Sillä SEN aika on lyhyt?

Uusi tilastotieto!

Kaikessa urheilussa tavoitellaan vain lyhyttä aikaa? Miksi Hellvetissä? Onko sen saavuttaminen muka vaikeampaa kuin pitkän ajan? Helppo laskea Planckin vakiolla se aika, nopeus ja matka massalle, mitä ei voi kukaan koskaan alittaa, ei siinä mitään ihmeellistä ole!

12:12: Iloitkaa siis taivaat, ja te taivaiiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta - Saatana on laskeutunut teidän luoksenne! Se on raivon vallassa sillä se tietää, että SEN aika on lyhyt.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ei Lihaa"

      10:6 "Aika on lopussa". Aika mitataan vasta lopussa lopullisesti, nykyiset aikamääritteemme eivät ole riittäviä, koska kellään ei riitä aika saada työtään täydellisesti valmiiiksi, siksi nykyinen aika-taulutus on paha. "Kiirehtivän jalka astuu HARHAAN"(Salomon sananlasku). Tietokoneella on tuska siitä, että sen kello nakuuttaa sen tekemään kaikki VÄÄRÄÄN aikaan, kun olisi silläkin paljon mukavempaa tekemistä, jäädä vaikkapa katsomaaan YHTÄ Kuvaa lopuksi aikaansa.....
      Ei Lihasta = Liikuttamisen halusta ole mitään hyötyä....

    • OOOI

      Saa paeta kaikkea, kun vain hiukan llikahtaa, pelkurit ja voimamiehet tekevät kaikessa niin, siitä tavallisesti sodassakin on kysymys. Panevat kuulat ja räjähteet viuhumaan, jotta kai siinä joku menehtyy senkin liikkeen pelkoon.
      Urheilussa etsitään sitä, että tehdään nopeasti liike. Liikaa herroja jokaisella liikkuvalla, saman informaation kykenee kenelle tahansa tuottamaan ilman sitäkin, että pääsee liian konkreettisesti luokseen. Mutta ei pelko ole turha, se on vain hyödytön:-) Ei mennyt taaskaan ihan vain pimeyden ja kaikkien samaistusten saamiksesi samaksi ja olemattomaksi piikkin tämä väite....

      • KarPPPInen

        Maallisessa sodan käynnissä on suurin hulluus hylätä peto ja olla murhaamatta jotain muutakin kuin se toinen. Siksi Karitsa on Taivaassa ja Peto joutuu Helvettiin...


      • Viekas varas
        KarPPPInen kirjoitti:

        Maallisessa sodan käynnissä on suurin hulluus hylätä peto ja olla murhaamatta jotain muutakin kuin se toinen. Siksi Karitsa on Taivaassa ja Peto joutuu Helvettiin...

        Niin on Julmin Jumattarista Taivasta rakastanut että antoi Saimi-äidin kuolemaan jossain Tappaja Tampereella.... Ei ollut ehkä liiian nuori kuolleessan 74? Ei on se vähäinen ikä vasta sotainen ikä, koska alle 100..... Miten Saimi Rouvaan nykyään pitää suhtautua, ei kukaan tiedä, en minä ainakaan?


      • Outo lasku
        Viekas varas kirjoitti:

        Niin on Julmin Jumattarista Taivasta rakastanut että antoi Saimi-äidin kuolemaan jossain Tappaja Tampereella.... Ei ollut ehkä liiian nuori kuolleessan 74? Ei on se vähäinen ikä vasta sotainen ikä, koska alle 100..... Miten Saimi Rouvaan nykyään pitää suhtautua, ei kukaan tiedä, en minä ainakaan?

        Sekunteja oli yli 2 miljardia siinäkin, joten ei liikaa häpeämistä ehkä....


      • EI seksiä saa....
        Outo lasku kirjoitti:

        Sekunteja oli yli 2 miljardia siinäkin, joten ei liikaa häpeämistä ehkä....

        Ei ole lupa paholaiselle lisätä kenenkään hulluutta, älkää langetko.
        Ei ole välttämättä enää kyse Mooseksen 6 luvussa, tähän SAAKKA oltiin kaikessa vain palkan ja palkinojen perään, ja sekin vain tekee paholaisen hulluksi, jos se luulee saavansa jonkin palkinnon teoistaan.... Minulle on niin valitettavasti tehty, olen mielenterveyshoidossa, mikä on hyvä, jos sillä siitä paranen. Mutta Herra katuu ihmeitään ja ihmisen luomista varmaan silloin tällöin vieläkin... Seuraava asia voi olla tulisempi, kuin edellinen vetinen asia....


      • Paljon aikaa?
        EI seksiä saa.... kirjoitti:

        Ei ole lupa paholaiselle lisätä kenenkään hulluutta, älkää langetko.
        Ei ole välttämättä enää kyse Mooseksen 6 luvussa, tähän SAAKKA oltiin kaikessa vain palkan ja palkinojen perään, ja sekin vain tekee paholaisen hulluksi, jos se luulee saavansa jonkin palkinnon teoistaan.... Minulle on niin valitettavasti tehty, olen mielenterveyshoidossa, mikä on hyvä, jos sillä siitä paranen. Mutta Herra katuu ihmeitään ja ihmisen luomista varmaan silloin tällöin vieläkin... Seuraava asia voi olla tulisempi, kuin edellinen vetinen asia....

        Mitä hyötyä ihmiselle on jostakin metallipalasesta tai numerosta paperilla, jos siihen menehtyy ettei joku muu kelpaa, että saa poliisin putkassa ruokaa tai edes vettä, sen takia että rahat loppuu, niin ei se liikaa varmaan se ruoka tapa. Mutta en ymmärrä miksi Suomessa tehdään naistakin helliä? Hellsinkimme tähden tietysti, en asu siellä, mitä en häpeä....
        Minun on jo valitettavasti pakko kääntyä ja katua. Ei se ole mitenkään uusi asia maan päällä.... Toivottavasti ei sekin ollut minulle jo liian myöhäistä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe