Nyt KEPUn pieni suuri mies Mauri "Pätkä" Pekkarinen on myös ilmoittautumassa puheenjohtajakisaan. KEPUn sisäiset ristiriidat alkavat nyt kuplia myös muualla kuin pinnan alla.
Laskevien kannatuslukujen ja taloudellisten vaikeuksien myötä KEPU on historiansa pahimmassa kriisissä, josta ei ulospääsyä ole.
Pätkä-Pekkarinen puheenjohtajakisaan
7
<50
Vastaukset
- minimaalista
Historiaa tekemään Suomen pienin yhden miehen ihmispyramidiSuomen pienimmän oppositiopuolueen suurvisiiriksi.
- Eteenpäin!
Pätkä se on Väyrynenkin.
- skkn
Kas kun ei kaikkien aikojen suosituin pääministeri Matti Vanhanen ole pyrkimässä. Oikeastaan Matti Vanhasen ei pitäisikään olla pyrkimässä, jos häneen itseensä on uskominen. Hänhän olisi omien puheidensa mukaan edelleenkin sekä pääministeri että puheenjohtaja, ellei olisikin yllättäen muuttanut mieltään polvikipujen takia. Tai oikeastaanhan Matti Vanhasen polvikivut olivat vain sitä luokkaa, että hän kertoi niiden sallivan sen, että hän jatkaa puheenjohtajana, mutta ei pääministerinä. Vai oliko se toisinpäin? Joka tapauksessa Matti Vanhanen hieman myöhemmin ilmoitti kertovansa "vuosien päästä" todelliset syyt kintaiden tiskiin lyömiselle. Oli miten oli, kaikki vaalit hävinnyt Vanhanen on nyt uusilla urilla. Toivottavasti polvet kestää.
On todennäköistä, että kepun puheenjohtajakisaan ilmoittautuu vielä lisääkin ehdokkaita. Todennäköisimmin ehkä Tuomo Puumala ja Kimmo Tiilikainen. Joka tapauksessa kisasta tulee jännä jo näilläkin ehdokkailla.
- :D
Paljon jännempi kuin kepun pressaehdokaskisasta, jossa jännättin pelkästään, kuka seuraavaksi kieltäytyy.
- r.i.p.
:D kirjoitti:
Paljon jännempi kuin kepun pressaehdokaskisasta, jossa jännättin pelkästään, kuka seuraavaksi kieltäytyy.
kepun pelin politiikkaa ei voi nauramatta kattella...
- Väykän kosto
Oli Mauri yrittämässä jo vuonna 2010.
Kaunisto, joka pressanvaalien aikoihin kertoi häpeävänsä Väyrystä yritti varapuheenjohtyajaksi ja pääsikin.
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Keskustan Kaunisto häpeää Väyrystä/1135268689458
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566628Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404492- 542249
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391838Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71428Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151199- 171161
- 241144
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671087- 671018