Kirpputorit Hyvinkäällä

siivousurakka

Minne kannattaa viedä myyntiin hyvää vaatetta yms. kirppistavaraa Hyvinkäällä?

50

6327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akljsf

      Säästökareille. Hakakirppis on siisti, mutta tuntuu että siellä niin kalliit taksat, että siellä huonosti käy kauppa, kalliit hinnat ja nyt viimeaikoina näyttänyt olevan pöytiäkin tosi paljon tyhjänä.. Löytötori olis kans kiva, mutta hankala kun ei saa autoa mihinkään ja pitäis käydä säännöllisesti siistimässä ja täydentämässä pöytää.

      • >M<

        Mut Kareilla tavaraa häviää ihan sen takia että se on niin saamarin suuri ja sekava. Mulla ainakin on joskus löytynyt vielä kuukaudenkin päästä omia tavaroita ties mistä pöydästä, vaikka olen kiertänyt koko hallin läpi ja joskus niitä kirpparitavaroita näkyy lojuvan myös myymälän puolellla kun asiakas on muuttanut mieltään ja päättänyt jättää jonkun kuitenkin ostamatta.

        Nyt alkuvuodesta otin taas pöydän sieltä kun oli se alennettu viikkovuokra ja näköjään jopa hälyytettyjä tavaroita hävinnyt tielle tietämättömille, että josko nyt kuitenkin olisi viimeinen kerta sillä kirpparilla. Löytöpankissa tavarat tuntuu säilyvän paremmin kyllä ja pöytä pysyy siistinä, kun vissiin myyjät käy niitä välillä järjestämässä, vaikkei sitä palvelua ole pyytänytkään :)

        Hakakirppiksestä en tiedä, kun se on mulle liian kaukana kun ei ole itsellä autoa käytössä, että mieluummin sitten näistä keskustan kirppareista että pääsee helpommin käymään....


      • kirppu
        >M< kirjoitti:

        Mut Kareilla tavaraa häviää ihan sen takia että se on niin saamarin suuri ja sekava. Mulla ainakin on joskus löytynyt vielä kuukaudenkin päästä omia tavaroita ties mistä pöydästä, vaikka olen kiertänyt koko hallin läpi ja joskus niitä kirpparitavaroita näkyy lojuvan myös myymälän puolellla kun asiakas on muuttanut mieltään ja päättänyt jättää jonkun kuitenkin ostamatta.

        Nyt alkuvuodesta otin taas pöydän sieltä kun oli se alennettu viikkovuokra ja näköjään jopa hälyytettyjä tavaroita hävinnyt tielle tietämättömille, että josko nyt kuitenkin olisi viimeinen kerta sillä kirpparilla. Löytöpankissa tavarat tuntuu säilyvän paremmin kyllä ja pöytä pysyy siistinä, kun vissiin myyjät käy niitä välillä järjestämässä, vaikkei sitä palvelua ole pyytänytkään :)

        Hakakirppiksestä en tiedä, kun se on mulle liian kaukana kun ei ole itsellä autoa käytössä, että mieluummin sitten näistä keskustan kirppareista että pääsee helpommin käymään....

        Löytöpankkia suosittelen minäkin. Pöytä tosiaan pysynyt siistinä siellä, toisin kuin missään muualla kirppiksellä, missä olen ollut myymässä (en tiedä johtuuko siisteistä asiakkaista vai siivoaako myyjät). Tavaraa ei ole kadonnut ja kauppa käynyt hyvin.

        Haka-kirppiksellä minulla oli kerran pöytä, mutta oli vähän hankalaa käydä siellä asti joka päivä. Ja joka päivä oli käytävä, sillä pöytä sotkettiin tosi nopeasti.

        Willan kirppiksestä tykkään ostajana, mutta myyjänä ei ole kokemuksia nyt viime ajoilta (minulla oli siellä pöytä viimeksi silloin, kun koko halli oli kirpparia - ainakin silloin homma toimi hyvin).


      • Missä on Sauli ?
        kirppu kirjoitti:

        Löytöpankkia suosittelen minäkin. Pöytä tosiaan pysynyt siistinä siellä, toisin kuin missään muualla kirppiksellä, missä olen ollut myymässä (en tiedä johtuuko siisteistä asiakkaista vai siivoaako myyjät). Tavaraa ei ole kadonnut ja kauppa käynyt hyvin.

