Olen suunnitelemassa asunnon ostamista Kaivokselasta. Millainen alue, onko palveluita ja millaiset liikenneyhteydet ?
Nim. Uudisasukas
Kaivoksela
5
1580
Vastaukset
- Kaivokselainen
Rauhallista aluetta on, ei täällä koskaan mitään tapahdu. :) Hämeenlinnan moottoritie vieressä, palveluistakin löytyy kaikki mitä nyt yleensä tarvitsee.
- esko
Peruspalvelut on kunnossa ja vieressä olevasta myrtsistä löytyy loput. Rauhallinen alue tosiaan ja mitä julkisiin tulee, niin busseja itse kaivokselassa kulkee muutama, 452 menee stadiin. Vieressä menevillä pääväylillä niitä menee sitten enemmän. Myrtsistä kulkee juna.
- Entinen asukas
Pankki lähti, posti lähti (enää asiamiesposti shellillä), apteekki lähti.
Ostarilla ainoastaan räkäläbaareja monin kappalein sekä R-kioski.
Ostarin toinen osa poltettiin kuluvana vuonna.
Kaikki palvelut Myyrmäessä.
Kuppanen ja hirveän hintainen Pikkolo ostarilla. Spar-ruokakauppa sentään rakenteilla lähelle.
Tykkää ken tykkää.- peltsi
ostarin baareista sen verran, että ainut räkälä siellä on kippari, missä istuu kaikki spurgut jotka ei muualle pääse. kairitsassa saa hyvää ruokaa ja mine baarissa on mukavia ihmisiä ja henkilökuntaa. pikkolo on hyvä kauppa, kaikki löytyy ja henkilökunta osaa hymyillä.
- kaivokselasta kotoisin
Ostari ei ehkä ole hirveän monipuolinen, mutta myyrmäen palvelut ovat alle puolen tunnin kävelymatkan päässä. Myös oma ala-aste, päiväkoti ja kirkko löytyy. Mukava paikka, kannattaa muuttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876