Olen 13-vuotias ja minua häiritsee jatkuva nieleminen. Luulen että se johtuu yksinäisyydestä ja kun jotkut kohtelevat minua huonosti, se satuttaa. Tätä on jo kestänyt viime vuoden syksystä saakka. Usein jopa itkettää ku tästä ei pääse eroon. Itselleni en kelpaa tälläisenä..... ja välillä haluaisin peruttaa ajassa taaksepäin ja paljon( kumpa se olisi mahdollista ). Ystäviä minulla on, ja olen kertonut niistä yhdelle minun huolestani. Se auttoi vain hetkeksi mutta sylki pyörii mielessäni koko vuorokauden,AINA!! Jos ei muuta, ni se on taustajatuksena mutta joskus keskittyessäni se häviää, mutta silloin tulee ensimmäisenä ajatus entä jos se palaa takaisin ja siitä alkaa hirveä stressi ja se jatkuu ja jatkuuu... Vaikka mun elämässä on paljon positiivista, niin välillä haluaisin kadota maan uumeniin. Tuskin äitini mua kuuntelisi, sillä on jokasee paikkaa kiire ja kokoajan menossa iso hässäkkä. Haluan vain rauhoittaa itteni tästä kaaoksesta.Ennen olin niin onnellinen ja rakastin kaikkea, mutta nyt kaikki on niin epävarmaa tämä nieleskelyn ansiosta. Muistan vielä kun halusin olla hauska ja keksin jokaselle päivälle yhden hauskan asian jonka kertoisin kavereille ja se anto lisä motivaatiota. Nykyään kun kerron vitsin, se ei riitä. Mikä olisi avuksi? TARVIIN NII KIPEESTI APUA, HALUAN POIS TÄSTÄ PAKKO-OIREESTA!
MITEN PÄÄSEN TÄSTÄ PAKKO-OIREESTA EROON???????
Hannnnna
2
161
Vastaukset
- Hannnnna
täää tuli väärälle palstalle :D:D:D:D hups
- heisinäsiel
Ota yhtyettä kouluterveydenhoitajaasi. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257718Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161412- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j591202Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029