Ei ole epäilystäkään kuka juhlii taas mestaruutta. Heinähatut yrittää heittää akanoita rattaisiin, mutta ei auta. Punakone jyrää armotta, vaikka dumarit kuinka auttaisivat maalaistötteröitä.
Mestari 2012: IFK
Eipä Löydy vastusta
9
114
Vastaukset
- Valmet is pest
Sanotanko nyt vaikka niin että HIFK on rupusakki joka on rupusakkisarjaankin liian huono. Buahahahahahahah!!!!!!!!!!!
- 6+7
Hesalainen ifki ja Stadilainen Jokerit taitaa tipahtaa ekalla kieroksella.
- hesan ifki
6+7 kirjoitti:
Hesalainen ifki ja Stadilainen Jokerit taitaa tipahtaa ekalla kieroksella.
jos sit todella, sm-liigalta käy, tuomareille päin jälleen käsky, kuten viime kaudella, et hesalaisen ifkin pitää voitaa, niin sit tietenkin hesalainen ifki menee päätyyn asti.
- Totuus!!!
Heh, huvittaa vaan tuo kun jotkut pitää IFK:ta kovana joukkueena, heh!
Sanotaanko näin, heh, että rupusakki mikä pelaa löysät housuiss, heh, ja anelee median kautta tuomareitten apua, heh! - vaLTra förövör
heh, sanotaanko heh nyt heh vaikka näin heh heh et hesalaaset on heh ööö.. mitä mä olin sanomassa??
- Totuus ??
brummm, koitetaanko höh, bruuuum, laittaa höh, puimiri käyntiin höh
- Totuus!!!
Heh, tais mennä herne punanenään punapaidoilla, heh!
Ja kun puhutaan hesalaisista ja HIFK:sta niin mitä niillä on yhteistä, heh?
Stadilaisuudesta ja HIFK:sta puhumattakaan, heh!
Mutta eniwei, on sitten Oulun tai taka-Hikiän pojat punapaitojen sisällä, heh, niin kurahousuja, vellipöksyjä koko rupusakki, heh!
Mut eniwei, onneksi ei tarvitse fanittaa rupusakkia, heh!- Teksti-tv rulettaa!!
Heh, taitaa junttia vituttaa, kun ainoa mahdollisuus seurata SM-liigaa on teksti-tv, heh, heh!?
- ggggggggg
Taas stadin juntti antoi vahvan näytön. Junttius viety uudelle tasolle, kun ei itse edes ymmärrä olevansa juntti. Varmaan tyypillinen alhaisella älykkyosamäärällä varustettu hifki-fani. Samoin kuin tuo idiootti hifk-selostaja juoppu-hakin kanssa, joka ei ymmärrä mitään nykykiekosta. Hifk-sankari on joku vitun pelle viltonen, joka on pelannut myös Jokereissa! Eipä olisi jossain oikeassa jääkiekkojoukkueessa mahdollista. Hifki voittaa mestaruuden kerran 15 vuodessa, mutta silti nämä alkuihmiset jaksavat uhota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804456
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺844326Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433689Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163333Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle392917En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142612Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102564IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm381852Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571675Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli911205