Super-Marjo on PAREMPI KUIN SINÄ!

Pystytkö samaan?

Supermarjo ja tytöt -sarjaa tähdittävä Marjo Niittyviita myöntää olevansa perfektionisti. Ennen jokaista raskautta hän on päättänyt, että paino saa nousta korkeintaan kahdeksan kiloa.

- Keviniä odottaessa kävin joka päivä puntarissa ja seurasin painoani. Päätin myös, että viimeistään kolme viikkoa synnytyksestä minun on oltava entisissä mitoissa. Tämä on ollut ohjenuorani jokaisessa raskaudessa, superhoikka Marjo kertoo.

Kolmannen lapsen syntymän jälkeen Marjo karisti raskauskilot päivässä. Supermarjo ja tytöt -ohjelman tekijät haukkoivat henkeään, kun Marjo näyttäytyi kameroille synnytyksen jälkeen viime keväänä.

- Minulla on tiukkaan treenattu keskivartalo, ja vielä päivää ennen synnytystä juoksin hiihtokisoissa mäkeä ylös, Marjo nauraa.

Marjo vaatii timmiä kroppaa myös tanssiryhmiensä tytöiltä.

- He ovat tanssijoita. Työhön kuuluu, että vartalo on hyvässä kunnossa.

- Lähimmäisilleni en aseta samanlaisia vaatimuksia. Olemme oikeasti herkuttelijoita. Suklaa on herkkuani, mutta minulla on tietty kalorimäärä, jota en ylitä päivässä, Marjo kertoo elämäntavoistaan.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012031315315089_vi.shtml
Web of Trust
Luotettavuus

Asioinnin turvallisuus

Tietosuoja

Lapsiturvallisuus

Asenna ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi

YLI-IHMISÄITI ON TÄYDELLINEN KAIKESSAMENESTYJÄ! KATSO MYÖS:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10509127
Web of Trust
Luotettavuus

Asioinnin turvallisuus

Tietosuoja

Lapsiturvallisuus

Asenna ilmainen WOT-lisäosa selaimeesi

LISÄKSI:

Supermarjo ja tytöt -sarjan Marjo Niittyviita tapaili olympiamitalisti Andreas Goldbergeria 90-luvulla.

Tosi-tv-äiti Marjo Niittyviidalla, 37, oli nuoruudessaan lähes seitsemän vuoden läheinen suhde mäkihyppääjätähti Andreas Goldbergerin kanssa. Kaksikko tapasi toisensa Lahden Salpausselän kisoissa 1992, jolloin Marjo oli 17-vuotias ja todellista läpimurtoaan mäkihyppääjänä vielä odotellut Goldberger 19-vuotias.

- Katseemme kohtasivat pienen vilkaisun ajan ja tällaisena puheliaana ihmisenä menin sitten juttelemaan. En tiennyt kuka hän oli, sillä hän oli vielä aivan uransa alussa ja kyseessä oli hänen ensimmäiset arvokisansa Suomessa, Marjo muistelee.

Kaksikko piti ensitapaamisesta lähtien vuosien ajan tiiviisti yhteyttä puhelimitse. Paria yhdisti rakkaus talvilajeihin, sillä Marjokin harjoitteli tuolloin hiihtomaajoukkueessa.

Orastava suhde tuli julki vasta 1996, jolloin valokuvaajat ikuistivat parin yhdessä Kuopion Puijon kisojen jälkimainingeissa ja Marjosta puhuttiin lehdissä huippuhyppääjän suomalaisena tyttöystävänä. Komeapiirteinen nuorukainen oli tuolloin jo kaksinkertainen olympiavoittaja ja yksi mäkihypyn tavoitelluimpia poikamiehiä.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/tvn-superaidilla-vuosien-romanssi-olympiamitalistin-kanssa/art-1288454819935.htm

62

5687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pintaasyvempi

Ketä kiinnostaa tollanen pinnallisuus!?

• mastermind

Onks Super-Marjo teidän mielestä oikeesti kaunis?

