Muuttiko uusi uudistus täällä mitään?

Pitkät ajat tossa ylhäällä roikkui tiedote jostain uudistuksista, kuitenkaan en huomaa mitään muuttuneen.

Eli siis mikä on muuttunut?

19

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koski mainostajia eikä onneksi meitä tavallisia kirjoittajia. Kävin lukemassa ne ehdot ja oli sellasta sekametelikeittoa, että olisi melkein itse pitänyt olla lakimies ennenku siitä tolkkua sai.

• sisäänkirjautumislaatikko on pienentynyt :)) Siinä kaikki.

Hiivatti, oli melekin unohtunut salasana kun niin harvoin tulee enää käytyä täällä. Vasta kolmannella yrittämällä meni kaik kirjaimet ja numerot kohilleen.

• Mulla vähän samaa vikaa. En meinaa enää muistaa salasanaa, ku ei tuu usein poikettua. Hyvä kun muistaa edes tunnuksen.

• Ei aavistustakaan. Taisin lukea tiedotelinkistä ekan lauseen, ku en jaksanu lukea pidemmälle. Kirjautumiskohta on hieman muuttunu, mutta ei muuta kait?

• Voihan rähmä, ainakin ne on tyhjentäneet mun postilaatikkoni :/ byäähhhhhh, kaikki arvokkaat palstamuistomeilit ovat tyhjennetty bittiavaruuteen, byääähhhhh :///

Mulla ei ollut osoitteistoa sinne päivitettynä, joten nyt on kadonnut kaikkien ossutkin, byääähhhh :////

• Liekö nyt tullut vai ollut jo kauankin, vaan itse vasta huomasin profiilissa osion SEURATTAVAT? Varmaan kaikkien nettikyttääjien toiveunien toteuma, kun voi merkata muistiin kohteensa! :))

• norMix kirjoitti:

Liekö nyt tullut vai ollut jo kauankin, vaan itse vasta huomasin profiilissa osion SEURATTAVAT? Varmaan kaikkien nettikyttääjien toiveunien toteuma, kun voi merkata muistiin kohteensa! :))

No ei mulla ole aiemmin hävinnyt vaikken kovin usein siellä postissa ole käynytkään.

Kenenköhän tarkotuksiin moinen seuraamissydeemi on tohtoroitu? Ei kai sillä voi semmosia seurailla joilla ei profiili ole auki?

• Jossain luki et jos ei ole kirjautunut palveluun (tarkoittikohan postia) 90 päivän sisällä posti tyhjennetään. Sit taas jos ei nikkiä käytä 45 päivään se suljetaan.

• norMix kirjoitti:

Liekö nyt tullut vai ollut jo kauankin, vaan itse vasta huomasin profiilissa osion SEURATTAVAT? Varmaan kaikkien nettikyttääjien toiveunien toteuma, kun voi merkata muistiin kohteensa! :))

Heh.....näkeeköhän sitä sitten millään, kuka ketäkin seuraa. Olisi ihan asiallista olla seuraajien seurantatoiminto :D

• BonnieBonBon kirjoitti:

No ei mulla ole aiemmin hävinnyt vaikken kovin usein siellä postissa ole käynytkään.

Kenenköhän tarkotuksiin moinen seuraamissydeemi on tohtoroitu? Ei kai sillä voi semmosia seurailla joilla ei profiili ole auki?

Suljettuja profiileja on tietty vaikea seurata. Vaan uteliaita vailla omaa elämää olevia riittää, jotka aikansa kuluksi käyvät kyttäämässä muiden profiileja.

• TaikisN kirjoitti:

Heh.....näkeeköhän sitä sitten millään, kuka ketäkin seuraa. Olisi ihan asiallista olla seuraajien seurantatoiminto :D

Sefulle lie kaikki mahdollista! ;)

• norMix kirjoitti:

Sefulle lie kaikki mahdollista! ;)

Jokohan pitäis panna hakupaperit vetämään :D

• Puhurix

Täh? Voiks tommosta edes tehdä?

• vai eikö kaiveta?

Kaivetaan Milla esiin. Se aina mainosti miten paljon talentaa palstan juttuja!

• vierailija_
        Nittaminax kirjoitti:

Jossain luki et jos ei ole kirjautunut palveluun (tarkoittikohan postia) 90 päivän sisällä posti tyhjennetään. Sit taas jos ei nikkiä käytä 45 päivään se suljetaan.

Olen nähnyt nikkejä joissa ei ole käyty pariin vuoteen ja yhä ne vaan on paikoillaan, eivät suljettuja.

• Pörristä Bonsku ja Kosauksesta Zouni.

• Heh, samanlaista taantumaa kuin tään foorumin "kehitys"

• Nyt on näemmä ilmestyny joku uus Livin Junction. Yritin hitusen tutkia sitä, mutten tajunnu oikein mitään, ku ei oo suomenkielinen. Ilmeisesti joku vasepuukin ja kuukleplussan kaltainen mesta, maybe.

• Huomasin kans, mut skippaan ku en oikein luota tän firman tietoturvaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7715
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1935
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe