Didi on niin lahjakas ettei muita voi edes verrata häneen.
Diandra Floresista tulee erittäin suosittu kansainvälinen TÄHTI.
Ihanaa nähdä tässä ohjelmassa näin lahjakas neitonen.
Didi is the best.
5
277
Vastaukset
- sama ihailija
Didi on ylivoimainen voittajaehdokas.
Kaikki äänet hänelle! - miekun
Jaa-a. Onhan sillä hyvä ääni mutta tunnetta puuttuu. Jotenkin kyllästyttävää kun sen kaikki laulut on samanlaista joikaamista ja esiintyminen peilin edessä opeteltua liikehdintää..
- didistäpä vaan
Huomaatko, että aika monen muun mielestä Didin laulussa nimenomaan on myös sitä tunnetta? Tarkoittaako tämä nyt siis sitä, että sinun mielipiteesi on se Oikea Totuus, vai sitä, että olet nyt vaan eri mieltä ja Diandran laulussa saattaa sitä tunnetta ollakin, se vain ei osu sinuun? Minun mielestäni tämä jälkimmäinen on vähän todennäköisempi vaihtoehto. Ihmiset unohtavat aina kirjoittaa "minun mielestäni", laukovat vaan omia mielipiteitään ja tuntemuksiaan yleisinä totuuksina.
- ojoj+0i+0i
Tänään oli toisessa iltapäivälehdessä kyselty kumpi on parempi, hän vaiko Saara Aalto. Didi oli arveltu paremmaksi. Jos ihan kokonaislauluTAITOA katsotaan, niin Aalto hakkaa vielä Didin selvästi. Mutta kokonaisuutena Didi lienee ns. mukavampi ihminen.....
- Didi is a star
Ja jo on kumma, jos Suomesta ei tulevaisuudessa löydy Didin tasoiselle laulajalle töitä! Ei välttämättä popparina eikä tango- tai iskelmälaulajana (hieman eri genreä mun mielestä), vaan nimenomaan maailmanluokan laulajana esim. musikaalitähtenä. Tänään nähtiin, että Didi osaa tulkita, joten toivon hänelle kaikkea hyvää jatkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956