Mun silmään se näyttää kyllä aika rumalta. Jotenkin just sellainen "kuivakorppu", hiukset pelastaa paljon. Jos sillä ois vielä rumempi tukkakin, niin eihän se ois oikeestaan minkään näkönen.

• Rusina :)

Liian kauan anorektikon painossa elävä ihminen ei enää ikääntyessään kiinteydy ja vanhene kauniisti, vaan hänen ulkomuotonsa vanhenee nopeammin kuin hiukan pyöreämpien ikätovereittensa.
        Ko. henkilön olisi nyt nopeasti ajateltava tämä asia selväksi ja sallia pari kiloa lisää luittensa peitoksi.

Iho on ihmisen suurin ja laajin elin. Sitä ja sen hyvinvointia on vaalittava kuten muitakin ruumiinosia. Kun sen päästää rapautumaan ei korjaaminen onnistu.
        "Kauneusvoiteilla" ei ihoa lääkitä. Sitä on vaalittava terveellisillä elintavoilla ihan samaan tapaan kuin sydäntä ja maksaakin.

• mikael mondeo

Höh

sehän on elastinen jolla on peruukki.onko alter ego vai mikä.Voice of vinland on loppusuoralla ja Elastinen koeilee jotain uutta.hyvin on onnistunut.

• Täyden kympin mies

En arvostele ihmisten ulkonäköä, terve ihminen on aina kaunis.

Mutta liiallista tiukkuutta elämässä ja varsinkin toisten elämän rajoittamista vastustan.
        Eräs kaukainen sukulainen oli erinomainen isä: Hän rakensi poikiensa kanssa purjeveneen, urheili, lasketteli, vartioi syömiset ja juomiset, huolehti koulumenestykset, ja kaikki muut sukulaiset ihailivat tätä omistautumista.
        Paitsi hänen poikansa!
        Kun aikuistuivat, menivät ihan muualle opiskelemaan, mahdollisimman kauas kotoa. Toinen pojista rakastui ihan vääränlaiseen tyttöön ja isän kielloista huolimatta avioitui hänen kanssaan. Väärin!
        Isä ei ikinä tavannut miniäänsä eikä tutustunut vääränlaisiin lapsenlapsiin. Äidin oli pakko salaa käydä poikansa perhettä tapaamassa.

Viimeise vuotensa täydellinen isä vietti sitten omisa oloissaan yhtä täydellisenä kuin koko elämänsä oli elänyt.

• kauneus

mastermind 15.3.2012

Kyllä Marjo on pirun kaunis nainen, vaikka makuja on monia, yks nai tyttären toi äidin, yks tykkää lihavasta, YKS PULLUKASTA

• niin turhaa

Mä en yleensäkään ymmärrä tollasia ohjelmia jossa halutaan jostain kumman syystä julkisuutta. Lapsetki otettu mukaan tuohon pyöritykseen.. huoh.
      No itse en tuollaisia ohjelmia ainakaa tue eikä niitä katsota tässä taloudessa :)
      Samaan kastiin kuuluu BB, Viidakon tähtöset yms turhat ohjelmat.

Kade en todellakaan ole, hehe naurattaa pelkkä ajatuskin :)

• Varmasti on!

Kyseisellä henkilöllä on mitä ilmeisemmin kunnioitettavan kova itsekuri. Ei onnistuisi minulta. Toisaalta en tiedä, onko painon pitäminen minimissä raskausaikana kovin terveellistä lapsen kannalta. Ei sitä tietysti toiseenkaan ääripäähän tarvitse ruokailun suhteen mennä.

Pääasia tässä kai on se, ettei hän ole lähimmäisilleen yhtä ankara kuin itselleen, vaan antaa lasten olla lapsia.

• ei oo tervettä

Siitä pojasta näkeekin, että ei ole ollut terveellistä. Minulle tulee hyvin voimakkaasti mielleyhtymä aliravituista kehitysmaiden lapsista sen pojan kuvaa katsoessa. Jotenkin aneemisen näköinen.

Muutoinkaan ei käy kateeksi kyseistä perhettä. Säälittävää lähinnä tuollainen oman erinomaisuuden korostaminen julkisuudessa. En ymmärrä mitä tarkoitusta tuollainen palvelee.

• Liikaa "itsekuria"
        ei oo tervettä kirjoitti:

Siitä pojasta näkeekin, että ei ole ollut terveellistä. Minulle tulee hyvin voimakkaasti mielleyhtymä aliravituista kehitysmaiden lapsista sen pojan kuvaa katsoessa. Jotenkin aneemisen näköinen.

Muutoinkaan ei käy kateeksi kyseistä perhettä. Säälittävää lähinnä tuollainen oman erinomaisuuden korostaminen julkisuudessa. En ymmärrä mitä tarkoitusta tuollainen palvelee.

Totta, en nyt haluaisi vauvan ulkonäköä arvostella mutta kun näin pojan tv:ssä oli aika oudon näköinen (ihan söpö niinkuin kaikki vauvat kuitenkin) ja itsellänikin kävi mielessä että onko tuolla niukalla ruualla ja muulla "itsekurilla" ollut vaikutusta tai sitten heidän vauva vain on tuon näköinen. Jotenkin tosi luihun oloinen.

• näin sen näen

Liikaa pönkittää omia lapsia julkisuuteen ja harrastamaan. Hän haluaa elää lasten kautta sen mitä itse ei ole saanut kokea. Surullista.

• kettu6796

onks se tosiaan vasta 37???? järkyttävä korppu...ja ällöä paskaa koko Niittyviita...onneks ei oo pakko katsoa!!!

• hihihihiiiii

Juu siis eihän se väärin ole, jos oma kroppa ja julkisuus menee lapsien edelle. Jos vähintään kolmen viikon päästä synnytyksestä on oltava entisessä kuosissa, se kertoo siitä että aikaa vastasyntyneelle lapselle tuskin suuremmin liikenee.

Itse osaan laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

Ja tosiaan yhdyn edellisen kommenttiin, näyttää kyllä reilusti vanhemmalta, mutta sitä kai se jokapäiväinen turha stressi pinnallisuudesta aiheuttaa ;) Pari ylimääräistä ryppyä ilmestyy kumman nopeasti.

• niinpä niin

onhan se ihmeellistä. Ei sitä varmaan pystyisi ajattelemaan imettämistä jos pitää nopeasti laihduttaa vai voiko?

• okiuhygn8t

En oo koskaan kuullutkaan tästä Marjosta, enkä tiedä edelleenkään kuka hän on. Luulin mainosten ja kuvien perusteella häntä ainakin 50 vuotiaaksi ellei ylikin. En voi uskoa, että on mua vain muutaman vuoden vanhempi. Vanhan näköinen, liiallinen ainainen laihuus varmaan tekee sen. Ohjelmaa en ymmärrä ollenkaan, kiinnostaako jotakuta ja miksi ihmeessä? Onneks ei oo tosiaan pakko katsoa :)

• ikäkysymys

okiuhygn8t15.3.2012 22:11

Hei, onko sulle ikä ongelma?????? Vain vanhat ihmiset puhuvat, kuka näyttää vanhalta tai nuorelta tai sairaalta tai terveeltä.

• margariinitehdas

Hiukan se pisti mietityttämään kun lapset vertaili kuinka paljon saa margariinitehtaalla palkkaa ja miten paljon enemmän keikalta saa. Okei, eihän siintä vertailussa ole mitään pahaa, mutta annetaanko arvoa sille että kaikki työ on arvokasta? Äitini sanoo aina, että jos siivojia ei olisi niin suomi hukkuisi paskaan. Tarvitaan myös niitä jotka tekevät nämä perustyöt, kaikki eivät voi tehdä keikkaa eikä olla maailman tähtiä.
      Kunnianhimoa tuntuu ainakin äidillä olevan (ja ehkä vähän ahneuttakin? No eipä mullekaan lisätulot pahitteeksi olisi)
      No mielenkiinnosta katsoin, ja sitten olin ihan onnellinen etten ole elänyt sellaisessa täydellisyyden tavoittelijan perheessä.Tällainen tavallisen tallaajan elämä riittää minulle. Lapsi saa harrastaa jotain jos haluaa, mutta ei tarvitse kilpailla eikä numeroiden koulussa ole pakko olla kymppejä.

