Maailmaa EI SAA RAKASTAA!

Pakstori

"Sillä mitä maailmassa onkin: Aistien pyyteet, mahtaileva elämä, se kaikki on Maailmasta, ei Isästä!. Joka siis rakastaa maailmaa, asettuu Jumalan viholliseksi"(Jaakob), koska fysikaalinen maailma ei pysy koossa rakkaudella, vaan tunteista vain pelolla ja vihalla ja kateudella, naiset suhtautukoon maailmaan haureasti.

Nestettä(ei massailmaa) tietysti kaikki rakastaa, missä muodossa se onkin, ja sitä vastaan ei ole laki, mutta fysikaalisen todellisuuden LAKEJA, ei saa rakastaa, koska rakkaus pilaa siinä sen, että näkisit kumpi on väärin ja kumpi oikein, koska silloin sanoisit vain sokeasti maailman vääryydellekin kyllä. Jos sanot/huom, vain puhetta!) oikeille asioille EI, niin se ei ole niin paha tuho kuin sanoa väärydelle kyllä.

Kuitenkin: "Niin on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, tuhoutuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä!". Meidän, jotka elämämme maailmassa ja materiakehoissamme, tulee siis Rakastaa Jumalaa, mutta ei itsemme kehoja ja fysikaalista todellisuutta, siitä ei ole mitään hyötyä. Jossain mielessä sanatkin, jotka sanotaan, ovat vain maailmaa, koska ne ovat "materiahenkeä". Älkää siis tavoitelko katoavia sanoja, vaan katoamattomia, sellaisia, joita ei ole vielä tapettu maailmaan, eikä kaikkia niitä tänne tapetakaan("TotuudellA PErusteta").

0

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        127
        2004
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        102
        1785
      3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        83
        1601
      4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        61
        1454
      5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        33
        1152
      6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1083
      7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        51
        1053
      8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        47
        1046
      9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        73
        1036
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        44
        983
      Aihe