Espoon SERENAN seksi- ja s*ermabileet

SiittiöSerena

Miettisin pari kertaa, ennen kuin menisin Serenaan uiskentelemaan, vaikka ovatkin vaihtaneet veden..

Vesipuisto Serenan yöjuhlien salattu puoli - ahdistelua ja seksiä altaissa

"Tapahtuman tiedottajana toimivan Jere Leskisen mukaan juhlien jäljiltä Serenan pääaltaasta siivotaan pois lukuisia kondomeja. Vesipuiston seksiaktit kesken tapahtuman eivät kuitenkaan rajoitu vain yhteen paikkaan.

Miehen mukaan toinen suosittu lemmenpesä tapahtuman aikana on syrjemmältä löytyvän vesiputouksen takapuoli, siellä kun saa olla ihan rauhassa. Serenan kyljessä oleva hotellikin on suosittu kohde.

Serenassa viikonloppuna esiintynyt DJ Orkidea puolestaan on täysin tietoinen toiminnasta.

- Varmasti täällä on se tietty seksuaalinen jännite, mikä löytyy kun ylipäätään puhutaan diskoista. Ihmiset on musadiggareita, mutta kun lauantai-iltana mennään ulos, niin monihan etsii naista ja moni etsii miestä.

Ja täällä kun ihmisillä on vähemmän vaatetta, niin onhan se olemassa se vire. Mutta ei mun mielestäni mitenkään häiritsevästi.

Ihan kaikki tapahtumaan saapuneet juhlijat eivät kuitenkaan allekirjoita Orkidean kommenttia. Bileisiin saapunut 21-vuotias Sanni ei peitellyt ajatuksiaan.

- On ollut aika levotonta tää meno täällä. Ihmiset alkaa levottomiksi, kun ollaan bikineissä ja vähän niin kuin alusvaatteisillaan. Tosi eroottinen vire. Täällä väki nussii ympäriinsä!

Sanni kertoikin kuinka perjantaina ison altaan syvässä päässä oltiin jo valmistauduttu tosi toimiin - mies ja nainen kun olivat riisuneet alusasunsa kokonaan pois.

Eroottinen vire ei kaikkia miellytä ja kourimaan käyvät miehet ärsyttävätkin Sannin ystävätärtä, 22-vuotiasta Riikkaa."

http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/vesipuisto-serenan-yojuhlien-salattu-puoli-ahdistelua-ja-seksia-altaissa

24

4546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wesipuistosjerena

´´Miettisin pari kertaa, ennen kuin menisin Serenaan uiskentelemaan, vaikka ovatkin vaihtaneet veden..´´

voi olla että parin kuukauden päästä on jossain Venäjänkielisessä sanomalehdessä uutinen ´´moni Suomessa viime aikoina lomaillut Venäläisnainen on tullut yllättäen raskaaksi!´´ koska eikös tuo Serena ole nimenomaan Venäläisturistien suosiossa? :D

• Pop!

PUSSY POPPING PARTY by Serena!

• kertomus.
    • TuohtunutTäti

Miksei tällaisia julkista moraalia rapauttavia tapahtumia kertakaikkiaan KIELLETÄ? Törkeätä miten nuorisoa ja muita suomalaisia tällä tavoin tahallisesti vietellään sukupuoliakteihin mukamas musiikkikulttuurin varjolla? Hävetkää!

• isyystesti :D

Nyt varmaankin naiset pamahtavat joukoittain paksuksi Serenan *perma-altaissa uituaan... :D

• Syntyy...

kauniin vaaleanruskeita lapsia, joilla on kihara musta tukka. Tulevia missejä ja laulajia.

• Simo-Siittiö
        Syntyy... kirjoitti:

kauniin vaaleanruskeita lapsia, joilla on kihara musta tukka. Tulevia missejä ja laulajia.

Jos simo-siittiö ja aikuinen ihminen ui "kilpaa" Serenan uima-altaassa, niin kumpi on nopeampi?

• erkjhgopsenhornhpeon

Kohta varmaan nähdään, miten joku järjestäjätaho kiistää kaiken seksuaalisen toiminnan, jotta heidän seksibileensä saisivat jatkua vuodesta toiseen.

• Arvontalaulu alkaa..
      • rtjh4tjj

Kaverissahan on selkeästi poliitikon ainesta. Ottaisikohan Wallin kyseisen jampan tiedotuspäällikökseen.

Hienoa mainosta Serenalle kuitenkin, oikea lapsiperheiden unelmapaikka.

• lapset sinne vaan

seksi on luonnollista ja sperma vaaratonta

• Jesh.

Tavallisten uimahallien lastenaltaissakin kelluu nykyään arabimiesten spemua. Siellä ruikitaan kulttuuria ympäriinsä.

• Naisten

värkeistä valuu yhtä sun toista ja poreet huuhtelee mukavasti.

• Merkkeli35

Iso YÄK.

• 83wjse3

Hmm. Veikkaan, että tuollaiset ovat jonkinlaisia "eliitin" juhlia.

• Palle Pilettäjä

"Antakaa bilettäjien bilettää.. älkääkä mielellään kirjoittako asioista (bilettäminen) mistä ette tiedä itse mitään."

• säälittävää, että

kansalaisetkin ovat oppineet herrojen tavoille ja eivät kestä kuulla totuutta tekemisistään.

• eherheht

"Siittiöt uivat kilpaa, yksi sai jo pienen etumatkan, kunnes pysähtyi äkkiä ja huusi: "Seis kaverit! Meitä on petetty. Me ollaan perseessä!"

Ette ole, olette Serenassa.

• serenan mällibileet

Eikö tuo ole sama asia :D

• spermis

Vieläkös tuo vesipuisto "spermala" on voimissaan....puntissa pakottaa...

• ex-heteroko

Moi. Olin tuolla nyt viimeksi ja siell kyllä oli todella kiihkeää ja ihanaa. Pikku peppuisia gimmoja,joiden kanssa kiksautin oli neljä. Heistä yhdeltä otin "vaihdossa" hänen mustat stringinsä ja gimma jatkoi juhlimistaan minun sortseissa. Myöhemmin tulin hieman huonovointiseksi viinast,huumeista ja jatkuvasta sperman sekaisen syljen ja pinemehujen nielemisestä. Kumarruin siis saunan pukkarin viereisen roskiksen ylle antamaan ylen,ja nyt ne aikasemmat ihanat ihmiset muuttuivat gimmoista kimmoiksi,kun keikistelin siinä pieni pinkeä peppuni pystyssä tämän aiemmin mainitun misun pikkareissa. Todella ruskettunut poika tuli siihen läpsimään peppuani ja en edes ehtinyt päätäni kääntää ,kun hän jo pani minua paljaalla kakkoseen. Geelimohikaanimies laukesi sisälläni nopeasti ja käännyin ympäri ja näytin olevani mies ja ilkuin hänelle ,että tulit sitten Uskoon. Hän lähti pikkupilinsä kanssa nöyränä pois. Toistin temppuni kun olin niin hyvissä kaikista eri huumeista. Seuraavan en antanut kauaa hääriä perseeni kimpussa,kun paljastin olevani mies ja himokas hinttapuli meinasi käydä väkivaltaiseksi vaikka lohduttelin häntä sanonnalla ei kerta homoksi tee. Tämän pukamanhinkkaajan jouduin taltuttamaan ja laitoin hänel roskiksesta löytyneen kumin suuhun ,mistä valui sperma joten ei ne kaikki sinne altaaseen joudu. Minä olen siis normaali heteromies ja kysymykseni olisi :olenko enää,koska eihän kerta homoksi tee ,niin ei kai kaksi Kaita lähes yhdellä kertaa tee minusta gayta?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe