miten voida autaaa jos kieltäytyy kaikesta mahdolisesta avusta

JORE ,

siis olen seurustellut samaisen naisen kanssa noin 10kuukautta ja hänellä on aika paha masennus olen yhden kerran ehdotanut häntä että hän aloitasi masenus lääkityksen mutta sitten siinä kävi niin että hän popsi nitä aivan miten sattui kun läkäri oli kuulemas sanonut että otat sitten kun siltä tuntuu ja näin ei varmana lääkäri masenkus lääkeistä sano noh hän popsi niitä milloin aamula milloin illala ja aluksi meni ihan hyvin ensimäiset viikot mutta sitten häntä rupesi väsytämään nämä kyseiset lääkeet ja sitten kun ehdotin hänelle että noh otat yksi sitten nin illala enenkuin menet ´nukkumaan ni sitten sekin meni taas vaikeaksi unohteli ottaa niitä ja sitten jos illalaunohti otaa niin otti sitten aamulla ja yritin monet kerrat selitää että nilä lääkeilä ei ole varsinaista vaikutusta jos otat miten sattuu niitä niin ei kun hän väitää että lääkäri oli sanonut että voi ottaa ihan miten haluaa noh hän pääti lopetaa nämä lääkeet kokonaan ja sanoi käyneensä lääkärissä ja lääkäri oli sanonut että voi lopetaa noin vain kuin seinään ja EN JAKSA USKOA TÄTÄKÄÄN asiaa ja nyt mennyt kuukausi niin muijalla aivan hillitömiä raivokohtauksia ja itku purkauksia KAIKKI ON MUIDEN SYYTÄ LASETEN SUOJELU ON SANONUT HÄNELLE ETTÄ OVAT huolisaan hänen jatkuvasta väsymyksestään mutta tähänkin muija vastaa että en ole väsynyt vaikka joka päivä nukkuu noin parituntia keskellä päivää ja sitten kun hakee lapsen tarhasta niin muksu aloitaa heti ovella HUUTAMISEN EI EI EI EN OTA VAATEITA EN OSAA TEHDÄ TÄTÄ SITTEN KUN VAATET ON POIS NI MÄHALUUN JOTAKIN MÄ HALUUN EI EI EI JA SUORAA HUUTOA JA TÄMÄ ALKAA AAMUSTA KLO 6 nytten kun olen ehdotanut hänelle että rupeisi syömään masenus läkeitä uudestaan nin sanoo että ei häntä väsytä lasten suojelu on sanonut ja vastaus on ei hänellä ole mitään ongelmaa HUUTAA LAPSELENSA SUORAA HUUTOA OLE HILJAA MITÄ SINÄ HALUAT JA tönii niin että lapsi loukaa itsensä siis TÄMÄ EI OLE MINUN MIELESTÄ NORMALIA ENÄÄN JA NYT VIIMEISIN VILLITYS HÄNELLE ON TULLUT NÄMÄ ITSE MURHA AJATUKSET

4

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsen paras

      OTA YHTEYS SINNE LASTENSUOJELUUN, JA HETI!

    • jore,,

      voiko sinne ottaa yhteyttä nimetömänä koska silloin tämä kaikki kaadetaan minun syykseni että minä saan haukut että olen ilmoitellut asiasta

      • lapsen paras

        Sinuna ottaisin yhteyttä lastensuojeluun, ja kertoisin mikä on tilanne. Ethän ole tekemässä uutta ilmoitusta, koska he ovat jo lastensuojelun asiakkaita, eli lastensuojelun pitää vaan arvioida tilannetta uudestaan. Lapsen paras menee aina kaiken edelle ja selvästi äiti tarvitsee apua. Otatko omalletunnollesi asiat joilla hän uhkailee?

        "Ilmoitusvelvollisuutta ei myöskään poista se, että ilmoitusvelvollinen taho tietää varmuudella, että kyseinen lapsi tai perhe on jo lastensuojelun asiakkaana. Ilmoitus ei tällöin käynnistä uuden lastensuojelutarpeen arvion tekemistä, mutta se voi johtaa asiakkaan tilanteen uudelleen arviointiin ja mahdollisesti kiireellisesti toteutettaviin toimenpiteisiin. Sen sijaan tietoja, jotka ovat jo käyneet ilmi yhteisessä verkostopalaverissa tms., ei tarvitse erikseen ilmoittaa lastensuojeluun."

        http://www.sosiaaliportti.fi/fi-FI/lastensuojelunkasikirja/tyoprosessi/lastensuojeluntarve/lastensuojeluilmoitus/


    • Kaisaliini

      Heti saatava apua äidille ja lapsille !! Depressiolääkkeet otettava lääkärin määräysten mukaan säännöllisesti.Niitäkin nykyään paljon erilaisia ja varmasti löytyy sopiva jos vaan on pätevä lääkäri ja toimiva hoitosuhde potilaaseen.Lääkeet sellaseen dosettiin,missä joka pv ja eri klon aijat omissa pikku lokeroissa niin ei epäselvyytta.
      Aivan selkeästi äiti voimiensa äärirajoilla ja pahasti masentunut,olin itse samassa tilassa,en kestänyt minkäänlaisia pikku vastoinkäymisiäkään saati oikesti pahoja tilanteita.Kaikki oli ylivoimaista ja vaikeaa. Elämänlaatu parani kun aloitin lääkityksen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe