Kuninkaan paluun surullisimmat kohdat?

katariina

Tätä on varmaan kysytty joskus aiemminkin, mutta kysyn nyt silti. Eli mitkä on teidän mielestä kuninkaan paluun surullisimmat kohdat?

6

1060

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • someone

On moniakin kohtia, kun frodo hylkää Samin,(klonkku kieroillut sen puolelleen) ja käskee sitä menemään takaisin, kun faramirin isä toivoi että faramir olisi kuollut veljensä sijaan, eikä arvosta tippaakaan kun tämä lähtee yrittämään e

Theodon kaatuu..

kun frodo makaa puol kuolleena samin sylissä, ja ne puhuvat konnusta.

harmaat satamat, kun frodo,bilbo ja haltijat lähtee pois. Tämä surullisin. Kun hobitit eroavat.

• joku

mä oon aikalailla samaa mieltä... nyyh...

• Alassë

Arwenin ja Elrondin surullinen keskustelu:
      "Elrond: Your hands are pale. The life of the Eldar is leaving you.
      Arwen: This was my choise... ada, whether by your will or not, there is no ship now that will bear me hence."

Kun Faramir ratsastaa takaisin Osgiliathiin valloittaaksen sen uudelleen örkeiltä Pippinin laulun säestämänä. Se oli niin surullisesti kuvattu. Pillahdan melkein aina kyyneliin jos on jotakin surullista elokuvassa sarjassa yms.

Harmaat satamat, mutta minä en osaa sitä oikein kuvailla miksi. Ainoastaan minä tiedän mikä siinä on surullista, mutta sanoin sitä en osaa kertoa. Ehkä siksi koska he jättivät toisilleen hyvästit ja niiden kauniit puheet ennen hyvästejä.

Täytyy myöntää näissä kohdissa meinasi kyyneleet valua. :)

• Melian

Denethorin ja Faramirin keskustelu ja sitä seuraava tuhoontuomittu yritys valloittaa Osgiliath takaisin.

Merrin murtuminen talleilla Gandalfin lähtiessä kiidättämään Pippiniä kohti Gondoria.

Harmaat satamat.

Koskettavimpien joukossa myös taistelu Mordorin porttien edeustalla: Aragornin puhe ja sen jälkeen Merrin ja Pippinin juoksu taisteluun ystäviensä puolesta. En nyt kuitenkaan väitä, että se olisi yksinomaan surullinen kohtaus, mainitsemisen arvoinen kuitenkin.

• C.Pearl

Eniten kyyneleet vierivät silmistäni kun Gandalf ja Frodo jättävät ystävänsä ja lähtevät Kuolemattomille maille.Muita "Tippa linssiin"-kohtia oli Theodenin pojan hautaaminen ja Theodenin kuolema.

• samwise

mun mielestä surullisimmat kohtaukset k.p:ssa on,
      kun frodo ja sam puhuu tuomionvuoren juurella konnusta yms. muusta..*sniif*,kun frodo hyvästelee samin,merryn ja pippinin harmaissa satamissa,kun theoden puhuu miehilleen ja kun ne ratsastaa minas tirithiin,kun frodo käskee samin mennä kotiin ja kun pippin lähtee minas tirithiin gandalfin kanssa ja joutuu hyvästeleen merryn...
      siinä pidennetyssä versiossa on varmaan lisää surullisia kohtauksia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      77
      1806
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1182
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      200
      869
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    6. 77
      692
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      664
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      51
      601
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      63
      561
    11. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      33
      551
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      538
    13. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    14. 36
      504
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      442
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      408
    20. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      398
    Aihe