Muuttiko uusi uudistus täällä mitään?

Pitkät ajat tossa ylhäällä roikkui tiedote jostain uudistuksista, kuitenkaan en huomaa mitään muuttuneen.

Eli siis mikä on muuttunut?

19

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koski mainostajia eikä onneksi meitä tavallisia kirjoittajia. Kävin lukemassa ne ehdot ja oli sellasta sekametelikeittoa, että olisi melkein itse pitänyt olla lakimies ennenku siitä tolkkua sai.

    • sisäänkirjautumislaatikko on pienentynyt :)) Siinä kaikki.

      Hiivatti, oli melekin unohtunut salasana kun niin harvoin tulee enää käytyä täällä. Vasta kolmannella yrittämällä meni kaik kirjaimet ja numerot kohilleen.

      • Mulla vähän samaa vikaa. En meinaa enää muistaa salasanaa, ku ei tuu usein poikettua. Hyvä kun muistaa edes tunnuksen.


    • Ei aavistustakaan. Taisin lukea tiedotelinkistä ekan lauseen, ku en jaksanu lukea pidemmälle. Kirjautumiskohta on hieman muuttunu, mutta ei muuta kait?

    • Voihan rähmä, ainakin ne on tyhjentäneet mun postilaatikkoni :/ byäähhhhhh, kaikki arvokkaat palstamuistomeilit ovat tyhjennetty bittiavaruuteen, byääähhhhh :///

      Mulla ei ollut osoitteistoa sinne päivitettynä, joten nyt on kadonnut kaikkien ossutkin, byääähhhh :////

      • Liekö nyt tullut vai ollut jo kauankin, vaan itse vasta huomasin profiilissa osion SEURATTAVAT? Varmaan kaikkien nettikyttääjien toiveunien toteuma, kun voi merkata muistiin kohteensa! :))


      • norMix kirjoitti:

        Liekö nyt tullut vai ollut jo kauankin, vaan itse vasta huomasin profiilissa osion SEURATTAVAT? Varmaan kaikkien nettikyttääjien toiveunien toteuma, kun voi merkata muistiin kohteensa! :))

        No ei mulla ole aiemmin hävinnyt vaikken kovin usein siellä postissa ole käynytkään.

        Kenenköhän tarkotuksiin moinen seuraamissydeemi on tohtoroitu? Ei kai sillä voi semmosia seurailla joilla ei profiili ole auki?


      • Jossain luki et jos ei ole kirjautunut palveluun (tarkoittikohan postia) 90 päivän sisällä posti tyhjennetään. Sit taas jos ei nikkiä käytä 45 päivään se suljetaan.


      • norMix kirjoitti:

        Liekö nyt tullut vai ollut jo kauankin, vaan itse vasta huomasin profiilissa osion SEURATTAVAT? Varmaan kaikkien nettikyttääjien toiveunien toteuma, kun voi merkata muistiin kohteensa! :))

        Heh.....näkeeköhän sitä sitten millään, kuka ketäkin seuraa. Olisi ihan asiallista olla seuraajien seurantatoiminto :D


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        No ei mulla ole aiemmin hävinnyt vaikken kovin usein siellä postissa ole käynytkään.

        Kenenköhän tarkotuksiin moinen seuraamissydeemi on tohtoroitu? Ei kai sillä voi semmosia seurailla joilla ei profiili ole auki?

        Suljettuja profiileja on tietty vaikea seurata. Vaan uteliaita vailla omaa elämää olevia riittää, jotka aikansa kuluksi käyvät kyttäämässä muiden profiileja.


      • TaikisN kirjoitti:

        Heh.....näkeeköhän sitä sitten millään, kuka ketäkin seuraa. Olisi ihan asiallista olla seuraajien seurantatoiminto :D

        Sefulle lie kaikki mahdollista! ;)


      • norMix kirjoitti:

        Sefulle lie kaikki mahdollista! ;)

        Jokohan pitäis panna hakupaperit vetämään :D


      • Puhurix

        Täh? Voiks tommosta edes tehdä?


      • vai eikö kaiveta?

        Kaivetaan Milla esiin. Se aina mainosti miten paljon talentaa palstan juttuja!


      • vierailija_
        Nittaminax kirjoitti:

        Jossain luki et jos ei ole kirjautunut palveluun (tarkoittikohan postia) 90 päivän sisällä posti tyhjennetään. Sit taas jos ei nikkiä käytä 45 päivään se suljetaan.

        Olen nähnyt nikkejä joissa ei ole käyty pariin vuoteen ja yhä ne vaan on paikoillaan, eivät suljettuja.


    • Pörristä Bonsku ja Kosauksesta Zouni.

      • Heh, samanlaista taantumaa kuin tään foorumin "kehitys"


    • Nyt on näemmä ilmestyny joku uus Livin Junction. Yritin hitusen tutkia sitä, mutten tajunnu oikein mitään, ku ei oo suomenkielinen. Ilmeisesti joku vasepuukin ja kuukleplussan kaltainen mesta, maybe.

      • Huomasin kans, mut skippaan ku en oikein luota tän firman tietoturvaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe