Taivasuutiset kertovat rehellisesti ja avoimesti.
http://hoshanii-taivasuutiset.blogspot.com/2012/03/suurin-mahdollinen-salaisuus.html
Suurin mahdollinen salaisuus paljastettuna.
9
103
Vastaukset
- Maya int. kalent.
Maya intiaanien kalenteri päättyy 2012v.
Maya intiaanien tarkka kalenteri oli oikeassa, sillä se ennusti maailman loppua tälle vuodelle.
Tuskin kuitenkaan täydessä laajuudessaan tapahtuvaksi.
OLKAA HYVÄT JA LUKEKAA TARKASTI, jaksakaa lukea ajatellen, pyydän.
Tämä vuosi onkin maailman lopun vuosi, kuitenkin toisella tavalla, kuin te tiedättekään.
Nimittäin Raamattu ennustaa sanoen: > Kun laittomuuden ihminen ilmestyy, niin hän muuttaa AJAN ja LAIN< Nyt se onkin tapahtunut TAIVAISSA. Per**le johtajuus on se laittomuuden ihmisjoukko, toisin sanoen, jumaluus joukko, joka oli menettänyt kansojen hallinnan, halusikin hävittää kaikki kansat ja ottaa maasta, kuoleman kautta uuden kansan hallitakseen ja hyödyntääkseen.
Perkele johtajineen( jumaluus) alotti maailman historian suurimman sodan taivaissa, jo 2007 ja nyt onkin Taivaat tulessa. Per**le onkin tuhovoimaltaan ollut hirvittävä. Kaikki per**le johtajuus tuli:” Juovuksiin pyhien verestä”, uskon kansa tapettiin ensimmäisenä, sillä uskottomia oli valtavasti enemmän ja he vihasivat uskon kansaa. Per**le onkin kaikki uskoa vailla olevat ihmiset ( nimitys taivaissa). Pakkouskovaisia oli taivaassa paljon, kuitenkin he luopuivat nopeasti, kun ymmärsivät tilanteen vakavuuden, väärät kirjoitukset Raamatussa.
Ajan muutos toikin MAAILMAN LOPUN Taivaissa. ( joskaan ei täydellisenä) > Verta, tulta ja savupatsaita< veri = sota, tuli = viha, savupatsaat = palavat ihmiset, mitään ei ole puuttunut. Ihmiskunta ei jäänytkään odottamaan 1.000 v kuolemantuomiotaan, kuten Raamattu vaatii, vaan alotti suuren sodan. Biljoonat ihmiset ovat kuolleet jo nyt ja vielä on jäljellä taistelioita, hirvittäväksi on tulleet Taivaat.
> LUOPIOT ovat täyttäneet syntiensä mitan< On kirjoitettu ja niin onkin tapahtunut taivaissa. Uskon kansaa on kohdannut paatumus. He eivät uskaltaneet mennä taistelemaan ns. Jeesuksen puolelle, sillä heidän lapsensa ja sukulaisensa olivat vastapuolella. He sanoivat: ” Me emme tapa lapsiamme, emmekä sukulaisiamme”!
Ns. JEESUKSIAKIN luopui taistelusta ja liittyi Per**leen joukkoihin, sillä Jumalastakin ja jumalista, oli tullut Per**le, jo aiemmin. Kuitenkin yksi ns. Jeesuksista taistelee, kuten on kirjoitettukin: > Veriset sotakengät jaloissaan ja vereen kasteltu vaippa yllään Kirottu on jokainen, joka on ristille naulittu- Ville-
LUULETTEKO . että te voitte täänne kirjoittaa minkälaista soopaa vain .
no kyllähän siinä olette oikeassa . Mutta se ei ole minkään arvoista ...
olen minäkin kuullut että , se on 23.12-12, silloin tuo kalenteri loppuu
ja siihen loppuun onkirjoitrttu , silloin loppuu kaikki .
mutta se muu teksti jota viestissä on , on todella hunninjoutavaa .
Se mitä Raamatussa sanotaan tuosta tuhat vuotisesta valtakunnasta
on se annettu niille ei jumalisille jotka silloin elävät , mutta ne jotka
kuolevat ennen sitä he nukkuvat ohi tuon tuhat vuotta . Ja joutuvat
silloin Tuomiolle , niiden kanssa jotka ei ole tulleet pelastetuksi
eli taivaskelpoiseksi . Kaikki uskovaiset on otettu jo Taivaaseen
ensimmäisen Tuomion aikana ja ennen ,heti kun Jeesus tulee
pääsee Elävät uskovaiset , enkelit suorittaa erotuksen kuten
Jeesus /Karitsa :kin tekee ,samat kriteerit..
Mistä ihmeestä oikein kaivat tuon käsittämättömän pas.kan? Luulin örvelöä tämän palstan pahimmaksi sekopääksi mutta sinä taidat ihan niukasti vetää ykkösen tässä kisassa.
- Ville.
Kun vastasin tolle . jouduin sinun tulilinjalle , olen samaa mieltä
kanssasi tuosta asiasta . en minäkään tiedä mistä , mutta en
välitä tietääkkään ..Myös olen samaa mieltä örvelöstä.
- Jeesus on tie
Meillä Jeesuksen omilla on omat kalenterit. (vinku)Intiaanien kalentereilla ei ole täällä mitään tekmistä, ne ovat pelkkää humpuukia.
JUmala tietää sopivan ajan koska Tellus mossahtaa,
- toivottavasti mahdollisimman pian!- v.d-s-w_
"...mää mää siellä, mää mää täällä, jokapuolella mää mää hiiala hiiala hei!"
Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät luonut, ja hänen me olemme, hänen kansansa, hänen laitumensa lampaat. (Ps. 100:3)
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
Lue sivun oikeassa laidassa olevien nuoli-linkkien tekstitkin huolella!
JEESUS EI OLE RAAMATUN PEDOFIILIEN RIKOKSIA SOVITTANUT, MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖOHJEET ANTOI RIKOLLISILLE:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!
KUINKA monta murhaa pitää jokaisen uskovaiset rahoittaa että saa luciferilaisena rikollisena helevetissä kunniapaikan???
JUMALAN JA JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN KUNNIOITTAJAT JA LAILLE KUULIAISET EIVÄT RIKO ÄLÄ TAPA KÄSKYKÄÄN:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
"Noitavainot nykyaikana..."
Teidän, (epä)jumalan omilla olis aika oppia ymmärtämään, että JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA RIKKOVAT OVAT luciferia JA sen epäjumalia PALVELEVIA JUMALAN JA JEESUKSEN VIHAAJIA!
MITÄ PAHAA JUMALA JA JEESUS ON TEILLE TEHNYT ETTÄ TEILLÄ OLISI SYYTÄ HEITÄ VIHATA JA SYYTTÄÄ RIKOLLISEN KRISTINUSKON LAHKOJEN PERUSTAJAKSI???
TAI/JA
JUMALAN LAKIA PILKATEN VÄITTÄÄ ETTÄ JUMALA OLIS ANTAMASSAAN LAISSA KIELTÄNYT NAISIA OLEMASTA PAPPEJA TAI SAARNAAJIA?
Jumalasta ja Jeesuksen väärää todistusta antavat eivät ole Jumalata syntyneitä:
Jeesus ilmoitti;
1 Joh 3:9. Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.
Jokainen on syntynyt Jumalasta MUTTA UUDESTAAN SYNTYNEET rikolliset luciferilaiset ovat uudelleen syntyneitä Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajia, Lakien kieltäjiä, rikollisia, väärän todistuksen antajia jne.
älä rajoita noitarovio murhia, älä tapa käsky on voimassa!
Matteuksen evankeliumi:
5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
Matteuksen evankeliumi:
7:12 Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat.
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
- katos pirua
Kelpaako saat)anan palvelija Simonaholle maori-intiaanien epäjumalat?
Jos joku selittäisi mitä noissa häirikköviesteissä lukee tästä asiasta, minä en ikinä lue hänen viestejään.
Saat)ana valheineen ja maorien epäjumalat kelpaavat Simonaholle pelastajiksi mutta Jeesuksen Kristuksen ruumiin ja veren tuo saat)anan orja oksentaa ulos suustaan.
"Sillä lailla", sano Niilo Tarvajärvi! - Taivasuutiset.
Jo 1.507 lukukertaa Taivasuutisissa, kiitän lukioitani ja ilmoitan taas suuria asioita Totuuden Hengessä. Olkaa hyvät ja odottakaa.
"Jo 1.507 lukukertaa Taivasuutisissa, kiitän lukioitani ja ilmoitan taas suuria asioita Totuuden Hengessä. Olkaa hyvät ja odottakaa. "
Miten monessa lukiossa olet ollut ja miksi kiität niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.885967- 1723672
- 533209
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2112205- 351951
- 341884
- 461833
- 581733
- 191703
- 201661