Minulla on ihan yksinkertainen kysymys tuosta siveysvyön käytöstä ja hygienianhoidosta sen kanssa. Mainoksissa kerrotaan kuinka yksinkertaista ja helppoa on kalun puhdistus ja pitkäaikainen käyttö sen vuoksi.
Lähinnä minua kiinnostaa miten onnistuu puhdistus esinahan alta jos ei sitä saa kunnolla vedettyä taaksepäin ja sitten ihan oikeasti pestyä sitä sieltä hankaamalla. Pitääkö vyö poistaa tuollaisessa tapauksessa.
Olisi kiva saada asiallisia oikeaan kokemukseen perustuvia vastauksia.
Miten onnistuu hygienia siveysvyön kanssa
5
1030
Vastaukset
- cd-6000 clean
Pitää poistaa, jotta saa kunnolla pestyä. Esarin alta ei putsaa millään.
Avaimenhaltijan kanssa pitää sopia valvotut pesuhetket, koska kovalla panotuksella sitä sortuu aina pieneen edgingiin josta saattaa seurata tahaton tai tahallinen orgasmi. Samanlaiseen loppupäätelmään olen itsekin tuossa asiassa tullut, mutta uutena ongelmana on ollut lähinnä löytää sopiva siveysvyö. Nuo CB300 ja 600 ei ole sellaisia.
Miten on kokemusta noista kiveksistä pääsevätkä ne vetäytymään sisälle vai mikä on oikea kireys tuossa siveysvyössä.Ei cb:t ole mitään vöitä. Tässä linkki kunnonvyö kauppaan:
http://www.my-steel.de/shop/index.php?cat=c52_UNtouchABLE.html
Itse olen kantanut tuollaista nyt 10 kk ja tuntuu päällä hyvältä. Muija huolehtii hygieniastani sekä seksin määrästä.- Lukittuna
Kun lueskelin asiasta tuolla toisilla keskustelupalstoilla niin siellä pidettiin tärkeänä juuri tuota avaimenhaltijan periksiantamattomuutta. Eli jos hommaan on alettu ei avaimenhaltija voi antaa periksi kuin tosi syystä siveysvyön riisumista.
Muutenkin pitää tilanteen olla kokonaisvaltainen vyöstä johtuvista syistä kuten kodinhoito ja muuta avaimenhaltijan haluavat edut asiasta.
Myöskin tuo rankaiseminen tilanteessa, jossa lukittu ei noudata sovittuja sääntöjä on hyvä asia on rankaisu sitten piiskaus tai jokin muunlainen asia. - Teräskiltti
Tällä onnistuu, tietenkin esari taakse vedettynä ennen lukitusta.
http://www.ebay.ca/itm/Steel-Male-Chastity-Device-40mm-Hinged-Ring-H40-/150842997799?pt=Adult_Fancy_Dress_UK&hash=item231ef17c27
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663