Mulla on joka toinen päivä otsikon oireet ja joka toinen päivä aika normaali. Onko jollakin muulla tuollaista ja mistähän voi johtua?
Oireena ahdistus, lievä päänsärky, naaman kuumotus
4
6617
Vastaukset
- ahdistunut..
Mulla on aika paljon samankaltasta. Oon 20-vuotias tyttö, todettu masennus ekan kerran 2009 mut varmaan jo pari vuotta ennen sitä ollu. Ahdistuslääkkeet on käytössä ja syyt tiedossa miksi ahistaa ja masentaa,psykoterapiakin alkamassa. mut joskus tulee sellasia päiviä et tuntuu ettei mitään ookkaan. Naaman kuumotusta en oo osannu siihen yhistää mut varmaan sekin liittyy siihen, ku tulee epävarma olo ja ahistus. Ite aattelen vaan että hyvä että välillä on normaalejakin päiviä, ku muuten ei jaksais..
Syitä tuommoselle oireilulle voi olla vaikka mitä, jos se on jatkuvaa kannattaa mennä lääkärille. - ap
Taitaa olla sympaattinen hermosto, mikä lähtee käymään ylikierroksilla ja aiheuttaa vaivat. Mutta millähän tuon saisi rauhoitettua? Mulla alkaa ilman mitään syytä ahdistukseen.
.".ahdistuneisuus aktivoi elimistön sympaattisen hermoston. Tämän vuoksi ahdistuneisuuteen liittyy usein erilaisia fyysisiä oireita, kuten sydämentykytystä, verenpaineen kohoamista, suun kuivumista, hengenahdistusta, hikoilua, ruokahaluttomuutta, palan tunnetta kurkussa, vapinaa, huimausta, silmäterien laajenemista."
http://www.hel.fi/hki/Terke/fi/Itsehoito/Oireet ja sairaudet/Ahdistuneisuus ja pelot - 17v
Itsellä on todella paljon pelkotiloja, ja ns luulosairauttakin. Silloin ku pelko ja ahdistus iskee, tunnen samoin Kasvot punottaa, kuumottaa saatta myös lämpö nousta 37,0 - 37,2. Mietin vai voiko Todella pahat pelot aiheuttaa tälläistä lämmön kohoomista.
T: Pelokas - Anonyymi
Samoja oireita täälläkin kuten edellä. Lisäksi näkö heikkenee ja epävakainen olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394582- 522080
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521631Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621610Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107- 671073
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671071