RAY kaukana.....

Wilhem69

Satunnaisuudesta.


Oli sitten kysymys kolikkopeleistä- ei todellakaan satunnaisia.

Kokemuksia RAY nettikasinosta;


* Kaikissa peleissä tuplauksen onnistuminen tulee käytänössä hyvin
epätodennäköiseksi kun € potti kasvaa. Isommat tuplaukset 99% epäonnistuu.
Pienet onnistuvat ( alle 5€ ).
Tapahtuu täysin systemaattisesti. ( otos täs vaiheessa 7600 tuplausta ).!!!!

* Hedelmä peleissä puuttuva kuvio tulee kaivattuun paikkaan aivan systemaatti-
sesti kaivattuun paikkaan heti seuraavalla kierrosella. Aivan liian usein ollakseen
satunnainen. Samoin kaikki suuret tuplaukset epäonnistuvat aivan liian
usein suhteessa sen todennäköisyyteen.



Kaveri pystyy ennakkoon sanomaan esim. PAFFIN fullhousen korttitapahtumat.
Sanoi pelanneensa sitä muutama satatuhatta kierrosta ja pystyy ennakkoon
kertomaan pelitapahtumat, ja se piti paikkaansa kun katselin.

Eli pelit toimivat täysin systemaattisesti ja ennalta määrätysti
Sellaiset "satunnaisuus " höpinät voi jo unohtaa. Aivan täysin.

Ainostaan pönttö voi jankata sitä että pelit olisivat satunnaisia-
kaikkea muuta.

10

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahtopää

      Ei todellakaan mitään uuttta. Suuremmilla panoksilla tyhjien kierrosten määrä kasvaa ja voittopelit katoaa...

      Siis aivan selkeästi manipuloituja pelejä... Saat isomman voiton sen jälkeen ja sitä ennen paljon tyhjiä kierroksia....


      Ei ole satunnaisuudella mitään tilaa noissa RAY saatikka PAF peleissä...

      • Kynintää vaan..

        Niin ei siellä pelien tekijöissä ole joulupukki vaan palkattu juippi joka tekee työnsä siten kuin pelien tilaaja haluaa. Pelit tehdään pelaajien kynintälaitteiksi, ei suinkaan jakelemaan ilmaista rahaa...Uskokaa jo!


    • Pentti Pelaaja

      RAY nettikasinolla isot tuplingit menee pääsääntöisesti ensimmäisellä kerralla pieleen, jos ei tuplaushistoriassa ole montaa epäonnistunutta tuplausta.

      Tuplausten onnistumis % on suoraan verrannollinen siihen miten aikaisemmat ovat onnistuneet. Jos olet hävinnyt useita aikaisempia tuplauksia on pelaajalla paremmat mahdollisuudet onnistua tulevissa. Että siinä taas todellista "satunnaisuutta" kerrakseen;-).

      Kaikissa RAY netkasinon pelien softat on tehty siten että voittava kuvio tai tuplauksen kortti on "yhden" ali ja / tai yli.

      Siis aivan systemaattisesti ei voi olla satunaisesti niin tiuhaan.
      Todella pelaajaa ärsyttävä ominaisuus.

      Lisäksi jos onnistut tuplauksessa 2 kertaa on onnistumisen mahdollisuus 3 kerralla
      1 % luokkaa. Paitsi jos tuplauspanos on alle 5 €.

      Siis näin ovat uhkapelit nykypäivänä täysin etukäteen säädettyjä ja kontrolluituja.
      Pelaajan vaikutus mahdollisuudet ovat 0 %.

      Tottakai pelintarjoajat haluavat antaa sellaisen kuvan että kaikki pelit pyörivät
      satunnaisesti, mutta se on aivan täyttä kakkaa...

    • Juusa3

      Pelien tuplauksessa ei satunaisuudella ole mitään sijaa.

      Aivan säädetty. Näin on !


      Ja muutenkin ovat täysin säädettjä ja kontrolloituja..

    • Pale79

      Älä jauha samaa. Kaikki tietää jo ettei RAY netkasino tai muut kolikkopelit ole satunnaisia....


      kiitos

    • Timppa tuplari

      Immeiset luulee että pelkkä satunnaisarvonta tekisi pelureista niistä riippuvaisia.

      Sitä pitää säädellä ja rukata ja nimenomaan pitää peluri "lämpimänä "

      eli pelitilanteet ja tapahtumat ovat tarkoin harkittuja.

      Viimeisillä rahoilla voitot ym.ym ovat kaikki "järjestettyjä" ei satunnaisia.

      Kaikki läheltä piti tilanteet ja "silmän" ohi / ali / yli . Ei ne todellakaan satunnaisesti

      tapahdu jatkuvalla syötöllä.

      Vaikka peluri niin ( ainakin yksinkertainen ) luulee... ja sehän sopii kuin nenä per****

      pelinjärjestäjä RAY;lle !!!

    • kalevi virta

      UP 1

    • gaykampler1 unreal

      Netkasinot toimivat pelaajatili kohtaisesti...

      • Raipezz

        raylta ainaki rahat menee hyvän tekeväisyyteen jne....


    • puppelikans

      kaykampler voi olla toista mieltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe