Johannes veljet?!?

IkuinenKristitty

Tunnetteko ketään, joka näihin kuuluu?

Aika sairasta touhua heillä, lapset laitetaan kuumaan pannuhuoneeseen kokemaan helvetin tulia mitä pienimmistä syistä.
Onko johannes veljien perustaja Johannes Rintala?
Jossain päin suomea kuulemma kunnan poliisitkin kuuluu tähän lahkoon, sairasta!
Lahkossa on samoja piirteitä kuin Lestadiolaisissa, mm. musiikin kuunteleminen on kielletty kuin myös meikkaaminen.

33

9194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kuuluin ennen

      Touhu meni vähän liian sairaaksi niin päätin erota, siitä hyvästä he ruoskivat minut henkihieveriin ja polttivat nurmikkoni.

      • seitsemän veljee

        OLiko ne samoja kuin Jukolan seitsemän veljestä? Eivät ne ole mikään uskonlahko!


    • Provoo

      Aika hyvä provo...

    • xD

      nyt repes :'D....luuletteko tosiaa et oikeesti tommone lahko ois olemassa? :''''D

      • Johannesveljet

        Miten niin luulemmeko? Emme me mitään luule, vaan tiedämme. Kysymys kuuluukin, oletko sinä hölmö vai etkö jaksa vain ottaa asioista selvää?

        T: Olen ollut jäsenenä vuodesta 87 lähtien.


      • Anonyymi

        No ohna niitä kakenlaisii kai nuokin salkkarilajhkot matkiii jotain ja onhan raamattukylä olemassa..johanne kostaja.ps.mulla on johannes pervolaHKO.


      • Anonyymi
        Johannesveljet kirjoitti:

        Miten niin luulemmeko? Emme me mitään luule, vaan tiedämme. Kysymys kuuluukin, oletko sinä hölmö vai etkö jaksa vain ottaa asioista selvää?

        T: Olen ollut jäsenenä vuodesta 87 lähtien.

        ANteeksi vain mut google ei löydä johannes veljeksiä ehkä ette tajuu fiktioo todellisuuesta.Tapani koivuranta lienee kuuluisin lahkolainen sen tiiän.Antaka anteksi.t.johaqnnes pervokostaja.


      • Anonyymi
        Johannesveljet kirjoitti:

        Miten niin luulemmeko? Emme me mitään luule, vaan tiedämme. Kysymys kuuluukin, oletko sinä hölmö vai etkö jaksa vain ottaa asioista selvää?

        T: Olen ollut jäsenenä vuodesta 87 lähtien.

        Johannes ry löytyy ja vuodesta 1950. sitäkö nää salkkarit matkii onko raamattukylädssä?No,aika hihhuleita ja kusettajii.kyl milummin kirkkon uskoon kun johonkii veljiin..johanne hyvä veli järjestö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ANteeksi vain mut google ei löydä johannes veljeksiä ehkä ette tajuu fiktioo todellisuuesta.Tapani koivuranta lienee kuuluisin lahkolainen sen tiiän.Antaka anteksi.t.johaqnnes pervokostaja.

        Antaaka anteksi siis tapani koivunen lienee kuuluisin uskonlahkoja espoossa.Sekin entinen vankilakundi amerikasta.Onkohan hiuumeista tuomttu bisnesmiehenä? No,niko rantaaho seuraava lahkolaisperustaja ja lauri johansson sopis ramattukylään jonnnesvejiin tai laten veljet..Johanne rintala.


    • Nimetönn

      Ootko kattonu vähä Salkkareita ? :D

    • Anonyymi

      voiks noihin jonneihin liittyä, on kuulemma ihan ok porukkaa.'
      yks anna on myös muukana niissä.

      • Anonyymi

        Anna ihalainenko hrätkää todellisuuten uskokikset..t.johannes ksotajapervo.


    • Anonyymi

      Onhan niillä facebook sivukin, en tiedä mutta eiköhän siihen tarvita joku suosittelija en usko että pääsee vapaamuurareihinkaan liittymään ilman suosittelijaa.
      itse olen suurloossissa mukana 33 astetta

      • Anonyymi

        Onkjo sekin raamattukylässä nämä ihhulit?..johannes pervokostaja.


      • Anonyymi

        Eikös johannesveljet oo avoinna niinku kirkko kaikille syntisille ja apua tarvitsijille?.t.johannekostajapervo.


      • Anonyymi

        No eiukö löydy muita sivuja kun en oo enää facessa kun guugle ei löydä mitään sivuja noista..t.johannes kostajapervo.


    • Anonyymi

      Sama kuin jehovat

    • Anonyymi

      Joo yks Anna Ihalainen ainakin on ollut kateissa, luulen että se palas noihin johannes veljiin. Ei ole varma tieto mutta 80% varmuudella Annan äiti vei Annan taas veljien pauloihin.
      Huhuja olen myös kuullut että yksi Cindy olis kanssa johannes veljissä, ei ole nimittäin Cindyäkään näkynnyt useampiin vuosiin.

      • Anonyymi

        No sehän sindyhän on sen johanneksen tytär eli mun. jalkavaimo..t.jpohanneskostajapervo.


    • Anonyymi

      Nyt on sitten toi Annan äitikin kateissa, voi olla että se jäi noihin jonneihin.
      Sindi on ollut kadoksissa monia vuosia, voi olla että se ei enää elä.
      Jotain outoa noissa jonneissa on kun ne eivät saa puhua meidän muiden ihmisten kanssa, ennen juttelin kaupassa ton annan äitin kanssa tunteja, voi olla että se hermostui siitä varmaan oli jo kiire ruokia tekemään, no ihme nillittäjä sekin oli.
      Mulla olisi ollu aikaa jutskailla vaikka mielin määrin, kun olen ollut työtön koko elämäni, ei lapsia eikä miestä aikaa on vaikka muille ihmisille.

    • Anonyymi

      Eipä sindi enää ole kateissa, näin sen amandassa kun kävin viime maanantainna siellä kahvilla. Sehän oli ihan iloisella päällä, minäkin vaihdoin sen kanssa parisen tarinaa.

    • Anonyymi

      Joo mäkin näin sen sindin siellä amandassa, sievisen lassella oli joku riita tapaus sindin kanssa, meinasin soittaa poliisin paikalle.
      sindihän oli varastananut jonathanin rahat, lasse on syystäkin raivoissaan sindille.

    • Anonyymi

      Keppiveljeskuntalaiset kylvää porkkanakuntalaisia peltoon.
      Hullunkurilliset lahkot

    • Anonyymi

      pitäis kans liittyy noihin johannesveljiin, voisko joku suositella meitsi-02 435 6542.
      onkohan noissa vuosimaksuja tai muita kuluja ja kuinka usein pidetään bakkanaaleja

    • Anonyymi

      Pannuhuone lukitaan cindy ja huutaa kun yrittää päästä pois ku cindy oli raskaana ja ne lahkon johtaja saivat hepulin ja ciby päätin lähteä piljakadulle

    • Anonyymi

      Cindy lukittiin pannuhuoneeseen Johannes oli vihane hänelle koska cindy oli raskaana lahkossa ei saanut tansia kuunnella musika eikä saanu meikata

    • Anonyymi

      Miksi sen piti tehdä se tyhmä juttu aina sama uudestaan cindy oli lahkossa vankina oloajan ja sen äiti oli sairas mutta se valehteli Jumalalle lahkossa oli kaikki kielety kaikki maahiset oli kielety

    • Anonyymi

      Ja mitä vielä

    • Anonyymi

      Cindy muutti Amerikkaan, se sai hyvän työn sieltä. Kuulemma jonkun suuren muotiyhtiön palveluksessa

    • Anonyymi

      Näin eilen Cindy Amandassa

    • Anonyymi

      Pitäis erota jonneista lopullisesti. En vaan uskalla.
      Kosto on kuulemma varma

    • Anonyymi

      Ei kannata erota, sen voin vaan kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe