Idols on maailmanlaajuisesti yksi suosituimmista TV-ohjelmista ja sitä se olisi varmaan Suomessakin, ellei MTV3 tekisi parastaan pilatakseen koko ohjelman. Seuraavassa MTV3:n pahimmat idioottimaisuudet:
1. Ohjelmaa ei yksinkertaisesti voi katsoa suorana, vaan se on tallennettava ensin digiboxille, jotta voi kelata turhat yli. Idolslähetyksestä on noin 80% mainosta, rahankerjäystä, toistoa ja muuta jonninjoutavaa.
2. Mitä katsoja haluaa nähdä? Tietysti niitä lauluesityksiä ja etenkin koelaulujen ratkiriemukkaita rimanalituksia. MTV3:n mielestä katsoja haluaa nähdä juontajakaksikon hassutteluja, haastatteluja, koelaulajien sympaattisia taustatarinoita, yms. Siispä lauluesityksiä näytetäänkin vain nimeksi.
3. Odotuttaminen. Ja jatkoon pääsee.......................................................................
Onneksi on taas digiboxi.
4. Turhat lähetykset, kuten esim. koostelähetys siitä mitä tähän asti on tapahtunut tai kun MTV3 käyttää kokonaisen lähetyksen siihen, että paljatetaan ketkä 10 pääsevät finaaliin. Huh heijaa.
5. Rahankerjäyksen maksimointi ja ihme kikkailut. Kuka esim. muistaa kun Anna-Kaisa Riitijoki pudotettiin jatkosta rahankerjäyskikkailuilla 2008? Anna-Kaisan esitys oli parempi kuin alkuperäinen:
http://www.dailymotion.com/video/x7i66n_anna-kaisa-riitijoki-top-5-joutsene_music
6. Vedot. Tuomarit ja juontajat arvostelevat vain vetoja, ei lauluja. Tässä ohjelmassa ei lauleta, esiinnytä tahi esitetä, tässä vedetään. Hyvä veto.
MTV3, Idols ja digibox
Tsaikovski
1
115
Vastaukset
- minä1814
Olen täysin samaa mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010