Harhat ovat epäuskoisissa.
Ihminen joka uskoo tulleensa sattumalta ei mistään, ja uskoo menevänsä ei mihinkään on täyshullu.
Jumala on sen näin sallinutkin jokaiselle epäuskoiselle, ja me JUmalan omat hänestä tulleet ja hänen luokseen menevät nauramme näiden hulluudelle makoisat naurut. Sääli vaan että heidän tuskansa joka alkaaa heti viimeisen henkosen vaiettua, ei pääty ikinä.
Lestadiolaisilla ei ole harhoja
39
109
Vastaukset
- Jumala ompi linnamme
Emme ilahdu emmekä naura kadotukseen meneville.
Sellaista ei tunne Jeesuksen oma...vaan murehtii jokaisesta langenneesta, sielunvihollisen ansaan menneestä...jokainen on Jumalan luoma...arvokas ihminen!
Lestadiolaisuudessa on myös näitä sielunvihollisen ansaan menneitä onnettomia, jotka omalla vanhurskaudellaan yrittävät tyhjäksi tehdä Herramme kalliin ristintyön Golgatalla...ymmärtämättömyydellään....
Siunataan kaikkia...jokaisesta on maksettu kallis hinta...Herra on lunastanut koko luomakunnan....
Jumalan Rauhaan....- Jumalan oma
Amen. Jos puu on hyvä, sen hedelmäkin on hyvä, mutta jos puu on huono, sen hedelmäkin on huono. Hedelmästään puu tunnetaan.
- kalle.
Aivan , olen Lutherin virsi ,kanssa si samaa mielta , koska JUMALLE on
suuri murhe jokaisesta joka ei tee parannusta valitettavasti näin se on
Mutta vaikka LLL:n on myös näitä , myönnän mutta ei se saa tarkoittaa sitä
että jollekkin annettaisiin tavallaan kuin lupa rääpiä poskee täällä tai mis-
sä tahansa jossa on Uskossa kilvoittelevia , siinä suhteessä minä kannatan aloitajaa sillä jos tarkennetaan pikkusen , örvelö ei muutu miksikään vaikka
häneen upotettisiin Golgatan naulat , olen ennenkin kirjoittanut että pelkään
hänen pilkanneen Pyhää Hengeä sitä ei saa anteeksi , vaikka itkien parkuen
koettaa vielä ,,olen toinen joka epäili tätä asiaa , luulen että en voi puhua kaikkien , mutta aloittajan tunnen . , ja me olemme tarkoittaneet vain örvelöä - tämmöst se on
PUHUIN epäuskoisen IHMISEN AJATUSMAAILMASTA!
Kerrataan jos tulisi selvemmäksi: IHminen joka uskoo tulleensa sattumalta, ei mistään, ja uskoo menevänsä samaan paikkaan, siis ei mihinkään, on kyllä järjellisestikin ajateltuna hulluuden tasoltaan naurettava.
Naurettavuus johtuu tragikomiikasta, hehän perustavat uskonsa
"varrmaan tietoon" ja tämä "tieto" joka on maailman suurin vale todellisuudessa, on tuo tarkoittamani naurettava hulluus.
Se että kertaalleen vapaaksi lunastettu menee hulluutensa vuoksi ikuiseen vaivaan - helvettiin, ei tietenkään naurata. Mutta kuten kaikki olemme tälläkin palstalla nähneet sinne heillä on kova ja tinkimätön hinku, he ovat valmiita vaikka tappamaan, jos joku asettuu heidän kadotustielleen. - pirut pois täältä
Jumalan oma kirjoitti:
Amen. Jos puu on hyvä, sen hedelmäkin on hyvä, mutta jos puu on huono, sen hedelmäkin on huono. Hedelmästään puu tunnetaan.
Mitä piru pitää hyvänä hedelmänä, on aivan päinvastoin mitä Jumalalle hyvä hedelmä on.
Jos katsojan silmä on nurinpäin kääntynyt pirun voimasta, silloin hyvä näyttää huonoilta ja huono näyttää hyvältä. Vaikuttaa vähän siltä, että Jumalan omaksi tekeytyvä on tällä kertaa pirun asialla.
Pirun hyvää on se, ettei synnistä nuhdella, ja kaikki epäjumalat pidetään oikeina jumalaina.
Pirun hyväksi mieltämää on mm homomiehen anus toiselle homomiehelle ja homohuoran tekopenis toiselle huo)ralle, näin suomeksi sanottuna. Vaikka siveyden piru tästä nyt kovasti järkyttyykin, niin kiitos siitä järkytyksestä Jumalalle. - Κέρβερος
kalle. kirjoitti:
sä tahansa jossa on Uskossa kilvoittelevia , siinä suhteessä minä kannatan aloitajaa sillä jos tarkennetaan pikkusen , örvelö ei muutu miksikään vaikka
koettaa vielä ,,olen toinen joka epäili tätä asiaa , luulen että en voi puhua kaikkien , mutta aloittajan tunnen . , ja me olemme tarkoittaneet vain örvelöäOnkos teillä minustakin suuri murhe ?
Samaistuin nyt noihin parennuksentekijöihin -mutta mistä ihmeestä nyt tekisin parannuksia ??
Aloitus oli taas aivan herttainen - etten sanoisi kiva ! Voi että !
Tällaiset avaukset ovat mukavia, kun niihin voi kirjoittaa mitä vaan.
Vai ei siis ole harhoja ? - Κέρβερος
pirut pois täältä kirjoitti:
Mitä piru pitää hyvänä hedelmänä, on aivan päinvastoin mitä Jumalalle hyvä hedelmä on.
Jos katsojan silmä on nurinpäin kääntynyt pirun voimasta, silloin hyvä näyttää huonoilta ja huono näyttää hyvältä. Vaikuttaa vähän siltä, että Jumalan omaksi tekeytyvä on tällä kertaa pirun asialla.
Pirun hyvää on se, ettei synnistä nuhdella, ja kaikki epäjumalat pidetään oikeina jumalaina.
Pirun hyväksi mieltämää on mm homomiehen anus toiselle homomiehelle ja homohuoran tekopenis toiselle huo)ralle, näin suomeksi sanottuna. Vaikka siveyden piru tästä nyt kovasti järkyttyykin, niin kiitos siitä järkytyksestä Jumalalle.Nonni - siitä puhe, mistä puute !
- su
Pirun hyväksi mieltämää on mm homomiehen anus toiselle homomiehelle ja homohuoran tekopenis toiselle huo)ralle, näin suomeksi sanottuna. Vaikka siveyden piru tästä nyt kovasti järkyttyykin, niin kiitos siitä järkytyksestä Jumalalle.Nyt minun kärsivällisyyteni loppuu sinä helvetin hevosmies. Lähde nyt lätkimään täältä, rivoine puheinesi, jotka eivät ole Jumalasta, vaan sinun sisäisestä saata/nllisuudestasi. Sinun ei kannata siveydestä puhella. Sinun siveytesi on vääristynyttä itsesi häiriintyneitä seksijuttujasi ja Jeesusta sekaisin. Olet täysin pahanhengen vallassa. Tee paranus, aikaa on sinulla vähän.
- su
Jumala ompi linnamme! Olet oikeassa. Jokainen on arvokas ihminen. Tämän tulisi muistaa myös täälä muidenkin lestadiolaiste, ettei vaan sinun.
