Eipä Löydy vastusta

reds.

Ei ole epäilystäkään kuka juhlii taas mestaruutta. Heinähatut yrittää heittää akanoita rattaisiin, mutta ei auta. Punakone jyrää armotta, vaikka dumarit kuinka auttaisivat maalaistötteröitä.

Mestari 2012: IFK

9

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmet is pest

Sanotanko nyt vaikka niin että HIFK on rupusakki joka on rupusakkisarjaankin liian huono. Buahahahahahahah!!!!!!!!!!!

• 6+7

Hesalainen ifki ja Stadilainen Jokerit taitaa tipahtaa ekalla kieroksella.

• hesan ifki
        6+7 kirjoitti:

Hesalainen ifki ja Stadilainen Jokerit taitaa tipahtaa ekalla kieroksella.

jos sit todella, sm-liigalta käy, tuomareille päin jälleen käsky, kuten viime kaudella, et hesalaisen ifkin pitää voitaa, niin sit tietenkin hesalainen ifki menee päätyyn asti.

• Totuus!!!

Heh, huvittaa vaan tuo kun jotkut pitää IFK:ta kovana joukkueena, heh!
      Sanotaanko näin, heh, että rupusakki mikä pelaa löysät housuiss, heh, ja anelee median kautta tuomareitten apua, heh!

• vaLTra förövör

heh, sanotaanko heh nyt heh vaikka näin heh heh et hesalaaset on heh ööö.. mitä mä olin sanomassa??

• Totuus ??

brummm, koitetaanko höh, bruuuum, laittaa höh, puimiri käyntiin höh

• Totuus!!!

Heh, tais mennä herne punanenään punapaidoilla, heh!
      Ja kun puhutaan hesalaisista ja HIFK:sta niin mitä niillä on yhteistä, heh?
      Stadilaisuudesta ja HIFK:sta puhumattakaan, heh!
      Mutta eniwei, on sitten Oulun tai taka-Hikiän pojat punapaitojen sisällä, heh, niin kurahousuja, vellipöksyjä koko rupusakki, heh!
      Mut eniwei, onneksi ei tarvitse fanittaa rupusakkia, heh!

• Teksti-tv rulettaa!!

Heh, taitaa junttia vituttaa, kun ainoa mahdollisuus seurata SM-liigaa on teksti-tv, heh, heh!?

• ggggggggg

Taas stadin juntti antoi vahvan näytön. Junttius viety uudelle tasolle, kun ei itse edes ymmärrä olevansa juntti. Varmaan tyypillinen alhaisella älykkyosamäärällä varustettu hifki-fani. Samoin kuin tuo idiootti hifk-selostaja juoppu-hakin kanssa, joka ei ymmärrä mitään nykykiekosta. Hifk-sankari on joku vitun pelle viltonen, joka on pelannut myös Jokereissa! Eipä olisi jossain oikeassa jääkiekkojoukkueessa mahdollista. Hifki voittaa mestaruuden kerran 15 vuodessa, mutta silti nämä alkuihmiset jaksavat uhota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2641
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      127
      2293
    3. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      115
      2014
    4. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      129
      1993
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      12
      1733
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      148
      1260
    7. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      29
      1142
    8. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1105
    9. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      90
      1090
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      36
      1019
    Aihe