Onkos kukaan törmännyt tällaiseen ongelmaan. Eli pitäisi tehdä töitä InDesign ohjelmalla, mutta työn tekeminen on tosi hankakaa, kun copy/paste toiminto kaataa ohjelman.
Kopioiti onnistuu kyllä Ctrl C:llä, mutta kun yrität laittaa leikepöydälle kopioidun palasen jonnekin Ctrl V:llä kaatuu ohjelma välittömästi.
Windows XP:llä homma toimii.
Toinen ongelma on se, että jos tekee työn InDesign työn Windows 7:lla niin kun yrittää aukaista tiedoston koneella, jossa on Windows XP, kaatuu ohjelma. Onko kukaan törmännyt tällaiseen ongelmaan ja jos on, niin mites ratkaista ongelma.
Aika hankala siirtyä Windows 7:kaan, kun copy/paste ei toimi ja toisaalta hankala tehdä töitä, kun pitäis XP:llä saada auki Windows 7:lla tehtyjä InDesign tiedostoja.
Windows 7 - copy/paste ei toimi InDesignissa
Paniikissa pikkuhilj
2
145
Vastaukset
Osta parempi ATK :smoke:
- Paniikissa pikkuhilj
Valitettavasti ei ole minun päätettävissä millä koneella joudun töitä tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204