Hei, jos sinulla on menestyvä pieni yritys ja kädet täynnä työtä ja olet joskus miettinyt yhtiökumppanin ottamista niin nyt olisi hyvä tilaisuus. Olen 38 vuotias koko ikäni yrittäjänä ollut mies ja kaipaan uusia haasteita. Nykyinen yritykseni työllistää noin 20 henkilöä, ei ole kultakaivos mutta pyörii mukavasti ilman omaa työpanostani. Motivaationi työskennellä siellä on nyt vähissä mutta haluaisin kuitenkin antaa työpanokseni johonkin mielenkiintoiseen yritykseen. Jos kiinnostuksesi heräsi niin esittele yrityksesi lyhyesti täällä ja laita s-postiosoitteesi niin otan yhteyttä.
yhtiökumppani tarjolla
16
1875
Vastaukset
- Kumman tuntusta
>>Nykyinen yritykseni työllistää noin 20 henkilöä, ei ole kultakaivos mutta pyörii mukavasti ilman omaa työpanostani. Motivaationi työskennellä siellä on nyt vähissä...>>
Onpas aika outo tilanne ja kysymys sulla...
Itselle tulee mieleen että mitähän tollakin kaverilla oikein on mielessä. Mitä se nyt haluaisi meidän firmaan tulla tekemään, ja mitä sieltä ehkä saada mukaansa.
Laupiaisiin samarialaisiinkaan ihan noin vaan kannata luottaa. Että miksi joku tulis jotakin töitä tekemään? Ilmaiseksiko??
Kelpaako myyntihommat, vaikkapa provisiolla? Vai millä palkalla tai etuisuudella tms. tässä nyt ollaan liikkeellä jne?- pirkanmaalainen
Tilanne on sivullisen silmin ehkä erikoinen. Olen perustanut yritykseni vuonna 1998 ja tehnyt pitkää päivää vuoden ympäri 11-12 vuotta. Homma on lähtenyt pyörimään mutta oma mielenkiintoni alaan on loppunut. Olen miettinyt palkkatyöhön menemistä mutta siihenkin on suuri kynnys koska en ole juurikaan palkollisena ollut ja lisäksi asun pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuntevat minut. Vaikuttaisihan se aika oudolta jos "menestyvä" yrittäjä menee töihin toiselle.
Olen itse moneen kertaan etsinyt yhtiökumppania ja nyt olen sellaisessa tilanteessa että voisin auttaa yrittäjää joka on nyt sellaisessa tilanteessa kun itse olin viitisen vuotta sitten. Oli liikaa työtä ja stressiä ja rahat aina loppu.
En todellakaan ole laupias samarialainen, mietin hyvin tarkasti mihin (yhteen) yritykseen lähden panostamaan, annan kaiken tietotaitoni ja ehkä pienen taloudellisenkin panostuksen. Tavoite tietysti on saada yrityksen tulos hyväksi ja omistajille hyvät palkkiot.
- Too Much Work
Minkähän alan töitä olisit kiinnostunut tekemään ja missä päin Suomea?
- pirkanmaalainen
Kaikki kiinnostaa. Pirkanmaalla tai mikäli voisin työskennellä kotoa käsin niin ei ole väliä missä yritys toimii.
- homma haisee
sul on siinä omassasi haastetta ihan tarpeeksi, kun teet siitä sen kultakaivoksen....
- pirkanmaalainen
Tiedän. Ja moni on sanonut samalla tavalla. Kiinnostukseni vain alkaa olemaan loppu. Olen koko ikäni antanut kaikkeni tälle yritykselle ja haluaisin välillä kokeilla jotakin muuta.
- hae työpaikka
Älä poika uneksi.
- pirkanmaalainen
Kyllä ihmisten pitää uneksia, muuten ei kyllä saa mitään aikaiseksi. Minä olen kaikki unelmani toistaiseksi toteuttanut!
Työpaikkaakin olen miettinyt mutta etsitään nyt vielä sitä yritystä...
- helsinginmaalainen
Haiskahtaa mahdolliselta kusetuskuviolta. Etsitään kiikun kaakun yrittäjä, joka tarvitsee lisäpotkua eli rahoitusta mutta lypsetäänkin paja tyhjäksi.
- pirkanmaalainen
En kyllä lähde mukaan mihinkään "kiikun kaakun"-yritykseen! Sitä paitsi onko "kiikun kaakun"-yrityksessä yleensä mitään lypsettävää???
- varokaa huijreita
pirkanmaalainen kirjoitti:
En kyllä lähde mukaan mihinkään "kiikun kaakun"-yritykseen! Sitä paitsi onko "kiikun kaakun"-yrityksessä yleensä mitään lypsettävää???
Samaa mieltä, haiskahtaa ja pahasti.
Jos tämä "pirkanmaalainen" olisi oikeasti etsimässä yrityskumppania, niin hän kertoisi alansa, osaamisensa ja reunaehtonsa. On hieman eri asia hakea yhtiökumppania insinööritoimistoon kuin elintarvikekioskiin.
"Jos kiinnostuksesi heräsi niin esittele yrityksesi lyhyesti täällä ja laita s-postiosoitteesi niin otan yhteyttä. "
Taustalla lienee halu saada joku sinisilmäinen paljastamaan oma hyvä yritysideansa, kun ei edes omia yhteystietojaan voi julkistaa. Tai sitten vain turhautuneen ihmisen trollaus. - pirkanmaalainen
varokaa huijreita kirjoitti:
Samaa mieltä, haiskahtaa ja pahasti.
Jos tämä "pirkanmaalainen" olisi oikeasti etsimässä yrityskumppania, niin hän kertoisi alansa, osaamisensa ja reunaehtonsa. On hieman eri asia hakea yhtiökumppania insinööritoimistoon kuin elintarvikekioskiin.
"Jos kiinnostuksesi heräsi niin esittele yrityksesi lyhyesti täällä ja laita s-postiosoitteesi niin otan yhteyttä. "
Taustalla lienee halu saada joku sinisilmäinen paljastamaan oma hyvä yritysideansa, kun ei edes omia yhteystietojaan voi julkistaa. Tai sitten vain turhautuneen ihmisen trollaus.No tilanteestani voisi ehkä helpostikin päätellä että elintarvikekioskin kokoiset firmat eivät kiinnosta.
Haen toimivaa yritystä, en yritysideaa.
- eioikeapaikka
Jos olisit tosissasi ja olisit todella kuvailemasi kaltainen yrittäjä, tietäisit minne ottaa yhteyttä tällaisessa asiassa.
- idea on
vieläkö tarjous on voimassa????
- yritttäjä
20 työntekijää menestyvä jne Myy ihmeessä!
- Nefertiti79
Aivan, mitäs sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803