• tuutis

Hitsi vieköön. Enpä tiennyt, että se on PAREMPI kuin minä. Luulin vain, että erilainen O_o Vedän pussin päähäni, painun matalaan kolooni säälimään omaa huonommuttaani. Kiitos, kun avasit silmäni ap.

• ...

Sairasta touhua, antais lastensa olla lapsia

• SuperHoooo

Ei se ole parempi kuin minä, se on vaan laihempi kuin minä :D

• niin turhaa

En ymmärrä myöskään ihmisiä jotka tuommosia ihan älyttömiä ohjelmia telkkarista katsoo :D jos ei katsoisi ei tuollaisia esitettäisikään ja saisi nuo muksut olla rauhassa.
      Itse boikoton kaikkea tuollasta turhaa, niin 7 päivää lehteä kuin viidakon tähtöset sarjaa sekä super-marjo ja tytöt. HUOH.. telkkarista tulee paljon oikeitakin ohjelmia kuten kadonneen jäljillä! ja torstaina kun alkaa subilla se viidakon tähtöset niin täällä kyllä miehen kans katsellaan mtv3:lta tulevaa Housea :) tosin se taisi alkaa vasta ensi viikolla, mutta kuitenkin.

• "super" marjo vai..?

niin siis tämä strippareiden "manageri-Marjo" on siis parempi ihminen vain laihuutensa ja kunnianhimonsa tähden...KYLLÄÄÄHHH...

sanotaanko nyt näin, että itse en anna arvoa ihmiselle joka kannattaa naisten esineellistämistä ja jonka mielestä laihuus on joku arvo elämässä..tärkeämpi kuin se OMA PERHE ..
      kuinkakohan paljon Marjo oikeasti viettää aikaa perheensä kanssa, ja välittääkö hän edes oikeasti niistä lapsistaan, vai ovatko lapsetkin vain tehty, jotta kulissit pysyvät pystyssä.

säälin tuon Marjon lapsia, melkein parempi jos lapset huostaanotettaisiin ja adoptoitaisiin NORMAALIIN perheeseen..saa marjo sitten ihan rauhassa kytätä itseään peilistä ja mittailla itseään vaa´alla että onko nyt lihottu vai laihduttu se 100g...

• sissalikisali

Muistan muutamia vuosia sitten kun tein mallikeikkoja nuoruudessani Marjon tiimissä alipainoisena 175cm pituisena nuorena naisena, kun Marjo sanoi, että minun pitäisi laihduttaa noin 5 kg. Onneksi päätin olla laihduttamatta jo valmiiksi alipainoisesta rungostani grammaakaan, vaan päätin toisin. Nyt elämä on taatusti parempaa. :)

• sdfio9e4trow

Ei valitettavasti ole mahdollista.
      Nimittäin MINÄ OLEN PAREMPI KUIN KUKAAN.

:)

• Hypergyperäiti

Jaa-a.. ja minä olen yksinkertaisesti PARAS!!!

• Justiinsa!

Kamala tuo "Super" marjo.

Laiha kun mikäkin rusina!

Julkisuus ja kauneus vie etupaikan, eikä PERHE!

Todella törkeää, ei anna olla lasten lapsia!

Tämä oli mielipiteeni asiasta :)

• Juu..

No niinhän tuo tavallaan on.

• Justiinsa!
        Juu.. kirjoitti:

No niinhän tuo tavallaan on.

• Ruskettunut rusina

Ju-uu...

• Samaaa.

Samaa mieltä kun: Justiinsa!

• Justiinsa!

• ylypeetä on

"kauneus vie voiton lapsista.." ..niin mikä kauneus :D
      ajatella että minua 3 v nuorempi!! nyt olen ylpee ittestäni :D

• helppoa anonyyminä

kylläpä kateus kuultaa läpi noista viesteistänne. Iskikö hätä, että voi kamala, joku pystyy tuohon kaikkeen. Hankkikaa elämä ja ottakaa itseänne niskasta kiinni. Rööki suupielestänne tumpatkaa, ja ottakaa lapsenne tv:n äärestä syliin. Ai niin ette ehdi, kiire arvostella muita ;)

• ihan näin tiedoksi

-olen lapseton
        -olen 26v nainen jota usein luullaan nuoremmaksi
        -en ole stripparimanageri, vaan töissä alalla jota rakastan(en varmaan pystyisi enää edes kunnioittamaan itseäni jos olisin joku stripparimanageri/h*orien välittäjä)
        -minulla on mies jota rakastan
        -elämäni ei ole pelkkää suorittamista, vaan kerkeän nautiskelemaan kauniista säistä, luonnosta ja miehestäni.
        - en välttämättä ole ihannemitoissani mutta usein saan erittäin positiivista palautetta miehiltä ulkonäöstäni, sekä omalta rakkaalta.
        - en tupakoi, koska en näe siinä mitään järkeä

ja mitä tuohon marjoon tulee, niin todellakin käy sääliksi lapsia, koska äiti vaatii vain täydellisyyttä lapsiltaan ja jatkuvaa suorittamista..voisi se marjo joskus ihan pysähtyä ja miettiä että nauttiiko hän oikeasti elämästään, ja nauttivatko muut perheenjäsenet suorituskeskeisestä arjesta marjon kanssa.

oikeasti kun tuo mainos "supermarjo ja tytöt" tuli, luulin että tuo marjo on 50v, järkytyin kun luin että muija on 37(WTF!!!)

ja kuka idiootti oikeasti ihailee tuollaista naista?
        on muita, todellisia ihailun ja kunnioituksen todella ansaitsevia naisia kuin joku Marjo..
        yhtenä hyvänä esimerkkinä Tina Turner, oman elämänsä sankari.

• Mennään metsään taas

Kateus? Kateus???????????? Mistä ihmeestä kukaan voisi tuollaiselle ihmiselle olla kateellinen? Aivan sairasta oman kehon palvontaa, ikään kuin se olisi todella tärkeää elämässä! Ei noilla lapsilla ole suuriakaan mahdollisuuksia kasvaa terveiksi, onnellisiksi ja tasapainoisiksi aikuisiksi.

Kerro ihmeessä, mikä tuossa "Super-Marjossa" voisi herättää kateutta! Hänellä ei tietääkseni ole mitään sellaista, mitä minä haluaisin itselleni kaiken sen lisäksi, mitä minulla tällä hetkellä on! Vai väitätkö, että minun elämäni asioiden tärkeysjärjestys on väärä? Pitäisikö meidän jokaisen perheenäidin tavoitella samanlaista ulkomuotoa (tärkein asia!) sekä alituista tabloid-julkisuutta? En halua! Mieluummin panostan perheeseeni ja kotiimme vähintään yhtä suurella energialla ja päättäväisyydellä kuin hän omaan kroppaansa!

• P-Hämeen äitejä
        ihan näin tiedoksi kirjoitti:

-olen lapseton
        -olen 26v nainen jota usein luullaan nuoremmaksi
        -en ole stripparimanageri, vaan töissä alalla jota rakastan(en varmaan pystyisi enää edes kunnioittamaan itseäni jos olisin joku stripparimanageri/h*orien välittäjä)
        -minulla on mies jota rakastan
        -elämäni ei ole pelkkää suorittamista, vaan kerkeän nautiskelemaan kauniista säistä, luonnosta ja miehestäni.
        - en välttämättä ole ihannemitoissani mutta usein saan erittäin positiivista palautetta miehiltä ulkonäöstäni, sekä omalta rakkaalta.
        - en tupakoi, koska en näe siinä mitään järkeä

ja mitä tuohon marjoon tulee, niin todellakin käy sääliksi lapsia, koska äiti vaatii vain täydellisyyttä lapsiltaan ja jatkuvaa suorittamista..voisi se marjo joskus ihan pysähtyä ja miettiä että nauttiiko hän oikeasti elämästään, ja nauttivatko muut perheenjäsenet suorituskeskeisestä arjesta marjon kanssa.

oikeasti kun tuo mainos "supermarjo ja tytöt" tuli, luulin että tuo marjo on 50v, järkytyin kun luin että muija on 37(WTF!!!)

ja kuka idiootti oikeasti ihailee tuollaista naista?
        on muita, todellisia ihailun ja kunnioituksen todella ansaitsevia naisia kuin joku Marjo..
        yhtenä hyvänä esimerkkinä Tina Turner, oman elämänsä sankari.

ihan näin tiedoksi 26.3.2012

Mitäpä jos hankkisit ensin puolison ja 3 lasta ja tekisit yhtä paljon töitä kuin esim Marjo.. On suorastaan lapsellista vertailla eri elämäntilanteissa olevia ihmisiä.

Ja oikaisu Marjohan ei ole stripparimanageri. Älä siis levitä valheita.

Niinhän ne vanhatpiiat ja yksinäiset lastenhoitajatkin tietävät lapsista mielestään paremmin kuin omat vanhemmat.

Kannatta ptää pienempää ääntä asioista.

• etjkitufl

Jos "paremmuus" tarkoittaa omien kilojensa neuroottista vahtaamista, niin en halua olla paras tai edes osallistua kilpailuun.

Kummallinen asenne suomalaisilla, että joku "super" asia olisi muka parempi kuin normaali itsensä kanssa sujut oleva ihminen.

Tämä on median ja uusliberailistisen yhteiskunnan luoma illuusio, joihin tyhmät pikku-äidit menevät lankaan verraten itseään johonkin tiettyyn malliin.
      Mitä helevetin väliä on jollain mainosmarjoilla?
      Miten ihmeessä se liittyy omaan elämään? Mikä esikuva voi olla joku, jonka elämän keskeinen piirre on oman ja muiden painon kontrolloiminen? Eikä tätä rouvaa enemmänkin pitäisi sääliä?

En vaan nyt ymmärrä???

• voi teitä

Minä en ainakaan tiedä juuri huonompaa puolisoa kuin perfektionisti. Olet jatkuvan tarkkailun alaisena joka asiassa ja jatkuvaa motkotusta kaikesta. Pitäköön kroppaansa tempelinä ja maailman napana. Lapsista se ei ainakaan tee terveempiä tai onnellisia

• mikael mondeo

se on Elastinen peruukissa.hyvä ela

• hrejnhszew

Onneksi en oo tuossa perheessä. Pää räjähtäis varmaan alle viikossa =D

• Taija Su

Miten niin tanssijan täytyy olla laiha...? Itse oon harrastanu kilpatanssia (Boogieta täl hetkel) koko ikäni ja kyllä siellä kilpakentillä on ihan normipainoisiakin/hieman pulleampiakin tyttöjä ja heillä tietty osa lihasmassaa. Ja tanssitaito on paljon parempi kuin näillä turhakeGlamourettesin tytöillä.

Ja miksi vain laihat ihmiset ovat Marjon mielestä kauniita ja hyväksyttyjä. Aika edesvastuutonta edes näyttää tuollaista ohjelmaa nykyaikana, jolloin syömishäiriötä niin paljon. Tuohan oikein opettaa nuoria tyttöjä olemaan luurankoja. Sairas ämmä, kuten myös noi muut "tanssija"tytöt.

• Elisenvaaran yhteisk

Juuri niin, olet jokseenkin oikeassa! Tanssijoista puheen ollen: katsokaapa Sällylän Annea! Ei ole koskaan ollut mikään anorektikko, mutta onpahan aikasmoinen tekijä lavalla! Hyvä, Anne!

• eläköön rauhassa

Katsoin pari jaksoa ja enää ei kiinnosta. Eläköön miten tykkää, eipä sen mun elämää hetkauta mitenkään. Vaikka vähän ihmettelen tuota laihuuden ihannointia, mutta en minä sille mitään voi. Kunhan vaan ei rupea lapsia laittamaan dieetille, niin ehkä se ei sitten haittaa..

Ainakin Marjo näyttäää olevan innostunut omasta elämästään ja elämänhalu on hyvä asia.

• twat
    • r

kummallisen näköinen. jää kyllä moinen sarja katsomatta. Vielä mitä... humpuukia. Mihin tää maailma on menossa?

• mikaello

Kysymyshän lienee siitä, että po. Marjo on heikkolahjainen egoisti/narsisti, jonka
      älykkyysosamäärä noin suunnilleen sama kuin kengännumeronsa. Sinänsä ih-
      metyttää lammasmainen äijänsä, joka näyttää kritiikittä hyväksyvän koko hölmöilyn.
      Toivottavasti moisen kökköohjelman tekoon ei käytetä verovaroja.

• älykkyydestä

mikaello 13.8.2012 14:10

Hyi helvetti!

Vaikuttaa, ettei sinulla ole älyä edes yhdelle kengän numerolle.

Piruako katselet ohjelmaa, kanaviahan on hurumykket vai kiinnostaako Sinun älytasoasi vain esim. tappofilmit ja seksifilmit, joita iljettävyyksiä kaikilla kanavilla tarjoillaan.

• Mä vaan
      • Pimeähommat

Muistan lukeneeni että tyytyvät kuulemma vähään ja elävät pienillä tuloilla joita kerraan ihmeteltiinkin eräässä haastattelussa. Tulot olivat sen verran pienet että tuntuu ihmeelliseltä että pystyvät niillä kustantamaan nykyisen elämäntyylin talon, autot ja muut. Uskon että jotain hämärää on myös noissa bisnessjutuissa eli verottajalle ei tasan tarkkaan mene tietoon jokainen tienattu euro.

• toinen yrittäjä

Mä vaan 6.9.2012/vastine

Oletko entinen konkurssin tehnyt, kateellinen yrittäjä????????

Ihminen on susi ihmiselle. Toivottavasti pääset katkeruudestasi ja osaat kannustaa ja arvostaa muitakin

• yhteistähyvää

ennemmin nosta n hattua näille äiteille jotka saa sen ristiritarin its. päivänä (ja niille jotka ei sitä saa). monta lasta sairauksia kestänyt tuskat ja tehny raskaat työt jopa siinä samalla, eikä ole joku rilluttelija riukujulkkupelle.

• kalorit

"mutta minulla on tietty kalorimäärä, jota en ylitä päivässä"

Varmaan öpaut 200kcal.

Mahtaa tuo poikavauva ressu olla jotenkin puutostautinen, ihan kuin olisi jossain kehitysmaassa syntynyt.

• Sileä läski

Siis miten voi olla alle nelikymppinen noin kulahtaneen näköinen. Vähän läskiä poskiin niin ne rypyt silottuisivat ihan ilman botoxia ym. myrkkyjä.

• mennään metsään taas
        Sileä läski kirjoitti:

Siis miten voi olla alle nelikymppinen noin kulahtaneen näköinen. Vähän läskiä poskiin niin ne rypyt silottuisivat ihan ilman botoxia ym. myrkkyjä.

Niinpä! Ihan kävisi viisikymppisestä! Ja uskoo vielä olevansa hyvännäköinen. Eikö niillä ole peiliä kotona?

• metsässäolija
        mennään metsään taas kirjoitti:

Niinpä! Ihan kävisi viisikymppisestä! Ja uskoo vielä olevansa hyvännäköinen. Eikö niillä ole peiliä kotona?

mennään metsään taas

Taitaa olla sulla ongelmia??? Ei muuten kiinnitä huomiota ulkonäköön.

• laiskempi ihminen

Mun ystävä oli samanlainen super-suorittaja kuin tämä Marjo. Hän sai fanaattisesta suorittamisestaan aivoverenvuodon ja yhtäkkisen lähdön autuaammille tv-kanaville. Kunpa ihmiset muistaisivat, että ei elämä ole suorittamista ja muiden edessä elvistelyä. Vähempikin riittää.

• missimummo

Voi Luoja millaisia mainoksia tuosta Livin ohjelmasta. Kyllä hänellä on vielä tunteita Andya kohtaan ja ei se mitään haittaa jos käydään yht'aikaa suihkussa ja saunassa.
      Katsottua tulee, mutta suurinpiirtein tippa silmässä. Pikkusen olis hänen aihetta hellittää bisnesten suhteen. Onneksi nuo lapsimissikisat peruttiin. Olen katsonut jotain brittiversioita ko.aiheesta ja karmaisevaa on ollut.
      Voi maailma mihin menet näiden supermammojen kera.

• metsässäolija

Oletko muuten huomannut, että ensi keväänä on lapsimissikisat Turussa jonkun muun järjestämänä, että silleen. Hesarissa siitä kerrottiin.

• Ällö

Voi noita Marjon ja Arin lapsia. Sitten vielä lasten mummukin huseeraa siellä joukossa kuin paraskin kanaemo. Ei ole lapsilla edes tavismummua, joka ottaisi lapset pois välillä tuosta kiiltokuvaelämästä. Vanhimmalla lapsella todettu jotain kummallisia oireita, ei voinut mennä kouluun kun rupesi hyperventiloimaan. Minäkin alkaisin varmasti jos joutuisin tuollaisen naisen lähelle. Hän saa varmaan vaikka veret seisahtumaan kanssaihmiseltään.
      Sitten on tuo isä, Ari, kun äiti vähän juttelee ja nauttii elämästä Tauskien ja Andyjen kanssa, niin isi se kiikuuttaa ja kävelyttää pientä Keviniä. Äiti totesi, että tytöt olisivat halunneet pupun lemmiksi, mutta meille tulikin tämä pieni Kevin, meidän pikku pupu..... niin lemmikki-Kevin tuli lemmikki-Arin kaveriksi. Voi v.... etten paremmin sano.

• koulun henkilöä

Ällö, älä leiki vakavalla asialla typeryyksinesi. Ota ensin selvää asioista.

Saralla, Marjon lapsella on ollut todella suuria vaikeuksia koulussaan huoneilman vuoksi. Koulukin pantiin tuhkaksi homeen vuoksi. Lukuisilla oppilailla, opettajilla ja rehtorilla on ollut sairautta.

• Tavis....

Naisella kuuluu luonnostaan olla rasvaa ihon alla enkä tarkoita että pitäisi olla ylipainoinen. Tämä Marjo tulee olemaan kuiva korppu kun vanhenee ja rypistyy, voi aiheuttaa terveysongelmia sekin ettei ole sitä "tervettä" rasvakerrosta ihon alla. En puutu hänen perheeseensä, mutta itse hän ei minusta näytä hyvältä ,vaan aivan liian laihalta. Ne tanssijatytöt on paljon paremman näköisiä, siis vartaloltaan.

• marjaniityn_helmi

Supermarjo ja tytöt, kausi 1 jakso 5 ajassa 7:06

Marjon repliikki menee jotenkin näin "Tässä lähetään pienen miehen kanssa lenkille. Rosa on vähän yskänen, niin se ei saa juosta, mutta Sara saa juosta..."

Huomionarvoisinta mielestäni kohtauksessa oli Rosan iloinen hyppiminen sen vuoksi, ettei hänen TÄYDY juosta. Huomaa myöskin Saran pettynyt ilme taustalla.

Marjo Niittyvirta on mielestäni aivopessyt lapsensa aika hyvin uskomaan, että urheileminen ja lukuisat musiikkiharrastukset "ovat hauskoja". Jokainen tyylillään, kunhan tuo Marjon anoreksia ei vain sairastuttaisi lapsia.

http://www.ruutu.fi/ohjelmat/supermarjo-ja-tytot/kausi-1-jakso-5

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2295
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2188
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1559
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1464
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1131
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1067
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      923
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      18
      828
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      122
      798
    Aihe