Onko täällä koskaan ollut tällaista tehtävää:
Mieti joku erikoinen tapahtuma elämässäsi,jota olet jäänyt ihmettelemään,esim.joku on yrittänyt ottaa sinuun yhteyttä(vaikkapa puhelimitse),etkä ole itse puhelimeen vastannut eikä soittaja ole kertonut nimeään...kuulet jälkeen päin tuosta puhelusta ja mietit,kuka voisi olla kyseessä...tai jokin vastaava tapaus...
Itselleni on sattunut useitakin...tässä yksi esim.:olin kauppiksessa koulussa Roissa n.14 vuotta sitten..taisi olla talvi(viikonloppu)..äitini vastasi puhelimeen ja siellä oli joku poika puhelimessa,joka ei esitellyt itseään...kysyi vaan,mitä aion illalla tehdä ja mihin mennä..en muista mitä äitini siihen vastasi..kysyi että onko kyseinen soittaja koulustani ja myönsi olevansa..en silti tiedä,kuka on ollut,kun oli sulkenut luurin äidin kysellessä tämän soittajan nimeä...
Tällaisia tapauksia on siis sattunut minulle useinkin...eräs oli kyllä melko huippu,mutta aika pitkä kerrottavaksi,joten taidan jättää toiseen kertaan..
Kertokaas....
punapää
1
963
Vastaukset
- hienoa
Jätä vaan toiseen kertaan, se sopii meille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891921
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4061918- 991846
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3801785Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht601428Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀511404Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆3011236Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971096Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak511050vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli1741040