Nyt olemme seisemän vuoden lopun ajoilla.
Olen tässä pidemmän aikaa seurannut Jumalan viestejä, joita on nyt lähes päivittän julkaistu parin vuoden aikana muutama sata kappaletta. Viestit ovat nyt jämäköityneet. Ja niin on ajanmerkitkin erittäin vahvat.
Tuossa alempana siteeraan toista juuri julkaistua Jumalan viestiä ja tällä kertaa kokonaa, koska on hyvin tärkeä viesti.
Tuon viestin on julkaistu: http://end-times-prophecy.com/blog/?p=3003
Nyt kannattaa alkaa lukemaan Johanneksen ilmestystä Raamatusta eli ilmestyskirjaa. Valkoinen hevonen laukkaa ihan kohta. Ilmestyskirja 12.-luvun poikalapsi on syntymässä ja kohta tempaistaan Jumalan valtaistuimen eteen.
Seitsemän vuoden lopun ajat nyt käynnissä
69
877
Vastaukset
- Herran Sanaa
Letter from FATHER GOD – Given to Sabrina, March 11, 2012:
Dear children, this is MY Letter for you today, a Letter about obedience.
I have called MY children for complete and radical obedience. This sometimes requires extreme actions and extreme sacrifices. Many of you do not even know what it is to bring such a sacrifice for your GOD.
But know that those who obeyed ME and MY SON in all the tests, in everything we have asked in a loving way and in a radical way, they will be heavily rewarded. They will be rewarded beyond measure.
Let me once again explain to you the importance of radical obedience, without compromises with yourself and the world, where MY enemy is: Radical obedience brings radical Blessings MY children, radical Blessings from Heaven.
This is the time of tribulation, if you do not believe this, you are blind and misled. If you are still waiting for more signs, you are asleep and not awake. THIS IS TRIBULATION! It has begun, the seven years have begun.
This is revelation, so believe it and accept it, but do not go discuss it. I am tired of the discussions. You want Words of GOD? Good, here they are, so accept them.
I speak to many of MY prophets today and in recent years, much. You are flooded with Words from Heaven. It is up to you to distinguish and ask ME for all things. Ask ME about these Words. Ask me about the Truth.
Those who seriously fasted the last 40 or 60 days, are in MY WILL. I want my children now above all things to have distinction and insight in the things. This is the end time and many things are about to happen. The birth pains are over. Now MY Wrath and Judgment comes over this earth.
I have pronounced MYSELF over this earth. It has begun. Open your eyes and see the destruction, see the chaos, see the darkness around you.... (jatkuu) - Herran Sanaa
(jatkuu)...MY bride, those who followed ME and radically obeyed ME in the period of testings in recent years, they will be rewarded beyond measure, now on earth and later in Heaven.
I will bless you bride with Heavenly Blessings, Heavenly Gifts. I want to laden you with Heavenly Wisdom, Distinction, Revelation of the times. Wisdom from ME is all you need now. It is the crown on the jewel.
I love you MY beloved bride,
thank you for what you do for ME.
Thank you for what you have done for ME.
Thank you for being willing, yielded vessels for ME and MY SON.
WE thank you and know that your reward will be very big.
You are in MY Protection for these times.
Super Natural Protection for you MY bride.
Super Natural Insight for you MY bride.
Super Natural Gifts for you MY bride, MY beloved.
I love you. I love your heart. Do not worry for what is happening around you and will happen. Your obedience is your protection, a gift from ME, a present from ME.
In the midst of chaos, you will walk in peace: MY Peace and MY Rest. Know that nothing will happen to you. For those who followed and obeyed ME without compromise with anyone, for them radical protection is laid away.
They will walk in peace and inner rest while I pour out MY Wrath over this earth, MY Present and Gift for you MY children.
So know that I provide in anything, do you have a need, tell ME and I will provide. I am your Provider. I love you MY beloved, MY bride, MY eternal.
Keep obeying ME, keep following ME wherever I go with you. Allow ME to continue to use you as living stones among the dead ones. Your strength, MY Power in you, will raise the dead.
These are the last days, the end has truly arrived. The antichrist will soon manifest himself. Listen to MY Voice at all times and follow ME and MY SON. WE bring you into green lush meadows in the middle of the drought.
For the dead, I have this Message: IT IS A SERIOUS THING TO NOT FOLLOW AND OBEY ME NOW in these times. For behold, if you do not obey ME, you do not follow ME, but you walk in the footsteps of MY enemy. And he leads you not to lush green pastures, believe ME.
IT IS A SERIOUS THING … MY Mercy has been big, but now I will do according to MY WORD.
Shalom,
JEHOVAH JIREH Has Spoken- Kunhan huomautan.
Nämä tällaiset sabriinat, sekä muut maailmanlopun ennustajat voi jättää omaan arvoonsa siksi, koska Jeesuskaan ei tiedä päivää, eikä hetkeä, mikkoin Hän tulee omiansa noutamaan, kaikki tämä löytyy myös Raamatusta ;
http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Matt.24.html
Täytyy lukea koko luku, niin asia selviää.
Jeesuksen nimessä, aamen.
1800- luvulla joku sai Jumalalta viestin, jossa käsky oli perustaa seurakunta. Ja sen piti johtaa Jumalan viestin mukaan siiheen, ettei sotia enää tule. Rauhan kirkko. Sitä seurakuntaa ei enää ole, ja sotiakin on riittänyt tähän päivään asti. Jumalan suunnitelma meni perusteellisesti pieleen.
Aina näitä Jumalalta tulleita asioita tulee. Nyt on taas aika.jokkeri sanoi :
1800- luvulla joku sai Jumalalta viestin, jossa käsky oli perustaa seurakunta. Ja sen piti johtaa Jumalan viestin mukaan siiheen, ettei sotia enää tule.
10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
10:36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa.'
10:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;pertsa2012 kirjoitti:
jokkeri sanoi :
1800- luvulla joku sai Jumalalta viestin, jossa käsky oli perustaa seurakunta. Ja sen piti johtaa Jumalan viestin mukaan siiheen, ettei sotia enää tule.
10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
10:35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
10:36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa.'
10:37 Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;Ai jaa. Pertsa korostaa minulle, että 1800- luvulla saatu viesti Jumalalta ei voinut olla totta, koska rauhaa ei maan päälle voi tulla.
Samalla logiikalla ei tietenkään Paavalinkaan ilmoitus 1 Kor 7 voinut olla Jumalalta, koska ahdingon ajat eivät alkaneetkaan, eikä aika ollutkaan lyhyt.
Niin paljon on "Jumalalta" saatuja asioita, jotka eivät sitten ole olleetkaan totta. Siihen ansaan meni Paavalikin. Tämä kaikkihan on muiden mielestä vain hupaisaa kiihkoilua.- uskissss
helsinkijokkeri kirjoitti:
Ai jaa. Pertsa korostaa minulle, että 1800- luvulla saatu viesti Jumalalta ei voinut olla totta, koska rauhaa ei maan päälle voi tulla.
Samalla logiikalla ei tietenkään Paavalinkaan ilmoitus 1 Kor 7 voinut olla Jumalalta, koska ahdingon ajat eivät alkaneetkaan, eikä aika ollutkaan lyhyt.
Niin paljon on "Jumalalta" saatuja asioita, jotka eivät sitten ole olleetkaan totta. Siihen ansaan meni Paavalikin. Tämä kaikkihan on muiden mielestä vain hupaisaa kiihkoilua.Kristillisten profetioiden koetteleminen on vaativaa puuhaa. Lukijan tulee osata hyvin Raamattua ja elää Raamatun mukaan, jotta erottaa väärät profetiat oikeista. Sen lisäksi, kuten edellä Jumala on sanonut, niin asiasta voi kysyä Jumalalta ja Hän vastaa omalla talvallaan.
Pertsa näyttää tässä hyvää esimerkkiä siitä, miten profetiaa voi koetella ihan perusasioiden kanssa. Hän osoittaa, että profetia oli Raamatun sanoman kanssa ristiriidassa ja se riittää siihen, että profetia on väärä.
Tuossa alussa referoitu Jumalan puhe kestää kristillisen koettelun.
- Näin näen
Noissa Susanin ja Sabrinan kanavoimissa kirjeissä on se suuri ongelma, että heidän kanavoimansa henki on todistettavasti erehtynyt. Henki väitti Susanille, että Susan ei tulisi enää olemaan täällä vuoteen 2011 mennessä. Se profetia meni täysin pieleen, sillä Susan on täällä vieläkin.
Olen ottanut useasti esille tuon kanvaoidun hengen erehtyväisyyden, mutta Susanin ja Sabrinan viestejä palstalle postaavat henkilöt eivät koskaan ole osanneet selittää hengen erehdystä.
Uusi testamentti kehottaa kristittyjä koettelemaan henget ja Vanha testamentti kertoo kriteerit joilla profetioita koetellaan. Susanille ja Sabrinalle kanavoiva henkivalta ei täytä Raamatun ehtoja.- Yehsua on Herramme
Odotinkin, että tule arvostelemaan näitä tekstejä, jota olet ennekin tehnyt. Kuten tässä on keskusteltu, niin tulkinnastasi vuodelta 2011 ollaa toistakin mieltä.
Susan ja Sabrina ovat jaksaneet väsymättä kaksi vuotta lähes päivittän tuottaa noita saamiaan viestejä ilman palkkaa. Tuskin he tätä tekisivät kiusallaan tai jos olisivat ymmärtäneet sen erään viestin noin, kuten sinä väität siteeraamalla yhtä lausetta ja jättämällä toisen lauseen pois.
En tiedä oletko ateisti vain mikä, mutta koettelu vaatii Raamatun Sanan hyvää osaamista. Noista viesteistä näkyy Jumalan puhe ja kuuluu Paimenemme ääni. Itse asiassa tuosta epäilemästäsi eksytyksestä ja väärästä profetoimisesta on Jumala kommentti edellä olevassa viestissä.
Nyt tilanne tiivistyy ja tuossa viestissä on varsin suoraa puhetta. Kohta tapahtuu. Epäilevät tulevat kohta tietämään, kuka tuolla puhuu. Sen jälkeen vain on myöhäistä katua.
Ymmärrän tuon varoituksen maapallon tulosta todella pahaksi paikaksi, tarkoittavan mm. sitä kehitystä, mitä juuri nyt tapahtuu Lähi-idässä, erityisesti Israelin sisällä, Syyriassa sekä Iranin ydinpommiasian kohdalla.
Ne teistä, jotka ovat valvoneet ja perehtyneet profetioihin sekä ajan merkkeihin, niin tietävät miten hyvin kaikki ajan merkit sopivat tähän hetkeen ja mitä sotia on nyt tulossa yms. - koi oi noin söi vai
Yehsua on Herramme kirjoitti:
Odotinkin, että tule arvostelemaan näitä tekstejä, jota olet ennekin tehnyt. Kuten tässä on keskusteltu, niin tulkinnastasi vuodelta 2011 ollaa toistakin mieltä.
Susan ja Sabrina ovat jaksaneet väsymättä kaksi vuotta lähes päivittän tuottaa noita saamiaan viestejä ilman palkkaa. Tuskin he tätä tekisivät kiusallaan tai jos olisivat ymmärtäneet sen erään viestin noin, kuten sinä väität siteeraamalla yhtä lausetta ja jättämällä toisen lauseen pois.
En tiedä oletko ateisti vain mikä, mutta koettelu vaatii Raamatun Sanan hyvää osaamista. Noista viesteistä näkyy Jumalan puhe ja kuuluu Paimenemme ääni. Itse asiassa tuosta epäilemästäsi eksytyksestä ja väärästä profetoimisesta on Jumala kommentti edellä olevassa viestissä.
Nyt tilanne tiivistyy ja tuossa viestissä on varsin suoraa puhetta. Kohta tapahtuu. Epäilevät tulevat kohta tietämään, kuka tuolla puhuu. Sen jälkeen vain on myöhäistä katua.
Ymmärrän tuon varoituksen maapallon tulosta todella pahaksi paikaksi, tarkoittavan mm. sitä kehitystä, mitä juuri nyt tapahtuu Lähi-idässä, erityisesti Israelin sisällä, Syyriassa sekä Iranin ydinpommiasian kohdalla.
Ne teistä, jotka ovat valvoneet ja perehtyneet profetioihin sekä ajan merkkeihin, niin tietävät miten hyvin kaikki ajan merkit sopivat tähän hetkeen ja mitä sotia on nyt tulossa yms.No miksi noi profetiat ovat aina noi vaikeaselkoisia, sanojen pyörittelyä. Sanois asiansa selvästi jos on tärkeätä asiaa.
- Kovasti välttelet
Ne teistä, jotka ovat valvoneet ja perehtyneet profetioihin sekä ajan merkkeihin, niin tietävät miten hyvin kaikki ajan merkit sopivat tähän hetkeen ja mitä sotia on nyt tulossa yms."Kuten tässä on keskusteltu, niin tulkinnastasi vuodelta 2011 ollaa toistakin mieltä."
Jaa-a, tässä on se varsinainen tekstiosuus, josta on puhe. Laitetaan se tähän muistin molemminpuoliseksi virkistämiseksi.
"Write it down my dear. This is what I have to say today. Your question about 2011, this is what I have to say. You will be gone by 2011. The world will become dark. And yes, you can know the season. (I had said to the LORD that you can’t know the day or hour but you can know the season)."
Olen monesti pyytänyt sinua selittämään tuon kanavoidun ilmoituksen. Koskaan en ole saanut sinulta mitään vastausta. Nytkin vaan viittaat siihen, että tuosta voidaan olla toistakin mieltä. Onko tuo jotain sinun mielikuvapeliäsi?
Mikähän se "toinen mieli" oikein voisi olla? Tuossahan Susanin kanavoima henki kertoo niin selvästi kuin voi, että Susan olisi poissa vuoteen 2011 mennessä. Kerro nyt jo viimein, miten tulkitset tuon siten että henki ei erehtynyt?
Enkä näemmä ole ainoa, joka on tuota pohtinut:
http://raptureintheairnow.com/dreams-amp-visions/words-given-to-susan-you-will-be-gone-by-2011
Susanilla on ollut yli kaksi vuotta aikaa vastata hänelle esitettyihin kysymyksiin juuri tuosta kohdasta. Mitään vaan ei aiheessa kuulu.
"kuten sinä väität siteeraamalla yhtä lausetta ja jättämällä toisen lauseen pois."
Siinä on koko tekstiyhteys tuossa yllä. Mitä on jätetty pois? Ole hyvä ja perustele puheesi.
"koettelu vaatii Raamatun Sanan hyvää osaamista."
Tässä on sitä Raamatun sanaa, johon minä pohjaan koettelun:
1. Johanneksen kirje 4
1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
5. Moos. 18:21-22
21. Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
22. kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
Tuossa on vakaa ja kestävä pohja koetella jokaista henkeä, joka Jumalan nimeen puhuu. Nyt voit itsekin koetella tuota Susanille puhunutta henkeä.
" profetoimisesta on Jumala kommentti edellä olevassa viestissä."
Sinun pitää ensin osoittaa, että Susanin kanavoima henki ei ole erehtynyt, ennen kuin voit vedota siihen että kyseessä on Jumalan puhetta.
"Ymmärrän tuon varoituksen maapallon tulosta todella pahaksi paikaksi,"
Ei ole väliä sillä mitä ymmärrät tuolla kohdalla. Olen kaiken aikaa viitannut siihen kohtaan, jossa henki väittää Susanin olevan poissa täältä vuoteen 2011 mennessä. Siinä kohtaa se erehdys näkyy, ja siihen sinun tulisi kyetä ottamaan kantaa. Aiheen sivusta puhuminen vaan osoittaa, että sinulla on eväät vähissä.
"Ne teistä, jotka ovat valvoneet ja perehtyneet profetioihin sekä ajan merkkeihin, niin tietävät miten hyvin kaikki ajan merkit sopivat tähän hetkeen "
Tästäkään ei ole mitään keskusteltavaa. Erehtyikö kanavoitu, henki väittäessään Susanin olevan poissa vuoteen 2011 mennessä. Sitä sinä kierrät kuin kuumaa puuroa, etkä oikein vastatuksi saa millään. Koetat vain ohjata keskustelun irti aiheesta. - Näinkö se menee
Ne teistä, jotka ovat valvoneet ja perehtyneet profetioihin sekä ajan merkkeihin, niin tietävät miten hyvin kaikki ajan merkit sopivat tähän hetkeen ja mitä sotia on nyt tulossa yms."Kohta tapahtuu. Epäilevät tulevat kohta tietämään, kuka tuolla puhuu. Sen jälkeen vain on myöhäistä katua."
Jos oikein ymmärsin, me epäilijät tulemme ymmärtämään tuon kuluvana vuonna 2012, kun uskovat temmataan Maan päältä. Olenko tulkinnut Susanin ja Sabrinan sanoman oikein? - Yeshua on Herramme
Kovasti välttelet kirjoitti:
"Kuten tässä on keskusteltu, niin tulkinnastasi vuodelta 2011 ollaa toistakin mieltä."
Jaa-a, tässä on se varsinainen tekstiosuus, josta on puhe. Laitetaan se tähän muistin molemminpuoliseksi virkistämiseksi.
"Write it down my dear. This is what I have to say today. Your question about 2011, this is what I have to say. You will be gone by 2011. The world will become dark. And yes, you can know the season. (I had said to the LORD that you can’t know the day or hour but you can know the season)."
Olen monesti pyytänyt sinua selittämään tuon kanavoidun ilmoituksen. Koskaan en ole saanut sinulta mitään vastausta. Nytkin vaan viittaat siihen, että tuosta voidaan olla toistakin mieltä. Onko tuo jotain sinun mielikuvapeliäsi?
Mikähän se "toinen mieli" oikein voisi olla? Tuossahan Susanin kanavoima henki kertoo niin selvästi kuin voi, että Susan olisi poissa vuoteen 2011 mennessä. Kerro nyt jo viimein, miten tulkitset tuon siten että henki ei erehtynyt?
Enkä näemmä ole ainoa, joka on tuota pohtinut:
http://raptureintheairnow.com/dreams-amp-visions/words-given-to-susan-you-will-be-gone-by-2011
Susanilla on ollut yli kaksi vuotta aikaa vastata hänelle esitettyihin kysymyksiin juuri tuosta kohdasta. Mitään vaan ei aiheessa kuulu.
"kuten sinä väität siteeraamalla yhtä lausetta ja jättämällä toisen lauseen pois."
Siinä on koko tekstiyhteys tuossa yllä. Mitä on jätetty pois? Ole hyvä ja perustele puheesi.
"koettelu vaatii Raamatun Sanan hyvää osaamista."
Tässä on sitä Raamatun sanaa, johon minä pohjaan koettelun:
1. Johanneksen kirje 4
1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
5. Moos. 18:21-22
21. Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
22. kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
Tuossa on vakaa ja kestävä pohja koetella jokaista henkeä, joka Jumalan nimeen puhuu. Nyt voit itsekin koetella tuota Susanille puhunutta henkeä.
" profetoimisesta on Jumala kommentti edellä olevassa viestissä."
Sinun pitää ensin osoittaa, että Susanin kanavoima henki ei ole erehtynyt, ennen kuin voit vedota siihen että kyseessä on Jumalan puhetta.
"Ymmärrän tuon varoituksen maapallon tulosta todella pahaksi paikaksi,"
Ei ole väliä sillä mitä ymmärrät tuolla kohdalla. Olen kaiken aikaa viitannut siihen kohtaan, jossa henki väittää Susanin olevan poissa täältä vuoteen 2011 mennessä. Siinä kohtaa se erehdys näkyy, ja siihen sinun tulisi kyetä ottamaan kantaa. Aiheen sivusta puhuminen vaan osoittaa, että sinulla on eväät vähissä.
"Ne teistä, jotka ovat valvoneet ja perehtyneet profetioihin sekä ajan merkkeihin, niin tietävät miten hyvin kaikki ajan merkit sopivat tähän hetkeen "
Tästäkään ei ole mitään keskusteltavaa. Erehtyikö kanavoitu, henki väittäessään Susanin olevan poissa vuoteen 2011 mennessä. Sitä sinä kierrät kuin kuumaa puuroa, etkä oikein vastatuksi saa millään. Koetat vain ohjata keskustelun irti aiheesta.En ole mielekästä toistaa sitä pitkää keskusteluketjua, jossa asiasta keskustelimme taannoin.
Et referoinut sitä seuraavaa lausetta, jossa sanottiin, ettei aikoja saa laskea ja mikä oli tekstin korostama ainoa varma lupaus. Sen tekstin mukaa ainoastaan se yksi asia oli varma lupas, kuten puhe nimenomaan korosti, että tempaus tapahtuu ennen ahdistusten aikojen pahentumista (tarkoittanee mannerten välistä ydinsotaa), ei muu asia. Et kertonut sitä, mikä viesti oli yleisölle tarkoitettu ja mikä vain se saajalle, vaikka tämän hän julkaisi. Et kertonut sitä, miten viestin saaja ymmärsi viestin ja mitä viestillä taroitettiin. Hän on näitä viestejä julkaissut väsymättä tämän jälkeen pari vuotta ilman palkkaa.
Nyt katsotaan, kun tapahtuu. Voit sitten miettiä asioita, kun ydinsota on puhjennut ja antikristus astuu esille.
Noissa viesteissä muuten Jumala kertoo, että voi niitä, jotka väärin epäilevät näitä sanoja. Tämä tarkoittaa sitä, että nämä henkilöt saavat ansionsa mukaan viimeisenä päivänä. Vielä ehtii katua ja tehdä parannuksen. - huomionkipeitä
Ne teistä, jotka ovat valvoneet ja perehtyneet profetioihin sekä ajan merkkeihin, niin tietävät miten hyvin kaikki ajan merkit sopivat tähän hetkeen ja mitä sotia on nyt tulossa yms."Susan ja Sabrina ovat jaksaneet väsymättä kaksi vuotta lähes päivittän tuottaa noita saamiaan viestejä ilman palkkaa. Tuskin he tätä tekisivät kiusallaan tai jos olisivat ymmärtäneet sen erään viestin noin, kuten sinä väität siteeraamalla yhtä lausetta ja jättämällä toisen lauseen pois."
He eivät saa rahaa, mutta kaipaamaansa huomiota kylläkin. Saavat tuntea itsensä tärkeiksi. Eivät ehkä itsekään tajua, että se on todellinen syy tekstien kirjoittamiseen. Itselle on melko helppo kuvitella kaikenlaisia kykyjä.
- Googalkaa
Viime viikonlopulta lukien yli 300 rakettia on ammuttu Israeliin. http://israelupdate.achlak.net/?p=3856
Nyt uutiset kertovat siitä, että Obama sanoo ajan loppuvan nyt diplomatialle ja tulosten puuttuessa Iraniin hyökätään:
Obama: Window for diplomatic Iran solution is shrinking
http://www.jpost.com/IranianThreat/News/Article.aspx?id=261878
CNN kirjoittaa jo artikkelissaan arvionsa siitä, miten Iraniin hyökätään:
http://edition.cnn.com/2012/03/13/world/meast/israel-iran-attack/index.html
Tästä kehittynee se Raamatun povaama Googin sota sekä myös se sota, joka mainitaan Emmanuel Minoksen ylöskirjoittamassa norjalaisessa profetiassa. Minoksen profetia on sivulla 7 tässä dokkarissa: https://docs.google.com/file/d/15AdO8pkT7X8LOXpaKzybMlfZgQGEHEud8pWYsUFlYlARM8JwAv85AvbOW7uK/edit?pli=1 - uskissss
Lähes aina kun Jumala on puhunut profeettojen kautta, niin ihmiset torjuvat nämä varoitukset aina jokun syyn takia. Kun katselee edellä olevia kommentteja, niin taas kerran kukaan ei näe ajan merkkejä ekä osaa lukea puhetta.
Vanhassa Testamentissa on kyllä eräs esimerkki toisinkin päin. Jumala puhui profeetan kautta kaupungille tulevasta rangaistuksesta. Sen jälkeen kaikki kaupungin asukkaa alkoivat paastoamaan ja katumaan syntejään. Jumala näki ihmisten katumisen ja muutti mielensä.
Nyt ei juurikaan näy mitään katumista. Tuossa edellä olevassa viestissä Jumala sanookin sen viimeisessä virkkeessä, että nyt hän tekee mitä on sanonut.- Erehdys riittää
"Lähes aina kun Jumala on puhunut profeettojen kautta, niin ihmiset torjuvat nämä varoitukset aina jokun syyn takia."
Jos profeetta on todistettavasti erehtynyt, niin se on täysin pätevä syy torjua kyseinen profeetta. Näin erehtyi Susanin kanavoima henki:
Totta kai seitsenvuotiskausi on päättymässä. Maaliskuussa 2005 tämä seitsenvuotiskausi alkoi, ja nyt se päättyy. Myös se kymmenvuotiskausi päättyy, joka alkoi vuosikymmen sitten. Se on aika helppoa matematiikkaa ja lyhytjänteistä historiankäsitystä. Älkäämme tuudittaudu näin yksinkertaisiin tulkintoihin. Herra moittii meitä raittiuteen eli myös siihen, ettemme hekumoi pimeillä spekuloinneilla, jotka hallitsevat kuin sisäiset halut.
26.1.2012 kirjoitin samasta aiheesta: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10410403#comment-53334850 ja päätin:
Kiitos, kun täällä varoittavat puheenvuorot auttavat meitä apostoli Paavalin kehotuksen mukaan: "Tehän tiedätte, mikä hetki on käsillä. Teidän on aika herätä unesta, sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun meistä tuli uskovia. Yö on kulunut pitkälle, päivä jo sarastaa. Hylätkäämme siis pimeyden teot ja varustautukaamme valon asein. Meidän on elettävä nuhteettomasti niin kuin päivällä eletään, ei remuten ja juopotellen, siveettömästi ja irstaillen, riidellen ja kiihkoillen. Pukekaa yllenne Herra Jeesus Kristus älkääkä hemmotelko ruumistanne, niin että annatte sen haluille vallan." Room. 13:11-14.
Tästä aiheesta kirjoitin jo aikaisemmin 5.1.2012: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10349603#comment-52955301
rovasti Taneli-pappi- Yeshua on Herramme
Hyvä kun Kirkko-kuulolla tuli keskusteluun mukaan.
Olet oikeassa siinä, että niin monta kertaa on aiemmin näitä aikoja povattu. Yleensä syynä povausten epäonnistumiseen on se, että povaus on perustunut johonkin yhteen asiaan tai yhden kaupallisen papin meuhkaamiseen.
On mielenkiintoista, että kuitenkin Raamattuun on nämä ajan merkit kirjattu ja Johanneksen ilmestyskin on Raamatussa. Raamatun lisäksi ajan kulusta on saatu paljon profetioita. Nyt aiemmista ajoista tilanne poikkeaa sikäli, että Raamatun ajan merkit sekä profetiat osoittavat tähän aikaan runsaslukuisesti.
Niin kuten pappina tiedät, niin Raamatun mukaan Jumala ei kerro tarkkaa kellonlyömää, mutta kertoo ajan merkkien ja profetioiden kautta sen aikakauden milloin tapahtuu. Raamattu suorastaan kehottaa seuraamaan ajan merkkejä ja valvomaan.
Olisi papille nolo paikka, jos nämä tapahtumat menisivät ammattilaiselta sivu suun. Tämä voi estää se, että virkapappi on enemmän kiinni kirkko-organisaatiossa, kuin Sanassa.
No sitten on mielenkiintoista pohtia, että mitä tarkoittaisi se, että eräät kristityt oikeasti osaisivat lukea ajan merkit ja osaisivat aivan oikein varoittaa muitakin. Se tarkoittaa sitä, että nämä ovat oikeasti valvoneet. Näitä lienee kuitenkin aika vähän. Valvomista kyllä häiritsee runsas määrä väärää profetoimista ja edellä olevassa viestissä itse asiassa Jumala käsittelee tätä asiaa.
Olen jotekin ymmärtänyt asian niin, että tämä ajan merkkien seuraaminen on yksi koetin meille uskoville:
Kuka meistä oikein valvoo ja kuka valmistautuu Kristuksen tuloon?
Kuka meistä lukee Raamattua siten, että antaa Pyhän Hengen opettaa? Kuka osaa kuulla Paimenensa äänen?
Kenellä meistä on öljyä lampun säiliö täynnä? Kuka meistä on valona maailmassa?
Kuka meistä on voittaa paikan Jeesuksen morsiammena ja tulee Sanan miekkana Harmagedonin taisteluun, koska pyhät saapuessaa Jeesuksen kanssa käyttävät silloin suutaan Harmagedonissa? - Kaino Toive
"Se on aika helppoa matematiikkaa ja lyhytjänteistä historiankäsitystä. Älkäämme tuudittaudu näin yksinkertaisiin tulkintoihin. .... "
Kirjoitteli varmaan lähi-idässä Nooan aikaan joku Rov David muutamaa vuotta ennenkuin taivaan akkunat aukesivat :)))
Historiasta voimme ainakin sen oppia että se pakkaa toistamaan itseään :)) - edesa
Älkäämme tuudittauduko liian yksinkertaisiin tulkintoihin, ohjeisti Taneli. Se on aivan oikein ohjeistettu.
Toivoisin vain, että kun Taneli näin näyttää olevan tietoinen paitsi Occamin partaveitsestä, myös Einsteinin hiomakivestä, niin sen perusteella hän myös ymmärtäisi kuinka kunniattomia ja itsekkäitä tarkoitusperiä ajavat osaavat kyllä liittoutua ja muodostaa epäpyhiä alliansseja. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys niin ateistille kuin uskovallekin. Myös Raamatussa kerrotaan runsaasti heistä, jotka pimeyden turvin tulevat toteuttamaan aikomuksiansa. Tuon kielikuvan pitäisi herätellä jotakin niissä, jotka Raamattunsa ovat lukeneet, samoin kuin sen kohdan jossa Jeesus kertoo miten Mooseksen istuin on nyt fariseusten ja lainopettajien hallussa.
Kritiikin terä kohdistuu erityisesti siihen, että Taneli kehui taannoin vapaamuurarit ja sivuutti näitä kohtaan esitetyn kritiikin, jossa tuotiin esiin mm. vapaamuurareiden vala, jossa nämä vannovat lojaaliutta toisia muurareita kohtaan silloinkin kun näiden asia ei ole oikeutettu.
Moraalinen tuki moraalittomille on ahterista, Taneli.
Tässä vielä mainituista Occamin partaveitsestä ja Einsteinin hiomakivestä:
- Occamin partaveitsi (usein myös Ockhamin partaveitsi, säästäväisyyden periaate[1]) on periaate, jonka mukaan ilmiöitä selittävien tekijöiden määrän tulee olla mahdollisimman vähäinen. Selityksistä tulee siis karsia kaikki ylimääräiset tekijät eli teorioiden tulee olla mahdollisimman yksinkertaisia. Occamin partaveitsen mukaan kilpailevista, yhtä selitysvoimaisista teorioista tulisi valita kaikkein yksinkertaisin.[2]
- Occamin partaveitselle on olemassa Albert Einsteinin aikoinaan esittämä tarkistuskorollaari, Einsteinin hiomakivi, jonka mukaan teorian tulee olla mahdollisimman yksinkertainen, muttei liian yksinkertainen, ollakseen todennäköisimmin tosi. Sen mukaan monimutkaisempi teoria, joka selittää asiat yksinkertaisempaa paremmin ja aukottomammin, on todennäköisimmin tosi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Occamin_partaveitsi
- Kaino Toive
Moraalin, talouden ja ympäristön romahdustahan tässä seuraamme sodanuhan alla joka päivä.
Tässä mielessä elämme lopunaikaan ja on hyvä että valvova kristitty seuraa aikaansa. Jeesushan käski meitä valvomaan eikä "panemaan päitä pensaaseen :)) - Olet harhainen
Vain otettu lääke auttaa.
- googtulossa
Eikös se ollut niin, että Googin sodassa (Hesekiel 38-39, psalmi 83, Sakarjan kirja 12) Israeliin hyökätään ainakin Israelin pohjois puolelta? Oliko se niin, että tämä sota piti olla seitsemän vuoden lopun aikojen alkupuolella?
Niin nyt sellaista viritetään:
"DEBKAFILE kertoo artikkelissaan, että Iran valmistelee Hizbullahin kanssa ohjusiskuja Israelin pohjoisosaan. DF:n mukaan korkean iranilaisen sotilasvaltuuskunnan vierailu Metullaa vastapäätä Libanonin puolella Fatman etuvartioasemassa yhdessä Hizbullahin tiedustelujohtajien kanssa ja heidän vierailunsa jatkuminen rajan tuntumassa olevaa tietä pitkin keskiviikkona osoittavat suunnitelmien edistyvän korkealla tasolla.
IRANIN valtuuskuntaa johti presidentti Mahmoud Ahmadinejadin edustajana Ali Akbar Javanfekr, joka tarkastellessaan IDF:n suorittamia raja-aidan ja varustusten korjaustöitä huomautti tarpeeksi kovalla äänellä, jotta se kuultaisiin IDF:n puolella: ”Israel voi rakentaa ja korjata aitaansa ja varustuksiaan mielensä mukaan betonista, teräksestä tai muovista, mutta me ja Hizbullah kaadamme ne kuten koko Israelin.”
Debkafile sanoo IDF:n upseerien huomioineen hänen lausuntonsa ja delegaation vierailun pitäen sitä uhkauksena avata uusi Iranin tukema rintama Israelin siviiliasukkaita vastaan, mutta tällä kertaa pohjoisesta käsin Hizbullahin suorittamana.
Hizbullahilla arvioidaan olevan 45 000 rakettia ja ohjusta, mukana nykyaikaisia Fajr ja MK-600 ohjuksia, joilla on pitkä kantomatka ja suhteellisen suuri räjähdekärki. Varsinkin M-600 ohjus on vaarallinen sen suuren osumatarkkuuden vuoksi."
http://israelupdate.achlak.net/?p=3858
Niin ja Syyrialla on Iskader ohjuksia, joihin on taistelukaasukärkiä.
Top US danger rating for Syrian chemical-biological missiles - ahead even of Iran
http://www.debka.com/article/21801/ - Tekstiä
Tästä aihepiiristä kiinnostuneille voisi olla mielenkiintoinen vaikkapa Pekka Sartolan tuore kirja Seitsemän sinettiä. Tuo Raamatun tutkimukseen pohjaava kirja kannattaa lukea ennenkuin ilmoittaa että lopunaika olisi jo menossa (kirjan mukaan ei ole).
Miltähän maailma uskovista tuntuisi, jos olisikin seuraavanlainen visio:
Katsoin kohti taivaanrantaa ja siellä nousi merestä valtava usvapatsas. Sen ympärillä leijuivat seitsemät vaunut, kussakin kolme matkustajaa, kaksi enkeliä ja yksi ihmisenkaltainen. Suunnaton valo heijastui ympäristöön ja harmoninen musiikki kuului joka suuntaan. Missä on minun paikkani, mihin tämä kaikki johtaa ? Seitsemän vaunun kyytiläiset heilauttivat kättään ja jokainen niistä lähti eri suuntaan.
Aavikon ylle menneen vaunun mukana kulki vilvoittava ja ravitseva runsas sade, mikä peitti aavikkoa joka suuntaan. Sadetta kesti niin, että maa vettyi toista syltä myöten. Vaunusta lennähti valtavana pöllähdyksenä siemeniä aina aavikon laidoille saakka ja kasveja alkoi itää. Vaunu pysyi autiomaan yllä viikon ja sateet toistuivat, järviä alkoi muodostua sanoin kuin jokia. Korkeille vuorten huipuille vesi kinostui lumeksi luoden maiseman myös siltä osin satumaiseksi. Vaikka alus poistui entisen autiomaan yltä, sade otti ravitsevana lähteenä asuinsijan entisen autiomaan ylle ja pian koko alueella oli vehmas kasvusto, mikä puolestaan houkutteli eläimistöä asumaan. Tästä oli tuleva vehmas metsä järvineen ja jokineen. Vaunu siirtyi uudelle aavikolle ja teki saman kiertäen koko maanpiirin vastaavalla tavalla kullekin alueelle ominaisin piirtein.
Meren ylle suunnannut vaunu asettui keskelle laajaa merta, hieman sen yläpuolelle. Vaunusta vyöryi ennennäkemättömiä kalalajeja, kasveja ja nisäkkäitä. Käden heilautuksella sinkosi rannoille ja matalikoille runsaasti korallin alkuja. Meri itsessään kirkastui ja alkoi elää nopeammin kuin konsanaan. Vaunu kulki jokaisen meren ja suuren vesistön toistaen saman kullekin alueelle ominaisin piirtein.
Yksi vaunu suuntasi maan sisään. Siellä se kylvi maan rikkauksia sekä kasveille otollisia koostumuksia. Näin se auttoi ja nopeutta muutosta, millä maan päällinen kasvusto alkaisi huolehtia maaperän hedelmällisyydestä itse. Ja näin myös tapahtui.
Neljäs vaunu suuntasi yläilmoihin sulkien siellä märkivänä haavana auki olleet kerrokset. Vaunusta sinkosi kaasua, mikä kirkasti ilmakehää ja kehitti kirkkautta tasapainottavaa pilvistä viiden päivän ajan. Tämän tuloksena ilma puhdistui, ilmakehä korjaantui vakaaksi ja maan sekä meren elämälle suotuisaksi.
Viides vaunu suuntasi kohti ihmisjoukkoja. Kohahdus kävi ihmisten keskuudessa, sillä he eivät ymmärtäneet, mitä tapahtui. Kirkkain vaunun olennoista nosti kätensä ja sanoi kuuluvalla äänellä: ”Älkää pelätkö. Rauha keskuuteenne.” Väkevää valoa valui vaunusta ihmisten päälle ja ilmapiiri muuttui iloiseksi sekä sovinnonhaluiseksi. Ajatukset tulivat kaikille läpinäkyviksi, aiheuttaen nolostusta, häpeää ja myös ihastusta. Väkevä valo pesi pois likaiset ajatukset ja teot, ihmisten mieli muuttui syvästi myötäeläväksi. Ja vaunu jatkoi koko maanpiirin ympäri toistaen saman.
Kuudes vaunu jäi seitsemännen kanssa kokoontumispaikalle kooten taivaallista väkeä luokseen auki pitämänsä portin lävitse. Suunnaton kulkue tulikin portin lävitse astuen maan piiriin. Tästä oli alkava uusi aikakausi.
Ilmassa leijui valkoinen laajeneva pilven kaltainen. Taustalla kuului pasuunain ääni, mikä kantautui kaikille maan kolkille. Asutusten keskuudessa pistettiin työkalut syrjään ja ihmiset astuivat ulkoilmaan ihmettelemään mistä kuului ja mitä tapahtuu. Armon valtava aalto vyöryi yli maan jokaisen kolkan. Yksilölliset teot tulivat kirkastettavaksi tai poltettavaksi puhtaaksi. Täysi ymmärrys tehdyistä ja tekemättömistä asioista valtasi mielet, ja maailmanlaajuinen synninpuhdistus oli meneillään. Jotka tämän kirkkaan ymmärryksen tilassa valitsivat pimeyden, irrotettiin yhteydestä ja lähetettiin sille tielle, mikä johtaisi lopulliseen tyhjentämiseen, muut siirtyivät seuraaviin saleihin matkalla kohti pyhää tuomiota. Tuomio oli oleva vapauttava, koska kaikki teot oli armosta jo pois pyyhitty. Näin tuhatvuotinen valtakunta sai täyteen väkilukunsa ja tuo valtakunta aloitti toimintansa.- asadfasf
Sartola osaa knoppailla yksityiskohdilla. Hän kyllä tietää paljon erilaisista asioista, mutta jänistää tunnustaa lopun aikojen läheisyyden. Siinä hän tekee hallaa omalle missiolleen. Hän pikemminkin tekee parhaansa löytääkseen sellaisia aisoita, jotka viittaisivat lopun aikojen tulevan vasta myöhemmin. En ole Sartolan kanssa samaa mieltä eriäista keskeisistä asioista.
- fhfhfhfhfh
Joo kyllä se maailmanloppu sieltä :D ootte naurettavia kiihkoilijoita
- profetiaproffa
Profetiapalstalla on keskustelua parista mielenkiintoisesta profetiasta, jossa kerrotaan hyökkäyksestä Jerusalemiin.
Itse asiassa eräs profetia puhuu suoraan vuodesta 2012 ja toinen kertoo, että ihan pian Jerusalem tullaan jakamaan.
Viittaukset ovat Sakarjan kirjan lukuihin 12-14. Ne kannattaa lukea, koska ne aukeavat ällistyttävän hyvin taviksellekin. Kappas vain nyt nämä sitten ovat toteutumassa.
Tuo profetiakeskustelu on täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10329021 - Teresa
Nyt on aika uskovalle olla ns. kylkimyyryssä Jeesuksen kanssa. Olkaa ihmiset lähellä Jumalaa sillä se on ainoa keino taistella eksyttäjää vastaan.
Rukoilkaa niin kauan että saatte rauhan!
Rakkaudella Teresa Teresa: "Rukoilkaa niin kauan että saatte rauhan!"
Ohje on mielestäni hyvä. Profetioita on tullut ja mennyt, mutta niin kuin palstalla aiemmin jo mainittiin, kukaan ei tiedä tarkkaa kellonlyömää.
Maailmanloppua on myös ennusteltu ekologisista katastrofeista - tsunamit ym. käsin, ja kuka tietää vaikka loppu olisi jo lähellä.
Usko ja luottamus Jeesukseen ja rukoilu tuonevat levon, eikä maailmanloppua tarvitse ainakaan pelätä.
Janne-teologi- Kaino Toive
Kukaan ei tiedä päivää eikä hetkeä (= tuntia), mutta jokainen valvoja kristitty tietää aikainmerkit ! Jumala ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoilleen.
Nukkuvat "kristityt" sitten "varas" (= tapahtumat) yllättää kyllä "housut kintuissa". :)) - kristittyabc
Janne teologi,
Mikä on sinun käsityksesi siitä, että missä nyt mennään, kun asiaa tarkastellaan Raamatun profetioiden kautta? Eli mitkä ajan merkit viitaavat Jeesuksen tuloon ja mitkä ajanmerkit ovat vielä tulematta?
Oletko sitä mieltä, ettemme ole viimeisellä seitsämällä vuodella juuri nyt? - herätyssss
Jumala on kertonut aikojen tulkinnasta seuraavaa:
Letter from FATHER GOD – Given to Sabrina, March 11, 2012:
".... This is the time of tribulation, if you do not believe this, you are blind and misled. If you are still waiting for more signs, you are asleep and not awake. THIS IS TRIBULATION! It has begun, the seven years have begun.
This is revelation, so believe it and accept it, but do not go discuss it. I am tired of the discussions. You want Words of GOD? Good, here they are, so accept them.
I speak to many of MY prophets today and in recent years, much. You are flooded with Words from Heaven. It is up to you to distinguish and ask ME for all things. Ask ME about these Words. Ask me about the Truth...."
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=3003
Janne teologille - herätys unesta sinullekin. Katsele uutisia ja katso ympärillesi. Raamatun lukukin olisi paikallaan.
- Yeshua on Herrani
Letter 255 Received from YAHUSHUA HA MASHIACH by Susan, March 15, 2012:
Children, it is I, your LORD with many important Words.
The hour is approaching for the retrieval of the bride. The doubt is great among MY children. They do not want to hear about this Event. They have too great a love for this world and MY Coming does not appeal to them. They are attracted to the ugly and the gross—a temporal world that is running to evil.
MY children have compromised themselves seeking after the inferior. They handle the ugly and gross every day—they lust for it. This world has turned its back to ME. I take no pleasure in watching MY children fall away.
Very few are willing to make sacrifices for ME. Very few are coming with ME when I come to rescue MY bride. MY children run here and there pursuing the ugly things of the world and they do not even see or understand what they are doing. They cannot see that their pursuit of worldly things and activities take them away from a relationship with ME. I desire intimacy with MY children, but I cannot share them with the world.
I am a Jealous GOD. Why do you think I am so? I am jealous over you MY children, because I created you for MYSELF. You breathe, walk, and talk because I made you so. Everything about you I designed. You have been created with MY Loving Hands from MY Loving Thoughts, by MY Loving Will. Do you see why I am jealous over you as you run after everything of the world but never come after ME? ....
....I cannot allow this world to carry on any further unchecked in its present condition of evil, so judgment and wrath is coming to those who continue to engage in rebellion and witchcraft and disregard for MY Humble Ways of Purity and Holiness...
....Soon this earth and all who remain behind will bear the consequences of rejecting MY Ways. It will be a hard road to take—the broad road. Although few find the narrow path, the broad road to destruction is much harder in the long run with deadly eternal consequences.
You have a chance now, MY children, to alter your course, to pull yourself back on the narrow way. Come to ME. Place your life in MY Capable Hands and let ME guide you down the right course to everlasting beauty and eternal peace in MY Presence.
I want you to come out with ME when I take MY bride home. This freedom can be yours. I am pleading with you MY children. The world is plummeting down into evil and darkness apart from its GOD.
I am the ONLY ANSWER
I AM YAHUSHUA HA MASHIACH
THE ONE TRUE LIVING GOD
THERE ARE NO OTHER GODS
MY FATHER AND I ARE ONE
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=3017 Lopunajan ennustuksista
Herramme Jeesus Kristus selvin sanoin ja seikkaperäisesti opettaa lopunajoista, samalla myös kriittisyyteen ja hengelliseenkin raittiuteen kehottaen Matt. 24:3-42:
”Kun Jeesus sitten istui Öljymäellä eikä siellä ollut muita, opetuslapset tulivat hänen luokseen ja kyselivät: "Sano meille, milloin se kaikki tapahtuu. Mikä on merkkinä sinun tulostasi ja tämän maailman lopusta?"
Jeesus vastasi:
"Varokaa, ettei kukaan johda teitä harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia. Te kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, mutta älkää antako sen pelästyttää itseänne. Niin täytyy käydä, mutta vielä ei loppu ole käsillä. Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja joka puolella on nälänhätää ja maanjäristyksiä. Mutta kaikki tämä on vasta synnytystuskien alkua.
"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden. Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan. Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu. Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu. …
"Jos joku silloin sanoo teille: 'Täällä on Messias', tai: 'Messias on tuolla', älkää uskoko. Sillä vääriä messiaita ja vääriä profeettoja ilmaantuu, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan. Tämän minä olen teille nyt ennalta ilmoittanut.
"Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä. Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo. Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat.
"Mutta kohta noiden päivien ahdingon jälkeen aurinko pimenee eikä kuu anna valoaan. Tähdet putoavat taivaalta ja taivaiden voimat järkkyvät. Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan. Suuren torven soidessa hän lähettää enkelinsä neljälle ilmansuunnalle kokoamaan kaikkialta, maan kaikista ääristä ne, jotka hän on valinnut.
"Ottakaa oppia vertauskuvasta, jonka viikunapuu tarjoaa: kun sen oksa virkoaa ja alkaa tulla lehteen, te tiedätte, että kesä on lähellä. Samalla tavoin te kaiken tämän nähdessänne tiedätte, että se aika on lähellä, aivan ovella. Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
"Mutta sitä päivää ja hetkeä ei tiedä kukaan, eivät taivaan enkelit eikä edes Poika, sen tietää vain Isä. Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee. Vedenpaisumuksen edellä ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin. Kukaan ei aavistanut mitään, ennen kuin tulva tuli ja vei heidät kaikki mennessään. Samoin käy, kun Ihmisen Poika tulee. …
"Valvokaa siis, sillä te ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee. Ymmärrättehän, että jos talon isäntä tietäisi, mihin aikaan yöstä varas tulee, hän valvoisi eikä antaisi murtautua taloonsa. Olkaa siis tekin valmiit, sillä Ihmisen Poika tulee hetkellä, jota ette aavista.”
kokosi rovasti Taneli-pappi- Yeshua on Herrani
Tuossa oli kovasti varottava teksti. Huolestuitko Taneli? Onko niin, ettei tempauksen tulosta haluta edes kuulla? Sotien melskeistä olemme saaneet kuulla koko ajan, kymmeniä vuosia, satoja vuosia, mutta nyt ajat huononevat.
Monet tulevat esiintymään väärinä Messiaina. Niin ja mitä tuo: täällä on Messias ja tuolla on Messias oikein tarkoittaa?
I, GOD, your Heavenly FATHER, call on everyone to pray from today in the Name of YAHUSHUA, MY Beloved SON. The reason for this is that the antichrist will use this name: ‘Jesus Christ’ as his identity in the tribulation, once MY bride is gone. It will be hard, hard times, as never seen on this earth. I have already called many of MY bride to pray in MY SON’S original Name: YAHUSHUA. Make it a habit MY beloved, the Name YAHUSHUA has much strength and is extremely pleasing to ME, your GOD.
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2816
Profetallinen apokryfikirja Pietarin ilmestys kertoo: "..’ Ettekö ole ymmärtäneet, että tuo viikunapuu on Israelin huone? Todella minä sanon teille, kun sen oksat ovat levittäytyneet viimeisinä päivinä, silloin tulee vääriä kristuksia ja he herättävät odotuksia sanoen ‘minä olen se kristus, joka olen nyt tullut maailmaan’. Ja kun Israel tajuaa heidän tekojensa pahuuden, he kääntyvät pois heidän peräänsä ja kieltävät hänet, jopa sen ensimmäisen Kristuksen, jonka he ristiinnaulitsivat ja tekivät siinä suuren synnin. Mutta tämä pettäjä ei ole Kristus..."
http://www.apokryfikirjat.com/pietari.htm
Mitä sanoo Elian ilmestys:
"...Tuon kuninkaan neljännen vuoden alussa laittomuuden poika ilmestyy sanoen "minä olen kristus", vaikka hän ei ole. Älkää uskoko häntä!
Laittomuuden poika seisoo pyhissä paikoissa. Hän sanoo auringolle "laske", ja se laskee. Hän sanoo "loista" ja se tekee sen. Hän sanoo "pimenny" ja se tekee sen. Hän sanoo kuulle "muutu veriseksi" ja se tekee sen. Hän kulkee meren ja jokien päällä kuin kuivalla maalla. Hän laittaa rammat kävelemään. Hän laittaa kuurot kuulemaan. Hän laittaa mykät puhumaan. Hän laittaa sokeat näkemään. Spitaaliset hän puhdistaa, sairaat hän parantaa. Paholaiset hän heittää ulos. Hän moninkertaistaa merkkinsä ja ihmeensä jokaisen läsnäolossa. Hän tekee niitä tekoja, joita Kristus teki paitsi kuolleiden herättämistä. Tästä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika, koska hän ei kykene antamaan elämää..."
http://www.apokryfikirjat.com/elia.htm
Meille ei anneta muuta kuin Sana. On meidän asia erottaa, mikä on väärää ja mikä oikeaa tekstiä. Ja miten sitten erotamme sen oikan ja väärän sanan:
"..This is the time of tribulation, if you do not believe this, you are blind and misled. If you are still waiting for more signs, you are asleep and not awake. THIS IS TRIBULATION! It has begun, the seven years have begun.
I speak to many of MY prophets today and in recent years, much. You are flooded with Words from Heaven. It is up to you to distinguish and ask ME for all things. Ask ME about these Words. Ask me about the Truth..."
Taneli kuten koulutettuna pappina tiedät, niin Raamattu kertoo siitä, että kellonlyömää Jumala ei kerro kellekään, mutta ajan merkit annetaan sen takian, että aikakauden tunnistamme. Tiedät myös, että Raamattu varoittaa siitä, että väärä Messias on se, joka asettuu Jerusalemin temppeliin ja väittää olevansa Jeesus, vaikka on itse antikristus. Sen takia maapallolle tulee kaksi todistajaa, Elia ja Eenok, jotka väkevällä voimalla todistavat antikristusta vastaan.
Ylhäältä uudesti syntynyt uskovainen tunnistaa Paimenensa äänen.
Uskovainen ei pelästy varoituksen sanoja, ei pelästy sotia, ei pelkää mitä minusta muut ajattelevat, ei pelkää tempausta pilviin Kristusta vastaan. Uskovainen odottaa kovasti Jeesusta tulevaksi pilvien päällä sekä Karitsan hääjuhlaa. - profetiaproffa
Ihmiskunnan historiassa taitaa olla vain muutama tapaus, jolloin ihminen on uskonut Jumalan profeettansa kautta antamia varoituksia rangaistuksesta. Nyt taas on se tilanne, että kukaan ei kuuntele varoituksia. Ei tule sotia, ei tule katastrofeja, ei tuotta ole tuo jne. Ja sitten ihminen tulee yllätetyksi housut kintuissa.
