poliisi otti lehden mukaan viinatrokarin kiinni laivalta saatujen bonuspisteiden perusteella.minä tyhmä olen antanut omaa s etukorttiani kanssamatkustajien käyttöön,mutta nyt sanon ei koko s ketjulle.tunnen suomen poliisin toimintatapaa sen verran,että kunhan epäillään on itse pystyttävä todistamaan ettei niin ole.vaikkei ole tehnyt mitään laitonta.
eckerön s pisteet poliisi
6
419
Vastaukset
- Lisää tietoa meille
Minkä lehden mukaan?
- hyvästi S edut
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/03/1511319/il-elakelaismies-pyoritti-viinarallia-bonuspisteilla
jotta sillai,netistä kun katselin muistin,että oli lehdessä- Kiitos lisätiedosta
OK, mahtaako olla että ensin vihjeet johtivat tutkintaan ja tutkinnassa sitten viranomaiset pyysivät ja saivat bonuskorttitietoja -- tapahtumien järjestys on minusta merkittävä.
Muuten, käykö nyt niin, että kun joku EI näytä korttia Tallinnan kaupan viinakassalla niin kanssamatkustajat heti epäilevät trokaamisesta...
- Syy ja seuraus
Samasta syystä ei kannata keräillä bonuksia jos olet esim ulosotossa - syy on aika helppo arvata.
- Ukko tuiterissa
Eihän sitä bonuskorttia ole tarkoitettukaan muiden kuin sinun itsesi käytettäväksi. Eckerölinja voi jo takavarikoida korttisi, ei siihen poliisia tarvita.
Tuo kaveri toi suurin piirtein sen verran viinaa että jos itse olis käyttänyt niin olis pitänyt juoda 24 tölkkiä olutta joka päivä. Sen lisäksi arkipäivisin yhtä monta tölkkiä lonkkua ja lisäksi vielä litra muuta viinaa viitenä päivänä viikossa. - 4+12
Ehkä olisi kannattanut roudata maista. Olisi saanut sen verran halvemmalla, että bonusten menetys olisi korvautunut hyvinkin. Eihän se tietysti hommaa sen laillisemmaksi tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893