        Haka-kirppiksellä minulla oli kerran pöytä, mutta oli vähän hankalaa käydä siellä asti joka päivä. Ja joka päivä oli käytävä, sillä pöytä sotkettiin tosi nopeasti.

        Willan kirppiksestä tykkään ostajana, mutta myyjänä ei ole kokemuksia nyt viime ajoilta (minulla oli siellä pöytä viimeksi silloin, kun koko halli oli kirpparia - ainakin silloin homma toimi hyvin).

        Löytöpankki muuttaa Sahanmäkeen ovessa olleen lapun mukaan. Saulin torilla ei ole enään edes ovessa mitään lappua.Se on Riihimäen keikka edessä jos hyvää kirppistä etsii.Rätinpyörittelijöille löytyy Hyvinkäälläkin paikkoja.


    • Riihimäellä on

      lähiseudun parhaat kirppikset olleet jo kymmenen vuotta.Valitettavasti Juppalan suurkirppis lopetti,mutta Juppalan alueelle jäi yksi tilava kirppis.Hyvinkääläisiä näkyy usein siellä myyjinä tai asiakkaina.Keräilytavaraa jonkin verran myynnissä,eikä pelkkää rättikamaa.

      • ,Tiedäntiedän

        Riksussa on kimarakirppis,tosin jonot on n.2kk,Isokirppis juppalassa on arkisin vaan kol 17 joten se vaikuttaa sun myyntiis arkisin sekä häviät päivän paikkamaksuissa.myynti painotuu lähinnä sitte viikonloppuun.Enpä suosittel!


    • Kirppis-fani

      Willa-kirppis on seudun paras! Vaatteet ovat todella hyviä. Minä vien sinne myyntiin tavarani.

    • 33(0)

      tuo uusi Ahdenkallion kadun kirppis on kyllä Hyvinkään paras, laatutavaraa, tosi hyviä löytöjä ja halvat hinnat, avoinna vaan aika huonosti ja aika vaikea löytää paikalle.

      • Tuollaisesta

        kirppiksestä en ole kuullutkaan.


    • jollyr

      toi on kyllä hyvä mesta

    • Kirppistäkiertävä

      Kovat tuntuu taksat olevan jos kirppispöydän jostain ottaa. KÄytyäni Haka-kirppiksellä ja Jessitorilla tänä vuonna, huomasin että siellä on noin puolet pöydistä tyhjinä! Sitten jäljelle jäävistä suurin osa myy näitä ulkomailta tuotuja krääsätuotteita ym.
      Harmi!

      • olen huomioinut

        Säästökareilla ja Willan kirppiksellä on tätä nykyä huono ja tyly ilmapiiri. Kassahenkilöissä on muutama hapannaama joka ei sovi asiakaspalveluun.


      • kiertelijä
        olen huomioinut kirjoitti:

        Säästökareilla ja Willan kirppiksellä on tätä nykyä huono ja tyly ilmapiiri. Kassahenkilöissä on muutama hapannaama joka ei sovi asiakaspalveluun.

        Hei, kokeileppas seuraavalla kerralla hymyillä piruuttas kassalla, niin katso samalla, muuttuuko hänen/heidän ilmeensä positiivisemmaksi. :D Täytyypä itsekin kokeilla, kun seuraavan kerran sinne menen kiertelemään.


      • :((
        kiertelijä kirjoitti:

        Hei, kokeileppas seuraavalla kerralla hymyillä piruuttas kassalla, niin katso samalla, muuttuuko hänen/heidän ilmeensä positiivisemmaksi. :D Täytyypä itsekin kokeilla, kun seuraavan kerran sinne menen kiertelemään.

        Just, sit ne kysyy vi****ko siinä virnistelet?


    • Kirppisfan

      Onko muuten kirppisten rekrytointiperuste se, että mitä vittumaisempi olat naamanilmeisltäsi, sitä mieluummin sinut palkataan?

      Erityisesti myyjä saa olla anteeksipyytävän oloinen ja nöyrä, siis näitten prinsessojen mielestä. Jotka hädin tuskin ymmärtävät monimutkaisempia lauseita.

      • EKA JA VIKA KERTA

        Minä myin kamojani kimarakirppiksellä, yritin ostaa paikkaa 4vk/100. Kassarouva siivuuti asian ja velotti 28 ekee viikko ja sano että voi pitää niin kauvan kun haluaa.

        Kimara kirppis
        Olisin halunnut 4vk/100€ ei ymmärtämyt vai ei halunnut.
        Jos olet ostanut viikon paikan, silti sinun edellytetään ilmoitavan 2 vuorokautta ennemmin haluatko lopettäa.Kun ilmoitin edelisenä aamuna minulta velotetiin 4€. Tässä on minusta nyt jotain outoa. Jos menen ravintolaan ja tiilaan mitä halua, en saa laskua mahdollisista mitä olisin voinut ostaa. Paikka ei voinut perustella lisämaksua edes ruuhkalla koska tyhjiä pöytiä on vaihka kuinka.
        Eikä ihme koska henkilökunnalla on hämärtynyt käsitys kuka on asiakas.
        JOS ME MYYJÄT EI TUODA TEILLE TAVAROITA EI TEILLÄ KÄY SIELÄ ASIAKAITA OSTAMASSA EIKÄ MYÖSKÄÄN KANNATA TUODA ROMUJAAN KUN EI KÄY ASIAKKAITA.


    • Siellä täällä

      Nyt on niin, että järjestään kaikilla kirpputoreilla on tavara huonontunut. Aiemmin pääkaupunkiseudulla oli hyviä ja Järvenpään Euroset ja Tuusulan Femmatoro menetteli. Riihimäen Femmatorikin oli ok alussa. Hyvinkäällä ei kirpputoritoiminta ole oikein koskana menestynyt.

      • pöydänpitäjä

        Riihimäen Femmatori,suosittelen...


      • pöö
        pöydänpitäjä kirjoitti:

        Riihimäen Femmatori,suosittelen...

        Eihän kirppiksessä mitään vikaa ole,vaan siinä mitä myyjät sinne tuovat.Mutta muistakaa...Kaikkea ei ole pakko ostaa!


      • Siellä täällä
        pöö kirjoitti:

        Eihän kirppiksessä mitään vikaa ole,vaan siinä mitä myyjät sinne tuovat.Mutta muistakaa...Kaikkea ei ole pakko ostaa!

        Eihän tässä siitä ole kyse, onko kaikkea pakko ostaa, vaan kun 90 prosenttia tuo 90-prosenttisesti roskaa, niin kirpputorit rähjääntyvät ja yhä harvempi, jolla olisi kunnon tavaraa, viitsii ottaa sitä kirppispaikkaa. Tämä taas aiheuttaa sen, että kirpputorit ovat puolityhjiä ja viikkohinnat noudsevat edelleen.

        Kannattaa ajatella asioita kokonaisuuksina ja syitä ja niiden seurauksia.


    • satunnainen kävijä

      Onkos Saulin tori lopettanut kokonaan? Tänään oli oven pienessä kirpputori suljettu. Tosin eipä siellä montaa tavis ihmisen pöytää kerralla ollutkaan...

      • kirppisfani...

        Voi ei! :( Itselläni on aikaa, kun siellä viimeksi kävin, olisko ollut viime keväänä. Vähän tuota pelkäsinkin, kun Hämeenkadulle tuli Tingi&Tongi, että olisko sillä ollut vaikutusta. Ehkä ei, tai ehkä joo. Mutta harmi sinänsä. Mulla oli siellä Saulilla kirppispöytä viime talvena ja ihan kivasti sain tavaraa myytyä.


    • myymässä

      Säästökareilla on viimeaikoina toiminut palvelu hienosti, ei ole yhtään tylyä palvelukokemusta jäänyt mieleen. Henkilökunta taitaa olla vaihtunut. Kirppiskauppa käy hyvin, kunhan vie käyttökelpoista tavaraa sekä vaatetta, ja hinnoittelee maltillisesti, nykyään saa kaupastakin uutta pilkkahintaaan.

      • Siellä täällä

        Minusta sellaista, jonka saa pilkkahintaan, ei kannata hankkia, se on todennäköisesti huonolaatuista, olipa hankintapaikka mikä tahansa.

        Hyvinkäällä myynti näyttää keskittyneen Willan kirppikselle vai onko se Säästökarit, en muista oieaa nimeä, mutta miksi siellä on niin kauhean sotkuiset pöydät? Eikä taida olla sovituskoppia.


      • myymässä
        Siellä täällä kirjoitti:

        Minusta sellaista, jonka saa pilkkahintaan, ei kannata hankkia, se on todennäköisesti huonolaatuista, olipa hankintapaikka mikä tahansa.

        Hyvinkäällä myynti näyttää keskittyneen Willan kirppikselle vai onko se Säästökarit, en muista oieaa nimeä, mutta miksi siellä on niin kauhean sotkuiset pöydät? Eikä taida olla sovituskoppia.

        Ainiin ja pöytien sotkuisuudesta: ihmiset hypistelevät pöytien tuotteita, eivätkä laita takaisin siististi. "Ostajat" myös siirtelevät tuotteita pöydistä toiseen, kun muuttavat mieltään ostopäätöksestä. Kaikki pöydänvuokraajat eivät myöskään varmasti käy kovinkaan usein siistimässä pöytiään, mutta kyllä siellä kannattaa päivittäin käydä omaa pöytäänsä järjestelemässä.


    • myymässä

      Olen myynyt tuotteita reilusti alle kympillä, joista olen alunperin uutena maksanut 100e ja ylöspäin. Kuitenkin vielä ihan hyvässä kunnossa, mutta jääneet itselleni turhiksi tyylin muuttuessa tms. Ei kirppikselle rikastumaan mennä, mutta voittoa saa jos ei käy ahneeksi. Joskus kokeillut pyytää korkeampia hintoja, mutta ei kukaan käytetystä maksa paljoa, vaikka tuote olisi täysin uudenveroinen.

    • Piippuleima

      Saulin tori ja Haka-kirppis ovat lopettaneet Aamupostin tietojen mukaan.Kassatalossa ollut Löytöpankki muuttaa Sahanmäkeen mutta muutto on kesken.On tunnustettava totuus että Riksussa on edelleen parhaat kirppikset jos löytöjä etsii.Rättien pöyhintään riittä Hyvinkäällä jäljellä olevat mestat.Tosin sitä voi tehdä rättikaupoissakin.

      • myyjä1

        minä olen myynyt hyvää, uutta tavaraa halvalla (kun olen saanut tutuilta esim käyttämättömäi uusia merkkivaatteita) joten klisee "jos myy halvalla, täytyy olla jotakin vikaa tuotteessa" ei pidä paikkaansa. jos myy kalliimmalla, kukaan ei osta.


      • Kirppisfan

        En ymmärrä, mitä vikaa rättien eli vaatteiden myynnissä on.

        Sitä paitsi hyvä, vielä käyttökelpoinen vaate tekee yleensä hyvin kauppansa. Huonommat laitan Uffille, mutta jos vaatteella on vielä käyttöä tai se on täysin käyttämätön, hintalappukin tallella, niin kannattaa myydä kirppiksellä.

        Myös kirjat tekevät hyvin kauppansa, jos eivät ole tusinatavaraa.


    • asiakas sss

      Kirppiksiä lisää

      • löytöjä....

        Nyt on avattu Löytöpankki, Sahanmäkeen, en ole vielä itse käynyt, mutta aion pian poiketa, kun kiireet hellittää...


      • Myin siellä
        löytöjä.... kirjoitti:

        Nyt on avattu Löytöpankki, Sahanmäkeen, en ole vielä itse käynyt, mutta aion pian poiketa, kun kiireet hellittää...

        Siellä myyjät myyvät toisilleen. Pidin paikkaa viikon, onneksi en enempää. Tuotto oli noin satasen, toisella viikolla ei kukaan olisi ostanut mitään.

        Sääli, sillä paikka on siisti ja tila on valoisa. Syrjässä on. Siltikin, vaikka useimmat kulkevat autolla. Mutta ei sinne ensimerkiksi ulkopuoliset eksy.


      • Käyn tsekkaamassa
        Myin siellä kirjoitti:

        Siellä myyjät myyvät toisilleen. Pidin paikkaa viikon, onneksi en enempää. Tuotto oli noin satasen, toisella viikolla ei kukaan olisi ostanut mitään.

        Sääli, sillä paikka on siisti ja tila on valoisa. Syrjässä on. Siltikin, vaikka useimmat kulkevat autolla. Mutta ei sinne ensimerkiksi ulkopuoliset eksy.

        Opasteet olemattomat ja mainostamista ei lainkaan. Paikkakuntalaiset kyllä löytävät kun tuntevat kaupungin, mutta muille löytymätön paikka. Viime kesänä Saulin kirppis kyllä osasi mainostamisen, vaikka firma loppuikin.Tämä niinkuin vertailuna. Pääasia että saatiin uusi kirppis ja toivottavasti myyjinä muitakin kuin rättikaupustelijoita.


      • Myyn vaatteita
        Käyn tsekkaamassa kirjoitti:

        Opasteet olemattomat ja mainostamista ei lainkaan. Paikkakuntalaiset kyllä löytävät kun tuntevat kaupungin, mutta muille löytymätön paikka. Viime kesänä Saulin kirppis kyllä osasi mainostamisen, vaikka firma loppuikin.Tämä niinkuin vertailuna. Pääasia että saatiin uusi kirppis ja toivottavasti myyjinä muitakin kuin rättikaupustelijoita.

        Mitä vikaa on vaatteiden myynnissä?

        Itse olen myynyt etupäässä vaatteita ja rahaa on tullut kohtuullisen hyvin, mutta se ei ole pääasia. Tärkeintä on saada käyttökelpoista tavaraa kaapeista pois.

        Kaikkien kippojen ja kuppien myyjää on ihan riittämiin, tärkeätä olisi saada hyvää vaatetta myyntiin loppuunkäytetyjen tilalle.


    • Anonyymi

      Älkää viekö Hyvinkään OK-Kirpparille mitään myyntiin. Siellä on todella epärehellistä toimintaa. Vitriinistäkin katoaa tavaraa ja paljon muita epäkohtia löytyy.

      • Anonyymi

        Joo, ette saa tilityksiä oikein.


      • Anonyymi

        Meillä on ihan toisenlainen kokemus OK-kirppiksestä, toimii tosi hyvin eikä ole kadonnut tavaroita, reilu kirppis.
        Sensijaan Tingi ja Tongi kirppikseltä varastetaan paljon tavaraa siellä ole mitään reurantaa.


    • Anonyymi

      Älkää ainakaan viekö OK-Kirpparille mitään myyntiin. Jopa vitriinistä katoaa tavaraa ja pöydistä sitäkin enemmän. Valvonta olematonta. Oikea varkaiden paratiisi. Kassahenkilö on poissa jopa 15 min paikaltaan ja asiakkaiden rahat säilytetään kassan alla kassissa, josta ne annetaan, jos myyntiä on ollut, mutta ei siellä kellään ole myyntiä, kaikki jääneet alle paikkamaksun. Myyvät vain omaa jätettä, jota kaikki kirpparit ja halpakaupat ovat täynnä.

      • Anonyymi

        Missä on OK-Kirppari ?


    • Anonyymi

      OK-kirppari vaikutti sekavalta ja tavara ei oikein tätä päivää. Riippuu toki mitä kukakin hakee ja tuo myyntiin, mutta muihin kirppareihin verrattuna silmiinpistävän erilaista. Tingi&Tongi tavara pöydissä vaihtuu enemmän. Myyjänä ei ole kokemusta kummastakaan.

      • Anonyymi

        Tingi ja Tongi on surkea kirppis, OK-kirppis on parempi, kokemusta on.


    • Anonyymi

      Ei ainakaan ok-kirpparille. Varastusprosentti älyttömän korkea. Ei maksa vaivaa hinnoitella ja pestä sekä kuljettaa, kun vähintään puolet varastetaan. Hyvinkää kuuluisa varkaistaan.

    • Anonyymi

      Ei oikein kauppa käynyt…. Myyjälle huono, kirpparinpitäjälle lienee ihan sama. Pöydän hinta 15€/vko

    • Anonyymi

      Hyvinkäällä on I care kirpputori Willassa. Siellä nainen noin 45-50v, kansallisuus tod.näk idästä. Todella työhönsä kyllästynyt, töykeä Tatjana.

    • Anonyymi

      Hyvinkäällä taitaa olla tosi vähän kirppareita.Mistähän johtuu?

      • Anonyymi

        Kirppareiden sijainnit erittäin huonot muutoista huolimatta. Parkkitilaakin pitäisi olla ulkopaikkakuntalaisille, koska vakiojengi kiertelee paikkoja.


    • Anonyymi

      Villatehtaan vanhaan halliin tulossa uusi kirppari Aamupostin mukaan. Etukäteismainostamisen mukaan satojen myyjien jono odottamassa avautumista.

    • Anonyymi

      Kysy josko rautatieaseman osto ja myyntiliike ostaisi.

      • Anonyymi

        En varmasti kysy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmasti kysy!

        Mikset kysy?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe