavat poikina elämäänsä, niin pannaas vähän hormonia vereen niin johon tyttöys alkaa kiinnostamaan. "
Unohdit taas lähteet! Epään sen, sillä siinä ei olisi mitään järkeä. Sillä ei myöskään ole mitään tekemistä sukupuolineutraalin kasvatusmetodin kanssa.gloriana_demeter kirjoitti:
Mikä kiemurtelu? Totta kai lasten sukupuolia on vaihdettu jo kymmeniä vuosia. Se ei liity sukupuolineutraaliuteen mitenkään.
Minne maailma sanoi 9.3.2012 09:13 :
Ei tule näin julmalla tavalla puuttua lapsen leikkeihin. Lisäksi on selvää, että seuraava vaihe olisi hormonihoito lapsille, jonka avulla pyritään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistä neutraalimpaan suuntaan.
gloriana_demeter sanoi 9.3.2012 09:56 :
{Mm sanoi -- > "seuraava vaihe olisi hormonihoito lapsille, jonka avulla pyritään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistä neutraalimpaan suuntaan. "}
Gloria Ei ole.
Oli kyse siitä että hormonihoidot olisivat jatkumo noille "neutraloinneille."
Sinä väitit etteivät olisi.
Se oli sitä kiemurtelua.- missä lähteet
"Tyttöys ja poikuus ei johdu yhteiskunnallisesta paineesta, vaan he syntyvät tyttöinä ja poikina ja sen mukaan sitten sekä fyysinen että psyykkinen kehitys menee eteenpäin. "
Tietyissä asioissa tuo on totta, mutta iso osa sukupuolten eroista on vain näennäisiä.
Jos taas kaikki sukupuolten erot olisivat sisäänkirjoitettuja, niin miksi taistelet sukupuolineutraalia kasvatusta vastaan? Eihän se sinun mukaasi muuttaisi mitään?
"Muuten - sinä et ole mikään yleistävä referenssi näissä asioissa !! Olet joskus todennut, että olet lesbo."
"Epäät että seuraava vaihe ei muka olisi (jos saatte mandaatin jatkaa) hormonihoito lapsille. Miksi epäät ? Tästähän on jo puhuttu sekä Ruotsissa että Hollannissa kovennettuna vaihtoehtona jos pojat jatkavat poikina elämäänsä, niin pannaas vähän hormonia vereen niin johon tyttöys alkaa kiinnostamaan. "
Unohdit taas lähteet! Epään sen, sillä siinä ei olisi mitään järkeä. Sillä ei myöskään ole mitään tekemistä sukupuolineutraalin kasvatusmetodin kanssa.Kuulehan glooria dementikko, vaadit kaikilta lähteitä, mutta missä omat LÄHTEESI ovat ?
Olisiko siinä " lässyssäsi on myös eräs ongelma." ?
Missä lähteet ? pertsa2012 kirjoitti:
Minne maailma sanoi 9.3.2012 09:13 :
Ei tule näin julmalla tavalla puuttua lapsen leikkeihin. Lisäksi on selvää, että seuraava vaihe olisi hormonihoito lapsille, jonka avulla pyritään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistä neutraalimpaan suuntaan.
gloriana_demeter sanoi 9.3.2012 09:56 :
{Mm sanoi -- > "seuraava vaihe olisi hormonihoito lapsille, jonka avulla pyritään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistä neutraalimpaan suuntaan. "}
Gloria Ei ole.
Oli kyse siitä että hormonihoidot olisivat jatkumo noille "neutraloinneille."
Sinä väitit etteivät olisi.
Se oli sitä kiemurtelua.Hohhoijaa. Miten lasta kuvaamassasi yksittäistapauksessa muuten neutraaliksi?
Häntähän oltiin muuttamassa tytöksi...haloo. En puolustele yhtään hänen vanhempiaan, sillä tuon ikäinen on liian nuori tietämään mitä haluaa mutta esimerkkisi ei liittynyt mitenkään aiheeseen.
Ja kysyin sinulta entäpäs kaikki ne intersukupuoliset lapset, jotka on täysin heiltä itseltään kysymättä leikelty? Ja tätä on tapahtunut jo kymmeniä vuosia ja nimenomaan sinun ajamasi dualistisen sukupuolijaon nimissä.
"Oli kyse siitä että hormonihoidot olisivat jatkumo noille "neutraloinneille."
Sinä väitit etteivät olisi."
Sillä eivät ole.- Pyhä Pieru
"Tyttöys ja poikuus ei johdu yhteiskunnallisesta paineesta, vaan he syntyvät tyttöinä ja poikina ja sen mukaan sitten sekä fyysinen että psyykkinen kehitys menee eteenpäin. "
Unohdit taas lähteet! Epään sen, sillä siinä ei olisi mitään järkeä. Sillä ei myöskään ole mitään tekemistä sukupuolineutraalin kasvatusmetodin kanssa.Näiltä kiihkoilijoilta on turha asiallisia hyvin perusteltuja vastauksia odotella. Tämäkin juttu perustuu yhteen harvinaiseen uutiseen josta sitten leivottiin hirvittävä peikko, että nyt ne liberaali homot ja lesbot tulee ja muuttaa meidänkin Matista Maijan. On varmaan kamalaa kun elämä on tuollaista jatkuvaa pelkoa siitä taivaspaikan menetyksestä ja pahuuden näkemistä, miten ihmeessä ne pystyy edes nukkumaan yönsä?
missä lähteet kirjoitti:
Kuulehan glooria dementikko, vaadit kaikilta lähteitä, mutta missä omat LÄHTEESI ovat ?
Olisiko siinä " lässyssäsi on myös eräs ongelma." ?
Missä lähteet ?Lähteet mille tarkalleen? Sille ettei sukupuolineutraalius tarkoita sitä mitä kuvittelet, sille että iso osa sukupuolten eroista on ympäristön vaikutusta, sille että olen hetero vai mille? Tarvitsen ensin vähän tarkennusta vai haluatko hullun läjän linkkejä?
Sinulla on vähän helpompi hommo, sillä pyysin lähdettä hyvin spesifisistä asioista.- Minne maa ?
Unohdit taas lähteet! Epään sen, sillä siinä ei olisi mitään järkeä. Sillä ei myöskään ole mitään tekemistä sukupuolineutraalin kasvatusmetodin kanssa."Jos taas kaikki sukupuolten erot olisivat sisäänkirjoitettuja, niin miksi taistelet sukupuolineutraalia kasvatusta vastaan? Eihän se sinun mukaasi muuttaisi mitään? "
Kyseessä on sukupuolisuuden suuntauksen vaihto enkä suostu hyväksymään "eheyttämistoimenpiteita" . Siinä tehdään väkivaltaa lapsen psyykkeelle pakottamalla hänet sellaiseksi mitä hän ei ole.
Väkivalta lasta kohtaan on tuomittavaa enkä hyväksy sitä enkä hyväksy hormoonihoitojen aloittamista että lapsen sukupuolta vaihdettaisiin näin rajuin toimenpitein. - Minne maa ?
Pyhä Pieru kirjoitti:
Näiltä kiihkoilijoilta on turha asiallisia hyvin perusteltuja vastauksia odotella. Tämäkin juttu perustuu yhteen harvinaiseen uutiseen josta sitten leivottiin hirvittävä peikko, että nyt ne liberaali homot ja lesbot tulee ja muuttaa meidänkin Matista Maijan. On varmaan kamalaa kun elämä on tuollaista jatkuvaa pelkoa siitä taivaspaikan menetyksestä ja pahuuden näkemistä, miten ihmeessä ne pystyy edes nukkumaan yönsä?
"Tämäkin juttu perustuu yhteen harvinaiseen uutiseen josta sitten leivottiin hirvittävä peikko, että nyt ne liberaali homot ja lesbot tulee ja muuttaa meidänkin Matista Maijan."
En nyt vaan hyväksy lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa !! Minusta tässä ei ole kyse vähäpätöisestä asiasta, että halutaan poistaa sukupuolisuus lapsista ensin pakottamalla ja jos se ei auta, niin hormoonihoitojen kautta. - Minne maa ?
Pyhä pieru kirjoitti:
Tuskinpa vain menisi Suomessa läpi, kaiketi voidaan kait todeta, että me Suomalaiset ollaan aika maltillista porukkaa ja käytännössä, että nuo mainitsemasi liberaalit saisivat tällaisia asioita läpi vaatisi se esimerkiksi lastensuojelulait totaalista muuttamista.
Mikäli ihminen itse päättää täysi-ikäisenä, että haluaa vaihtaa sukupuolta en näe siinä mitään kamalaa peikkoa, kyseessä ei ole mikään yksinkertainen vaan hyvin pitkä projekti joka sisältää oikeaa terapiaa ja pitkiä hoitoja sekä kivuliaita leikkauksia. Joten kovin heppoisin mielin ei siihen varmastikkaan kukaan lähde.
Uskonlahkojen harjoittama eheyttäminen ei ole oikeaa terapiaa. Eikä se myöskään ole oikeutettua toimintaa koska silloinhan olisi yhtä oikeutettua, että vaikkapa sinua alettaisiin eheyttämään homoksi.
gloriana_demeter on oikeassa, ettei sukupuolineutraalinen kasvatus tarkoita, että pojat puetaan tylliin ja tytöt haalareihin vaan, että ei automaattisesti laiteta tyttöä leikkimään kotia ja poikaa leikkimään rekkakuskia. Kun te kiihkoiliat näette likaa ja pahuutta sielläkin missä sitä ei ole niin kannattaisiko silloin ajatella hetki, jospa tuo lika ja pahuus onkin teidän omassa mielessä."Uskonlahkojen harjoittama eheyttäminen ei ole oikeaa terapiaa. Eikä se myöskään ole oikeutettua toimintaa koska silloinhan olisi yhtä oikeutettua, että vaikkapa sinua alettaisiin eheyttämään homoksi. "
Kuitenkin hyväksyt sen että eheyttämisen keinoin halutaan vaihtaa lapsen sukupuolta. Tämähän on paljon jyrkempi keino kuin mitä tuo mainostamasi sukupuolisen suuntautumisen eheyttäminen on.
"gloriana_demeter on oikeassa, ettei sukupuolineutraalinen kasvatus tarkoita, että pojat puetaan tylliin ja tytöt haalareihin vaan, että ei automaattisesti laiteta tyttöä leikkimään kotia ja poikaa leikkimään rekkakuskia. "
Teeveeinsertissä nimenomaan oikein näytettiin, että myös pukeutumiskoodistot hävitetään. Ja samoin tytöt pakotetaan leikkimään sotaleikkejä, koska vain näin menetellen saadaan toivottu muutos aikaan.
"Kun te kiihkoiliat näette likaa ja pahuutta sielläkin missä sitä ei ole niin kannattaisiko silloin ajatella hetki, jospa tuo lika ja pahuus onkin teidän omassa mielessä. "
Ei tarvitsi nyt katsoa peiliin ollenkaan, koska pahuus on teidän kauheissa suunnitelmissanne ja sen kyllä huomaa sokea Reettakin. Pahuus täytyy vaan paljastaa, mutta - Jumalan kiitos - te olettekin tekemässä sen ihan itse. - Minne maa ?
Ketkä liberaalit? Enpä ole suomi24:ssä törmännyt minua liberaalimpaan ihmiseen ja silti tuo höpösi haiskahtaa olkinukelta.
"Eli haluatte "eheyttämistä" sukupuolesta, mutta ette halua "eheyttämistä" suuntautumisesta. "
Väärin. Jokaisella on oikeus valita muuttavatko sukupuoltaan tai toteuttavatko seksuaalisuuttaan miten (olettaen etteivät vahingoita sillä muita).
"Kumpi on mielestäsi syntyperäisempää sukupuoli vai sukupuolinen suuntautuminen ?"
Ongelma tässä jutussasi on, että seksuaalisuutta ei voi muuttaa leikkaamalla. Hormonihoidossa on todettu joidenkin seksuaalisuuden muuttuneen, joten eikö teidän eheyttäjien kannattaisi nimenomaan kannattaa sukupuolenvaihdoshoitoja?
Tuossa eheytys lässyssäsi on myös eräs ongelma. Eheytys on täysin uskomuspohjainen asia, joka pohjautuu irrationaaliseen uskomukseen että homoseksuaalisuus on pahaa. Sukupuolenvaihdos taas pohjaa siihen, että jotkut kokevat olevansa väärää sukupuolta. Tämä taas johtuu suurimmaksi osaksi nimenomaan sukupuolistereotypioista. Jos yhteiskunta olisi sukupuolineutraali, sukupuolenvaihdokset romahtaisivat, sillä ne olisivat enää vain kosmeettisia leikkauksia.
"Sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !! "
Lähteet? Sukupuoli nyt ei tietenkään muutu keskustelemalla, sillä kyse on elimistä.
Seksuaalisuus on paljon monisyisempi asia.""Eli haluatte "eheyttämistä" sukupuolesta, mutta ette halua "eheyttämistä" suuntautumisesta. "
Väärin. Jokaisella on oikeus valita muuttavatko sukupuoltaan tai toteuttavatko seksuaalisuuttaan miten (olettaen etteivät vahingoita sillä muita). "
Hyvä kun myönsit, että sallit että lapsi eheytetään sukupuolestaan neutraaliksi, mutta et salli että hänen sukupuolista suuntausta eheytetään neutraaliksi pois homoudesta.
Kyllähän tuossa että halutaan muuttaa lapsen sukupuoli on paljon kauheampi asia kuin että muutetaan ihmisen suuntaus.
Ja tuossa sitten vahvistatkin sen, että haluat lapsien sukupuolen vaihtamista näin sanoen "Hormonihoidossa on todettu joidenkin seksuaalisuuden muuttuneen, joten eikö teidän eheyttäjien kannattaisi nimenomaan kannattaa sukupuolenvaihdoshoitoja? "
"Eheytys on täysin uskomuspohjainen asia, joka pohjautuu irrationaaliseen uskomukseen että homoseksuaalisuus on pahaa. Sukupuolenvaihdos taas pohjaa siihen, että jotkut kokevat olevansa väärää sukupuolta. Tämä taas johtuu suurimmaksi osaksi nimenomaan sukupuolistereotypioista. Jos yhteiskunta olisi sukupuolineutraali, sukupuolenvaihdokset romahtaisivat, sillä ne olisivat enää vain kosmeettisia leikkauksia. "
Kysymys nyt onkin lapsista joiden sukupuoli halutaan vaihtaa ensin eheyttämistoimenpitein ja jos se ei onnistu niin hormonaalisin hoidoin.
"Lähteet? Sukupuoli nyt ei tietenkään muutu keskustelemalla, sillä kyse on elimistä.
Seksuaalisuus on paljon monisyisempi asia. "
Miksi pyysit lähteitä kun itsekin tunnustit, että sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !! - Minne maa ?
Ei ole. Kyse on epäoikeudenmukaisuuksien poistosta, ei pakottamisesta sukupuolettomuuteen tai homouteen.
Kyse ei ole myöskään siitä, että muokataan lasta sukupuolineutraaliksi, vaan kyse on kasvatusmetodien muuttamisesta sukupuolineutraaleiksi.
Tietenkin varmasti jotkut vanhemmat menevät toiseen ääripäähän ja se on yhtä tuomittavaa kuin pakottaminen sukupuolistereotypiaan."Kyse ei ole myöskään siitä, että muokataan lasta sukupuolineutraaliksi, vaan kyse on kasvatusmetodien muuttamisesta sukupuolineutraaleiksi. "
Olet siis umpikujassa jo nyt :))
Miksi sitten menetelmää kutsutaan sukupuolineutraaliksi kasvatukseksi ? Taikka sukupuolisensitiiviseksi kasvatukseksi ? - Minne maa ?
Mikä kiemurtelu? Totta kai lasten sukupuolia on vaihdettu jo kymmeniä vuosia. Se ei liity sukupuolineutraaliuteen mitenkään.
Ei ole vaihdettu lapsen sukupuolia koskaan. Rajatapauksissa on vain ensin määritelty lapsen sukupuoli ja sitten tehty tarvittavat korjausleikkaukset.
Nyt on kyse sukupuolen vaihtamisesta taikka häivyttämisestä mikä itseasiassa ihmisoikeusrikkomus tätä lasta kohtaan, jos se menee hormoonihoidoksi kuten on jo tapahtunut. - Minne maa ?
Hohhoijaa. Miten lasta kuvaamassasi yksittäistapauksessa muuten neutraaliksi?
Häntähän oltiin muuttamassa tytöksi...haloo. En puolustele yhtään hänen vanhempiaan, sillä tuon ikäinen on liian nuori tietämään mitä haluaa mutta esimerkkisi ei liittynyt mitenkään aiheeseen.
Ja kysyin sinulta entäpäs kaikki ne intersukupuoliset lapset, jotka on täysin heiltä itseltään kysymättä leikelty? Ja tätä on tapahtunut jo kymmeniä vuosia ja nimenomaan sinun ajamasi dualistisen sukupuolijaon nimissä.
"Oli kyse siitä että hormonihoidot olisivat jatkumo noille "neutraloinneille."
Sinä väitit etteivät olisi."
Sillä eivät ole."Häntähän oltiin muuttamassa tytöksi...haloo. En puolustele yhtään hänen vanhempiaan, sillä tuon ikäinen on liian nuori tietämään mitä haluaa mutta esimerkkisi ei liittynyt mitenkään aiheeseen. "
Nyt siis ymmärsit ! Ja kuitenkin puolustat tällaista hormoonihoitoa täällä koko ajan. Tästähän tässä on kyse koko ajan. Ensin sukupuolen vaihdosta yritetään eheyttämällä ja jos se ei auta niin hormonihoidoin.
"Ja kysyin sinulta entäpäs kaikki ne intersukupuoliset lapset, jotka on täysin heiltä itseltään kysymättä leikelty? Ja tätä on tapahtunut jo kymmeniä vuosia ja nimenomaan sinun ajamasi dualistisen sukupuolijaon nimissä. "
Ei ole vaihdettu lapsen sukupuolia koskaan. Rajatapauksissa on vain ensin määritelty lapsen sukupuoli ja sitten tehty tarvittavat korjausleikkaukset. - missä lähteet
Lähteet mille tarkalleen? Sille ettei sukupuolineutraalius tarkoita sitä mitä kuvittelet, sille että iso osa sukupuolten eroista on ympäristön vaikutusta, sille että olen hetero vai mille? Tarvitsen ensin vähän tarkennusta vai haluatko hullun läjän linkkejä?
Sinulla on vähän helpompi hommo, sillä pyysin lähdettä hyvin spesifisistä asioista.Heh, kaiken kaikkiaan, vaadit muilta lähteitä, muttet itse esitä niitä ?
En mä mitään hommoo ole ettimässä vaikka kyllä nyt on se aika, jolloin on hyvä ettiä kesä hommoo itelleen, mikäli sitä ei vielä ole ? Minne maa ? kirjoitti:
Ei ole vaihdettu lapsen sukupuolia koskaan. Rajatapauksissa on vain ensin määritelty lapsen sukupuoli ja sitten tehty tarvittavat korjausleikkaukset.
Nyt on kyse sukupuolen vaihtamisesta taikka häivyttämisestä mikä itseasiassa ihmisoikeusrikkomus tätä lasta kohtaan, jos se menee hormoonihoidoksi kuten on jo tapahtunut."Ei ole vaihdettu lapsen sukupuolia koskaan. Rajatapauksissa on vain ensin määritelty lapsen sukupuoli ja sitten tehty tarvittavat korjausleikkaukset. "
Niin ne täysin turhat leikkaukset, joilla muutetaan lapsen sukupuoli muuksi kuin mitä se luonnostaan oli. Intersukupuoliseksihän siinä on määritelty ja sitten leikelty siksi sukupuoleksi,johon on helpompi muuttaa.
"Nyt on kyse sukupuolen vaihtamisesta taikka häivyttämisestä"
Ymmärrän kyllä tämän harhasi mutta edelleenkään en tiedä ketään, joka tälläistä sontaa ajaisi. Mutta täysin vastaava tilanne kuin intersukupuolisen leikkaaminen mutta toiseen suuntaan. En käsitä millä perusteella olet toisen puolella ja toista vastaan...varsinkin kun intersukupuoliset itse surewvat myöhemmin heiltä kysymättä suoritettua leikkausta.
Tuossa Pertsan esimerkissä lapsi sentään itse halusi hoitoa, vaikka olikin siihen liian nuori.Minne maa ? kirjoitti:
"Kyse ei ole myöskään siitä, että muokataan lasta sukupuolineutraaliksi, vaan kyse on kasvatusmetodien muuttamisesta sukupuolineutraaleiksi. "
Olet siis umpikujassa jo nyt :))
Miksi sitten menetelmää kutsutaan sukupuolineutraaliksi kasvatukseksi ? Taikka sukupuolisensitiiviseksi kasvatukseksi ?Koska sillä viitataan kasvatusmetodiin, joka on sukupuolineutraali. Eli kaiken sukupuolisia lapsia kohdellaan samalla tavoin, heidän yksilölliset tarpeet tietenkin huomioiden.
Minne maa ? kirjoitti:
""Eli haluatte "eheyttämistä" sukupuolesta, mutta ette halua "eheyttämistä" suuntautumisesta. "
Väärin. Jokaisella on oikeus valita muuttavatko sukupuoltaan tai toteuttavatko seksuaalisuuttaan miten (olettaen etteivät vahingoita sillä muita). "
Hyvä kun myönsit, että sallit että lapsi eheytetään sukupuolestaan neutraaliksi, mutta et salli että hänen sukupuolista suuntausta eheytetään neutraaliksi pois homoudesta.
Kyllähän tuossa että halutaan muuttaa lapsen sukupuoli on paljon kauheampi asia kuin että muutetaan ihmisen suuntaus.
Ja tuossa sitten vahvistatkin sen, että haluat lapsien sukupuolen vaihtamista näin sanoen "Hormonihoidossa on todettu joidenkin seksuaalisuuden muuttuneen, joten eikö teidän eheyttäjien kannattaisi nimenomaan kannattaa sukupuolenvaihdoshoitoja? "
"Eheytys on täysin uskomuspohjainen asia, joka pohjautuu irrationaaliseen uskomukseen että homoseksuaalisuus on pahaa. Sukupuolenvaihdos taas pohjaa siihen, että jotkut kokevat olevansa väärää sukupuolta. Tämä taas johtuu suurimmaksi osaksi nimenomaan sukupuolistereotypioista. Jos yhteiskunta olisi sukupuolineutraali, sukupuolenvaihdokset romahtaisivat, sillä ne olisivat enää vain kosmeettisia leikkauksia. "
Kysymys nyt onkin lapsista joiden sukupuoli halutaan vaihtaa ensin eheyttämistoimenpitein ja jos se ei onnistu niin hormonaalisin hoidoin.
"Lähteet? Sukupuoli nyt ei tietenkään muutu keskustelemalla, sillä kyse on elimistä.
Seksuaalisuus on paljon monisyisempi asia. "
Miksi pyysit lähteitä kun itsekin tunnustit, että sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !!"Hyvä kun myönsit, että sallit että lapsi eheytetään sukupuolestaan neutraaliksi, mutta et salli että hänen sukupuolista suuntausta eheytetään neutraaliksi pois homoudesta. "
Mitä sekoilet?
"Kyllähän tuossa että halutaan muuttaa lapsen sukupuoli on paljon kauheampi asia kuin että muutetaan ihmisen suuntaus."
Kumpikin on huonoja asioita. Muilla ei ole asiaa mennä puuttumaan sen enempää toisen sukupuoleen kuin seksuaalisuuteenkaan. Kumpikin tuottaa enemmän vahinkoa kuin hyvää.
Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään pahaa mutta tietenkin ymmärrän jos joku haluaa pyrkiä tukahduttamaan omaa seksuaalisuuttaan ympäristön paineista johtuen.
Ongelma seksuaalisuuden ja sukupuolen vaihtamishalussa on kummassakin ympäristö. Jos emme olisi heteronormatiivisia seksistejä, niin kumpaankaan ei olisi tarvetta...ainakaan niin paljon.
"Kysymys nyt onkin lapsista joiden sukupuoli halutaan vaihtaa ensin eheyttämistoimenpitein ja jos se ei onnistu niin hormonaalisin hoidoin. "
Niin eikä niin saa tehdä. Hormooni hoitoon voi käsittääkseni päästä teininä mutta leikkaukseen vasta paljon vanhempana.
Edelleenkin luulisi sinun kannattavan sukupuolineutraaliutta sillä se vähentäisi sukupuolenvaihdosleikkauksia.
"Miksi pyysit lähteitä kun itsekin tunnustit, että sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !! "
Missä minä olen niin muka tunnustanut? En ole löytänyt yhtäkään tutkimussa, jossa koehenkilön seksuaalinen suuntautuminen olisi muuttunut puhumalla. Hormonihoidoilla kyllä. Seksuaalisuus on myös siitä jännä, että sitä voi tukahduttaa jne.missä lähteet kirjoitti:
Heh, kaiken kaikkiaan, vaadit muilta lähteitä, muttet itse esitä niitä ?
En mä mitään hommoo ole ettimässä vaikka kyllä nyt on se aika, jolloin on hyvä ettiä kesä hommoo itelleen, mikäli sitä ei vielä ole ?Luet sitten ihan miten sattuu...
"Tästähän on jo puhuttu sekä Ruotsissa että Hollannissa kovennettuna vaihtoehtona jos pojat jatkavat poikina elämäänsä, niin pannaas vähän hormonia vereen niin johon tyttöys alkaa kiinnostamaan. "
Voisitko tuottaa yhtäkään lähdettä asiaan? Etkö?
Minä kyllä tuotan lähteet heti kun kerrot mihin niitä kaipaat mutten ala täyttä sivullista linkkejä tänne änkäämään.Minne maa ? kirjoitti:
"Tämäkin juttu perustuu yhteen harvinaiseen uutiseen josta sitten leivottiin hirvittävä peikko, että nyt ne liberaali homot ja lesbot tulee ja muuttaa meidänkin Matista Maijan."
En nyt vaan hyväksy lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa !! Minusta tässä ei ole kyse vähäpätöisestä asiasta, että halutaan poistaa sukupuolisuus lapsista ensin pakottamalla ja jos se ei auta, niin hormoonihoitojen kautta.Olet väklivaltaa vastaan mutta silti puolustat homofobiaa ja intersukupuolisten lasten turhia sukupuolileikkauksia...loogista...not.
Minne maa ? kirjoitti:
"Jos taas kaikki sukupuolten erot olisivat sisäänkirjoitettuja, niin miksi taistelet sukupuolineutraalia kasvatusta vastaan? Eihän se sinun mukaasi muuttaisi mitään? "
Kyseessä on sukupuolisuuden suuntauksen vaihto enkä suostu hyväksymään "eheyttämistoimenpiteita" . Siinä tehdään väkivaltaa lapsen psyykkeelle pakottamalla hänet sellaiseksi mitä hän ei ole.
Väkivalta lasta kohtaan on tuomittavaa enkä hyväksy sitä enkä hyväksy hormoonihoitojen aloittamista että lapsen sukupuolta vaihdettaisiin näin rajuin toimenpitein.En ymmärrä mistä puhut. Et ainakaan samasta asiasta kuin minä.
Sukupuolineutraaliin kasvatukseen eivät kuulu mitkään helvetin leikkaukset tai hormoonihoidot.
Mutta ilmeisesti sinulta on mahdotonta saada vastausta kysymykseen, saati saada sinua tajuamaan missä kohtaa sinulla menee metsään koko juttu.Minne maa ? kirjoitti:
"Häntähän oltiin muuttamassa tytöksi...haloo. En puolustele yhtään hänen vanhempiaan, sillä tuon ikäinen on liian nuori tietämään mitä haluaa mutta esimerkkisi ei liittynyt mitenkään aiheeseen. "
Nyt siis ymmärsit ! Ja kuitenkin puolustat tällaista hormoonihoitoa täällä koko ajan. Tästähän tässä on kyse koko ajan. Ensin sukupuolen vaihdosta yritetään eheyttämällä ja jos se ei auta niin hormonihoidoin.
"Ja kysyin sinulta entäpäs kaikki ne intersukupuoliset lapset, jotka on täysin heiltä itseltään kysymättä leikelty? Ja tätä on tapahtunut jo kymmeniä vuosia ja nimenomaan sinun ajamasi dualistisen sukupuolijaon nimissä. "
Ei ole vaihdettu lapsen sukupuolia koskaan. Rajatapauksissa on vain ensin määritelty lapsen sukupuoli ja sitten tehty tarvittavat korjausleikkaukset.Mitä ihmettä?
Milloin olen puolustanut lapselle terveydellisesti tarpeettoman hormonihoidon antamista? Nimenomaan en ole.
"Ensin sukupuolen vaihdosta yritetään eheyttämällä ja jos se ei auta niin hormonihoidoin."
Ei kenenkään sukupuolta olla vaihtamassa ilman asianomaisen halua...paitsi tietenkin intersukupuolisten kohdalla mutta niistähän sinä et välitä paskan vertaa. He kun eivät osu nätisti tyttö-poika-lokeroihin.
"Ei ole vaihdettu lapsen sukupuolia koskaan."
On. Tätä on harrastettu tapauksissa, joissa sukupuolta ei voida määrittää. Lapsi on siis mielivaltaisesti pakotettu johonkin sukupuoleen. Täysin ilman lapsen omaa suostumusta.
Minua oikeasti ihmetyttää miten voit olla yhdenlaisen kannalla ja silti toista vastaan...Paska puhetta. Jos joku tekee jotain tälläistä se on rikos.
Eikä se liity mitenkään sukupuolineutraaliin kasvatukseen.
Voisitko itse kertoa mitä vikaa on siinä, että lapsen annetaan kasvaa tunkematta häntä väkisin mihinkään lokeroon?- Pyhä Pieru
Minne maa ? kirjoitti:
"Uskonlahkojen harjoittama eheyttäminen ei ole oikeaa terapiaa. Eikä se myöskään ole oikeutettua toimintaa koska silloinhan olisi yhtä oikeutettua, että vaikkapa sinua alettaisiin eheyttämään homoksi. "
Kuitenkin hyväksyt sen että eheyttämisen keinoin halutaan vaihtaa lapsen sukupuolta. Tämähän on paljon jyrkempi keino kuin mitä tuo mainostamasi sukupuolisen suuntautumisen eheyttäminen on.
"gloriana_demeter on oikeassa, ettei sukupuolineutraalinen kasvatus tarkoita, että pojat puetaan tylliin ja tytöt haalareihin vaan, että ei automaattisesti laiteta tyttöä leikkimään kotia ja poikaa leikkimään rekkakuskia. "
Teeveeinsertissä nimenomaan oikein näytettiin, että myös pukeutumiskoodistot hävitetään. Ja samoin tytöt pakotetaan leikkimään sotaleikkejä, koska vain näin menetellen saadaan toivottu muutos aikaan.
"Kun te kiihkoiliat näette likaa ja pahuutta sielläkin missä sitä ei ole niin kannattaisiko silloin ajatella hetki, jospa tuo lika ja pahuus onkin teidän omassa mielessä. "
Ei tarvitsi nyt katsoa peiliin ollenkaan, koska pahuus on teidän kauheissa suunnitelmissanne ja sen kyllä huomaa sokea Reettakin. Pahuus täytyy vaan paljastaa, mutta - Jumalan kiitos - te olettekin tekemässä sen ihan itse.Ensinäkin en missään kirjoituksessani ole sanonnut hyväksyväni LAPSEN sukupuolen vaihtamista. Kirjoitin kyllä aivan selkeästi täysi-ikäisestä ihmisestä.
Kun puhut näistä "liberaaleista" niin yritä muistaa, että puhut hyvin, hyvin pienestä ryhmästä ihmisiä. Suurinosa lasten vanhemmista varmasti toivoo, että lapsesta kasvaisi ihan "normi" hetero koska kuten kaikki tiedämme heidän elämänsä on yhteiskunnassamme helpompaa, heitä ei olla eheyttämässä eikä kukaan käytä loputtomasti aikaa ja tarmoa heidän nokkimiseen. Tuohon vanhempien joukkoon kuuluu uskovaisia, ateisteja ja seksuaalivähemmistöjä sillä lähes poikkeuksetta vanhemmat toivovat lapsilleen mahdollisimman "kivutonta" elämää, elivät he itse miten hyvänsä.
Uskonnollinen eheytys ei muutu terapiaksi vaikka kuinka niin toivoisit, Sen tuomitsevat lähes tulkoon kaikki seksuaaliterapeutit ja psykiatrit. Tuossa eheyttämisessä ei ole kyse muusta kuin ihmisen syyllistämisestä, ohjeistuksesta, pelottelusta ja uskottelusta. gloriana_demeter kirjoitti:
"Hyvä kun myönsit, että sallit että lapsi eheytetään sukupuolestaan neutraaliksi, mutta et salli että hänen sukupuolista suuntausta eheytetään neutraaliksi pois homoudesta. "
Mitä sekoilet?
"Kyllähän tuossa että halutaan muuttaa lapsen sukupuoli on paljon kauheampi asia kuin että muutetaan ihmisen suuntaus."
Kumpikin on huonoja asioita. Muilla ei ole asiaa mennä puuttumaan sen enempää toisen sukupuoleen kuin seksuaalisuuteenkaan. Kumpikin tuottaa enemmän vahinkoa kuin hyvää.
Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään pahaa mutta tietenkin ymmärrän jos joku haluaa pyrkiä tukahduttamaan omaa seksuaalisuuttaan ympäristön paineista johtuen.
Ongelma seksuaalisuuden ja sukupuolen vaihtamishalussa on kummassakin ympäristö. Jos emme olisi heteronormatiivisia seksistejä, niin kumpaankaan ei olisi tarvetta...ainakaan niin paljon.
"Kysymys nyt onkin lapsista joiden sukupuoli halutaan vaihtaa ensin eheyttämistoimenpitein ja jos se ei onnistu niin hormonaalisin hoidoin. "
Niin eikä niin saa tehdä. Hormooni hoitoon voi käsittääkseni päästä teininä mutta leikkaukseen vasta paljon vanhempana.
Edelleenkin luulisi sinun kannattavan sukupuolineutraaliutta sillä se vähentäisi sukupuolenvaihdosleikkauksia.
"Miksi pyysit lähteitä kun itsekin tunnustit, että sukupuoli ei ole vielä koskaan vaihtunut terapeuttisten keskustelujen kautta, mutta suuntautuminen on !! "
Missä minä olen niin muka tunnustanut? En ole löytänyt yhtäkään tutkimussa, jossa koehenkilön seksuaalinen suuntautuminen olisi muuttunut puhumalla. Hormonihoidoilla kyllä. Seksuaalisuus on myös siitä jännä, että sitä voi tukahduttaa jne.Tuota eikä sukupuolineutraalius olisi tasa-arvoista kun ajatellaan ettei sukupuolella ole väliä siinä, mitä ihminen tekee tai ilmaisee itseään? Tarkoita tätä nykyajan kummalista seksikeskeisyyttä, että vaikka on esim. nainen, häntä kohdeltaisiin persoonan mukaan eikä hänen sukupuolielimien mukaan – tai niiden ominaisuuksien mukaan joita hänellä odotetaan olevan tiettyjen elimien takia?
Taitaa olla vähän eri asia se, että kokee syntyneensä väärän sukupuoleen kuin se, että sosiaalinen sukupuoli standardi ei anna tilaa olla omana sukupuolenaan sellainen kuin on?mummomuori kirjoitti:
Tuota eikä sukupuolineutraalius olisi tasa-arvoista kun ajatellaan ettei sukupuolella ole väliä siinä, mitä ihminen tekee tai ilmaisee itseään? Tarkoita tätä nykyajan kummalista seksikeskeisyyttä, että vaikka on esim. nainen, häntä kohdeltaisiin persoonan mukaan eikä hänen sukupuolielimien mukaan – tai niiden ominaisuuksien mukaan joita hänellä odotetaan olevan tiettyjen elimien takia?
Taitaa olla vähän eri asia se, että kokee syntyneensä väärän sukupuoleen kuin se, että sosiaalinen sukupuoli standardi ei anna tilaa olla omana sukupuolenaan sellainen kuin on?"Taitaa olla vähän eri asia se, että kokee syntyneensä väärän sukupuoleen kuin se, että sosiaalinen sukupuoli standardi ei anna tilaa olla omana sukupuolenaan sellainen kuin on?"
Kyllä se on eriasia, mutta nyt puhuttiin siitä että kirjoituskumppanini mielestä yksi lapsen silpominen on hyvä juttu ja toisenlainen ei. En ymmärrä millä perusteella hän voi näitä erottaa.
Sukupuolenvaihdos on mielestäni koko tästä keskustelusta erillinen asia, eikä todellakaan liity sukupuolineutraaliuteen mitenkään. Sehän nimenomaan liittyy sukupuolijaotteluun, eikä neutraaliuteen.- missä lähteet
Luet sitten ihan miten sattuu...
"Tästähän on jo puhuttu sekä Ruotsissa että Hollannissa kovennettuna vaihtoehtona jos pojat jatkavat poikina elämäänsä, niin pannaas vähän hormonia vereen niin johon tyttöys alkaa kiinnostamaan. "
Voisitko tuottaa yhtäkään lähdettä asiaan? Etkö?
Minä kyllä tuotan lähteet heti kun kerrot mihin niitä kaipaat mutten ala täyttä sivullista linkkejä tänne änkäämään.Ihan oikeasti, sinä et tiedä, vaan heittelet mutujasi............
Tuosta ruotsin ja hollannin mallista on kirjoitettu, saat itse kaivaa linkit, luotan siihen mitä olen lukenut uutisista.
-ja en ole niistä kirjoittanut nikki vaan sivusta seuraava...............
Vähän esität kaikkitietävää monessa ketjussa....................... - Minne maa ?
En ymmärrä mistä puhut. Et ainakaan samasta asiasta kuin minä.
Sukupuolineutraaliin kasvatukseen eivät kuulu mitkään helvetin leikkaukset tai hormoonihoidot.
Mutta ilmeisesti sinulta on mahdotonta saada vastausta kysymykseen, saati saada sinua tajuamaan missä kohtaa sinulla menee metsään koko juttu."Sukupuolineutraaliin kasvatukseen eivät kuulu mitkään helvetin leikkaukset tai hormoonihoidot. "
Sukupuolineutraalius leviää liian hitaasti ja siksi sitä halutaan - ainakin suunnitteluastellaa - nopeuttaa hormonihoidoilla, joiden kautta häivytetään sukupuolisuus lapsesta ihan kokonaan. Tätähän jo harrastetaan niillä lapsilla joiden sukupuoli on epävarmaa ja tästä sitten sitä vähitellen laajennetaan sitä mukaa kun liberaalit piirit saadaan puoltamaan tätä. Näinhän sitä meneteltiin homoudenkin lanseeraamisessa eli edettiin hivuttamalla. - Minne maa ?
Olet väklivaltaa vastaan mutta silti puolustat homofobiaa ja intersukupuolisten lasten turhia sukupuolileikkauksia...loogista...not.
Syyttely ei nyt auta yhtään mitään.
Vastustan sukupuolisuusfobiaa ja sillä siisti. Lapsi saa poikalapsi taikka tyttölapsi eikä heitä tule tästä sukupuolestaan kieltää eikä heille saa antaa tunnetta että hänen sukupuolisuutensa olisi jotenkin hävettävää. - Minne maa ?
missä lähteet kirjoitti:
Ihan oikeasti, sinä et tiedä, vaan heittelet mutujasi............
Tuosta ruotsin ja hollannin mallista on kirjoitettu, saat itse kaivaa linkit, luotan siihen mitä olen lukenut uutisista.
Vähän esität kaikkitietävää monessa ketjussa.......................Gloriana ei enää uskalla katsoa tosiasioita ja siksi pysähtyi tivaamaan jotain ....
- Minne Maa ?
"Hyvä kun myönsit, että sallit että lapsi eheytetään sukupuolestaan neutraaliksi, mutta et salli että hänen sukupuolista suuntausta eheytetään neutraaliksi pois homoudesta. "
Mitä sekoilet?
Missä minä olen niin muka tunnustanut? En ole löytänyt yhtäkään tutkimussa, jossa koehenkilön seksuaalinen suuntautuminen olisi muuttunut puhumalla. Hormonihoidoilla kyllä. Seksuaalisuus on myös siitä jännä, että sitä voi tukahduttaa jne."Kumpikin on huonoja asioita. Muilla ei ole asiaa mennä puuttumaan sen enempää toisen sukupuoleen kuin seksuaalisuuteenkaan. "
Mutta miksi ihmeessä sitten lanseeraat täälläkin sitä että lapsen pitäisi peittää taikka hävetä sukupuolisuuttaan taikka sitä että hänen sukupuolensa hormonihoidoilla häivytetään pois. MIksi olet noin sukupuolifoobinen ?
"Ongelma seksuaalisuuden ja sukupuolen vaihtamishalussa on kummassakin ympäristö. Jos emme olisi heteronormatiivisia seksistejä, niin kumpaankaan ei olisi tarvetta...ainakaan niin paljon "
Mutta ei tässä nyt sukupuolen vaihdos taikka sen häivyttäminen ole mikään ratkaisu.
"Edelleenkin luulisi sinun kannattavan sukupuolineutraaliutta sillä se vähentäisi sukupuolenvaihdosleikkauksia. "
Voi hyvänen aika sun kanssas - Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi eikä tähän tule ihmiskeinoin eikä hormonihoidoin mitenkään puuttua. Sehän on väkivaltaa ja lisäksi pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan.
"En ole löytänyt yhtäkään tutkimussa, jossa koehenkilön seksuaalinen suuntautuminen olisi muuttunut puhumalla. "
Hyvä kun et ole !! Et pääse käsiksi näihin ex-homoihin. Pakkohan heidän on kätkeytyä teiltä koska he olisivat vaarassa jos te saisitte tietää keitä he ovat. - Minne Maa ?
Koska sillä viitataan kasvatusmetodiin, joka on sukupuolineutraali. Eli kaiken sukupuolisia lapsia kohdellaan samalla tavoin, heidän yksilölliset tarpeet tietenkin huomioiden.
Huomioidaanko myös heidän tarpeensa tyttöinä ja poikina ?
Ei huomioida ! Heidät huomioidaan vain jonkun ideoligian mannekiineina jossa ihmisyys häivytetään aikuisten valtataisteluihin.
Mikä rikos ihmisyyttä vastaan ? - Minne Maa ?
"Ei ole vaihdettu lapsen sukupuolia koskaan. Rajatapauksissa on vain ensin määritelty lapsen sukupuoli ja sitten tehty tarvittavat korjausleikkaukset. "
Niin ne täysin turhat leikkaukset, joilla muutetaan lapsen sukupuoli muuksi kuin mitä se luonnostaan oli. Intersukupuoliseksihän siinä on määritelty ja sitten leikelty siksi sukupuoleksi,johon on helpompi muuttaa.
"Nyt on kyse sukupuolen vaihtamisesta taikka häivyttämisestä"
Ymmärrän kyllä tämän harhasi mutta edelleenkään en tiedä ketään, joka tälläistä sontaa ajaisi. Mutta täysin vastaava tilanne kuin intersukupuolisen leikkaaminen mutta toiseen suuntaan. En käsitä millä perusteella olet toisen puolella ja toista vastaan...varsinkin kun intersukupuoliset itse surewvat myöhemmin heiltä kysymättä suoritettua leikkausta.
Tuossa Pertsan esimerkissä lapsi sentään itse halusi hoitoa, vaikka olikin siihen liian nuori.""Nyt on kyse sukupuolen vaihtamisesta taikka häivyttämisestä"
Ymmärrän kyllä tämän harhasi mutta edelleenkään en tiedä ketään, joka tälläistä sontaa ajaisi. Mutta täysin vastaava tilanne kuin intersukupuolisen leikkaaminen mutta toiseen suuntaan."
Sinä itse tätä ajat koko ajan tässä ketjussa ! Tietenkin pyrit epäämään kun et vielä ole yhteiskunnallisesti niskanpäällä. Mutta noudatat samaa taktiikkaa kuin homouden ajamisessa - ensin pieni askel - sitten toinen pieni askel .... ja kohta ollaan jo hormonihoidoissa jossa lapsen sukupuolisuus häivytetään taikka pahimmassa tapauksessa muutetaan kuten USAssa on jo tapahtunut. - Minne Maa ?
Mitä ihmettä?
Milloin olen puolustanut lapselle terveydellisesti tarpeettoman hormonihoidon antamista? Nimenomaan en ole.
"Ensin sukupuolen vaihdosta yritetään eheyttämällä ja jos se ei auta niin hormonihoidoin."
Ei kenenkään sukupuolta olla vaihtamassa ilman asianomaisen halua...paitsi tietenkin intersukupuolisten kohdalla mutta niistähän sinä et välitä paskan vertaa. He kun eivät osu nätisti tyttö-poika-lokeroihin.
"Ei ole vaihdettu lapsen sukupuolia koskaan."
On. Tätä on harrastettu tapauksissa, joissa sukupuolta ei voida määrittää. Lapsi on siis mielivaltaisesti pakotettu johonkin sukupuoleen. Täysin ilman lapsen omaa suostumusta.
Minua oikeasti ihmetyttää miten voit olla yhdenlaisen kannalla ja silti toista vastaan..."Mitä ihmettä?
Milloin olen puolustanut lapselle terveydellisesti tarpeettoman hormonihoidon antamista? Nimenomaan en ole. "
Tässä ketjussa puolustat sukupuolisuuden häivyttämisen ensimmäistä askelta. Toinen takka ehkä vasta kolmas askel on sitten hormonihoito. Minne Maa ? kirjoitti:
"Mitä ihmettä?
Milloin olen puolustanut lapselle terveydellisesti tarpeettoman hormonihoidon antamista? Nimenomaan en ole. "
Tässä ketjussa puolustat sukupuolisuuden häivyttämisen ensimmäistä askelta. Toinen takka ehkä vasta kolmas askel on sitten hormonihoito.Hormonihoito on päässäsi.
"Tässä ketjussa puolustat sukupuolisuuden häivyttämisen ensimmäistä askelta."
En puolusta vaan puolustan sukupuolineutraalia kasvatusta.Minne Maa ? kirjoitti:
""Nyt on kyse sukupuolen vaihtamisesta taikka häivyttämisestä"
Ymmärrän kyllä tämän harhasi mutta edelleenkään en tiedä ketään, joka tälläistä sontaa ajaisi. Mutta täysin vastaava tilanne kuin intersukupuolisen leikkaaminen mutta toiseen suuntaan."
Sinä itse tätä ajat koko ajan tässä ketjussa ! Tietenkin pyrit epäämään kun et vielä ole yhteiskunnallisesti niskanpäällä. Mutta noudatat samaa taktiikkaa kuin homouden ajamisessa - ensin pieni askel - sitten toinen pieni askel .... ja kohta ollaan jo hormonihoidoissa jossa lapsen sukupuolisuus häivytetään taikka pahimmassa tapauksessa muutetaan kuten USAssa on jo tapahtunut.Älä viitsi. Tekisi mieleni uskoa, että olet provo mutta pahoin pelkään ettet sitä ole.
Sekoitat kokoajan asioita ja mitä et sekoita, keksit päässäsi. Minä en aja tuota mitä kuvittelet ja näytät nyt jo viimeistään ettei kukaan sitä aja pääsi ulkopuolella.
"Tietenkin pyrit epäämään kun et vielä ole yhteiskunnallisesti niskanpäällä."
Öö...Olen ollut täysin rehellinen sen suhteen mitä ajattelen ja mitä ajan. Onko minun ongelmani jos haluat änkeät omat harhasi minun kontolleni?
"Mutta noudatat samaa taktiikkaa kuin homouden ajamisessa - ensin pieni askel - sitten toinen pieni askel "
Hommahan on ollut kokoajan selvä. Kaikille samat oikeudet. Homoille ja heteroille, mustille ja valkoisille, tytöille ja pojille. Se että asiat etenevät pienin nykäyksin johtuu epäoikeudenmukaisuutta puolustavista hihhuleista.
"ja kohta ollaan jo hormonihoidoissa jossa lapsen sukupuolisuus häivytetään taikka pahimmassa tapauksessa muutetaan kuten USAssa on jo tapahtunut. "
Ei olla. Mutta jos ollaankin niin sitten taistelen sitä vastaan, enkä todellakaan aja mitään sellaista...enkä usko kovin monen, jos kenenkään, tuollaista ajavan.
Tuo Pertsan esimerkki on yksittäistapaus, jossa lapsi itse haluaa tällä hetkellä vaihtaa sukupuoltaan. Se on oikeudessa, sillä vaikka lapsi itse haluaa, on hän lain mukaan liian nuori tekemään päätöstä.
Jotenkin hauskaa että jos joku kutsuu lestaadiolaisia pedofiileiksi, niin johan on sota pystyssä mutta sinä saat ihan rauhassa haukkua kaikki, täysin asiaan edes liittymättömät, yhden (luultavasti hyvää tarkoittaneen mutta väärässä olleen) pariskunnan toiminnan vuoksi. Lestaadiolaisuus yhteisössä pedofilia sentään on oikeasti ongelma...kaksinaismoralismin riemuvoitto.Minne Maa ? kirjoitti:
Huomioidaanko myös heidän tarpeensa tyttöinä ja poikina ?
Ei huomioida ! Heidät huomioidaan vain jonkun ideoligian mannekiineina jossa ihmisyys häivytetään aikuisten valtataisteluihin.
Mikä rikos ihmisyyttä vastaan ?Kerrotko mitä tälläisiä tarpeita olisi? Siis muut kuin biologisista toiminnoista kertominen.
Hormonihoito on päässäsi.
"Tässä ketjussa puolustat sukupuolisuuden häivyttämisen ensimmäistä askelta."
En puolusta vaan puolustan sukupuolineutraalia kasvatusta.gloriana_demeter sanoi :
En puolusta vaan puolustan sukupuolineutraalia kasvatusta.
Mutta miksi ihmeessä sitten lanseeraat täälläkin sitä että lapsen pitäisi peittää taikka hävetä sukupuolisuuttaan taikka sitä että hänen sukupuolensa hormonihoidoilla häivytetään pois. MIksi olet noin sukupuolifoobinen ?
"Ongelma seksuaalisuuden ja sukupuolen vaihtamishalussa on kummassakin ympäristö. Jos emme olisi heteronormatiivisia seksistejä, niin kumpaankaan ei olisi tarvetta...ainakaan niin paljon "
Mutta ei tässä nyt sukupuolen vaihdos taikka sen häivyttäminen ole mikään ratkaisu.
"Edelleenkin luulisi sinun kannattavan sukupuolineutraaliutta sillä se vähentäisi sukupuolenvaihdosleikkauksia. "
Voi hyvänen aika sun kanssas - Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi eikä tähän tule ihmiskeinoin eikä hormonihoidoin mitenkään puuttua. Sehän on väkivaltaa ja lisäksi pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan.
"En ole löytänyt yhtäkään tutkimussa, jossa koehenkilön seksuaalinen suuntautuminen olisi muuttunut puhumalla. "
Hyvä kun et ole !! Et pääse käsiksi näihin ex-homoihin. Pakkohan heidän on kätkeytyä teiltä koska he olisivat vaarassa jos te saisitte tietää keitä he ovat."Mutta miksi ihmeessä sitten lanseeraat täälläkin sitä että lapsen pitäisi peittää taikka hävetä sukupuolisuuttaan taikka sitä että hänen sukupuolensa hormonihoidoilla häivytetään pois."
Jos et ole vieläkään huomannut, niin sinä ja kumppanisi ovat ainuita, jotka tälläistä ovat edes ehdottaneet. Minä en ole lanseerannut tuollaista ja toivon että lopetat tuon valehtelun, vaikka se taitaa tulla ihan luonnostaan.
"Mutta ei tässä nyt sukupuolen vaihdos taikka sen häivyttäminen ole mikään ratkaisu. "
Niin?
"Voi hyvänen aika sun kanssas - Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi eikä tähän tule ihmiskeinoin eikä hormonihoidoin mitenkään puuttua."
Ei luonut. Jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen mitä kokee parhaaksi.
"Sehän on väkivaltaa ja lisäksi pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan."
Niin onkin, siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta.
"Hyvä kun et ole !! Et pääse käsiksi näihin ex-homoihin. Pakkohan heidän on kätkeytyä teiltä koska he olisivat vaarassa jos te saisitte tietää keitä he ovat. "
Öö. Niin tutkimus, ei hihhulikertomus. Kummassakaan ei tosin yleensä kerrota kohteen identiteettiä.
Olet muuten oikeasti vainoharhainen vai tajusitko vain ettei sinulla mitään tutkimusta ole?missä lähteet kirjoitti:
Ihan oikeasti, sinä et tiedä, vaan heittelet mutujasi............
Vähän esität kaikkitietävää monessa ketjussa.......................Kirjoitettu missä?
Voisitko jo kertoa mihin haluaisit lähteet, niin toimitan ne ilolla.Minne maa ? kirjoitti:
Syyttely ei nyt auta yhtään mitään.
Vastustan sukupuolisuusfobiaa ja sillä siisti. Lapsi saa poikalapsi taikka tyttölapsi eikä heitä tule tästä sukupuolestaan kieltää eikä heille saa antaa tunnetta että hänen sukupuolisuutensa olisi jotenkin hävettävää.Totta kai saa olla ihan mitä on, ilman että aikuiset painostavat heitä stereotyyppisiin sukupuolimalleihin. Ilman että aikuiset kohtelevat heitä eritavoin vain siksi, että omaavat erillaiset sukupuolielimet. Tietenkin lapsen pitää saada kasvaa omana itsenään.
Minua muuten edelleen huvittaa, että kirjoitat noin mutta silti pidät oikeutettuna leikellä intersukupuolisia.Minne maa ? kirjoitti:
"Sukupuolineutraaliin kasvatukseen eivät kuulu mitkään helvetin leikkaukset tai hormoonihoidot. "
Sukupuolineutraalius leviää liian hitaasti ja siksi sitä halutaan - ainakin suunnitteluastellaa - nopeuttaa hormonihoidoilla, joiden kautta häivytetään sukupuolisuus lapsesta ihan kokonaan. Tätähän jo harrastetaan niillä lapsilla joiden sukupuoli on epävarmaa ja tästä sitten sitä vähitellen laajennetaan sitä mukaa kun liberaalit piirit saadaan puoltamaan tätä. Näinhän sitä meneteltiin homoudenkin lanseeraamisessa eli edettiin hivuttamalla."Tätähän jo harrastetaan niillä lapsilla joiden sukupuoli on epävarmaa"
Niin intersukupuolisia lapsia on leikelty vuosikymmeniä ja tämä on ongelma.
Vasta äsken kuitenkin puolustit näitä toimia.pertsa2012 kirjoitti:
gloriana_demeter sanoi :
Koko yhteiskunnalle on hyötyä siitä, että lasten annetaan kasvaa ilman paineita sopia vallitsevaan sukupuolistandardiin.
gloriana_demeter sanoi :
Koko yhteiskunnalle on hyötyä siitä, että lasten annetaan kasvaa ilman paineita sopia vallitsevaan sukupuolistandardiin.
________
Eli lapsen pitäisi ottaa aivan normaaleina äiteinään kaksi dildot kainalossa
touhuilevaa rekkalesboa.- Minne Maa ?
"Tätähän jo harrastetaan niillä lapsilla joiden sukupuoli on epävarmaa"
Niin intersukupuolisia lapsia on leikelty vuosikymmeniä ja tämä on ongelma.
Vasta äsken kuitenkin puolustit näitä toimia.Mutta en hyväksy sitä että lasten sukupuolisuus häivytetään terapeuttisin enkä hormonaalisin toimin.
- Minne Maa ?
Totta kai saa olla ihan mitä on, ilman että aikuiset painostavat heitä stereotyyppisiin sukupuolimalleihin. Ilman että aikuiset kohtelevat heitä eritavoin vain siksi, että omaavat erillaiset sukupuolielimet. Tietenkin lapsen pitää saada kasvaa omana itsenään.
Minua muuten edelleen huvittaa, että kirjoitat noin mutta silti pidät oikeutettuna leikellä intersukupuolisia."Ilman että aikuiset kohtelevat heitä eritavoin vain siksi, että omaavat erillaiset sukupuolielimet. Tietenkin lapsen pitää saada kasvaa omana itsenään. "
Puolustan pojan oikeutta olla poika ja tytön oikeutta olla tyttö. Ei lasten persoonallisuuteen tule kajota tasa-arvon nimissä.
"Minua muuten edelleen huvittaa, että kirjoitat noin mutta silti pidät oikeutettuna leikellä intersukupuolisia. "
Tämän asian jätän asiantuntijoille. - Minne Maa ?
"Mutta miksi ihmeessä sitten lanseeraat täälläkin sitä että lapsen pitäisi peittää taikka hävetä sukupuolisuuttaan taikka sitä että hänen sukupuolensa hormonihoidoilla häivytetään pois."
Jos et ole vieläkään huomannut, niin sinä ja kumppanisi ovat ainuita, jotka tälläistä ovat edes ehdottaneet. Minä en ole lanseerannut tuollaista ja toivon että lopetat tuon valehtelun, vaikka se taitaa tulla ihan luonnostaan.
"Mutta ei tässä nyt sukupuolen vaihdos taikka sen häivyttäminen ole mikään ratkaisu. "
Niin?
"Voi hyvänen aika sun kanssas - Jumala loi meidät mieheksi ja naiseksi eikä tähän tule ihmiskeinoin eikä hormonihoidoin mitenkään puuttua."
Ei luonut. Jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen mitä kokee parhaaksi.
"Sehän on väkivaltaa ja lisäksi pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan."
Niin onkin, siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta.
"Hyvä kun et ole !! Et pääse käsiksi näihin ex-homoihin. Pakkohan heidän on kätkeytyä teiltä koska he olisivat vaarassa jos te saisitte tietää keitä he ovat. "
Öö. Niin tutkimus, ei hihhulikertomus. Kummassakaan ei tosin yleensä kerrota kohteen identiteettiä.
Olet muuten oikeasti vainoharhainen vai tajusitko vain ettei sinulla mitään tutkimusta ole?"Minä en ole lanseerannut tuollaista ja toivon että lopetat tuon valehtelun, vaikka se taitaa tulla ihan luonnostaan. "
Puolustat sitä että lapsen sukupuoli häivytetään terapeuttisin ja ohjaavin keinoin. Ja tämä on vain eka askel - seuraavassa vaiheessa tulee hormonaaliset keinot. Eihän homouden lanseeraaminenkaan ole loppunut vaan nämä etenee kunnes pannaan stoppi.
"Ei luonut. Jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen mitä kokee parhaaksi. "
Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.
Muuten tuossa taas epäsuoraan puolustat sukupuolisuuden häivyttämistä. Vaikka toisaalla sen kiellät.
""Sehän on väkivaltaa ja lisäksi pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan."
Niin onkin, siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta. "
Ja aiheutat näin lapsille traumoja joita sitten korjaillaan koko loppuelämän kun ei koskaan tiennyt mitä sukupuolta edustaa. Se mikälapselle opetetaan niin jää loppuelämäksi määrääväksi tekijäksi.
"Olet muuten oikeasti vainoharhainen vai tajusitko vain ettei sinulla mitään tutkimusta ole? "
Pakkohan meidän on suojata näitä ex-homoja kaltaisiesi aggressioilta. Tiedämme kyllä että he ovat vaarassa jos saisitte tietään heidän nimensä. Eikä aggressiivisuutesi tässäkään ketjussa auta sitten tippaakaan. - Minne Maa ?
Kerrotko mitä tälläisiä tarpeita olisi? Siis muut kuin biologisista toiminnoista kertominen.
Jos tarkkaat vapaita tyttöjä ja poikia ja heidän leikkejään, niin asia kyllä valkenee sinulle.
- Minne Maa ?
Älä viitsi. Tekisi mieleni uskoa, että olet provo mutta pahoin pelkään ettet sitä ole.
Sekoitat kokoajan asioita ja mitä et sekoita, keksit päässäsi. Minä en aja tuota mitä kuvittelet ja näytät nyt jo viimeistään ettei kukaan sitä aja pääsi ulkopuolella.
"Tietenkin pyrit epäämään kun et vielä ole yhteiskunnallisesti niskanpäällä."
Öö...Olen ollut täysin rehellinen sen suhteen mitä ajattelen ja mitä ajan. Onko minun ongelmani jos haluat änkeät omat harhasi minun kontolleni?
"Mutta noudatat samaa taktiikkaa kuin homouden ajamisessa - ensin pieni askel - sitten toinen pieni askel "
Hommahan on ollut kokoajan selvä. Kaikille samat oikeudet. Homoille ja heteroille, mustille ja valkoisille, tytöille ja pojille. Se että asiat etenevät pienin nykäyksin johtuu epäoikeudenmukaisuutta puolustavista hihhuleista.
"ja kohta ollaan jo hormonihoidoissa jossa lapsen sukupuolisuus häivytetään taikka pahimmassa tapauksessa muutetaan kuten USAssa on jo tapahtunut. "
Ei olla. Mutta jos ollaankin niin sitten taistelen sitä vastaan, enkä todellakaan aja mitään sellaista...enkä usko kovin monen, jos kenenkään, tuollaista ajavan.
Tuo Pertsan esimerkki on yksittäistapaus, jossa lapsi itse haluaa tällä hetkellä vaihtaa sukupuoltaan. Se on oikeudessa, sillä vaikka lapsi itse haluaa, on hän lain mukaan liian nuori tekemään päätöstä.
Jotenkin hauskaa että jos joku kutsuu lestaadiolaisia pedofiileiksi, niin johan on sota pystyssä mutta sinä saat ihan rauhassa haukkua kaikki, täysin asiaan edes liittymättömät, yhden (luultavasti hyvää tarkoittaneen mutta väärässä olleen) pariskunnan toiminnan vuoksi. Lestaadiolaisuus yhteisössä pedofilia sentään on oikeasti ongelma...kaksinaismoralismin riemuvoitto."Homoille ja heteroille, mustille ja valkoisille, tytöille ja pojille. Se että asiat etenevät pienin nykäyksin johtuu epäoikeudenmukaisuutta puolustavista hihhuleista. "
Ja sitten häivytetään ihmisten persoonallisuus koska eri persoonan omaavat ihmiset käyttäytyvät eri tavalla. Systeemi on sama kuin sukupuolen häivyttämisessä. Onhan näitä tasapäistäviä yhteiskuntia nykyäänkin - esim. Pohjois-Korea mutta nämä eivät tule koskaan onnistumaan. Ihan turhaan siis yritätte.
"Mutta jos ollaankin niin sitten taistelen sitä vastaan, enkä todellakaan aja mitään sellaista...enkä usko kovin monen, jos kenenkään, tuollaista ajavan. "
Sitten olemme samalla puolella. Mutta nyt sinä ajat tuota asiaa epäsuorasti puolustamalla terapeuttista sukupuolten häivyttämistä - tämänjälkeen tulee sitten tuo hormooni hoito ja senjälkeen pyritään häivyttämään ihmisista persoonallisuus. Näin se homma etenee :))
"Tuo Pertsan esimerkki on yksittäistapaus, jossa lapsi itse haluaa tällä hetkellä vaihtaa sukupuoltaan. Se on oikeudessa, sillä vaikka lapsi itse haluaa, on hän lain mukaan liian nuori tekemään päätöstä. "
Se oli koepallo. Aina on juuri näin edetty. Myös homouden lanseeraaminen alkoi tällä taktiikalla. EIkä tässä suhteessa ihmiskunta ole muuttunut tippaakaan. - Minne Maa ?
Mitä hyötyä on siitä, että lasta kohdellaan eri tavoin riippuen sukupuolesta?
Jos sukupuolen erot ovat meihin sisään kirjoitetut, niin sukupuolineutraalista kasvatuksesta ei voi olla haittaa. Miten on, ovatko sukupuolirerot sisäänkirjoitettuja vai ei?
Jos taas eivät ole niin millä perusteella kannatat sukupuolierojen ylläpitoa keinotekoisesti?"Mitä hyötyä on siitä, että lasta kohdellaan eri tavoin riippuen sukupuolesta? "
Mitä hyötyä siitä on että ihmisiä kohdellaan hänen persoonallisuuttaan kunnioittaen ?
"Jos sukupuolen erot ovat meihin sisään kirjoitetut, niin sukupuolineutraalista kasvatuksesta ei voi olla haittaa. "
Eikä homojen eheyttämisestäkään ole haittaa sitten ??
Lapsen pakkoterapointi pelkäämään taikka häpeämään sukupuoltaan aiheuttaa hänelle koko loppuelämän kestävät vauriot, joita sitten hoidetaan kymmeniä vuosia.
"Jos taas eivät ole niin millä perusteella kannatat sukupuolierojen ylläpitoa keinotekoisesti? "
Sukupuolisuus on Jumalan luoma asia. pertsa2012 kirjoitti:
gloriana_demeter sanoi :
________
Eli lapsen pitäisi ottaa aivan normaaleina äiteinään kaksi dildot kainalossa
touhuilevaa rekkalesboa.Miksi ei pitäisi ottaa? Mitä ihmeellistä rekkalesboissa on?
Tiedäthän että lesbot ovat parhaimpia kasvattajia.
http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1994480,00.html
Mutta en nyt ihan käsitä miten tämä taas liittyi lainkaan aiheeseen.Minne Maa ? kirjoitti:
"Mitä hyötyä on siitä, että lasta kohdellaan eri tavoin riippuen sukupuolesta? "
Mitä hyötyä siitä on että ihmisiä kohdellaan hänen persoonallisuuttaan kunnioittaen ?
"Jos sukupuolen erot ovat meihin sisään kirjoitetut, niin sukupuolineutraalista kasvatuksesta ei voi olla haittaa. "
Eikä homojen eheyttämisestäkään ole haittaa sitten ??
Lapsen pakkoterapointi pelkäämään taikka häpeämään sukupuoltaan aiheuttaa hänelle koko loppuelämän kestävät vauriot, joita sitten hoidetaan kymmeniä vuosia.
"Jos taas eivät ole niin millä perusteella kannatat sukupuolierojen ylläpitoa keinotekoisesti? "
Sukupuolisuus on Jumalan luoma asia."Mitä hyötyä siitä on että ihmisiä kohdellaan hänen persoonallisuuttaan kunnioittaen ?"
Ei mitään. En nyt kuitenkaan ihan ymmärrä pointtiasi...
"Eikä homojen eheyttämisestäkään ole haittaa sitten ??"
Tottakai on. En käsitä miksi yrität pakolla verrata kahta täysin erillaista asiaa.
Sukupuolineutraalius ei ole sitä, että sukupuolia pidetään pahana asiana ja pyritään muuttamaan sukupuoli toiseksi.
"Lapsen pakkoterapointi pelkäämään taikka häpeämään sukupuoltaan aiheuttaa hänelle koko loppuelämän kestävät vauriot, joita sitten hoidetaan kymmeniä vuosia. "
Olen samaa mieltä. Liittyy asiaan miten?
"Sukupuolisuus on Jumalan luoma asia. "
Millä perusteella väität jumalasi edes olevan?Minne Maa ? kirjoitti:
"Homoille ja heteroille, mustille ja valkoisille, tytöille ja pojille. Se että asiat etenevät pienin nykäyksin johtuu epäoikeudenmukaisuutta puolustavista hihhuleista. "
Ja sitten häivytetään ihmisten persoonallisuus koska eri persoonan omaavat ihmiset käyttäytyvät eri tavalla. Systeemi on sama kuin sukupuolen häivyttämisessä. Onhan näitä tasapäistäviä yhteiskuntia nykyäänkin - esim. Pohjois-Korea mutta nämä eivät tule koskaan onnistumaan. Ihan turhaan siis yritätte.
"Mutta jos ollaankin niin sitten taistelen sitä vastaan, enkä todellakaan aja mitään sellaista...enkä usko kovin monen, jos kenenkään, tuollaista ajavan. "
Sitten olemme samalla puolella. Mutta nyt sinä ajat tuota asiaa epäsuorasti puolustamalla terapeuttista sukupuolten häivyttämistä - tämänjälkeen tulee sitten tuo hormooni hoito ja senjälkeen pyritään häivyttämään ihmisista persoonallisuus. Näin se homma etenee :))
"Tuo Pertsan esimerkki on yksittäistapaus, jossa lapsi itse haluaa tällä hetkellä vaihtaa sukupuoltaan. Se on oikeudessa, sillä vaikka lapsi itse haluaa, on hän lain mukaan liian nuori tekemään päätöstä. "
Se oli koepallo. Aina on juuri näin edetty. Myös homouden lanseeraaminen alkoi tällä taktiikalla. EIkä tässä suhteessa ihmiskunta ole muuttunut tippaakaan."Ja sitten häivytetään ihmisten persoonallisuus koska eri persoonan omaavat ihmiset käyttäytyvät eri tavalla. "
Ei. Kuten ei siinäkään, että kohdellaan mustia ja valkoisia samalla tavalla ja arvostetaan kumpiakin yhtä paljon, häivytetä ihmisen persoonallisuutta.
"Ihan turhaan siis yritätte. "
Ota yhteyttä kun olet saanut tarpeeksesi olkinukkien hutkimisesta ja haluat puhua asiaa.
"Sitten olemme samalla puolella."
Emme ole missään nimessä, sillä sinä kannatat sukupuolista erottelua kasvatuksessa ja lasten leikkelyä, jotta he sopisivat dualistiseen sukupuolikuvaasi.
"Mutta nyt sinä ajat tuota asiaa epäsuorasti puolustamalla terapeuttista sukupuolten häivyttämistä"
En aja. Ajan seksismin poistamista kasvatusmetodeista.
"Näin se homma etenee :))"
Päässäsi.Minne Maa ? kirjoitti:
Jos tarkkaat vapaita tyttöjä ja poikia ja heidän leikkejään, niin asia kyllä valkenee sinulle.
Miten lapsi on vapaa, jos hänet kasvatetaan sukupuoli uskomuksia painottaen?
Minne Maa ? kirjoitti:
Ja kuten jo kirjoitin sukulaispoikani tykkäsivät pieninä pukeutua hepeneisiin ja leikkiä samalla actionfiguureilla. Yksi rakasti nukkeja.
Joten...mitä olit sanomassa?
Tietenkään vapaata lasta ei ole olemassa mutta sukupuolineutraali kasvatus on askel siihen suuntaan.Minne Maa ? kirjoitti:
"Minä en ole lanseerannut tuollaista ja toivon että lopetat tuon valehtelun, vaikka se taitaa tulla ihan luonnostaan. "
Puolustat sitä että lapsen sukupuoli häivytetään terapeuttisin ja ohjaavin keinoin. Ja tämä on vain eka askel - seuraavassa vaiheessa tulee hormonaaliset keinot. Eihän homouden lanseeraaminenkaan ole loppunut vaan nämä etenee kunnes pannaan stoppi.
"Ei luonut. Jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen mitä kokee parhaaksi. "
Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.
Muuten tuossa taas epäsuoraan puolustat sukupuolisuuden häivyttämistä. Vaikka toisaalla sen kiellät.
""Sehän on väkivaltaa ja lisäksi pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan."
Niin onkin, siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta. "
Ja aiheutat näin lapsille traumoja joita sitten korjaillaan koko loppuelämän kun ei koskaan tiennyt mitä sukupuolta edustaa. Se mikälapselle opetetaan niin jää loppuelämäksi määrääväksi tekijäksi.
"Olet muuten oikeasti vainoharhainen vai tajusitko vain ettei sinulla mitään tutkimusta ole? "
Pakkohan meidän on suojata näitä ex-homoja kaltaisiesi aggressioilta. Tiedämme kyllä että he ovat vaarassa jos saisitte tietään heidän nimensä. Eikä aggressiivisuutesi tässäkään ketjussa auta sitten tippaakaan.Lopeta jo tuo valehtelu.
"Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. "
Millä perusteella väität että on jumala, saati että tiedät hänen tahtonsa?
"Muuten tuossa taas epäsuoraan puolustat sukupuolisuuden häivyttämistä. Vaikka toisaalla sen kiellät. "
Ihan yhdentekevää, ei se poista sitä, että jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen mitä kokee parhaaksi.
"Ja aiheutat näin lapsille traumoja"
Ai koska vastustan sitä että pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan? Tähänhän itse ajamasi sukupuolijaottelu usein johtaa.
"kun ei koskaan tiennyt mitä sukupuolta edustaa."
Jotkut harvat voivat mennä näin pitkälle mutta kehtaan väittää, että suurinosa sukupuolineutraaleista kasvattajista kyllä kertoo lapselle ihmisen biologiasta.
"Pakkohan meidän on suojata näitä ex-homoja kaltaisiesi aggressioilta. Tiedämme kyllä että he ovat vaarassa jos saisitte tietään heidän nimensä."
Minun täytyy vain vetää johtopäätös ettei sinulla ole edes yhtä tutkimusta antaa.
Yhtään tutkimusta en löytänyt google tiedeartikkeli haulla, enkä normaalihaullakaan.
Minua ei seksuaalisuutensa tukahduttavat hihhulit kiinnosta, vaan tutkimustieto.Minne Maa ? kirjoitti:
"Ilman että aikuiset kohtelevat heitä eritavoin vain siksi, että omaavat erillaiset sukupuolielimet. Tietenkin lapsen pitää saada kasvaa omana itsenään. "
Puolustan pojan oikeutta olla poika ja tytön oikeutta olla tyttö. Ei lasten persoonallisuuteen tule kajota tasa-arvon nimissä.
"Minua muuten edelleen huvittaa, että kirjoitat noin mutta silti pidät oikeutettuna leikellä intersukupuolisia. "
Tämän asian jätän asiantuntijoille.Eli toisin sanoen puolustat mitä? Sitä että tytön annetaan olla biologisesti tyttö vai sitä että tyttö painostetaan jo vauvasta sopimaan sukupuoli stereotypiaan (esim. ei sallita juoksennella ympäriinsä tai riehua mutta poikien annetaan, ostetaan vain nukkeja ja prinsessa vaatteita, paapotaan, ei kannusteta tutkimaan tai mihinkään muuhunkaan älylliseen toimintaan)?
Jos tarkoitat ensimmäistä niin olemme samoilla linjoilla. En kannata lapsen painostamista mihinkään.
Mutta koska viittaat kokoajan sukupuoleen persoonana, niin luultavasti tarkoitat kakkosvaihtoehtoa.
"Tämän asian jätän asiantuntijoille. "
Miksi jätät tämän asiantuntijoille muttet muita sukupuoleen kajoamisia?Minne Maa ? kirjoitti:
Mutta en hyväksy sitä että lasten sukupuolisuus häivytetään terapeuttisin enkä hormonaalisin toimin.
Ja minä en hyväksy lasten turhaa leikkelyä tai painostamista mistään syystä.
En myöskään hyväksy sen enempää sukupuolesta pois painostamista kuin sukupuoleenkaan painostamista.gloriana_demeter kirjoitti:
Miksi ei pitäisi ottaa? Mitä ihmeellistä rekkalesboissa on?
Tiedäthän että lesbot ovat parhaimpia kasvattajia.
http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1994480,00.html
Mutta en nyt ihan käsitä miten tämä taas liittyi lainkaan aiheeseen.gloriana_demeter sanoi :
Mutta en nyt ihan käsitä miten tämä taas liittyi lainkaan aiheeseen.
_________
Kun normaalin käsitettä pyritään kasvatuksellisin keinoin ronkkimaan
niin liikutaan aika hetteisellä alustalla ylipäätään.
Nuo tasa-arvon VALEPUVUSSA liikkuvat lobbarit haluavat aivopestä lapset
ymmärtämään rekkalesbot normaaleiksi äideiksi , kuten myös homouden mitä ne eivät suinkaan ole.
Minä pistäisin kyllä kenttäoikeuden eteen koko lobbarisakin jotteivat meillä tyhmät pahat ja perverssit pääse pumppaamaan kersojaan täyteen
hormonivalmisteita , jotta saataisiin esiin haluttu sukupuoli.
Ei ole tasa-arvoakaan jos vanhempien tahto sivuuttaa lapsen edun.
Liittyy siis aiheeseen kritisoivassa mielessä.- Minne Maa ?
Ja minä en hyväksy lasten turhaa leikkelyä tai painostamista mistään syystä.
En myöskään hyväksy sen enempää sukupuolesta pois painostamista kuin sukupuoleenkaan painostamista."Ja minä en hyväksy lasten turhaa leikkelyä tai painostamista mistään syystä. "
Ainakin suosittelet että lapset syyllistetään heidän sukupuolensa mukaan jotta sitten voitaisiin kasvattaa sukupuolineutraali ihmistyyppi. - Minne Maa ?
Eli toisin sanoen puolustat mitä? Sitä että tytön annetaan olla biologisesti tyttö vai sitä että tyttö painostetaan jo vauvasta sopimaan sukupuoli stereotypiaan (esim. ei sallita juoksennella ympäriinsä tai riehua mutta poikien annetaan, ostetaan vain nukkeja ja prinsessa vaatteita, paapotaan, ei kannusteta tutkimaan tai mihinkään muuhunkaan älylliseen toimintaan)?
Jos tarkoitat ensimmäistä niin olemme samoilla linjoilla. En kannata lapsen painostamista mihinkään.
Mutta koska viittaat kokoajan sukupuoleen persoonana, niin luultavasti tarkoitat kakkosvaihtoehtoa.
"Tämän asian jätän asiantuntijoille. "
Miksi jätät tämän asiantuntijoille muttet muita sukupuoleen kajoamisia?"En kannata lapsen painostamista mihinkään.
Mutta koska viittaat kokoajan sukupuoleen persoonana, niin luultavasti tarkoitat kakkosvaihtoehtoa. "
Puolustan sitä että lapsi saa sukupuoleltaan ja persoonaltaan se mikä hän on !
En hyväksy sitä että lapsen sukupuoli häivytetään enkä sitä että hänen persoonallisuutensa tuhotaan tasa-arvon nimissä. - Minne Maa ?
Lopeta jo tuo valehtelu.
"Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. "
Millä perusteella väität että on jumala, saati että tiedät hänen tahtonsa?
"Muuten tuossa taas epäsuoraan puolustat sukupuolisuuden häivyttämistä. Vaikka toisaalla sen kiellät. "
Ihan yhdentekevää, ei se poista sitä, että jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen mitä kokee parhaaksi.
"Ja aiheutat näin lapsille traumoja"
Ai koska vastustan sitä että pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan? Tähänhän itse ajamasi sukupuolijaottelu usein johtaa.
"kun ei koskaan tiennyt mitä sukupuolta edustaa."
Jotkut harvat voivat mennä näin pitkälle mutta kehtaan väittää, että suurinosa sukupuolineutraaleista kasvattajista kyllä kertoo lapselle ihmisen biologiasta.
"Pakkohan meidän on suojata näitä ex-homoja kaltaisiesi aggressioilta. Tiedämme kyllä että he ovat vaarassa jos saisitte tietään heidän nimensä."
Minun täytyy vain vetää johtopäätös ettei sinulla ole edes yhtä tutkimusta antaa.
Yhtään tutkimusta en löytänyt google tiedeartikkeli haulla, enkä normaalihaullakaan.
Minua ei seksuaalisuutensa tukahduttavat hihhulit kiinnosta, vaan tutkimustieto."Millä perusteella väität että on jumala, saati että tiedät hänen tahtonsa? "
Raamatusta :))
"Ihan yhdentekevää, ei se poista sitä, että jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen mitä kokee parhaaksi. "
Mutta aikuisella ei ole oikeutta tuhota lapsen sukupuolisuus eikä persoonallisuus.
"Ai koska vastustan sitä että pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan? Tähänhän itse ajamasi sukupuolijaottelu usein johtaa. "
Ääni kellossa on siis muuttunut. Kuitenkin puolustat näitä "hoitajia" jotka pakottavat lapset häpeämään omaa sukupuolisuuttaan ja jatkossa pakottavat lapset persoonallisuusmuutoksiin.
"Jotkut harvat voivat mennä näin pitkälle mutta kehtaan väittää, että suurinosa sukupuolineutraaleista kasvattajista kyllä kertoo lapselle ihmisen biologiasta. "
Eivät kerro jos pääsevät valtaan. He alkavat välittömästi vaatia että saavat kajota lapsen persoonallisuuteen joka tuhotaan myös tasa-arvon nimissä.
"Minua ei seksuaalisuutensa tukahduttavat hihhulit kiinnosta, vaan tutkimustieto. "
Tässä jo suorastaaan valehtelet. Nytkin keskustelet mun kanssa jo kolmatta päivää ja silti väität etteivät hihhulit sinua kiinnosta :)) - Minne Maa ?
Miten lapsi on vapaa, jos hänet kasvatetaan sukupuoli uskomuksia painottaen?
Lapsi on sillä tapaa vapaa, että hän saa leikkiä leikkejä mitä haluaa.
Sidottu lapsi pakotetaan leikkimään aikuisten määräämiä leikkejä jotta näin voitaisiin häivyttää lapsen sukupuolisuus ensi vaiheessa ja sitten häivytetään lapsen persoonallisuus jatkossa tasa-arvon nimissä. - Minne Maa ?
Ja kuten jo kirjoitin sukulaispoikani tykkäsivät pieninä pukeutua hepeneisiin ja leikkiä samalla actionfiguureilla. Yksi rakasti nukkeja.
Joten...mitä olit sanomassa?
Tietenkään vapaata lasta ei ole olemassa mutta sukupuolineutraali kasvatus on askel siihen suuntaan."Ja kuten jo kirjoitin sukulaispoikani tykkäsivät pieninä pukeutua hepeneisiin ja leikkiä samalla actionfiguureilla. Yksi rakasti nukkeja.
Joten...mitä olit sanomassa? "
Olin sanomassa että ...
Sidottu lapsi pakotetaan leikkimään aikuisten määräämiä leikkejä jotta näin voitaisiin häivyttää lapsen sukupuolisuus ensi vaiheessa ja sitten häivytetään lapsen persoonallisuus jatkossa tasa-arvon nimissä. - Minne Maa ?
"Ja sitten häivytetään ihmisten persoonallisuus koska eri persoonan omaavat ihmiset käyttäytyvät eri tavalla. "
Ei. Kuten ei siinäkään, että kohdellaan mustia ja valkoisia samalla tavalla ja arvostetaan kumpiakin yhtä paljon, häivytetä ihmisen persoonallisuutta.
"Ihan turhaan siis yritätte. "
Ota yhteyttä kun olet saanut tarpeeksesi olkinukkien hutkimisesta ja haluat puhua asiaa.
"Sitten olemme samalla puolella."
Emme ole missään nimessä, sillä sinä kannatat sukupuolista erottelua kasvatuksessa ja lasten leikkelyä, jotta he sopisivat dualistiseen sukupuolikuvaasi.
"Mutta nyt sinä ajat tuota asiaa epäsuorasti puolustamalla terapeuttista sukupuolten häivyttämistä"
En aja. Ajan seksismin poistamista kasvatusmetodeista.
"Näin se homma etenee :))"
Päässäsi."Kuten ei siinäkään, että kohdellaan mustia ja valkoisia samalla tavalla ja arvostetaan kumpiakin yhtä paljon, häivytetä ihmisen persoonallisuutta. "
Nyt ei olekaan kysymys miten kohdellaan ihmisiä vaan siitä millaiseksi tuo mainostamasi "uusi ihmistyyppi" jalostetaan.
""Mutta nyt sinä ajat tuota asiaa epäsuorasti puolustamalla terapeuttista sukupuolten häivyttämistä"
En aja. Ajan seksismin poistamista kasvatusmetodeista. "
Kyse ei ole kasvatusmetodista vaan ihmisen jalostuksesta sukupuolettomaksi. - Minne Maa ?
"Mitä hyötyä siitä on että ihmisiä kohdellaan hänen persoonallisuuttaan kunnioittaen ?"
Ei mitään. En nyt kuitenkaan ihan ymmärrä pointtiasi...
"Eikä homojen eheyttämisestäkään ole haittaa sitten ??"
Tottakai on. En käsitä miksi yrität pakolla verrata kahta täysin erillaista asiaa.
Sukupuolineutraalius ei ole sitä, että sukupuolia pidetään pahana asiana ja pyritään muuttamaan sukupuoli toiseksi.
"Lapsen pakkoterapointi pelkäämään taikka häpeämään sukupuoltaan aiheuttaa hänelle koko loppuelämän kestävät vauriot, joita sitten hoidetaan kymmeniä vuosia. "
Olen samaa mieltä. Liittyy asiaan miten?
"Sukupuolisuus on Jumalan luoma asia. "
Millä perusteella väität jumalasi edes olevan?""Mitä hyötyä siitä on että ihmisiä kohdellaan hänen persoonallisuuttaan kunnioittaen ?"
Ei mitään. En nyt kuitenkaan ihan ymmärrä pointtiasi..."
Pointtini on se että ihmisen persoonalisuuttakaan ei tule tuhota tasa-arvon nimissä - kuten ei myöskään sukupuolta tule tuhota tasa-arvon nimissä.
""Eikä homojen eheyttämisestäkään ole haittaa sitten ??"
Tottakai on. "
Kuitenkin ajat että sukupuolesta ihminen "eheytetään" pois !!!
""Lapsen pakkoterapointi pelkäämään taikka häpeämään sukupuoltaan aiheuttaa hänelle koko loppuelämän kestävät vauriot, joita sitten hoidetaan kymmeniä vuosia. "
Olen samaa mieltä. Liittyy asiaan miten? "
Sillä tavalla liittyy että puolustat täällä noita "pakkoterapointikeinoja" ja tällaista hoitoa.
"Millä perusteella väität jumalasi edes olevan? "
Raamattu on Jumalan ilmoitusta ja eihän sellainen persoona joka ei olisi olemassa voisi mitään ilmoittaa :))) Missä on logiikan tajusi ? Minne Maa ? kirjoitti:
"Ja minä en hyväksy lasten turhaa leikkelyä tai painostamista mistään syystä. "
Ainakin suosittelet että lapset syyllistetään heidän sukupuolensa mukaan jotta sitten voitaisiin kasvattaa sukupuolineutraali ihmistyyppi.En suosittele. Oletko kristitty? Eikö valehtelun pitäisi olla syntiä?
Minne Maa ? kirjoitti:
"En kannata lapsen painostamista mihinkään.
Mutta koska viittaat kokoajan sukupuoleen persoonana, niin luultavasti tarkoitat kakkosvaihtoehtoa. "
Puolustan sitä että lapsi saa sukupuoleltaan ja persoonaltaan se mikä hän on !
En hyväksy sitä että lapsen sukupuoli häivytetään enkä sitä että hänen persoonallisuutensa tuhotaan tasa-arvon nimissä.Niin minäkin ja siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta.
Minne Maa ? kirjoitti:
"Millä perusteella väität että on jumala, saati että tiedät hänen tahtonsa? "
Raamatusta :))
"Ihan yhdentekevää, ei se poista sitä, että jokaisella on oikeus tehdä omalle keholleen mitä kokee parhaaksi. "
Mutta aikuisella ei ole oikeutta tuhota lapsen sukupuolisuus eikä persoonallisuus.
"Ai koska vastustan sitä että pakotetaan lapsi häpeämään omaa sukupuolisuuttaan? Tähänhän itse ajamasi sukupuolijaottelu usein johtaa. "
Ääni kellossa on siis muuttunut. Kuitenkin puolustat näitä "hoitajia" jotka pakottavat lapset häpeämään omaa sukupuolisuuttaan ja jatkossa pakottavat lapset persoonallisuusmuutoksiin.
"Jotkut harvat voivat mennä näin pitkälle mutta kehtaan väittää, että suurinosa sukupuolineutraaleista kasvattajista kyllä kertoo lapselle ihmisen biologiasta. "
Eivät kerro jos pääsevät valtaan. He alkavat välittömästi vaatia että saavat kajota lapsen persoonallisuuteen joka tuhotaan myös tasa-arvon nimissä.
"Minua ei seksuaalisuutensa tukahduttavat hihhulit kiinnosta, vaan tutkimustieto. "
Tässä jo suorastaaan valehtelet. Nytkin keskustelet mun kanssa jo kolmatta päivää ja silti väität etteivät hihhulit sinua kiinnosta :))"Raamatusta :))"
Entäs kaikki muut kirjat? Eikö nekin tulisi ottaa huomioon?
"Mutta aikuisella ei ole oikeutta tuhota lapsen sukupuolisuus eikä persoonallisuus. "
Ei olekaan. Mutta et ilmeisesti kykene näkemään uskonnollisesti värittyneen sukupuolijakosi läpi. Se on keinotekoinen isolti, se ei ota huomioon lapsen persoonallisuutta tai sukupuolisuutta, vaan pakottaa lapsen persoonan ja sukupuolisuuden ahtaaseen stereotyyppiseen lokeroon.
"Ääni kellossa on siis muuttunut. Kuitenkin puolustat näitä "hoitajia" jotka pakottavat lapset häpeämään omaa sukupuolisuuttaan ja jatkossa pakottavat lapset persoonallisuusmuutoksiin."
En puolusta, milloin lopetat valehtelusi?
"Eivät kerro jos pääsevät valtaan. He alkavat välittömästi vaatia että saavat kajota lapsen persoonallisuuteen joka tuhotaan myös tasa-arvon nimissä."
Eivät ala.
"Tässä jo suorastaaan valehtelet. Nytkin keskustelet mun kanssa jo kolmatta päivää ja silti väität etteivät hihhulit sinua kiinnosta :)) "
Olet siis seksuaalisuutesi tukahduttava hihhuli, hyvä tietää.
Olisiko jo sitä tutkimustietoa?- Minne Maa ?
En suosittele. Oletko kristitty? Eikö valehtelun pitäisi olla syntiä?
Suosittelet lapsen sukupuolisuuden häivyttämistä - ja sillä siisti :))
- Minne Maa ?
Niin minäkin ja siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta.
Kuitenkin puollat, että lapsen sukupuoli häivytetään enkä sitä että hänen persoonallisuutensa tuhotaan tasa-arvon nimissä.
Minne Maa ? kirjoitti:
"Ja kuten jo kirjoitin sukulaispoikani tykkäsivät pieninä pukeutua hepeneisiin ja leikkiä samalla actionfiguureilla. Yksi rakasti nukkeja.
Joten...mitä olit sanomassa? "
Olin sanomassa että ...
Sidottu lapsi pakotetaan leikkimään aikuisten määräämiä leikkejä jotta näin voitaisiin häivyttää lapsen sukupuolisuus ensi vaiheessa ja sitten häivytetään lapsen persoonallisuus jatkossa tasa-arvon nimissä.Sidottu lapsi painostetaan myös sopimaan uskonnollisesti värittyneisiin sukupuolistereotypioihin.
Kannatan sukupuolineutraalia kasvatusta, sillä se antaa lapsen kasvaa omaksi itsekseen niin hyvin kuin mahdollista. Tietenkin muutamat vanhemmat menevät liian pitkälle, eli määräävät lapset leikkimään itse valitsemiaan leikkejä, mutta se ei ole sukupuolineutraalin kasvatuksen idea lainkaan.
Jos muuten teet yleistyksen muutaman väärin tekevän ihmisen vuoksi, niin mikset tee samaa vaikkapa kristinuskon kanssa? Minä voin aloittaa: Kaikki kristityt ovat lasten hyväksikäyttäjiä.Minne Maa ? kirjoitti:
"Kuten ei siinäkään, että kohdellaan mustia ja valkoisia samalla tavalla ja arvostetaan kumpiakin yhtä paljon, häivytetä ihmisen persoonallisuutta. "
Nyt ei olekaan kysymys miten kohdellaan ihmisiä vaan siitä millaiseksi tuo mainostamasi "uusi ihmistyyppi" jalostetaan.
""Mutta nyt sinä ajat tuota asiaa epäsuorasti puolustamalla terapeuttista sukupuolten häivyttämistä"
En aja. Ajan seksismin poistamista kasvatusmetodeista. "
Kyse ei ole kasvatusmetodista vaan ihmisen jalostuksesta sukupuolettomaksi.Siinä nimenomaan on kyse siitä miten ihmisiä kohdellaan.
"Kyse ei ole kasvatusmetodista vaan ihmisen jalostuksesta sukupuolettomaksi."
Ihmistä on mahdotonta jalostaa sukupuolettomaksi, joten keksi jotain uutta.- Minne Maa ?
"Raamatusta :))"
Entäs kaikki muut kirjat? Eikö nekin tulisi ottaa huomioon?
"Mutta aikuisella ei ole oikeutta tuhota lapsen sukupuolisuus eikä persoonallisuus. "
Ei olekaan. Mutta et ilmeisesti kykene näkemään uskonnollisesti värittyneen sukupuolijakosi läpi. Se on keinotekoinen isolti, se ei ota huomioon lapsen persoonallisuutta tai sukupuolisuutta, vaan pakottaa lapsen persoonan ja sukupuolisuuden ahtaaseen stereotyyppiseen lokeroon.
"Ääni kellossa on siis muuttunut. Kuitenkin puolustat näitä "hoitajia" jotka pakottavat lapset häpeämään omaa sukupuolisuuttaan ja jatkossa pakottavat lapset persoonallisuusmuutoksiin."
En puolusta, milloin lopetat valehtelusi?
"Eivät kerro jos pääsevät valtaan. He alkavat välittömästi vaatia että saavat kajota lapsen persoonallisuuteen joka tuhotaan myös tasa-arvon nimissä."
Eivät ala.
"Tässä jo suorastaaan valehtelet. Nytkin keskustelet mun kanssa jo kolmatta päivää ja silti väität etteivät hihhulit sinua kiinnosta :)) "
Olet siis seksuaalisuutesi tukahduttava hihhuli, hyvä tietää.
Olisiko jo sitä tutkimustietoa?""Raamatusta :))"
Entäs kaikki muut kirjat? Eikö nekin tulisi ottaa huomioon? "
Ei Jumalan olemassaoloon liittyen.
"Se on keinotekoinen isolti, se ei ota huomioon lapsen persoonallisuutta tai sukupuolisuutta, vaan pakottaa lapsen persoonan ja sukupuolisuuden ahtaaseen stereotyyppiseen lokeroon. "
Hyvä tietää ! Pidät siis lapsen sukupuolisuutta keinotekoisena lokerana, jonka tulisi palastaa.
""Ääni kellossa on siis muuttunut. Kuitenkin puolustat näitä "hoitajia" jotka pakottavat lapset häpeämään omaa sukupuolisuuttaan ja jatkossa pakottavat lapset persoonallisuusmuutoksiin."
En puolusta, milloin lopetat valehtelusi? "
Kannatat selvästi sukupuolineutraalia kasvatusta - ihan turha kiistää tätä !!
"Olet siis seksuaalisuutesi tukahduttava hihhuli, hyvä tietää.
Olisiko jo sitä tutkimustietoa? "
Ja kuitenkin keskustelet kanssani koko ajan vaikka kielsit ettei sinua hihhulit kiinnosta. - Minne Maa ?
Sidottu lapsi painostetaan myös sopimaan uskonnollisesti värittyneisiin sukupuolistereotypioihin.
Kannatan sukupuolineutraalia kasvatusta, sillä se antaa lapsen kasvaa omaksi itsekseen niin hyvin kuin mahdollista. Tietenkin muutamat vanhemmat menevät liian pitkälle, eli määräävät lapset leikkimään itse valitsemiaan leikkejä, mutta se ei ole sukupuolineutraalin kasvatuksen idea lainkaan.
Jos muuten teet yleistyksen muutaman väärin tekevän ihmisen vuoksi, niin mikset tee samaa vaikkapa kristinuskon kanssa? Minä voin aloittaa: Kaikki kristityt ovat lasten hyväksikäyttäjiä."Kannatan sukupuolineutraalia kasvatusta, sillä se antaa lapsen kasvaa omaksi itsekseen niin hyvin kuin mahdollista. Tietenkin muutamat vanhemmat menevät liian pitkälle, eli määräävät lapset leikkimään itse valitsemiaan leikkejä, mutta se ei ole sukupuolineutraalin kasvatuksen idea lainkaan. "
Sinänsä hyvä että perut puheitasi, mutta tiedän että tuo on vain ovelaa taktiikkaa. Kun sunkaltaiset yllätetään niin vähän peräydytte ovelasti, mutta jatkatte taas heti kun silmä välttää. - Minne Maa ?
Siinä nimenomaan on kyse siitä miten ihmisiä kohdellaan.
"Kyse ei ole kasvatusmetodista vaan ihmisen jalostuksesta sukupuolettomaksi."
Ihmistä on mahdotonta jalostaa sukupuolettomaksi, joten keksi jotain uutta."Ihmistä on mahdotonta jalostaa sukupuolettomaksi, joten keksi jotain uutta. "
Tuossa kyllä harhautat ! Ettehän muuten yrittäisi tuollaista jalostusta jos ette uskoisi saavuttavanne tuloksia. Minne Maa ? kirjoitti:
""Mitä hyötyä siitä on että ihmisiä kohdellaan hänen persoonallisuuttaan kunnioittaen ?"
Ei mitään. En nyt kuitenkaan ihan ymmärrä pointtiasi..."
Pointtini on se että ihmisen persoonalisuuttakaan ei tule tuhota tasa-arvon nimissä - kuten ei myöskään sukupuolta tule tuhota tasa-arvon nimissä.
""Eikä homojen eheyttämisestäkään ole haittaa sitten ??"
Tottakai on. "
Kuitenkin ajat että sukupuolesta ihminen "eheytetään" pois !!!
""Lapsen pakkoterapointi pelkäämään taikka häpeämään sukupuoltaan aiheuttaa hänelle koko loppuelämän kestävät vauriot, joita sitten hoidetaan kymmeniä vuosia. "
Olen samaa mieltä. Liittyy asiaan miten? "
Sillä tavalla liittyy että puolustat täällä noita "pakkoterapointikeinoja" ja tällaista hoitoa.
"Millä perusteella väität jumalasi edes olevan? "
Raamattu on Jumalan ilmoitusta ja eihän sellainen persoona joka ei olisi olemassa voisi mitään ilmoittaa :))) Missä on logiikan tajusi ?"Pointtini on se että ihmisen persoonalisuuttakaan ei tule tuhota tasa-arvon nimissä - kuten ei myöskään sukupuolta tule tuhota tasa-arvon nimissä. "
Miten se että kaikkia kohdellaan tasaveroisesti on tuhoamista?
"Kuitenkin ajat että sukupuolesta ihminen "eheytetään" pois !!!"
En edelleenkään aja. Mutta niin kauan kuin itse puolustat eheytystä, on sinun turha kommentoida yhtään mitään.
"Sillä tavalla liittyy että puolustat täällä noita "pakkoterapointikeinoja" ja tällaista hoitoa. "
En puolusta mutta alkaa pikku hiljaa tuntua, että olet itse pakkoterapioinnin tarpeessa irrationaalisten pelkotilojesi vuoksi.
"Raamattu on Jumalan ilmoitusta ja eihän sellainen persoona joka ei olisi olemassa voisi mitään ilmoittaa :))) Missä on logiikan tajusi ? "
Heh. Olet sittenkin vain trolli...tai sitten käytät ihan tosissasi kehäpäätelmää esimerkkinä ylivertaisesta logiikasta :Dpertsa2012 kirjoitti:
gloriana_demeter sanoi :
Mutta en nyt ihan käsitä miten tämä taas liittyi lainkaan aiheeseen.
_________
Kun normaalin käsitettä pyritään kasvatuksellisin keinoin ronkkimaan
niin liikutaan aika hetteisellä alustalla ylipäätään.
Nuo tasa-arvon VALEPUVUSSA liikkuvat lobbarit haluavat aivopestä lapset
ymmärtämään rekkalesbot normaaleiksi äideiksi , kuten myös homouden mitä ne eivät suinkaan ole.
Minä pistäisin kyllä kenttäoikeuden eteen koko lobbarisakin jotteivat meillä tyhmät pahat ja perverssit pääse pumppaamaan kersojaan täyteen
hormonivalmisteita , jotta saataisiin esiin haluttu sukupuoli.
Ei ole tasa-arvoakaan jos vanhempien tahto sivuuttaa lapsen edun.
Liittyy siis aiheeseen kritisoivassa mielessä.Homous on täysin normaali osa ihmisen seksuaalisuutta. Lesbot ovat parhaimpia vanhempia ja heidän lapsensa pärjäävät parhaiten. Katsahditko edes artikkelia, jossa viitattiin tutkimustuloksiin?
"jotteivat meillä tyhmät pahat ja perverssit pääse pumppaamaan kersojaan täyteen
hormonivalmisteita , jotta saataisiin esiin haluttu sukupuoli."
Esimerkissäsi lapsi itse toivoi sukupuolenvaihdosta mutta vanhemmat toki tekivät väärin. Lapsi oli liian nuori tekemään sellaisia päätöksiä.
Tämä on kuitenkin yksittäistapaus, joka ei edes liity sukupuolineutraaliin kasvatusmetodiin mitenkään.
Mistään liikkeestä ei ole, eikä tulekaan olemaan, kyse. Ainoastaan yksittäistapauksesta.
"Ei ole tasa-arvoakaan jos vanhempien tahto sivuuttaa lapsen edun."
Kuitenkin varmasti ajat vanhemman oikeutta pakottaa lapsensa uskonnollisiin palveluksiin...- Minne Maa ?
"Pointtini on se että ihmisen persoonalisuuttakaan ei tule tuhota tasa-arvon nimissä - kuten ei myöskään sukupuolta tule tuhota tasa-arvon nimissä. "
Miten se että kaikkia kohdellaan tasaveroisesti on tuhoamista?
"Kuitenkin ajat että sukupuolesta ihminen "eheytetään" pois !!!"
En edelleenkään aja. Mutta niin kauan kuin itse puolustat eheytystä, on sinun turha kommentoida yhtään mitään.
"Sillä tavalla liittyy että puolustat täällä noita "pakkoterapointikeinoja" ja tällaista hoitoa. "
En puolusta mutta alkaa pikku hiljaa tuntua, että olet itse pakkoterapioinnin tarpeessa irrationaalisten pelkotilojesi vuoksi.
"Raamattu on Jumalan ilmoitusta ja eihän sellainen persoona joka ei olisi olemassa voisi mitään ilmoittaa :))) Missä on logiikan tajusi ? "
Heh. Olet sittenkin vain trolli...tai sitten käytät ihan tosissasi kehäpäätelmää esimerkkinä ylivertaisesta logiikasta :D"Miten se että kaikkia kohdellaan tasaveroisesti on tuhoamista? "
Kyse ei tässä ketjussa olekaan että kohdellaan tasaveroisesti, mikä on kristittyjen tapa toimia.
Kyse on sukupuolisuuden tuhoaminen ja sitten jatkossa persoonallisuuden tuhoaminen, mitä nämä ruotsalaiset lastenhoitajat ajavat takaa.
"En edelleenkään aja. Mutta niin kauan kuin itse puolustat eheytystä, on sinun turha kommentoida yhtään mitään. "
Ainakin koko ajan puolustat näitä ruotsalaisia lastenhoitajia, jotka haluavat kasvutuksellisin keinoin eheyttää lapset pois sukupuolestaan. Tämä on juuri sitä eheytystä mitä itse vastustan. gloriana_demeter kirjoitti:
Homous on täysin normaali osa ihmisen seksuaalisuutta. Lesbot ovat parhaimpia vanhempia ja heidän lapsensa pärjäävät parhaiten. Katsahditko edes artikkelia, jossa viitattiin tutkimustuloksiin?
"jotteivat meillä tyhmät pahat ja perverssit pääse pumppaamaan kersojaan täyteen
hormonivalmisteita , jotta saataisiin esiin haluttu sukupuoli."
Esimerkissäsi lapsi itse toivoi sukupuolenvaihdosta mutta vanhemmat toki tekivät väärin. Lapsi oli liian nuori tekemään sellaisia päätöksiä.
Tämä on kuitenkin yksittäistapaus, joka ei edes liity sukupuolineutraaliin kasvatusmetodiin mitenkään.
Mistään liikkeestä ei ole, eikä tulekaan olemaan, kyse. Ainoastaan yksittäistapauksesta.
"Ei ole tasa-arvoakaan jos vanhempien tahto sivuuttaa lapsen edun."
Kuitenkin varmasti ajat vanhemman oikeutta pakottaa lapsensa uskonnollisiin palveluksiin...gloriana_demeter sanoi :
Kuitenkin varmasti ajat vanhemman oikeutta pakottaa lapsensa uskonnollisiin palveluksiin...
kasvualustaksi..
Kasvatuksessahan on aina kyse tietynlaisesta aivopesusta , mutta on
hyödyllistä lapselle "aivopestä" se ei- varkaaksi tai ei- valehtelijaksi.
Sukupuolensa kieltämiseen tai hämärtämiseen kasvattaminen ei ole sallittua.
Katsoin kyllä sitä linkkiäsi mutta ei koskaan mitään lapsenpito-oikeutta
homoille ja lesboille.
________
Jo 3-vuotiaana itseään tytöksi luonnehtinutta Tommya kutsutaan tätä nykyä nimellä Tammy. Hän tulee saamaan hormonihoitoa 14-15-vuotiaaksi saakka.pertsa2012 kirjoitti:
gloriana_demeter sanoi :
Kuitenkin varmasti ajat vanhemman oikeutta pakottaa lapsensa uskonnollisiin palveluksiin...
kasvualustaksi..
Kasvatuksessahan on aina kyse tietynlaisesta aivopesusta , mutta on
hyödyllistä lapselle "aivopestä" se ei- varkaaksi tai ei- valehtelijaksi.
Sukupuolensa kieltämiseen tai hämärtämiseen kasvattaminen ei ole sallittua.
Katsoin kyllä sitä linkkiäsi mutta ei koskaan mitään lapsenpito-oikeutta
homoille ja lesboille.
________
Jo 3-vuotiaana itseään tytöksi luonnehtinutta Tommya kutsutaan tätä nykyä nimellä Tammy. Hän tulee saamaan hormonihoitoa 14-15-vuotiaaksi saakka."Vanhemmat voivat määritellä tuon asian jos tarkoitat seurakuntaan liittymistä
,mutta uskomaan ei voi pakottaa - voi antaa ainoastaan eväät."
Tietenkää uskomaan ei voi pakottaa, en kuitenkaan puhunut yhtään mitään uskomisesta.
"Normaali kasvatus on eri asia kuin kasvattaa lapsi perversioille otolliseksi
kasvualustaksi.."
Tiesitkö että tiukan uskonnollinen kasvatus nimenomaan kasvattaa lapsen perversioille otolliseksi kasvualustaksi?
"Sukupuolensa kieltämiseen tai hämärtämiseen kasvattaminen ei ole sallittua."
On ihan yhtä sallittua kuin se että sinä syöttäisit uskonnollista pajunköyttä lapsillesi. Enkä näe mitään eroa tällä ja sillä, että lapsi kasvatetaan stereotyyppiseen sukupuolirooliin. Tai no toinen(sukupuolineutraali kasvatus) antaa sentään vapauden kasvaa omaksi itsekseen ilman stereotypioiden taakkaa.
"Katsoin kyllä sitä linkkiäsi mutta ei koskaan mitään lapsenpito-oikeutta
homoille ja lesboille."
Niin sinulla ei ole mitään rationaalista syytä tuolle inhollesi, sillä tutkimusten mukaan lesbot ovat parhaimpia vanhempia.
"Mikäs onkaan tuo Gender Spectrum järjestö."
Järjestö, joka ajaa transukupuolisten ja muiden dualistisen sukupuolikäsityksen ulkopuolelle jääviä lapsien ja nuorten asiaa.
Amerikasta löytyy tyhmiäkin ihmisiä, oletko yllättynyt? Sehän on kreationismin luvattu maa.
Ei sillä etteikö järjestö olisi hyvällä asialla mutta 11-vuotias on liian nuori ymmärtämään tekojensa seurauksia tai tekemään mullistavia valintoja. Tietenkin homma on ongelmallinen, sillä onko oikein estääkään lasta ottamasta hormooneja, jos hän itse haluaa?Minne Maa ? kirjoitti:
"Ihmistä on mahdotonta jalostaa sukupuolettomaksi, joten keksi jotain uutta. "
Tuossa kyllä harhautat ! Ettehän muuten yrittäisi tuollaista jalostusta jos ette uskoisi saavuttavanne tuloksia.Keistä meistä oikein puhut? Minua on vain yksi, enkä ole osa mitään liikettä.
Minne Maa ? kirjoitti:
Sidottu lapsi pakotetaan leikkimään aikuisten määräämiä leikkejä jotta näin voitaisiin häivyttää lapsen sukupuolisuus ensi vaiheessa ja sitten häivytetään lapsen persoonallisuus jatkossa tasa-arvon nimissä."Sidottu lapsi pakotetaan leikkimään aikuisten määräämiä leikkejä"
Totta. Siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta.Minne Maa ? kirjoitti:
"Kannatan sukupuolineutraalia kasvatusta, sillä se antaa lapsen kasvaa omaksi itsekseen niin hyvin kuin mahdollista. Tietenkin muutamat vanhemmat menevät liian pitkälle, eli määräävät lapset leikkimään itse valitsemiaan leikkejä, mutta se ei ole sukupuolineutraalin kasvatuksen idea lainkaan. "
Sinänsä hyvä että perut puheitasi, mutta tiedän että tuo on vain ovelaa taktiikkaa. Kun sunkaltaiset yllätetään niin vähän peräydytte ovelasti, mutta jatkatte taas heti kun silmä välttää.En peru puheitani, alan vain ehkä läpäistä harhasi....tai no toivossa on hyvä elää.
Minne Maa ? kirjoitti:
""Raamatusta :))"
Entäs kaikki muut kirjat? Eikö nekin tulisi ottaa huomioon? "
Ei Jumalan olemassaoloon liittyen.
"Se on keinotekoinen isolti, se ei ota huomioon lapsen persoonallisuutta tai sukupuolisuutta, vaan pakottaa lapsen persoonan ja sukupuolisuuden ahtaaseen stereotyyppiseen lokeroon. "
Hyvä tietää ! Pidät siis lapsen sukupuolisuutta keinotekoisena lokerana, jonka tulisi palastaa.
""Ääni kellossa on siis muuttunut. Kuitenkin puolustat näitä "hoitajia" jotka pakottavat lapset häpeämään omaa sukupuolisuuttaan ja jatkossa pakottavat lapset persoonallisuusmuutoksiin."
En puolusta, milloin lopetat valehtelusi? "
Kannatat selvästi sukupuolineutraalia kasvatusta - ihan turha kiistää tätä !!
"Olet siis seksuaalisuutesi tukahduttava hihhuli, hyvä tietää.
Olisiko jo sitä tutkimustietoa? "
Ja kuitenkin keskustelet kanssani koko ajan vaikka kielsit ettei sinua hihhulit kiinnosta."Ei Jumalan olemassaoloon liittyen."
Entäs muiden jumalien olemassaoloon liittyen?
Entä millä perusteella kirja, jossa lukee Jumala on, olisi yhtään uskottavampi kuin kirja, jossa lukee ettei Jumalaa ole?
"Hyvä tietää ! Pidät siis lapsen sukupuolisuutta keinotekoisena lokerana, jonka tulisi palastaa."
Ei vaan pidän sinun määritelmääsi sukupuolesta keinotekoisina lokeroina.
"Kannatat selvästi sukupuolineutraalia kasvatusta - ihan turha kiistää tätä !!"
En ole kiistänyt sitä. Harhasi ei vain vastaa lainkaan todellisuutta.
"Ja kuitenkin keskustelet kanssani koko ajan vaikka kielsit ettei sinua hihhulit kiinnosta. "
Annapas jo tulla sitä tutkimusta, muu lässytys on täysin turhaa.Minne Maa ? kirjoitti:
Kuitenkin puollat, että lapsen sukupuoli häivytetään enkä sitä että hänen persoonallisuutensa tuhotaan tasa-arvon nimissä.
En puolla.
- Minne Maa ?
Keistä meistä oikein puhut? Minua on vain yksi, enkä ole osa mitään liikettä.
Kaltaisi on ainakin Ruotsissa.
- Minne Maa ?
"Sidottu lapsi pakotetaan leikkimään aikuisten määräämiä leikkejä"
Totta. Siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta."Totta. Siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta. "
Ja toisaalla tässä ketjussa taas kiellät tämän. Aika ovelaa ...:((( Minne Maa ? kirjoitti:
Suosittelet lapsen sukupuolisuuden häivyttämistä - ja sillä siisti :))
En suosittele. Suosittelen sukupuolisuuden häivyttämistä kasvatuksesta.
- Minne Maa ?
En peru puheitani, alan vain ehkä läpäistä harhasi....tai no toivossa on hyvä elää.
Koko ajan toisaalla kielltä ja taas toisaalla ajat tätä lasten sukupuolen häivyttämistä manipulointia. Tästä on kyse.
- Minne Maa ?
"Ei Jumalan olemassaoloon liittyen."
Entäs muiden jumalien olemassaoloon liittyen?
Entä millä perusteella kirja, jossa lukee Jumala on, olisi yhtään uskottavampi kuin kirja, jossa lukee ettei Jumalaa ole?
"Hyvä tietää ! Pidät siis lapsen sukupuolisuutta keinotekoisena lokerana, jonka tulisi palastaa."
Ei vaan pidän sinun määritelmääsi sukupuolesta keinotekoisina lokeroina.
"Kannatat selvästi sukupuolineutraalia kasvatusta - ihan turha kiistää tätä !!"
En ole kiistänyt sitä. Harhasi ei vain vastaa lainkaan todellisuutta.
"Ja kuitenkin keskustelet kanssani koko ajan vaikka kielsit ettei sinua hihhulit kiinnosta. "
Annapas jo tulla sitä tutkimusta, muu lässytys on täysin turhaa."Ei vaan pidän sinun määritelmääsi sukupuolesta keinotekoisina lokeroina. "
Menet siis vielä pitemmällä kun et tunnusta ihmisten sukupuolia ollenkaan. Onhan nyt sentään lääketiedekin tunnustanut että on olemassa kaksi sukupuolta ihmisillä.
"En ole kiistänyt sitä. Harhasi ei vain vastaa lainkaan todellisuutta. "
No Ruotsissa ainakin aiotaan kasvattaa lapsista pois sukupuolisuus. - Minne Maa ?
En puolla.
Kyllä puollat ... luetaas viestisi tuosta ylempää ...
"Niin minäkin ja siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta. " - Minne Maa ?
En suosittele. Suosittelen sukupuolisuuden häivyttämistä kasvatuksesta.
Sama asia. Eikös tämän kasvatuksen päämäärä ole häivyttää sukupuolisuus ?
"Vanhemmat voivat määritellä tuon asian jos tarkoitat seurakuntaan liittymistä
,mutta uskomaan ei voi pakottaa - voi antaa ainoastaan eväät."
Tietenkää uskomaan ei voi pakottaa, en kuitenkaan puhunut yhtään mitään uskomisesta.
"Normaali kasvatus on eri asia kuin kasvattaa lapsi perversioille otolliseksi
kasvualustaksi.."
Tiesitkö että tiukan uskonnollinen kasvatus nimenomaan kasvattaa lapsen perversioille otolliseksi kasvualustaksi?
"Sukupuolensa kieltämiseen tai hämärtämiseen kasvattaminen ei ole sallittua."
On ihan yhtä sallittua kuin se että sinä syöttäisit uskonnollista pajunköyttä lapsillesi. Enkä näe mitään eroa tällä ja sillä, että lapsi kasvatetaan stereotyyppiseen sukupuolirooliin. Tai no toinen(sukupuolineutraali kasvatus) antaa sentään vapauden kasvaa omaksi itsekseen ilman stereotypioiden taakkaa.
"Katsoin kyllä sitä linkkiäsi mutta ei koskaan mitään lapsenpito-oikeutta
homoille ja lesboille."
Niin sinulla ei ole mitään rationaalista syytä tuolle inhollesi, sillä tutkimusten mukaan lesbot ovat parhaimpia vanhempia.
"Mikäs onkaan tuo Gender Spectrum järjestö."
Järjestö, joka ajaa transukupuolisten ja muiden dualistisen sukupuolikäsityksen ulkopuolelle jääviä lapsien ja nuorten asiaa.
Amerikasta löytyy tyhmiäkin ihmisiä, oletko yllättynyt? Sehän on kreationismin luvattu maa.
Ei sillä etteikö järjestö olisi hyvällä asialla mutta 11-vuotias on liian nuori ymmärtämään tekojensa seurauksia tai tekemään mullistavia valintoja. Tietenkin homma on ongelmallinen, sillä onko oikein estääkään lasta ottamasta hormooneja, jos hän itse haluaa?gloriana_demeter sanoi :
Tietenkin homma on ongelmallinen, sillä onko oikein estääkään lasta ottamasta hormooneja, jos hän itse haluaa?
Jumalan hylkäämille ihmisille ei pidä antaa lapsia.
Roomalaiskirje :
"Niin sinulla ei ole mitään rationaalista syytä tuolle inhollesi, sillä tutkimusten mukaan lesbot ovat parhaimpia vanhempia."
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala HYLKÄSI heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia
En suosittele mitään "tiukkuuksia" mutta eväät ovat usein tarpeen.Kersa voi
sitten myöhemmin tehdä omat ratkaisunsa.
Älykkyys oli pitkään tasa-arvomannekiinien hampaissa ja hädissään keksivät käsitteen "tunneäly :-)" jota ei pystytä non-verbaaleillla
testeillä edes mittaamaan yleisen älykkyyden tapaan.
Mitähän asioita tuo suosittelemasi tasa-arvoaivopesu tekisi paremmiksi ja voisiko sillä olla haittavaikutuksia jos toteuttava
porras oikein intoutuu kuten kuulemma vapaan kasvatuksenkin osalta aikoinaan?
Onko varmaa , että systeemisi olisi parempi kuin entinen?pertsa2012 kirjoitti:
gloriana_demeter sanoi :
Tietenkin homma on ongelmallinen, sillä onko oikein estääkään lasta ottamasta hormooneja, jos hän itse haluaa?
Roomalaiskirje :
"Niin sinulla ei ole mitään rationaalista syytä tuolle inhollesi, sillä tutkimusten mukaan lesbot ovat parhaimpia vanhempia."
1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;
1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.
1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala HYLKÄSI heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia
Älykkyys oli pitkään tasa-arvomannekiinien hampaissa ja hädissään keksivät käsitteen "tunneäly :-)" jota ei pystytä non-verbaaleillla
Mitähän asioita tuo suosittelemasi tasa-arvoaivopesu tekisi paremmiksi ja voisiko sillä olla haittavaikutuksia jos toteuttava
Onko varmaa , että systeemisi olisi parempi kuin entinen?Lisäksi Gloria - äidit tuottavat poikia , mutta isät miehiä.
pertsa2012 kirjoitti:
gloriana_demeter sanoi :
Roomalaiskirje :
Onko varmaa , että systeemisi olisi parempi kuin entinen?"Jumalan hylkäämille ihmisille ei pidä antaa lapsia."
Eli ainoastaan kristityt ja juutalaiset saavat lisääntyä? Mielenkiintoista.
"Ei tasa-arvoa käytännössä oikein ole kaikissa asioissa eivätkä sitä kaikki edes halua."
Kyllä tasa-arvo on oikein kaikissa asioissa. Sinä vain tarkoitat tasa-arvolla sitä, että mennään kaikkein kovimmilla panoksilla ja heikommat saavat kiriä. Se ei ole tasa-arvoa.Minne Maa ? kirjoitti:
"Miten se että kaikkia kohdellaan tasaveroisesti on tuhoamista? "
Kyse ei tässä ketjussa olekaan että kohdellaan tasaveroisesti, mikä on kristittyjen tapa toimia.
Kyse on sukupuolisuuden tuhoaminen ja sitten jatkossa persoonallisuuden tuhoaminen, mitä nämä ruotsalaiset lastenhoitajat ajavat takaa.
"En edelleenkään aja. Mutta niin kauan kuin itse puolustat eheytystä, on sinun turha kommentoida yhtään mitään. "
Ainakin koko ajan puolustat näitä ruotsalaisia lastenhoitajia, jotka haluavat kasvutuksellisin keinoin eheyttää lapset pois sukupuolestaan. Tämä on juuri sitä eheytystä mitä itse vastustan."mikä on kristittyjen tapa toimia. "
Mistä lähtien?
"Kyse on sukupuolisuuden tuhoaminen ja sitten jatkossa persoonallisuuden tuhoaminen, mitä nämä ruotsalaiset lastenhoitajat ajavat takaa. "
Ei pidä paikkaansa.Minne Maa ? kirjoitti:
"Totta. Siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta. "
Ja toisaalla tässä ketjussa taas kiellät tämän. Aika ovelaa ...:(((En kiellä sinä vain yrität tunkea omia ideoitasi minun suuhuni.
Minne Maa ? kirjoitti:
Koko ajan toisaalla kielltä ja taas toisaalla ajat tätä lasten sukupuolen häivyttämistä manipulointia. Tästä on kyse.
Tai sitten ajan sukupuolineutraalia kasvatusta, en sinun luomaasi olkinukkea.
Minne Maa ? kirjoitti:
"Ei vaan pidän sinun määritelmääsi sukupuolesta keinotekoisina lokeroina. "
Menet siis vielä pitemmällä kun et tunnusta ihmisten sukupuolia ollenkaan. Onhan nyt sentään lääketiedekin tunnustanut että on olemassa kaksi sukupuolta ihmisillä.
"En ole kiistänyt sitä. Harhasi ei vain vastaa lainkaan todellisuutta. "
No Ruotsissa ainakin aiotaan kasvattaa lapsista pois sukupuolisuus."Menet siis vielä pitemmällä kun et tunnusta ihmisten sukupuolia ollenkaan."
Mistä tuollaista sait päähäsi? En vain arvota sukupuolia keinotekoisten lokeroiden mukaan.
"Onhan nyt sentään lääketiedekin tunnustanut että on olemassa kaksi sukupuolta ihmisillä."
Niitä on enemmän kuin kaksi.Minne Maa ? kirjoitti:
Kyllä puollat ... luetaas viestisi tuosta ylempää ...
"Niin minäkin ja siksi kannatankin sukupuolineutraalia kasvatusta. "Niin sukupuolineutraalia kasvatusta, en harhaista olkinukkeasi.
Minne Maa ? kirjoitti:
Sama asia. Eikös tämän kasvatuksen päämäärä ole häivyttää sukupuolisuus ?
Ei ole mitään tarvetta häivyttää sukupuolta, mutta on tarvetta häivyttää rakenteellinen ja kasvatuksellinen seksismi. Eli tehdä niistä sukupuolineutraaleja.
"Jumalan hylkäämille ihmisille ei pidä antaa lapsia."
Eli ainoastaan kristityt ja juutalaiset saavat lisääntyä? Mielenkiintoista.
"Ei tasa-arvoa käytännössä oikein ole kaikissa asioissa eivätkä sitä kaikki edes halua."
Kyllä tasa-arvo on oikein kaikissa asioissa. Sinä vain tarkoitat tasa-arvolla sitä, että mennään kaikkein kovimmilla panoksilla ja heikommat saavat kiriä. Se ei ole tasa-arvoa.gloriana_demeter sanoi :
Kyllä tasa-arvo on oikein kaikissa asioissa. Sinä vain tarkoitat tasa-arvolla sitä, että mennään kaikkein kovimmilla panoksilla ja heikommat saavat kiriä. Se ei ole tasa-arvoa.
joutuu kantamaan enemmän kuin oman osansa ja se ei ole tasa-arvoista.
Jos naiset haluavat tasoitusta Cooperin testissä niin taistelutilanteessa tuo
eukko saattaa kuolla sen johdosta ja jos hänellä oli tärkeä tehtävä niin
koko muu porukka saattaa kuolla siitä syystä ettei mimmi pysynyt mukana.
Se ei ole tasa-arvoista.- Minne Maa ?
Ei ole mitään tarvetta häivyttää sukupuolta, mutta on tarvetta häivyttää rakenteellinen ja kasvatuksellinen seksismi. Eli tehdä niistä sukupuolineutraaleja.
"Ei ole mitään tarvetta häivyttää sukupuolta, mutta on tarvetta häivyttää rakenteellinen ja kasvatuksellinen seksismi. Eli tehdä niistä sukupuolineutraaleja. "
No tulihan se sieltä - kiitos :)) - Minne Maa ?
Niin sukupuolineutraalia kasvatusta, en harhaista olkinukkeasi.
Sitäpä juuri koko ajan olen tarkoittanut, että sukupuoli häivytetään vähitellen.
- Minne Maa ?
"Menet siis vielä pitemmällä kun et tunnusta ihmisten sukupuolia ollenkaan."
Mistä tuollaista sait päähäsi? En vain arvota sukupuolia keinotekoisten lokeroiden mukaan.
"Onhan nyt sentään lääketiedekin tunnustanut että on olemassa kaksi sukupuolta ihmisillä."
Niitä on enemmän kuin kaksi."Mistä tuollaista sait päähäsi? En vain arvota sukupuolia keinotekoisten lokeroiden mukaan. "
No voi hyvänen aika - kyllähän minä olen tuon huomannut :OOO
""Onhan nyt sentään lääketiedekin tunnustanut että on olemassa kaksi sukupuolta ihmisillä."
Niitä on enemmän kuin kaksi. "
Just joo - tämäkin vielä. Yhä oudommaksi menee sun jutut. - Minne Maa ?
Tai sitten ajan sukupuolineutraalia kasvatusta, en sinun luomaasi olkinukkea.
Missä tavoitteena on että sukupuoli häivytetään lapsesta.
- liplapsluts
Huomaa, että on lupsukan mielipide......
- Minne Maa ?
En kiellä sinä vain yrität tunkea omia ideoitasi minun suuhuni.
Tottakai olet tässä ketjussa monesti kieltänyt että kannatat sukupuolineutraalia kasvatusta senjälkeen kun olen paljastanut mihin tällä pyritään.
- Minne Maa ?
"mikä on kristittyjen tapa toimia. "
Mistä lähtien?
"Kyse on sukupuolisuuden tuhoaminen ja sitten jatkossa persoonallisuuden tuhoaminen, mitä nämä ruotsalaiset lastenhoitajat ajavat takaa. "
Ei pidä paikkaansa.Pitää paikkansa koska ihmiset pahuudessaan eivät koskaan ole ainakaan historian mukaan oma-alotteisesti pysähtyneet.
Minne Maa ? kirjoitti:
Pitää paikkansa koska ihmiset pahuudessaan eivät koskaan ole ainakaan historian mukaan oma-alotteisesti pysähtyneet.
Minne Maa ? sanoi :
_______
gloriana_demeter sanoi :
Ei pidä paikkaansa.
________
Tuota persoonallisuuden tuhoamista ne lastenhoitajat siinä ovat tekemässä.
Siltä se ainakin näyttäisi.
En ole tappamassa sinua sanoi pyöveli asiakkaalle se vain näyttää siltä - odota
hetkinen niin sinäkin tiedät totuuden :-)
Itseäni myös naurattaa kun puhutaan ihmisarvosta ja ihmisen arvon mittariksi nousee sellaiset asiat kuin työ. esimerkiksi seurakunnassa on monenlaista työtä tekieville. Mutta heti kun ei saa thedä "papin" työtä niin se koetaan ihmisarvoa loukkaavaksi. Ihan niin kuin kaikki muut työt ovat tois arvosiia verrattuna papin työhön. Miksi me nostetaan yksi työ ylitse muiden ? Onko tosiaan niin, että se on kaikki tai ei mitään asenne? Kristisoin niitä jotka eivät hyväksy raamatullista paimen teologiaa.
- Refe Renssi
Termivaihtoehtoja tälle ilmiölle netistä poimittuna ... :))
"Hieno termi tämä "sukupuolisensitiivinen". Parempia termejä tälle kasvattamattomuusmenetelmälle olisivat tietysti "sukupuolidesensitiivinen" (koska se ei huomioi sukupuolta) "sukupuolifopinen (koska se pelkää sukupuolen huomioimista) tai "sukupuolimaninen" (koska siinä on koko ajan huomioitava ettei huomioi sukupuolta). Otan osaa lapsesi kohtaloon, tässä vaiheessa emotionaalisesti ja sitten hänen aikuistuttuaan taloudellisesti (verovaroin kustannettavan terapian muodossa). " Näin se vanha aate saanut uudet vaatteet. Tämä on kotoisin 40 luvulta, jolloin tosin puhuttiin sosiaalisesta sukupuolesta.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiaalinen_sukupuoli
Se tarkoittaa että lapsesta kasvatetaan tietynlainen ja tietynlaisenkäyttämisen omaava, jotta hänet voisi laskea jompaankumpaan sukupuoleen. Yhäkin puhutaan ”miehisistä” naisista tai ”naisellisista” miehistä. Todellisuudessa se on hyvin paljon kulttuurin määrittelemää eikä liity siihen, kumpaa sukupuolta on fyysisesti.
Olen itse koettanut 70 luvun malliin (jolloin samantapainen kasvatussuunta oli vahvana) aikoinaan kasvattaa lapsiani. Voin lohduttaa, että ei kasvatuksella voi vaihtaa lapsen persoonallisuutta – eikä kyllä sukupuolista identiteettiäkään seksuaalisen käyttäytymisen osalta. Luulen että nuo ruotsalaiset kokeilijat sen kyllä tulevat oivaltamaan.
Jos poika haluaa tanssia balettia, se on hänelle suotava. Jos tyttö tykkää liikunnasta ja kamppailulajeista, se on hänelle suotava. Tuolla sukupuolineutraalilla kasvatus ajatuksella on ihan hyvä ydin. Mutta toteutus – no jaa… Lasta ei saa estää toteuttamasta sellaistakaan persoonallisuuden piirrettä, jonka kulttuuri ehkä on katsonut olevan tiettyyn sukupuoleen kuuluvaksi.
Olen kai itse kasvanut ”väärin”, sillä en ole tunnistanut kaikkia niitä piirteitä, joita minussa olisi pitänyt olla vain siksi, että minulla on fyysisesti tietyt sukupuolielimet. Toki etenkin mummoni yritti karsia moisia piirtetiä, siinä koskaan onnistumatta. En tykännyt leikkiä kotia, oli lähinnä isi, koska ”isit” saivat seikkailla. En tykkää ruuanlaitosta enkä tykkää ylen määrin hoivata ketään. Intiaani oleminen sekä sotiminen olivat vietävän jännittävämpiä kuin barbileikit tai koristelu ja kikattelu. Lapsiani kuitenkin hoivasin sydämeni kyllyydestä, joskin kuulemma varsin ”miehisellä” otteella. Nainen olen mitä suurimmassa määrin, vaikka en aina mahdukaan muiden määrittelemiin karsinoihin.
Tunnen monia jotka lapsina eivät olleet sellaisia, kuin ”olisi pitänyt”. Poikia joita kiinnosti kokkaus, runot, toisten hoivaaminen jne. Heistä tuli mitä hienoimpia miehiä, lääkäri, kokki, kirjailija jne. Tyttöjä jotka eivät innostuneet laillani ”naiseuksista” on johtajina, rekkakuskeina, opettajina, maanviljelijöinä jne. Eikä heillä ole ollut ongelmia seksuaalisen identiteetin kanssa.Korjaus: No jo on mennyt elämä vaikeaksi. Ei ennen tarvinnut tällaisten asioiden kanssa päätä vaivata. Jokainen kyllä tiesi oliko hän tyttö vai poika ilman ohjaustakin. (Jokunen poikkeus tietenkin saattoi olla mutta suurimmaksi osaksi.)
Ilmeiseti on unohdettu se tosiasia, että "kyllä luonto tikanpojan puuhun vetää".Noohh… kyllähän se on ollut aika vaikeaa niille, jotka eivät ole olleet stereotypioita. Ovat saaneet kestää kiusaamista, vähättelyä ja jopa syrjintää. Sekin jo on aiheuttanut melkoista ahdistusta, kun on pitänyt pakottaa elämään itsensä elämää, jota ei tahdo. Vain siksi ettei olisi hylätty tai käyttäydytty aggressiivisesti.
Totta on että kyllähän sitä on tiennyt olevansa jompaa kumpaa, mutta muut ovat sitten kiusanneet, että koska on tiety elimet ei voi tai saa tehdä jotain, mikä kuitenkin olisi sujunut ja kykyjä olisi ollut!mummomuori kirjoitti:
Noohh… kyllähän se on ollut aika vaikeaa niille, jotka eivät ole olleet stereotypioita. Ovat saaneet kestää kiusaamista, vähättelyä ja jopa syrjintää. Sekin jo on aiheuttanut melkoista ahdistusta, kun on pitänyt pakottaa elämään itsensä elämää, jota ei tahdo. Vain siksi ettei olisi hylätty tai käyttäydytty aggressiivisesti.
Totta on että kyllähän sitä on tiennyt olevansa jompaa kumpaa, mutta muut ovat sitten kiusanneet, että koska on tiety elimet ei voi tai saa tehdä jotain, mikä kuitenkin olisi sujunut ja kykyjä olisi ollut!>Noohh… kyllähän se on ollut aika vaikeaa niille, jotka eivät ole olleet stereotypioita. Ovat saaneet kestää kiusaamista, vähättelyä ja jopa syrjintää. Sekin jo on aiheuttanut melkoista ahdistusta, kun on pitänyt pakottaa elämään itsensä elämää, jota ei tahdo. Vain siksi ettei olisi hylätty tai käyttäydytty aggressiivisesti.
En minä kielläkkään etteikö se ole vaikeus niille, kenelle se vaikeus on. Vaikeutemmehan on meillä itse kullakin, mutta tarvitseeko siitä tehdä vaikeus kaikille muillekkin. Minusta se luo epävarmuutta ja muuttuu vaikeudeksi kaikille muillekkin siinä vaiheessa jos muidenkin täytyy siihen jollakin tavoin osallistua.
- kyllävain
Miesten asema on uhattuna. Siitä tämä viha uskovaisissa syntyy. Olisihan se kamalaa, jos nainen ei olisikaan enää se luuta siellä keittiön perällä.
- Pyhä Pieru
Tuo olisi sille kyllä aika luonteva selitys. Melkein poikkeuksettahan uskonnollissa yhteisöissä korostetaan miehen arvoa ja alistetaan nainen ensin isänsä ja sittemmin miehensä vallanalle.
- Minne maa ?
Pyhä Pieru kirjoitti:
Tuo olisi sille kyllä aika luonteva selitys. Melkein poikkeuksettahan uskonnollissa yhteisöissä korostetaan miehen arvoa ja alistetaan nainen ensin isänsä ja sittemmin miehensä vallanalle.
Ette tainnu tietääkään, että uskovat kristityt edustavat ainoina ihmisinä täyttä tasa-arvoa, koska Jeesus tätä tahtoi ja näytti hyvää esimerkkiä. Siitähän meitä syytetäänkin, että haluamme olla kuten Jeesus esitetään Raamatussa ja sitten haukutte meitä fundamentalisteiksi. Suo siellä - vetelä täällä :))
Minne maa ? kirjoitti:
Ette tainnu tietääkään, että uskovat kristityt edustavat ainoina ihmisinä täyttä tasa-arvoa, koska Jeesus tätä tahtoi ja näytti hyvää esimerkkiä. Siitähän meitä syytetäänkin, että haluamme olla kuten Jeesus esitetään Raamatussa ja sitten haukutte meitä fundamentalisteiksi. Suo siellä - vetelä täällä :))
Mitä tasa-arvoa on sellainen, että ihmisiä kohdellaan eritavoin vain heidän sukupuolensa tai seksuaalisen suuntautumisen vuoksi?
- Minne Maa ?
Mitä tasa-arvoa on sellainen, että ihmisiä kohdellaan eritavoin vain heidän sukupuolensa tai seksuaalisen suuntautumisen vuoksi?
Kyllähän ihmisiin suhtaudutaan eri tavalla myös heidän persoonallisuuksiensa vuoksi. Aviomieheen suhtaudutaan ihan eri tavalla kuin veljeen. Pitääkö tässä nyt sitten myös häivyttää persoonallisuus ja sukulaisuussuhteekin tasa-arvon nimissä ?
Minne Maa ? kirjoitti:
Kyllähän ihmisiin suhtaudutaan eri tavalla myös heidän persoonallisuuksiensa vuoksi. Aviomieheen suhtaudutaan ihan eri tavalla kuin veljeen. Pitääkö tässä nyt sitten myös häivyttää persoonallisuus ja sukulaisuussuhteekin tasa-arvon nimissä ?
Ei. Jos et ymmärrä mitä eroa näillä asioilla on, niin peli on menetetty osaltasi.
- Näin se "kehitys"
Ei. Jos et ymmärrä mitä eroa näillä asioilla on, niin peli on menetetty osaltasi.
Hyvin ymmärrät että tämä kehitys ei lopu sukupuolten poistamiseen vaan sitten täytyy myös tasa-arvon nimissä poistaa myös ihmisen persoonallisuus, koska ihmiset ovat erilaisia persooniltaan.
Näin se "kehitys" kirjoitti:
Hyvin ymmärrät että tämä kehitys ei lopu sukupuolten poistamiseen vaan sitten täytyy myös tasa-arvon nimissä poistaa myös ihmisen persoonallisuus, koska ihmiset ovat erilaisia persooniltaan.
Älä viitsi.
- näin on
Laittaa sanaa kun tämä ei näytä loppuvan
22. Ja kun he olivat ilahduttamassa sydäntänsä, niin katso, kaupungin miehet, kelvottomat miehet, piirittivät talon, kolkuttivat ovelle ja sanoivat vanhalle miehelle, talon isännälle, näin: "Tuo tänne se mies, joka tuli sinun taloosi, ryhtyäksemme häneen".
23. Mutta mies, talon isäntä, meni ulos heidän luokseen ja sanoi heille: "Älkää, veljeni, älkää tehkö niin pahoin! Kun kerran tämä mies on tullut minun talooni, älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa.
24. Katso, täällä on minun tyttäreni, joka on neitsyt, ja tämän miehen sivuvaimo. Minä tuon heidät tänne; tehkää heille väkivaltaa, tehkää heille, mitä tahdotte, mutta tälle miehelle älkää tehkö sellaista häpeällistä tekoa."
25. Mutta miehet eivät tahtoneet häntä kuulla. Silloin mies tarttui sivuvaimoonsa ja vei hänet heidän luoksensa kadulle, ja he yhtyivät häneen ja pitelivät häntä pahoin koko yön aina aamuun asti, ja vasta aamun sarastaessa he hänet päästivät.
26. Ja päivän koittaessa vaimo tuli ja kaatui sen miehen talon oven eteen, jonka talossa hänen isäntänsä oli, ja makasi siinä, kunnes päivä valkeni.
27. Kun hänen isäntänsä aamulla nousi ja avasi talon oven ja tuli ulos lähteäksensä matkalle, niin katso, hänen sivuvaimonsa makasi talon oven edessä, kädet kynnyksellä.
28. Hän sanoi hänelle: "Nouse ja lähtekäämme!" Mutta vastausta ei tullut. Silloin mies nosti hänet aasin selkään, nousi ja lähti kotiinsa.
29. Mutta kotiin tultuaan hän otti veitsen, tarttui sivuvaimoonsa ja paloitteli hänet luineen kaikkineen kahdeksitoista kappaleeksi ja lähetti ne kaikkialle Israelin alueelle.
30. Ja jokainen, joka sen näki, sanoi: "Mitään sellaista ei ole tapahtunut eikä nähty siitä päivästä lähtien, jona israelilaiset tulivat Egyptin maasta, aina tähän päivään saakka. Harkitkaa tätä, neuvotelkaa ja puhukaa."
Seura Minusta tämä sukupuolineutraaliksi ohjaaminen ei ole tasa-arvoa vaan luonnonvastaista ja sen takia hulluutta.
- Minne Maa ?
Pannaas vähän yhteenvetoa täällä vellovasta keskustelusta :))
Ensinnäkin vastustan lasten pakkoterapointia sillä tapaa, että heidät ensin pakotetaan häpeämään omaa sukupuoltaan ja sitten pyritään jalostamaan nämä lapset sukupuolettomiksi ihmistyypiksi.
Tämä on eheyttämistä, jossa lapsi eheytetään muuttamaan sukupuolista käyttäytymistään. Tämä on paljon rankempi toimenpide kuin se että homoseksuaali sielunhoidossa huomaa sen, että homous on poistunut hänestä.
Lapsen sukupuoleen kohdistuvassa eheyttämisessä pyritään eliminoimaan koko sukupuolisuus ja näin pyritään jalostamaan muka tasa-arvoisempi ihmistyyppi.
Näin ollen saadaan näistä lapsista tasapainottomia aikuisia jotka eivät tiedä sukupuolestaan yhtään mitään ja ovat pakotettuja käymään koko loppuelämänsä terapioissa koska lapsena eivät saaneet olla vapaita lapsia omine leikkeineen.
Vastustan tällaista pakkovaltaa lapsiin myös siitä syystä että ei löydy mistään sitä rahamäärää eikä terapeuttien armeijaa mikä tarvittaisiin hoitamaan näitä häiriintyneitä aikuisia.
Vastustan tätä myös siitä syystä, että jokin kehitystrendi ei ole koskaan ihmiskunnan historiassa pysähtynyt kuin vasta Jumalan aikaansaamana. Nimittäin jos nämä "sukupuolisuus pois" kasvattajat saavat vallan niin seuraava vaihe on, että poistetaan pakkokeinoin myös ihmisen persoonallisuus tasa-arvon nimissä. Ihmisethän ovat persooniltaan ja kyvyiltään erilaisia ja ainut keino poistaa tämä "epätasa-arvo" on poistaa ihmisistä persoonallisuus ja ihmisten erilaiset tiedot ja taidot.
Vastustan ---- noooh - vastustan ja vastustan :))) vaikka turhaahan se on sillä Raamatussa tuodaan monin eri tavoin esiin, että lopunajan ihmiskunta tulee olemaan ihan sekaisin ja tässä on nyt tuotu esiin miten se käytännössä noin suunnilleen tullaan toteuttamaan ja mikä on sitten se lopputulema.
Vastustan vaikka tiedän että Jeesus on jo tässä vaiheessa noutanut kansansa pois tästä nopeasti tuhoutuvasta maailmasta taivaan oloihin.
Vastustan koska haluan näin varoittaa että kukaan ei joutuisi tuollaisessa yhteiskunnassa elämään ja seuraamaan kauhun vallassa millaiseksi ihmiskunta meni. Minne Maa ? sanoi :
Vastustan koska haluan näin varoittaa että kukaan ei joutuisi tuollaisessa yhteiskunnassa elämään ja seuraamaan kauhun vallassa millaiseksi ihmiskunta meni.
________
Tyhmät , pahat ja perverssit pahoinpitelevät kansakunnalle tärkeitä ihmisen
alkuja eivätkä halua pysähtyä miettimään mitä itse asiassa ovat tekemässä.
Keisarilla ei ole vaatteita eli tasa-arvoa ei ole eikä saa tullakaan kaikissa
asioissa.
Sen ovat akatkin huomanneet intissä :-)
_______
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011062713954904_ul.shtml
Sukupuolineutraalisuus näkyy myös leluissa ja kirjoissa. Esikoulu valitsee lasten käyttöön kirjoja, joissa esiintyy yksinhuoltajia tai homovanhempia.
_______
http://www.aftonbladet.se/wendela/article12531124.ab
"– Vi väljer gärna böcker med ensamstående föräldrar eller samkönade föräldrapar, säger Gabriella Martinson."
________
Nuo pervertikot haluaisivat tehdä 11-vuotiaasta pojastaan tytön
Vanhemmat syöttävät hänelle hormoniestäjiä, jotta hänellä olisi enemmän aikaa päätöksentekoon.
Hävetkää ihan oikeasti varjoanne jos väitätte, että jokin lahkon järjestämä "eheytys" on jotain sielunhoitoa, Pelkkää aivopesua ja syyllistämistä se on. Jokainen normaali älykäs aikuinen ymmärtää tuon asian, ettei seksuaalinen suuntautuminen ole mikään valinta kysymys.
- Minne Maa ?
Uskovat kristityt emme tiedä mitä tarkoitatte eheytyksellänne ? Uskon että se on vain propagandistisiin tarkoituksiin luotu termi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672096
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142002- 991409
- 1201403
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4551248- 69986
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354759