Susanna on ollut todella kova tulkitsija. Nyt Ina veti myös hienosti hienon version Etta Jamesin biisistä. Susanna ja Ina on selvästi omaperäisimmät ja oman tyylinsä löytäneet valmiit starat vaikka maailmalle.
Kunhan eivät vaan suostu levyttämään mitään tusinakauraa idols ammattisäveltäjiltä. Koska sitten peli on menetetty. Kun lähtee ammatti säveltäjien keskinkertaiseen maailmaan mukaan, mainetta et saa enää vakavasti otettavaksi artistiksi takaisin.
Toivottavasti kumpikin Susanna ja Ina pitävät oman tyylinsä eivätkä pilaa uraansa roskamusiikilla. Sillä kukapa haluaisi katsella omia levyjään kirpparien hyllyssä 0,50 - 1 € kipale. Eikä silti kukaan enää osta niitä. Näin on käynyt monille jotka levyttävät Risto Asikaisen ja muiden tusinasäveltäjien soopaa.
Ina ja Susanna
Words of Wisdom
3
235
Vastaukset
- Starat kauniit
oli vahvaa tulkintaa molemmilta tytöiltä. Starameininkiä.
- Idolsin parhaat
Tykkään myös molemmista, Inasta ja Susannasta. Ehkä vielä enemmän Susannan äänestä...
- :__:__:
Ei kelvannut Ina Voiceen. Laulu liian epävireistä.
http://www.iltasanomat.fi/idols/idols-finalisti-ei-kelvannut-voiceen-laulu-epavireista/art-1288454652393.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658