YLI-IHMISÄITI herätti kansan RAIVON!

!!!

Tästä on kyse. Superäiti ja yli-ihminen Marjo Niittyviita perheineen on valittu uuden tosi-tv-ohjelman tähdeksi - ja tarkoituksella, koska hänen täydellinen elämänsä ärsyttää kansaa, ja juuri ärsytystä tv-kanava haluaa nostattaa. Se kerää katsojia.
' ' '

Supermarjo ja tytöt - sarjan äiti Marjo Niittyviita kertoo perheen urheilevan säännöllisesti, mutta myös muita harrastuksia riittää.
Seitsenvuotias Rosa harrastaa taitoluistelua, hiihtoa ja yleisurheilua. Lisäksi hän soittaa pianoa, harmonikkaa, kannelta ja käy kuviskerhossa.

10-vuotias Sara harrastaa yleisurheilun ja suunnistuksen lisäksi kitaran, harmonikan ja pianon soittoa ja käy musiikin teoriatunneilla.

Lisäksi hän hiihtää intohimoisesti ja on jo asettanut tähtäimeksi olla 20-vuotiaana nuorten maajoukkueessa.

- Sara on todella kilpailuhenkinen. Ensi kaudella aiomme hankkia hänelle ensimmäisen valmentajan, koska en halua sotkea äiti-suhdetta ja valmentamista, Marjo Niittyviita sanoo.

Parhaimmillaan Sara on osallistunut talvikauden aikana 40 hiihtokilpailuun ja tuonut kotiin yhtä monta voittopokaalia.

- Hiihto on meidän perheelle yhteistä laatuaikaa. Monesti tytöt tulevat koulusta kotiin ja pakkaamme autoon koko perheen sukset. Läksyt tehdään autossa ja sen jälkeen onkin loppupäivä yhteistä aikaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/tosi-tv--aidin-10-vuotiaalla-tyttarella-40-hiihtokilpailua-kaudessa/art-1288454050285.html

Mallimamma
http://www.modelace.com/
lähti lenkkipolulle suoraan synnytyslaitokselta.
http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=227319
Hänen ihmelapsensa on täydellinen.
http://www.saraniittyviita.com/Lamourettes.htm

Kansan pyhä viha kuohuu jo yli äyräidensä! Yli-ihminen ja superäiti perheineen tuomitaan jyrkästi:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1577865/marjo_niittyviita_lapsemme_ei_kiukuttele_koskaan

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1566758/omg_nyt_tama_tuurimarjo_niittyviita_saa_oman_tvohj

52

1147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ällistyttävää!
    • BOIKOTTIIN

      BOIKOTTIIN KOKO SARJA! juuri näkyvyyttä --> katsojia hakevat tällaisella raflaavalla tyylillä. Paras tapa esittää kantansa on boikotoida koko roskaa

      • Must see.

        Pakko nähdä.


      • Tiikeriäiti tulee

        "Sarjan keskushenkilö on Marjo Niittyviita, 38-vuotias yrittäjä ja tiikeriäiti, jonka elämän suurimpia haaveita on, että hänen lapsensa menestyvät elämässä mahdollisimman hyvin. Marjo taistelee ruuhkavuosien kurimuksessa: hän haluaa olla supernainen, joka pystyy yhdistämään saumattomasti työ- ja perhe-elämän, vetävän ulkomuodon ja omat ja perheen lukuisat harrastukset."
        http://www.livtv.fi/ohjelmat/supermarjo-ja-tytöt/etusivu/uutinen/liv-tuo-ruutuun-kotimaisen-tiikeriäidin


    • AntiKepu.

      Onkohan tämä jokin kepun outo yritys nostaa kannatustaan?

      • kokkarit=tyhjäpäät

        Haiskahtaa kokoomuksen tyhjäpää-äänestäjien kosiskelulta.


      • Voi ei!
        kokkarit=tyhjäpäät kirjoitti:

        Haiskahtaa kokoomuksen tyhjäpää-äänestäjien kosiskelulta.

        Ou nou!


      • Miten Kepu

        liittyy tähän?


      • ei mitenkään
        Miten Kepu kirjoitti:

        liittyy tähän?

        Mutta kokoomus ja Sanoma liittyy...


    • happoradio

      tavikset tahtovat tosi-tv:n
      oman pesän ja pienen perheen
      tavikset tahtovat tosi-tv:n
      päivän lööpistä parisuhteen

      • kl,.tycvsa

        No tässä on taas yksi tyhjäpää ämmä joka kehuu itseään ja lapsiaan häpeilemättä,, minä katson mieluummin laadukkainpia ohjelmia kun tuollaista p****aa.Sillä on varmaan tressaatuneita lapsia ku pitää harrastaa niin paljon että kerkiävätkö lapsiraukat edes nukkua kylliksi.


      • mä oon paras
        kl,.tycvsa kirjoitti:

        No tässä on taas yksi tyhjäpää ämmä joka kehuu itseään ja lapsiaan häpeilemättä,, minä katson mieluummin laadukkainpia ohjelmia kun tuollaista p****aa.Sillä on varmaan tressaatuneita lapsia ku pitää harrastaa niin paljon että kerkiävätkö lapsiraukat edes nukkua kylliksi.

        Kakaroista koulitaan säälimättömiä uraohjuksia jo pienestä pitäen, harrastuksia 7 päivää viikossa kilpailuvietin herättämiseksi. Kokoomuspiireissä ei armoa tunneta lajitovereita kohtaan.


      • sinisalo
        kl,.tycvsa kirjoitti:

        No tässä on taas yksi tyhjäpää ämmä joka kehuu itseään ja lapsiaan häpeilemättä,, minä katson mieluummin laadukkainpia ohjelmia kun tuollaista p****aa.Sillä on varmaan tressaatuneita lapsia ku pitää harrastaa niin paljon että kerkiävätkö lapsiraukat edes nukkua kylliksi.

        KAIKENLAISTA PASKAA SITÄ SYÖTETÄÄNKI VITUN VITTU MITÄ TOUHUA SAATANA VITTU ETTÄ OSSAA VITUTTAA TUOMMONEN.


      • Hän on
        kl,.tycvsa kirjoitti:

        No tässä on taas yksi tyhjäpää ämmä joka kehuu itseään ja lapsiaan häpeilemättä,, minä katson mieluummin laadukkainpia ohjelmia kun tuollaista p****aa.Sillä on varmaan tressaatuneita lapsia ku pitää harrastaa niin paljon että kerkiävätkö lapsiraukat edes nukkua kylliksi.

        mahtava nainen! Ei voi kuin arvostaa!


      • Tyhmää.

        .


    • vienotuuli

      Tuo nainen toteuttaa omaa elämäänsä, säälimättömästi. Lapsien pitää olla moniosaajia tai äiti pettyy...yhyy..!
      Voiko noin typerää naisessa olla? Lapset saa ja pitää olla lapsia omine aikatauluineen eikä tuollaisen narsistisen mamman komennossa.
      Toivottavasti myös lastensuojelu viranomaiset kiinnostuu näytöksistä.

      • Näin hän tekee.

        Tekisitkö SINÄ samoin? Olet aiemmin kertonut, että olet kova katutappelija ja pystyt hakkaamaan kenet miehen tahansa. Veisitkö SINÄ lapsesi itsepuolustuskurssille?


      • vienotuuli
        Näin hän tekee. kirjoitti:

        Tekisitkö SINÄ samoin? Olet aiemmin kertonut, että olet kova katutappelija ja pystyt hakkaamaan kenet miehen tahansa. Veisitkö SINÄ lapsesi itsepuolustuskurssille?

        No en tieten, judoa nuorempana harrasti ihan kiitettävästi, enkä mä nyt noin oo tarkoittanut et kenen tahansa... ei saa liioitella kuitenkaan sinunkaan :)
        Ja kyllä, olen ollut raiskausyrityksen kohteena, se viha mikä silloin nousi olisi voinut päättyä ikävästikin, mut onneksi joku pelasti minut kiven sisältä.

        Kyllä veisin, mut ikä pitää ottaa huomioon, ei pikkuisia .
        Olin usein kouluissa tytöille kertomassa itsepuolustuksesta, opettelimme liikkeitä kuinka toimia kun käydään kiinni jne..
        Lapsen kuuluu saada olla lapsi, eikä mikään äidin toteutumattomien haaveiden jatke.


      • Miksi sitten olet
        vienotuuli kirjoitti:

        No en tieten, judoa nuorempana harrasti ihan kiitettävästi, enkä mä nyt noin oo tarkoittanut et kenen tahansa... ei saa liioitella kuitenkaan sinunkaan :)
        Ja kyllä, olen ollut raiskausyrityksen kohteena, se viha mikä silloin nousi olisi voinut päättyä ikävästikin, mut onneksi joku pelasti minut kiven sisältä.

