Satunnaisuudesta.
Oli sitten kysymys kolikkopeleistä- ei todellakaan satunnaisia.
Kokemuksia RAY nettikasinosta;
* Kaikissa peleissä tuplauksen onnistuminen tulee käytänössä hyvin
epätodennäköiseksi kun € potti kasvaa. Isommat tuplaukset 99% epäonnistuu.
Pienet onnistuvat ( alle 5€ ).
Tapahtuu täysin systemaattisesti. ( otos täs vaiheessa 7600 tuplausta ).!!!!
* Hedelmä peleissä puuttuva kuvio tulee kaivattuun paikkaan aivan systemaatti-
sesti kaivattuun paikkaan heti seuraavalla kierrosella. Aivan liian usein ollakseen
satunnainen. Samoin kaikki suuret tuplaukset epäonnistuvat aivan liian
usein suhteessa sen todennäköisyyteen.
Kaveri pystyy ennakkoon sanomaan esim. PAFFIN fullhousen korttitapahtumat.
Sanoi pelanneensa sitä muutama satatuhatta kierrosta ja pystyy ennakkoon
kertomaan pelitapahtumat, ja se piti paikkaansa kun katselin.
Eli pelit toimivat täysin systemaattisesti ja ennalta määrätysti
Sellaiset "satunnaisuus " höpinät voi jo unohtaa. Aivan täysin.
Ainostaan pönttö voi jankata sitä että pelit olisivat satunnaisia-
kaikkea muuta.
RAY kaukana.....
10
169
Vastaukset
- ahtopää
Ei todellakaan mitään uuttta. Suuremmilla panoksilla tyhjien kierrosten määrä kasvaa ja voittopelit katoaa...
Siis aivan selkeästi manipuloituja pelejä... Saat isomman voiton sen jälkeen ja sitä ennen paljon tyhjiä kierroksia....
Ei ole satunnaisuudella mitään tilaa noissa RAY saatikka PAF peleissä...- Kynintää vaan..
Niin ei siellä pelien tekijöissä ole joulupukki vaan palkattu juippi joka tekee työnsä siten kuin pelien tilaaja haluaa. Pelit tehdään pelaajien kynintälaitteiksi, ei suinkaan jakelemaan ilmaista rahaa...Uskokaa jo!
- Pentti Pelaaja
RAY nettikasinolla isot tuplingit menee pääsääntöisesti ensimmäisellä kerralla pieleen, jos ei tuplaushistoriassa ole montaa epäonnistunutta tuplausta.
Tuplausten onnistumis % on suoraan verrannollinen siihen miten aikaisemmat ovat onnistuneet. Jos olet hävinnyt useita aikaisempia tuplauksia on pelaajalla paremmat mahdollisuudet onnistua tulevissa. Että siinä taas todellista "satunnaisuutta" kerrakseen;-).
Kaikissa RAY netkasinon pelien softat on tehty siten että voittava kuvio tai tuplauksen kortti on "yhden" ali ja / tai yli.
Siis aivan systemaattisesti ei voi olla satunaisesti niin tiuhaan.
Todella pelaajaa ärsyttävä ominaisuus.
Lisäksi jos onnistut tuplauksessa 2 kertaa on onnistumisen mahdollisuus 3 kerralla
1 % luokkaa. Paitsi jos tuplauspanos on alle 5 €.
Siis näin ovat uhkapelit nykypäivänä täysin etukäteen säädettyjä ja kontrolluituja.
Pelaajan vaikutus mahdollisuudet ovat 0 %.
Tottakai pelintarjoajat haluavat antaa sellaisen kuvan että kaikki pelit pyörivät
satunnaisesti, mutta se on aivan täyttä kakkaa... - Juusa3
Pelien tuplauksessa ei satunaisuudella ole mitään sijaa.
Aivan säädetty. Näin on !
Ja muutenkin ovat täysin säädettjä ja kontrolloituja.. - Pale79
Älä jauha samaa. Kaikki tietää jo ettei RAY netkasino tai muut kolikkopelit ole satunnaisia....
kiitos - Timppa tuplari
Immeiset luulee että pelkkä satunnaisarvonta tekisi pelureista niistä riippuvaisia.
Sitä pitää säädellä ja rukata ja nimenomaan pitää peluri "lämpimänä "
eli pelitilanteet ja tapahtumat ovat tarkoin harkittuja.
Viimeisillä rahoilla voitot ym.ym ovat kaikki "järjestettyjä" ei satunnaisia.
Kaikki läheltä piti tilanteet ja "silmän" ohi / ali / yli . Ei ne todellakaan satunnaisesti
tapahdu jatkuvalla syötöllä.
Vaikka peluri niin ( ainakin yksinkertainen ) luulee... ja sehän sopii kuin nenä per****
pelinjärjestäjä RAY;lle !!! - kalevi virta
UP 1
- gaykampler1 unreal
Netkasinot toimivat pelaajatili kohtaisesti...
- Raipezz
raylta ainaki rahat menee hyvän tekeväisyyteen jne....
- puppelikans
kaykampler voi olla toista mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514