Nyt Jumala varoittaa ihmiskuntaa seitsemän viimeisen vuoden ahdingosta. Raamatun mukaan se on pahinta aikaa, mitä maapallolla on koskaan ollut. Sen jälkeen alkaa tuhatvuotinen valtakunta. Ja taas kerran kukaan ei korvaansakkaan loksauta, kukaan ei usko. MInusta ajan merkit ovat tällä hetkellä hälyttävät. - kyselevä-yks
profetiaproffa kirjoitti:
Ihmiskunnan historiassa taitaa olla vain muutama tapaus, jolloin ihminen on uskonut Jumalan profeettansa kautta antamia varoituksia rangaistuksesta. Nyt taas on se tilanne, että kukaan ei kuuntele varoituksia. Ei tule sotia, ei tule katastrofeja, ei tuotta ole tuo jne. Ja sitten ihminen tulee yllätetyksi housut kintuissa.
Nyt Jumala varoittaa ihmiskuntaa seitsemän viimeisen vuoden ahdingosta. Raamatun mukaan se on pahinta aikaa, mitä maapallolla on koskaan ollut. Sen jälkeen alkaa tuhatvuotinen valtakunta. Ja taas kerran kukaan ei korvaansakkaan loksauta, kukaan ei usko. MInusta ajan merkit ovat tällä hetkellä hälyttävät.Mitenkäs, koska todistettavasti tuhoprofetiat ovat osuneet kohdalleen? Jos siis vain muutaman kerran ihminen on uskonut, niin millaisiin kohtiin ne profetiat ovat osuneet? Entäs ne lukuisat, joita ihminen ilmeisesti siis ei ole uskonut?
- seurakuntalainen123
Tuossa kun lueskelin taannoin http://spiritlessons.com/ sivustolta lukuisten ihmisten todista siitä, että olivat käyneet tutustumassa taivaassa ja kadotuksessa, niin siellä myös kerrottiin paljon puhutusta tempauksesta. Tuossa tempauksessa uskovat otettaan turvaan enne, kuin antikristus alkaa riehumaan maan päällä.
Mutta siellä olikin ennustus siitä, että kun tempaus tapahtuu, niin paljon vähäuskoisia kristittyjä jätetään maan päälle, joita on paljon. Myös paljon pappeja jää maan päälle. Nämä kristityt tulevat syyttämään pappeja siitä, ettei pappi kertonut tempauksesta eikä lopun aikojen läheisyydestä heille.
No onhan se niin, ettei yksin pappien vika ole se, ettei valvo ja pidä elämäänsä pyhänä. Mutta se lienee ihan loogista, että ihmiset katkerana syyllistävät tempauksen jälkeen pappeja siitä, etteivät varottaneet.
Kun tässä katselee ympärilleen, niin on hyvin harvassa ne virkapapit, jotka varoittavat lopun aikojen läheisyydestä sekä kertovat tempauksesta. - hullujen hommaa
profetiaproffa kirjoitti:
Nyt Jumala varoittaa ihmiskuntaa seitsemän viimeisen vuoden ahdingosta. Raamatun mukaan se on pahinta aikaa, mitä maapallolla on koskaan ollut. Sen jälkeen alkaa tuhatvuotinen valtakunta. Ja taas kerran kukaan ei korvaansakkaan loksauta, kukaan ei usko. MInusta ajan merkit ovat tällä hetkellä hälyttävät.Läpi vuosisatojen AINA on ollut lopunajat käsillä joidenkin mielestä. Sitä kun toitotetaan koko ajan, ei siihen enää jaksa viisaampi uskoakaan. Lopunajoilla pelottelu kuuluu pienten piirien kotikasvatukseen, mutta suurin osa ihmisistä saa onneksi elää onnellisesti ilman tuollaista riippakiveä. On parempi koittaa elää niin, että edistää rauhanaatteen leviämistä kuin lyödä kaikkia Raamatulla päähän ja mouhota maailmanlopusta. Miten usein sotien takana onkaan nimenomaan uskonnot!
Kun mesoaa aina siitä, että tänä vuonna tapahtuu kamalia, käy välillä väkisinkin niin, että osuu oikeaan. Sitten ollaankin jo profeettoja, koska "osattiin ennustaa" tapahtunut. Aika moni kohotti itsensä profeetaksi, kun oli muutaman vuoden ajan huutanut maailmanlopun perään ja sitten tuli esim. 9/11 tai tapaninpäivän tsunami. Ikävää, kun jotkut saavat näistä ihmishenkiä vaatineista tapahtumista itselleen korotusta. Suorastaan sairasta. - Herrassa turva
Teille epäuskoisille olisi tässä muutama Sana Jumalalta:
"March 29, 2012:
“This is a Letter of FATHER GOD - THE ALMIGHTY GOD of Heaven and Earth:
MY Judgments are soon released on this earth, MY earth, that I have created....
....What you have seen so far are birth pangs before the birth. Now I say unto you, the birth pangs are ready to burst open. They will be changed in one moment into MY Glorious End Time Judgments. Glorious you ask? Yes, Glorious I tell you, because the Time for all things has come.
The End Time of all things has come. I will not discuss with you anymore. I am not going to waste MY Time anymore to convince you. You accept it or not.
You have the witness of MY SPIRIT in you. I have spent thousands of Words on MY people, on MY earth, to convince her of the Times that are coming. Thousands of Words! Therefore, I will now do no more.
This is the Time of all things. The Time of My Glorious End Time Judgments. Go to your chat room to discuss and refute these Words, but do not come to ME anymore for this case. The Time has come and is here...
...I have explained why to you in previous Words. But apparently many of you do not accept MY Words and you think you are GOD and know better. Good. No problem. I now address MYSELF to MY beloved bride:
‘My beloved, come to ME in the Intimate Place and I will confirm to you even more than before. I see that many of you seek ME seriously because of MY Words. Thank you for that. I will reward you richly.
But MY beloved, you have to do something for ME. This is what I ask:
Come to ME in that Intimate Place, where We can talk together and pass the night—
That Place for Us alone. I want you more in that Place MY beloved, much more. So come.
This is the Place of Protection, this is the Place of Psalm 91.
This is the Place where I will wrap MY Wings around you as protection from MY Judgments that are coming now. You will soon see and hear it.
Come to Me in that Place. It is the only Place where you are now safe. Come, MY beloved. Nothing else matters now...but to come into this Intimate Place of shelter where We can pass the night together, think and dialogue about everything that is coming.
I love you, MY beloved. I want to speak much more to your hearts, so come ... I wait for you there.’.."
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_147 - hjkhjkhjkhjkhjk
Yeshua on Herrani kirjoitti:
Tuossa oli kovasti varottava teksti. Huolestuitko Taneli? Onko niin, ettei tempauksen tulosta haluta edes kuulla? Sotien melskeistä olemme saaneet kuulla koko ajan, kymmeniä vuosia, satoja vuosia, mutta nyt ajat huononevat.
Monet tulevat esiintymään väärinä Messiaina. Niin ja mitä tuo: täällä on Messias ja tuolla on Messias oikein tarkoittaa?
I, GOD, your Heavenly FATHER, call on everyone to pray from today in the Name of YAHUSHUA, MY Beloved SON. The reason for this is that the antichrist will use this name: ‘Jesus Christ’ as his identity in the tribulation, once MY bride is gone. It will be hard, hard times, as never seen on this earth. I have already called many of MY bride to pray in MY SON’S original Name: YAHUSHUA. Make it a habit MY beloved, the Name YAHUSHUA has much strength and is extremely pleasing to ME, your GOD.
http://end-times-prophecy.com/blog/?p=2816
Profetallinen apokryfikirja Pietarin ilmestys kertoo: "..’ Ettekö ole ymmärtäneet, että tuo viikunapuu on Israelin huone? Todella minä sanon teille, kun sen oksat ovat levittäytyneet viimeisinä päivinä, silloin tulee vääriä kristuksia ja he herättävät odotuksia sanoen ‘minä olen se kristus, joka olen nyt tullut maailmaan’. Ja kun Israel tajuaa heidän tekojensa pahuuden, he kääntyvät pois heidän peräänsä ja kieltävät hänet, jopa sen ensimmäisen Kristuksen, jonka he ristiinnaulitsivat ja tekivät siinä suuren synnin. Mutta tämä pettäjä ei ole Kristus..."
http://www.apokryfikirjat.com/pietari.htm
Mitä sanoo Elian ilmestys:
"...Tuon kuninkaan neljännen vuoden alussa laittomuuden poika ilmestyy sanoen "minä olen kristus", vaikka hän ei ole. Älkää uskoko häntä!
Laittomuuden poika seisoo pyhissä paikoissa. Hän sanoo auringolle "laske", ja se laskee. Hän sanoo "loista" ja se tekee sen. Hän sanoo "pimenny" ja se tekee sen. Hän sanoo kuulle "muutu veriseksi" ja se tekee sen. Hän kulkee meren ja jokien päällä kuin kuivalla maalla. Hän laittaa rammat kävelemään. Hän laittaa kuurot kuulemaan. Hän laittaa mykät puhumaan. Hän laittaa sokeat näkemään. Spitaaliset hän puhdistaa, sairaat hän parantaa. Paholaiset hän heittää ulos. Hän moninkertaistaa merkkinsä ja ihmeensä jokaisen läsnäolossa. Hän tekee niitä tekoja, joita Kristus teki paitsi kuolleiden herättämistä. Tästä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika, koska hän ei kykene antamaan elämää..."
http://www.apokryfikirjat.com/elia.htm
Meille ei anneta muuta kuin Sana. On meidän asia erottaa, mikä on väärää ja mikä oikeaa tekstiä. Ja miten sitten erotamme sen oikan ja väärän sanan:
"..This is the time of tribulation, if you do not believe this, you are blind and misled. If you are still waiting for more signs, you are asleep and not awake. THIS IS TRIBULATION! It has begun, the seven years have begun.
I speak to many of MY prophets today and in recent years, much. You are flooded with Words from Heaven. It is up to you to distinguish and ask ME for all things. Ask ME about these Words. Ask me about the Truth..."
Taneli kuten koulutettuna pappina tiedät, niin Raamattu kertoo siitä, että kellonlyömää Jumala ei kerro kellekään, mutta ajan merkit annetaan sen takian, että aikakauden tunnistamme. Tiedät myös, että Raamattu varoittaa siitä, että väärä Messias on se, joka asettuu Jerusalemin temppeliin ja väittää olevansa Jeesus, vaikka on itse antikristus. Sen takia maapallolle tulee kaksi todistajaa, Elia ja Eenok, jotka väkevällä voimalla todistavat antikristusta vastaan.
Ylhäältä uudesti syntynyt uskovainen tunnistaa Paimenensa äänen.
Uskovainen ei pelästy varoituksen sanoja, ei pelästy sotia, ei pelkää mitä minusta muut ajattelevat, ei pelkää tempausta pilviin Kristusta vastaan. Uskovainen odottaa kovasti Jeesusta tulevaksi pilvien päällä sekä Karitsan hääjuhlaa.sulla uskovainen ehtii tulla aika pitkäksi sitä loppuasi odotellessa
- Shrink
Aamen, rovasti Taneli-pappi.
- Vaikea kirja
"on syntymässä ja kohta tempaistaan Jumalan valtaistuimen eteen" Eiköhän se ole Kristus, joka kärsi meidän puolestamme ja nousi ylös taivaaseen.
heh heh heh heh! On niin vaikea kirja, ettei Paavalikaan tiennyt edes lopun aikoja, kuten 1 Kor 7 ilmenee. Miksi Raamattua pidetään kaiken tiedon kirjana?
- Burn_bayby
Lahjoittakaa nyt äkkiä kaikki omaisuutenne pois ettei se ole rasitteena taivaan kotiin pääsyssä. Ihan heti nyt äkkiä, kun kun loppu tulee ihan just kohta.
- aivan totta!
Ei ole vielä näkynyt mediassa juttuja suurista joukkolahjoituksista, vaikka niiden luulisi vetävän ainakin iltapäivälehdistön huomion takuuvarmalla. Ja pitäisihän niitä olla, ettei ylöspääsy jää ahneuden synnistä kiinni!
- Eräs huomiontekijä
Vaikken tempaukseen uskokaan, olisi muuten ihan hienoa jos Jumala lopultakin laittaisi tämän paikan maan tasalle ja luotaisiin se uusi taivas ja uusi maa.
Ties kuinka kauan tässä vielä joutuu odottamaan. Taidan olla vähän kärsimätön. Mutta vaikka olenkin kärsimätön, en näe lopunaikoja joka paikassa.
Tervetuloa uusi taivas ja uusi maa.
Loppuvat kärsimykset vihdoinkin. Suurin osahan tämän planeetan asukkaista kärsii. - Tsunami USA:han
“The Last Call”
~A Warning from your Father God
Open visions and Word 3:00AM
3/25/2012
Dearest Beloveds,
Huge earthquakes and Tsunamis are coming to the West Coast of America. This will hit California and all other states along the West Coast. This is the Judgment of Me on the wickedness and forwardness of America towards Me. I have warned and warned through many servants of Mine for many years now to stop their Sins and abominations, and repent and turn from their wicked ways. But it has only gotten worse and worse—therefore, now Judgment is coming to the West Coast. This is a WARNING
Seek Me where you are to go if you live along the coastlines or in those states. NOW, BELOVEDS! THE TIME IS VERY SHORT! I AM PLEADING WITH YOU, MY LITTLE ONES, SEEK ME NOW! This destruction will cause many to get on their knees and come to Me. This is My Mercy....
....
“The Last Call”
~A Warning from your Father God
3:00AM open vision and Word 1:00PM
3/29/2012
Dearest Children,
Destruction is coming to the East Coastlines of America—A MEGA TSUNAMI! For Her sins before Me has become an utter wretchedness in My nostrils. I will now bring My wrath upon the Whore of Babylon: NEW YORK CITY—SHE SHALL FALL! For you, My sweet sons and daughters getting ready for Your Bridegroom to come: GET OUT OF THE CITIES NOW! ESPECIALLY ALONG THE COASTLINES!!! Come to ME and I shall tell you exactly where to go. My Beloveds, Heaven and Earth shall pass away, but My words shall not pass away. Didn’t My Son Yahushua say: But of that day and hour knoweth no man, no, not the angels of heaven, but My Father—ME, dear ones, ONLY ME. But as the days of NOE were, so shall also the coming of the Son of Man be. For as in the days that were before the flood they were eating and drinking, marrying and giving in marriage until the day that Noe entered into the ark, and knew not until the flood came and took them all away; so shall also the coming of Son of Man be. Read all of this verse, sweet ones; it is coming to pass right before your eyes.... "
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_147 - 7 oikein 1 kpl 3milj
Pelottaa jämäköityneet puheet. Tässsä tekee mieli lukea sotakirjaa mutta ilmeisesti Raamattua on jaksettava lukea ja hyvä niin. Olisi mulle kelvannut elämä 1800 luvulla niin ei tarvitsisi tätä maailmaa katsoa. Taitaa sukupolveni olla niitä viimeisiä hyvästä uskon ajasta Suomessa ja uskovista ihmisistä maistiaisia saaneita ihmisiä.
Maailma on rappeutumassa kovalla vauhdilla ja ihmisten moraali. Naiset ovat monien seksikumppaneiden likaamia ja silti ovat satuhäiden perään. Kuin emakko morsiuspuvussa, aivan turhaa ja koomista.- juuuh juuh kyllä
karmivalla tavalla koomista. morsiusvaate on neitsyyden symboli.
- uskisss
Puheet ovat jämäköityneet, mutta kun pidät vain läheisen suhteen Jumalaan, rukoilet yksin omassa rauhassa Jumalan kanssa sekä teet parhaasi totellaksesi Jeesusta (siis et tee tietoisesti syntiä), niin silloin sinulla on turva Jumalassa. Kyllä Karitsan hääjuhlat voittavat maanpäällisen elämän ja sinne pääsee turvaan, kunhan vain hoitaa edellä mainitut asiat kuntoon. Aikaa on todella vähän tällä hetkellä.
- Jumala pelastaa
Tässä väkevä video siitä, miten Jumala tulee pelastamaan uskovat pois pahan alta:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=On2DSI7XbB0#
Tämä tuo lohtua ja iloa niille, jotka ovat seuranneet tiiviisti Jeesusta ja pyhittäneet elämänsä.
Te muut, jotka jäätte maan päälle tsunamien, maanjäristysten ja ydinsotien keskelle, niin Jumala haluaa teitä kutsua myös silloin. Silloin ei ole enää pääsyä tempauksen kautta pois, mutta Jumala kutsuu teitä edelleen pelastukseen ja auttaa teitä seitsemän vuoden lopun ajoilla, jos turvaudutte Häneen.
- hjkhjkhjkhjkhjk
Kohta tempaistaan. Tätä te latvalahot olette ennustelleet jo pari tuhatta vuotta.
Kun edelliset hullut ennustelijat haudataan, niin uusi pipipäitten armeija on jo kasvanut tilalle. - MrMorden
Täältä tieteellistä faktaa maailmanlopuista:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html - Kristinusko
Näitä maailman loppun ennustajien juttuja ei kannata ottaa ikinä tosissaan.
Voihan näitä höpinöitä lukea, mutta ei niistä mitään hyötyä itselle ole.
Kannattaa keskittyä raamatun mukaiseen elämään, uskolla raamattuun lapsen lailla. Näin ei turhaa aikaa turhuuksien, turhuuksiin. Ihmeen kiinnostuneita tästä asiasta, kuitenkin ollaan, koska veistiketjua on lukenut 234 lukijaa.
Jos noin kiinnostaa tämä maailmanlopun asia miten siihen pitäisi suhtautua.
Varmaan raamattu riittää asian ratkaisuun.
Matt. 24:27
Sillä niin kuin salama leimahtaa idässä ja valaisee taivaan länteen asti, niin on oleva Ihmisen Pojan tulo.
Eli mene ulos, jos näet Salaman, joka leimahtaa idässä ja valaiseen taivaan länteen asti. Aina voi soittaa ilmatieteenlaitokselle, kysyä mikä toi ilmiösalama oli. Oliko normaali säälmiö vai mikä? Ilmeisesti tämän jälkeen tapahtuu muutakin ihmeellisyyttä. Näitä ei kannata etukäteen miettiä ja vaivata päätään, vaikka, kuka tahansa ilmoittaisi tai profetoisi mitä tahansa.
Jos omistaa näkevät silmät päässä asian kyllä tulee huomaamaan käytännössä, jos oman elämän aikana niin käy. Näiden loppunajan miettimiset ovat vain turhuutta saarnaajan sanoilla. Turhaa vaivaa itselle, niiden miettimisellä.
1 Saarnaajan, Daavidin pojan, Jerusalemin kuninkaan, sanoja.
Ei mitään uutta auringon alla
2 Turhuuksien turhuus, sanoi Saarnaaja, turhuuksien turhuus, kaikki on turhuutta! [Saarn. 2:11, Saarn. 11:8, Saarn. 12:8]
3 Mitä hyötyä on ihmiselle kaikesta vaivannäöstä, jolla hän itseään rasittaa auringon alla? [Saarn. 2:22, Saarn. 3:9]
4 Sukupolvi menee, sukupolvi tulee, mutta maa pysyy ikuisesti. [Ps. 104:5, Ps. 119:90]
5 Aurinko nousee, aurinko laskee, kiirehtii nousunsa sijoille ja nousee taas. [Ps. 19:6,7]
6 Tuuli menee etelään ja kääntyy pohjoiseen, kiertää kiertämistään, ja samalle kierrolleen tuuli palaa.
7 Kaikki joet laskevat mereen, mutta meri ei täyty, ja minne joet ovat laskeneet, sinne ne yhä edelleen laskevat. [Sir. 40:11]
8 Kaikki sanat uupuvat kesken, kukaan ei saa sanotuksi kaikkea. Silmä ei saa näkemisestä kylläänsä eikä korva täyttään kuulemisesta. [Sananl. 27:20]
9 Mitä on ollut, sitä on tulevinakin aikoina, mitä on tapahtunut, sitä tapahtuu edelleen: ei ole mitään uutta auringon alla. [Saarn. 3:15]
10 Vaikka jostakin sanottaisiin: katso, tämä on uutta, on sitäkin ollut jo muinoin, kauan ennen meitä.
11 Menneistä ei jää muistoa, eikä jää tulevistakaan -- mennyt on unohdettu, ja tulevakin unohdetaan kerran.
Saarnaaja etsii elämän tarkoitusta
12 Minä, Saarnaaja, olin Israelin kuninkaana Jerusalemissa. [1. Kun. 1:34]
13 Minä ryhdyin etsimään viisautta ja tutkimaan kaikkea, mitä auringon alla tapahtuu. Tämän raskaan tehtävän on Jumala antanut ihmisen vaivaksi. [1. Kun. 5:9-14]
14 Minä katselin kaikkea työtä, jota auringon alla tehdään, ja katso: kaikki se on turhuutta ja tuulen tavoittelua.
15 Käyrä ei voi olla suora, puuttuvaa ei voi laskea mukaan. [Sananl. 7:13]
16 Minä sanoin sydämessäni: olen hankkinut yhä enemmän viisautta, enemmän kuin kukaan, joka on hallinnut Jerusalemissa ennen minua, minun sydämeni on tallettanut tietoa ja viisautta.
17 Ja minä halusin ottaa selville, mikä on tietoa ja viisautta, mikä taas mielettömyyttä ja typeryyttä. Mutta minä havaitsin, että tuulta vain tavoittelin.
18 Sillä missä on paljon viisautta, siellä on paljon huolta, ja joka tietoa lisää, lisää tuskaa.- sdsfaasdf
Ihminen on laitettu kovaan paikkaan. Meidän tulee valvoa Jeesuksen tulemista. Meidän tulee lukea niin huolella Raamattua, että aistimme Jeesuksen tulemisen ajan merkkien ja Pyhän Hengen antamien vinkkien perusteella.
On totta, että monenlaista väärää profeettaa on tullut ja tuleekin. Mutta ylhäältä uudesti syntynyt uskovainen oppii Raamatun luvun kautta saamaan arvostelukykyä profetioiden suhteen.
Nyt on todella paljon niin monesta suunnasta ilmassa Jeesuksen toinen tulemus maan päälle, että tuota voisi sanoa jo ennennäkemättömäksi vyöryksi. Ajan merkit viittaavat aivan samaan.
Enkä Jumala koettelee meidän öljylapmun säiliön täynnäoloa sillä, että miten aistimme ja miten osaamme kaivata Jeesuksen tuloa.
Luterilaisen kirkon virkapapit ottavat kovan vastuun, jos poistavat tältä palstalta sellaista tekstiä, joka tulee Jumalalta, vaikka tekstit kertoisivat Jeesuksen tulon sekä tuomioiden tulon läheisyydestä.
- profetiaproffa
Nyt Jumala on kertonut lisää näistä kahdesta todistajasta, (Ilm. 11.-luku).
He ovat maan päällä ja ovat aviopari, eli mies ja nainen. Nainen saarnaa rakkaudesta ja mies on Herran käsikassara, kun maapalloa rangaistaan profetta Elian tapaan. Tämä aviopari ei ole tunnettuja henkilöitä.
"..My Two Witnesses are in Jerusalem readying themselves for their time. Dear ones, it is NOT who you expect or think…what you have been told by theologians, rabbis, teachers and preachers who have said who they are…for My dears, they are NOT TWO MEN—they are man and wife. I began with a man and wife, and I shall end with a man and wife.
They are sent by ME, trained by ME for exactly seven years behind the scenes. They are not known, and have been hidden and prepared for many years in My Heavenlies and on earth. My Two Witnesses shall come forth soon as My two olive trees, My two menorahs, My two friends and servants. One, My daughter, shall be My Mercy, Grace and Love… and the other, My son, shall be My Justice, Judgment and Wrath! Yes, and the Lawless One shall be on the scene in Jerusalem, too—to mark his timeline...
...Read the book of Revelation 11 and 12 coming to pass. Some prophecies even began last year as harbingers: The Woman clothed with the Sun and the Moon under her feet and upon her head a crown of twelve stars, and many other prophecies as well. Seek ME in the secret place, and I shall show you how prophecy is being NOW fulfilled...
THE GLORY SHALL COME DOWN UPON YOU! FIRST MY TWO WITNESSES, THEN UPON THE 144,000, THEN THE REST OF THE REMNANT, MY BRIDE! There are end time ministering spirits of Heaven—one being Elijah—but many, many other spiritual mentors as well WHO WILL ASSIST IN THIS END TIME, GLORIOUS MOVE. Their mighty spirits that are Mine shall come upon you, and you WILL BE CHANGED, TRANSFORMED,TRANSFIGURED AND GLORIFIED, MY SWEET ONES! ..."
http://www.yhwh-glory-end-time-ministry.com/index.php?p=2_162 - asfafads
Aurinko on keskellä neitsyen tähtikuviota ja kuu tähtikuvion jalkojen alla 16.10.2012.
Loppujen ajat... Keksikää jotain parempaa tekemistä, järkevämpää.
- totuus99
kysykää jehovan todistajilta miten ne asiat on.heillä on oikean ja puhtaan opin salaisuudet jota kirkot ja lahkot eivät ole ihmisjärjen ja oman piirin edun mukaan muokanneet.te olette minun todistajiani sanoo herra sebaot
- Joh 3:17
Jehovantodistajilla on VÄÄRENNETTY Raamattu. Tutkikaapa vähän sen historiaa, niin huomaatte, ettei sen historia ylety kauaksi, 1800-luvulle!?
Oikean Raamatun historia on sen sijaan on todistettavasti ja luotettavsti seurattavissa erittäin pitkälle!
- a1b2c3d4
Jehovilla onkin ollut jo monta maailmanloppua m.m 1975
johannes1 kirjoitti:
Jotain on tapahtumassa ja pian:
http://lopunajat.fiNo johan pomppas taas.
"Ensi vuoden alussa maapallo kulkee ISONin radan läpi ja osa sen jälkeen jättämästä kaasusta ja pölystä varmasti törmää Maahan, mutta ne saavat aikaan vain muutamia ylimääräisiä tähdenlentoja taivaalle. Maa kulkee aina silloin tällöin komeettojen ratojen läpi ja silloin näemme taivaalla tähdenlentoparven, kun tavallista enemmän pieniä hitusia törmää ilmakehään ja palaa siinä. Tapahtumat ovat niin huomaamattomia, että vain tähtiharrastajat ovat niistä illoissaan."
http://tiedetuubi.fi/?q=node/589
Pienet hituset tieteen teksteissä, hihhulimodauksella noista hipuista on tullut asteroideja:
*Maa kulkee lähiaikoina kahdesti komeetta ISON:in pyrstön läpi. Tästä saattaa seurata vaaraa Maalle komeetasta irtoneiden asteroidien muodossa.*
Just.
Täältä tsekkaamaan, miten ne aikaisemmat asteroidit ja muut aivan hirvittävät asiat ovat maapallon tuhonneet:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä
Aivan oma lukunsa on tämä pieleenmenneiden maailmanloppuprofeettojen tehtailija:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
"Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian".
Just. Aivan kuten viime keväänä alkoi vedenpaisumus 27.4. ja ydinsota 10.4. Ilmeisen huonosti uutisoituja olivat nuo tapahtumat, kun jäi huomaamatta.- Joh 3:17
bg-ope kirjoitti:
No johan pomppas taas.
"Ensi vuoden alussa maapallo kulkee ISONin radan läpi ja osa sen jälkeen jättämästä kaasusta ja pölystä varmasti törmää Maahan, mutta ne saavat aikaan vain muutamia ylimääräisiä tähdenlentoja taivaalle. Maa kulkee aina silloin tällöin komeettojen ratojen läpi ja silloin näemme taivaalla tähdenlentoparven, kun tavallista enemmän pieniä hitusia törmää ilmakehään ja palaa siinä. Tapahtumat ovat niin huomaamattomia, että vain tähtiharrastajat ovat niistä illoissaan."
http://tiedetuubi.fi/?q=node/589
Pienet hituset tieteen teksteissä, hihhulimodauksella noista hipuista on tullut asteroideja:
*Maa kulkee lähiaikoina kahdesti komeetta ISON:in pyrstön läpi. Tästä saattaa seurata vaaraa Maalle komeetasta irtoneiden asteroidien muodossa.*
Just.
Täältä tsekkaamaan, miten ne aikaisemmat asteroidit ja muut aivan hirvittävät asiat ovat maapallon tuhonneet:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä
Aivan oma lukunsa on tämä pieleenmenneiden maailmanloppuprofeettojen tehtailija:
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
"Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian".
Just. Aivan kuten viime keväänä alkoi vedenpaisumus 27.4. ja ydinsota 10.4. Ilmeisen huonosti uutisoituja olivat nuo tapahtumat, kun jäi huomaamatta. - Ei saa tietää
Joh 3:17 kirjoitti:
Lopunajat on piilotettu:
>>Yhteys ei ole suojattu
Firefox yritti muodostaa suojatun yhteyden sivustoon lopunajat.fi, mutta yhteyden turvallisuutta ei pystytä varmistamaan.
Yleensä kun suojattua yhteyttä muodostetaan, sivustot lähettävät varmennetut identiteettitietonsa, joiden perusteella voi olla varma, että tietoja siirretään oikean paikan kanssa. Tämän sivuston identiteettiä ei kuitenkaan voida varmentaa.
- MrrMorden
Kannattaa ilmottaa asiasta myös Nilo P:lle jotta saadaan sivustoille asianmukainen laskuri osoittamaan tätäkin maailmanloppua.
- Ihana Fantasti
Jeesus mainitsi maanjäristykset erääksi merkiksi saapumisensä läheisyydestä tai lopun enteistä.
Maanjäristysten merkki on tyypillisenä Jumalan salatun toiminnan ilmauksena niin hyvin kätketty, että se hyvin vaikea löytää ja havaita.
Laskeskelin suurissa (6 magnitudiset) maanjäristyksissä vapautuneiden energioiden (jouleina) määriä viime vuosikymmeniltä. Kun vuosittaisten tuollaisten järistysten (joita on noin puolitoistasataa vuosittain) energiat lasketaan yhteen ja taulukosta otetaan keskiarvo, niin suunta on enimmäkseen nouseva:
http://www.lataakuva.fi/di/TQMP/Maanjäristykset 1967-2013.jpg
Jos valitaan raamatullislopunajallisesti maailman merkittävimmän kaupungin historiasta joitakin tärkeitä vuosia ja tarkkaillaan sieltä tähän hetkeen ulottuvan ajan vuosittaisten maanjäristysten energioiden keskiarvoviivaa, havaitaan maanjäristysenergioiden lisääntyneen seuraavasti:
Viimeksikuluneina
- 46 vuotena yli nelinkertaisiksi
- 33 vuotena noin kymmenkertaisiksi
- 31 vuotena miltei yksitoistakertaisiksi
- 26 vuotena noin kahdeksankertaisiksi
- 15 vuotena noin kolme ja puolikertaisiksi
(En pidä todennäköisenä, että olisimme vielä ketjun otsikossa mainitussa viimeisessä seitsenvuotiskaudessa.)
((bg-open vastaväitteeseen ennakoivasti, että seismologisen havaintoverkoston kasvu ei selitä ongelmaa. Suuret maanjäristykset on havaittu maailmanlaajuisesti koko kyseisen ajan. Teoreettisesti laskukaavan,
E = 10^((1.5*M) 4.8) J, virittäminen kaikkein suurimpien maanjäristysten energioita pienentäväksi, voisi hieman pienentää ongelmaa, mutta ei poistaa sitä))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2221337Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori29984- 50876
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8805- 64796
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric238754- 45740