        Kyllä veisin, mut ikä pitää ottaa huomioon, ei pikkuisia .
        Olin usein kouluissa tytöille kertomassa itsepuolustuksesta, opettelimme liikkeitä kuinka toimia kun käydään kiinni jne..
        Lapsen kuuluu saada olla lapsi, eikä mikään äidin toteutumattomien haaveiden jatke.

        kerskaillut olevasi kova tappelija? Raiskaajia ja pedofiileja saakin lyödä, ja pitääkin, mutta sinä olet kehunut hakanneesi ihan tavallisia, itsesi kanssa eri mieltä olleita riidanhaastajiakin. Olet uhonnut olevasi kova gimma.


      • vienotuuli
        Miksi sitten olet kirjoitti:

        kerskaillut olevasi kova tappelija? Raiskaajia ja pedofiileja saakin lyödä, ja pitääkin, mutta sinä olet kehunut hakanneesi ihan tavallisia, itsesi kanssa eri mieltä olleita riidanhaastajiakin. Olet uhonnut olevasi kova gimma.

        Oletko sä viisastelija vai tyhmä? Älä laita mielikuvitustasi minuun, kiitti.


      • Noin suli
        vienotuuli kirjoitti:

        Oletko sä viisastelija vai tyhmä? Älä laita mielikuvitustasi minuun, kiitti.

        tytön uho.


      • paskakärpänen olet
        Noin suli kirjoitti:

        tytön uho.

        Vedä käteesi vääristelijä. Vienis kertoi niinkuin asioista on kirjoittanut, sinä puhut skeidaa.


    • OMG!

      CBT!

    • zxczxczc

      Jos tuo lähtee lapsen omasta halusta niin hyviä harrastuksiahan nuo on. Ymmärtäähän sen kansan raivon koska monet monet äidit ja vanhemmat yleensä tuntevat tehneensä liian vähän lapsensa hyvinvoinnin eteen, syystä tai toisesta. Suuri osa suomalaislapsista on suoraan sanoen hunningolla. Viikonloput vanhemilla tai vanhemalla kuluu kaulailessa näitä alkon lasipulloja. Lapset sitten luovat "uraansa" ja etsivät kasvatus malleja ostareilla.

      Veikkaan että tätä huonompaa ääripäätä on suomessa enemmän kun näitä superäitejä.

    • tv sarja

      One good thing about TV - you can always turn it off.

      - Sonny Crockett

    • yksi soittaja

      Enpä ole kyseistä ohjelmaa nähnyt , liekö vielä tullutkaan , mutta kummatkin tytöistä olen tavannut mm harmonikkaristeilyllä ja on sanottava kadehtien , että jo tyttöjen soittotaito pelkästään olisi ohjelmalle riitävä syy. Lisäksi tytöt ovat todella viehättäviä ja erinomaisesti käyttäytyviä.

    • Jos pääsisin

      Marjon reisien väliin niin sen jälkeen voisin vaikka kuolla. Mikä kaunotar! Täydellinen nainen!

      • Musta-Marjo

        Jos se Marjo olisi vielä mustaihoinen nee-kerinainen, niin tilanne olisi täydellinen.

        Nythän Marjolla vaikuttaa tissi vähän rposahtaneen, eikä takapuolesta ole enää tietoakaan. Mustilla naisilla per-seet säilyy vaikka naiselle ikää karttuisikin.


      • Jotain mustaa pliis
        Musta-Marjo kirjoitti:

        Jos se Marjo olisi vielä mustaihoinen nee-kerinainen, niin tilanne olisi täydellinen.

        Nythän Marjolla vaikuttaa tissi vähän rposahtaneen, eikä takapuolesta ole enää tietoakaan. Mustilla naisilla per-seet säilyy vaikka naiselle ikää karttuisikin.

        Oh Mama-Africa, ihana Marjo. Ota reissumiespoika reisies väliin ja purista.

        Tähän Marjon tilalle olisi voinut tosiaan ihan hyvin laittaa jonkun timmissä kunnosssa olevan Suomen-Afrikkalaisen muijan.
        Nehän on pitkäsäärisiä, ja niillä on per-seet ja nisät ja lantionkaaret kunnossa. Ettei ole tollaset Marjomaiset tyhjiin imetetyt lattanat.


      • huhhuh

        ihan karmee.