Meitä sielunvihollisen lankaan lentäneitä on paljon. Kaikki olemme siipemme siinä telanneet. Kuka enemmän ja kuka vähemmän. Mutta kun on niitä sellaisiakin räpyttelijöitä, jotka luulevat olevansa enkeleitä tälläkin palstalla, mutta ovat kokonaa siipensä menettäneitä, joilla ei taivaaseen enää liidellä. Heillä on sitten taas ne muut rattaat sillä helvetin tiellä. - su
"Rouva/Neiti Jumala ompi linnamme"
Oletko edelleen sitä mieltä, että kaikki sinun ulkopuoliset, jotka eivät tunnusta lestadiolaisuutta, menevät sinne helvettiisi jolle et halua nauraa.
Se tuntui minusta hieman provolta. Ymmärrän, että yritit sanoa puolustavasti "muita syntisiä" kohtaan. Minusta ei meidän tule arvostella ketään, jotka hyvää tarkoittaa omalla uskollaan joita kadotukseen arvelet menevän.
Mitä lestadiolaisten sielunvihollisiin tulee. Ovat aivan samanlaisia ansanpolkijoita kuin kaikki luojan luomat. On mielestäni vain väärin tekeytä hurskaaksi kun itse siltä tuntuu. Ja näin hän tuntee olevansa ja tekevänsä hyvää, mutta saman hengenvetoon sanon, että hyvää tekijöitä voi olla ja on ilman lestadiolaisuutta. He eivät vaan hurskastele.
Tällainen turha suunsoitto,mitä minäkin joskus teen, ei ole sopivaa kenellekkään. Se vaan tulee silloin soiteltua, kun joutuu ivan halveksinnan ja kirouksen kohteeksi. - v.d-ew-w2
Pirun hyväksi mieltämää on mm homomiehen anus toiselle homomiehelle ja homohuoran tekopenis toiselle huo)ralle, näin suomeksi sanottuna. Vaikka siveyden piru tästä nyt kovasti järkyttyykin, niin kiitos siitä järkytyksestä Jumalalle.Anteeksi että toistan tämä tälle sinulle mutta tarkoitukseni ovat hyvät!
Jeesus opettaa sinuakin...:
Matteuksen evankeliumi:
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. - v.fd-e-w3
kalle. kirjoitti:
koettaa vielä ,,olen toinen joka epäili tätä asiaa , luulen että en voi puhua kaikkien , mutta aloittajan tunnen . , ja me olemme tarkoittaneet vain örvelöäMiksi sinä kirjoitat Jumalan Nimessä ajatuksia kun olet/olette Hänet ja Jeesuksen Lain ja Samalla Heidät kieltänyt/kieltäneitä???
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä. - väinö.
Jumalan oma kirjoitti:
Et halunnut keskustella asiasta ,vaan poistatit viestini eikä meillä ole
mitään käytös tapoja , otsikko sanoo "keskustele lestoista " missä
vaiheessa otit minut pois lestoista ,
Minusta täällä voidaan keskusella , toinen kinaamattomaksi jos vain
pidetään asiasta vaari , tarkoitan sitä etteä ei aleta tuomaroida , koska
se ei kuuluu asiaan vaan tehdään asiallisia vastauksia , koska muistan
kaukaa että sanottiin EI OLE TYHMIÄ KUYSYMYKSIÄ ,VAAN ON TUHMIÄ,
vastauksia ja jos ei niitä olekaan luullaan olevan .
Jos hedelmiä ei le puussa , missä vika , kuinka voidaan tehdä määritys. . pirut pois täältä kirjoitti:
Pirun hyväksi mieltämää on mm homomiehen anus toiselle homomiehelle ja homohuoran tekopenis toiselle huo)ralle, näin suomeksi sanottuna. Vaikka siveyden piru tästä nyt kovasti järkyttyykin, niin kiitos siitä järkytyksestä Jumalalle."Pirun hyväksi mieltämää on mm homomiehen anus toiselle homomiehelle ja homohuoran tekopenis toiselle huo)ralle, näin suomeksi sanottuna. Vaikka siveyden piru tästä nyt kovasti järkyttyykin, niin kiitos siitä järkytyksestä Jumalalle."
"Nyt minun kärsivällisyyteni loppuu sinä helvetin hevosmies. Lähde nyt lätkimään täältä, rivoine puheinesi, jotka eivät ole Jumalasta, vaan sinun sisäisestä saata/nllisuudestasi."
Älä Savon Ukkeli ota tuosta pulttia. Sydämen kyllyydestähän siinä suu puhuu. Tuollainen puhe on hyvin omiaan lestadiolaisten palstalle ja on mainio esimerkki heidän ajatusmaailmastaan.- v.fd-e
kalle. kirjoitti:
koettaa vielä ,,olen toinen joka epäili tätä asiaa , luulen että en voi puhua kaikkien , mutta aloittajan tunnen . , ja me olemme tarkoittaneet vain örvelöäKumpaa Jumalaa tajoitat?
kirjoitit:
"Aivan , olen Lutherin virsi ,kanssa si samaa mielta , koska JUMALLE on
suuri murhe jokaisesta joka ei tee parannusta"
Ludert/Lutheri on epäjumala...
...jonka opin noudattajat ole luciferialisia
Jumalan ja Jeesuksen Lain ja Heität kieltäneet ovat tiensä valinneet!
Veisatkaa rikollisuuden virret epäjumalanne nimeä ajatellen!!! - Jumalan oma
Pirun hyväksi mieltämää on mm homomiehen anus toiselle homomiehelle ja homohuoran tekopenis toiselle huo)ralle, näin suomeksi sanottuna. Vaikka siveyden piru tästä nyt kovasti järkyttyykin, niin kiitos siitä järkytyksestä Jumalalle."Mitä piru pitää hyvänä hedelmänä, on aivan päinvastoin mitä Jumalalle hyvä hedelmä on."
Kirjoitat tuossa aivan totta. Mikä saa sinut hyökkäämään raamatusta lainattujen Jeesuksen Kristuksen sanoja vastaan? - su
Jumalan oma kirjoitti:
"Mitä piru pitää hyvänä hedelmänä, on aivan päinvastoin mitä Jumalalle hyvä hedelmä on."
Kirjoitat tuossa aivan totta. Mikä saa sinut hyökkäämään raamatusta lainattujen Jeesuksen Kristuksen sanoja vastaan?Turpa kii, hevosmies! Hyökätään sinun raamatussa lainatttujen sanojen hyväksikäyttöä omaa mitättömyyden kaunistamiseksi.
Sinä hevosmies olet todellä märäntynyt arpuusi Jumalamme hedelmäkotissa. Jumala sylkäisee suustaan pois tuollaisen paholaisen madonsyömän mieliharmin joka saastuttaa koko lestadiolaisuuden hedelmäpärekorin.
Kukaan ei ole Jumalaa vastaan kuin sinä apostoliksi itseäsi pitävä vääräleuka. Tulihan tämä taas selväksi. Jos jatkat, niin lisää tulee eteesi omia paska/kasojasi.
Tiedät kyllä millä pääset pälkähästä. Et pääse koska paholainen pitää sinua hihasta. - Jumalan oma
su kirjoitti:
Turpa kii, hevosmies! Hyökätään sinun raamatussa lainatttujen sanojen hyväksikäyttöä omaa mitättömyyden kaunistamiseksi.
Sinä hevosmies olet todellä märäntynyt arpuusi Jumalamme hedelmäkotissa. Jumala sylkäisee suustaan pois tuollaisen paholaisen madonsyömän mieliharmin joka saastuttaa koko lestadiolaisuuden hedelmäpärekorin.
Kukaan ei ole Jumalaa vastaan kuin sinä apostoliksi itseäsi pitävä vääräleuka. Tulihan tämä taas selväksi. Jos jatkat, niin lisää tulee eteesi omia paska/kasojasi.
Tiedät kyllä millä pääset pälkähästä. Et pääse koska paholainen pitää sinua hihasta.Oot varmasti käsittännä viärin. Katohan kysymys olj ollunna justiisa heos'miehel.
Vaik ee se taija miunkkaa haukkumine hukkaa männä, harvoihaa semmosia seleväpäesyyven hetkiä miullakkii oo.
- su
Oi Jumala, sä huolen meistä kannat. Tarpeemme kaikki armostasi annat.
Suo, että sinuun aina luotamme.Sinun hyvyytesi isä, aina turvaamme - Κέρβερος
Moinen väitelause ( mielestäni siis aika jyrkkä väite) vaatii vähän tarkempaakin huomiota.
Asettelet sanasi noin, että lessuilla ei ole harhoja.- Κέρβερος
Väitehän olemuksellaan käsitelee totuutta ja tästä voi nopeasti lukaista, että tulkitset totuuden ihan ikiomaksi tuntemukseksesi. Ilman korkeamman johdatusta tuostavaan huudellan ja valikoidaan ikioma sellaiseksi, mitä tuo korkeampi taho voisi edustaa - taas noustaan jumalien tasolle tällaisilla hassuilla kommenteilla.
Jos jumala on (olisi) ja hän olisi antamassa pisteitä tuosta kommentista, niin arvaa - motako saisit ??
Taas halusit ohittaa jumalan tahdon ja tulkita sitä ihan oman pienen tajuntasi kyvyillä.
- Uutisetä
Lukekaa uudelleen Matteuksen evankeliumi, erityisesti luvut jossa Johannes Kastaja puhuu. Samoin 5 luku vuorisaarna. Mitä on sanoma? Älkää käyttäkö sitä väärin.
- Jumala ompi linnamme
Kaikki on armoa ja armoa armon päälle...ei siten, että tekisimme armon tyhjäksi synneillämme.
Armoa on se, että saa olla Jumala armonvalinnan mukaan kutsuttu...
Se, että ymmärrämme valita totuuden Jeesuksessa on suurta armoa.
Herra tietää...miksi pilkkaajat eivät sitä voi/halua ymmärtää...eivät ottaa vastaan totuutta. Meidän asiamme on vain olla Hänessä ja kerskata vain Hänestä Jeesuksestamme...me olemme tomua, kun sen Pyhä Henki kirkastaa...kyllä onnenkyyneleissä kylpee....
Kiitos Herra Jeesus!
Armosi on suurin aarre meille!
Jumalan Rauhaan... - Uutisetä
Tämä on totuus, Pirut pois täältä ja tämmöst se on
Tekstinne on herjaavaa, ylläpidolle huomautus!- b-d-e#W
millaisia ovat mielestäsi piruja:
-he jotka Jumalan ja Jeesuksen Nimissä antavat tukea luciferille ja se epäjumalilla
vai
-he jotka puolustavat Jumalan ja Jeesuksen Lakia ja oppeja ja jotka ei ole Paavalin perustamien rikollisten seurakuntien lampaita??? - Mars mars naukuja
Herra unisetä: PIrut pois niin kuin olisi jo!
Tekstisi on tosiaan herjaavaa, ota jalat allesi ja pois välittömästi täältä. Täällä nimittäin keskustellaan lestadiolaisuudesta, jossa totuus kerrotaan sellaisena kun se on, - ei tekopyhien farisealaisuudesta.
Tekopyhille on omat palstansa, menkää sinne naukumaan!
Mitä te ateistit Jeesuksen omien kurkussa täällä roikutte?
- Κέρβερος
" Harhat ovat epäuskoisissa. "
No mitäs harhoja minulla voisi olla ?
Eikös se olekkin jo tämän avauksen perusteella ihan jossain muualla ?
Nostettin taas ihminen itse jumalan tasolle valitsemaan eläviä ja kuolleita ja eikun saadana taas aletaan tuomitsemaan muita. Eikö tämä asennevamma ole lainkaan tullut mieleenne ? Onko tämä jumalan ja kristuksen vilpitön tahto ?
Saattaa taivaisiin jumalan sanan omankäden vapaasti tulkitsijat ?
Tuomareita - tuomareita - onko edellytyksiä ?? - .,d-e_3w
ohoh!!!
Moosestkin tiesi jotain sinusta:
5.Mooseksen kirja:
28:28 Herra lyö sinua hulluudella, sokeudella ja mielisairaudella.
JOS SINULLE luciferilaisena KELPAA JEESUKSEN ANTAMA PETUS NIIN LUE TÄMÄ:
Matteuksen evankeliumi:
5:22 Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.
YMMÄRSITKÖ MINNE OLET MATKALLA???- kalle.
Kyllä minä ymmärrän , mutta taisi jäädä itteltäs huomaamatta , että
ei siinä sanottu kovinkaan tarkasti mihin tuomitaan ainoastaa että
on ansainnut oikeuden tuomioon , minusta se tarkoittaa sitä ,että
ei oikeutta tehdä tosta vaan , se punnitaan tarkasti ja niin poispäin .
En kinaa yhtää asioista , sanon vain että ei siellä ole onneksi örvelö
tuomarina , Vaan Jeesus ,,Karitsa .
Toiseksi Mooseksen lait jotka olikin JUMALAN ovat menneet .
Jumalan laki on voimassa , 10 käskyä ja pari Jeesuksen rak-
kauden käskyä , jotka puhuu paljon .. - v.d-.epk
kalle. kirjoitti:
kauden käskyä , jotka puhuu paljon ..ÄLÄ VI....TUILE JUMALALLE saatamaa jumaloiva luciferilainen!
JUMALA EI OLE 10-KÄSKYN LAKIA KIRJOITTANUT VAAN SE ON SINUN LUCIFERIA PALVELEVA epäjumalas KIRJOITTAMA ja on sinun rikollisuuden käsikirjassa jossa Luder/Luther teki teille itse itsestään epäjumalan teille luciferilaisille ja kielsi palvelemasta muita Jumalia, siis Jumalaa ja Jeesustakin!
Luder/Lutherin katekismus; ensimmäinen KÄSKY:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
uskontunnustuksen luciferilaisuudelle antaneet eivät sieluttomina elukkoina pysty ihmisten Lakeja seuraamaan joten siksi ymmärtämättömille annettiin pirun laki!
Tässä alkua Jumalan Lain tekstistä jos teillä ei ole raamattua sillä pirua palvelevien käsikirjassa ei tätä ole:
Raamatusta: 2.Mooseksen kirja:
1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8 Muista pyhittää lepopäivä.
9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13 Älä tapa.
14 Älä tee huorin.
15 Älä varasta.
16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".
21 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.
22 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.
23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.
jne - v.d.eio
kalle. kirjoitti:
kauden käskyä , jotka puhuu paljon ..Huomaa että:
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
käskyn rikkojana olet luciferia ja sen epäjumalia palvelevana olet itse itselles tuomion lukenut!
- özal
Lestadiolaisilla ei ole harhoja, Harhat ovat epäuskoisissa. ja niitä on lestoissakin.
Ihminen joka uskoo tulleensa sattumalta ei mistään, ja uskoo menevänsä ei mihinkään on täyshullu ;;;;;;;; sanoo jeesusprofeettaa..lol- liikettä liikettä
Kaikki pirut (kaksi miestä kymmenillä nimimerkeillä), vauhtia ja heti
- b,le4l-
Usein on valitettavaa että uskoo tosia kaltaisekseen!
- lusteri pattinen
Jokaisella rehellisellä ihmisellä, jokatoinen silmänräpäys on epäuskoinen, jolla on Jumalan antama järki.
Viisaus ei ole synti, mutta älyllinen epärehellisyys on.- leiff.
pastori luttinen , . WSElitä juurta jaksaen , ei mene perille .
valehtelija en kukuitenkaan ole . - v,d,eo
ja sitä syntiä luciferilaisilla riittää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661