Tony näkyy olevan VOF:ssa. Miekkonenhan on muistaakseni yrittänyt useita kertoja Idolsiin. Näkyy Tony kehittyneen huikeasti laulajana,olin aivan äimän käkenä. Pidin ennen aika säälittävänä tutisijana. Aivan mahtava se The Flame, minkä veti Mikko Herrasen kanssa. Kyllä Tony varmasti löytää vielä tiensä laulajana, kun hän vaan on oma itsensä, eikä esitä mitään esikuviaan. Musta vois jättää myös tuon typerän Romeo -nimen pois, jos ei ole oikea sukunimi. Muuten hyvä Tony!!!
Tony Romeo Suomela
Idolseja v:sta2003
3
365
Vastaukset
- am
Heikki ainut mies laulaja
- tunnen tonyn
Tony Romeo Suomela on miehen koko nimi, aito sellainen. Romeo siis ei ole mikään sukunimi, vaan toinen etunimi, jos viestin alkuperäiskirjoittaja ei sitä vielä ollut hiffannut. Näin ollen Tony Romeo on taiteilijanimi - ehkä se on vaikea ymmärtää kun välissä ei ole yhdysviivaa, kenties.
- tunnen tonyn
...aidoista etunimistä muodostettu taiteilijanimi, artistinimi, täsmennys kirjoitukseeni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966