    • tavikset tahtoo

      Eipä kiinnosta. En kyllä katso televisiota muutenkaan. Luen miellummin jotain mielenkiintoista kuin sulatan aivoni roskaviihteen parissa.

    • vovvpvp

      ´´ Luen miellummin jotain mielenkiintoista kuin sulatan aivoni roskaviihteen parissa.´´

      no se on sinun valintasi se! johon sinulla on täysi oikeus tässä vapaassa Suomen maassa minä puolestani katson mieluummin roskaviihdettä! :D

      http://www.youtube.com/watch?v=Wj80MZfsSc8

      • bää bää

        Sinä oletkin aivoton apina, tyhmä ämmä.


      • vovvpvp
        bää bää kirjoitti:

        Sinä oletkin aivoton apina, tyhmä ämmä.

        ´´Sinä oletkin aivoton apina, tyhmä ämmä.´´

        ja sinä olet mielisairas salaliittohörhö!


      • lampaat määkii
        vovvpvp kirjoitti:

        ´´Sinä oletkin aivoton apina, tyhmä ämmä.´´

        ja sinä olet mielisairas salaliittohörhö!

        Miten salaliitot tähän liittyy? SInä et tunnistaisi idiotismia vaikka se vastaan kävelisi, olethan itsekin idiootti.


    • Vain idiootit

      jaksaa provosoitua tälläisestä, sitten kun en itse enää provosoidu Big Brotherin aivottomuudesta niin olen täydellinen.

      • jonkun täytyy sanoa

        Eikö näistä olisi ihan hyvä provosoitua, eikä antaa valtaväestön aivottomien lampaiden tyhmentyä entisestään. Hyvä että jotkut tuovat totuuksia esille, kun tyhmä suomalainen ei sitä itse tajua, pää kokoomuksen perseessä ja korvia myöten veloissa.


    • vovvpvp

      ´´olethan itsekin idiootti.´´

      se on ihan hyvä että on olemassa tämä Internet niin voit sinäkin purkaa pahan olosi täällä etkä ole kadulla mummoja potkimassa!

    • miss time

      Meillä ei harrastella, koska rahaa muuhun kuin ruokaan ja asumiseen ei ole.

    • Marjo Rulaa

      kateelliset laiskat äipät vinkuu.

    • yököttävä akka

      Kyseisen akan lapset luultavasti tulevia NARKKAREITA!

    • miksi tämä

      aihe on saanut niin monta vastausta? Ettekö tajua että tuollaiset pinnalliset narsistit pitää jättää ilman huomiota? Vai onko ketjun nostajat vain Erkon palkollisia?

      • Hah hah hah!

        Voi elämän kevät! "Erkon palkollisia..." Tuohan on ihan sairasta vainoharhaa! Mikä Erkkofobia sulla on? Ootko joku salaliittohörhö?


      • siinähän se tulikin
        Hah hah hah! kirjoitti:

        Voi elämän kevät! "Erkon palkollisia..." Tuohan on ihan sairasta vainoharhaa! Mikä Erkkofobia sulla on? Ootko joku salaliittohörhö?

        Ei se ole vainoharhaa, vaan todellisuutta nettimaailmassa. Surullisen kuuluisa esimerkki näistä "mielipidevaikuttajista" on Hesarin omat palstat, kannattaa lukea noita Media ja Sananvapaus palstoja jos haluaa tietää tästä asiasta.

        http://www.youtube.com/watch?v=sE3K811Qs9U


    • no kun

      juutalainen Aatos Erkko hallitsee koko Suomea, hän se päättää hallituksenkin toimista. Erkolla on laajempi kätyriverkosto kuin Stasilla, ja Erkon vasalleja on joka paikassa !

      • ei se Erkko nyt

        noin iso tekijä ole, mitä trollaamalla tässä kerrot.


    • TE KAIKKI

      olette uskomattoman hukassa, ja rikkinäisiä yhteiskunnan lammas-orjia.

      Bääh! Ajatelkaa joskus omilla aivoillanne.

      Rage some more twats...

      • ja sinä pelle

        tulet viisastelemaan brittimurteella. :D

        Painu ny vittuu, Perkeleen pässitoimittaja!


    • super tavis mamma .

      Kyllä kaikkea shaissea sitä onkin ! kuka tervejärkinen haluaa olla kateellinen ?
      ei kukaan teräväpäinen ainakaan......
      Ja rouvatko tasokkaita ????
      Hei missä rajaa kulkee?
      Siis niin väkipakolla pakotettua harrastusta et oh nou !
      Lapsiparat, pikku muksu varmaan osaa jo lentää ???
      onneks tulee muita ohjelmia , =)

    • th

      Siis ihan pelle, miehenä voisin sanoa, en koskis edes kepillä ylilaihaan naiseen saatikka sitten nämä pyrkyrit jotka pyörii siinä ympärillä.oksettaa...normi elämä on jes.en ikinä enään kato mokomaa pätemistä.

    • esimiesten koulutus

      Heippa Marjo!

      Uskallan Sinua Sinutella, koska käyt kodissani vierailulla joka torstai ja sunnuntai-iltana. Ihanaa, että näemme Sinut tänäänkin.
      Muutamasta asiasta haluan Sinulle viestiä:

      1. Olet todella kaunis nainen ja edustava, kielitaitoinen, suoranainen ja sanavalmis. Sellaisia naisjohtajia maamme tarvitsee lisää. Myös perheesi vaikuttaa upean tasapainoiselta.

      2. Olen kouluttanut itse satoja suomalaisia johtajia: Oletan, että kun yli 10 vuotta sitten miehenne kanssa perustitte yrityksenne, koulutus sisälsi vain lyhyen työkkärin koulutuksen, jotta saitte starttirahaa. Nyt teillä on raju kokemus niin yrittäjän iloista kuin suruistakin 10 vuodelta kokemuksen kautta. Lisäkoulutusta on saatavissa paljon, jos sitä katsotte tarvitsevanne.
      Sinusta Marjo olisi hyväksi koulututtajaksi. Olethan paljon saanut sekä positiivista että negatiivista palautetta, jotta kannattaisi koulutettaville hyödyntää.

      Olet siis erinomainen johtajatyyppi, sen perustan olet ilmeisesti saanut synnyinlahjana. Ei sisällöltään tällainen perheyritys menesty yli 10 vuotta ellei sitä osaa johtaa. Suomessa on ollut vuosien aikana useita tyttötanssiryhmiä, mutta ne ovat kaatuneet monestakin eri syystä. Mutta yritysjohtajalla on oikeus myös kunnollisiin ja vastuullisiin työntekijöihin. Ei ainakaan näiden suomi24 keskustelupalstojen ilkeijöiden kautta olisi yhtään yrityksiin varteen otettavaa työntekijää. Enemmän saisit murheita näistä kuin nykyisistä tytöistäsi. Usein vain valitettavasti johtaja on silmätikkuna, vaikka työntekijä itse voi olla täysin tollo. Onneksi Sinulla on varmaan hyviäkin työntekijöitä, vaikka valitettavasti tuottaja on nostanut esiin vain hölmöimmät.

      • esim. koulutus/2

        On todella naurettavaa, että tästä ohjelmasta tv-yhtiö haluaa ihmisten raivoa. Pitäisiköhän Liv:n katsoa itseään peilistä.

        Ensimmäisen tuotantokauden ohjelman, vasta loppumetreillä havahduin, että ohjelman nimi ei vastaa sisältöä. Tuotantoyhtiö oli laittanut nimeksi Supermarjo ja tytöt. Oletin aluksi, että kyseessä on Marjo Niittyviita ja hänen suloisen ihanat tyttärensä ja kummastelin aina, miksi nuo Sofia ja Henna siinä keikkuvat mukana.

        Ohjelman tarkoitus on ollut ilmeisesti kuvata perheyrityksen arkea ja sunnuntaita. Kouluttajana tiedän, miten erilaista on johtaa tuon sisältöistä perheyritystä kuin yritystä, johon mennään kotoa erikseen johtamaan. Nuori perhehän on vasta muotoumassa itsekin. Lapset ovat eri ikäisiä ja tarvitsevat huomiota ja hellyyttä ja tukea eri tavoin jne... Jos vielä yrityksen toiminta tapahtuu kotoa tuon kaiken keskellä, on oltava super kuten Marjo on kateellisten haukuista huolimatta. Ohjelmahan tehdään tilkkutyönä leikkaa liimaa systeemillä ja toimittaja antanee ohjeet, mitä tuotantoyhtiö haluaa sisällöltä. Liv on halunnut näköjään draamaa ja riitoja, vaikka todellisuus on toista.

        Nostetaan siis kaikki hattua perheelle ja heidän työlleen tai pidetään sitten mölyt mahassamme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe