Teiniäidit ovat suuren suvun alku ja juuri

Arvostettava asia

Suuressa ja nopeasti lisääntyvässä lestadiolaissuvussani kaikki äidit ovat olleet teiniäitejä eli saaneet ensimmäisen ja joskus toisenkin lapsen 18-19-vuotiaina.

Ovat tulleet raskaaksi jo hääyönä tai pian sen jälkeen.

Ihan hyviä äitejä heistä on tullut ja pärjäävät suurenkin katraan kanssa. Moni synnyttää 25 vuoden ajan lapsia.

Minun isoäidillä on 14 lasta ja heillä yhteensä 223 lasta. Isoäidilläni on siis 223 lastenlasta! Näistä suuri osa on jo ehtinyt hankkia omia jälkeläisiä. Ristiäisiä ja häitä on jatkuvasti, mutta sukumme käytännön mukaan niitä ei sen enempää juhlita, koska olisi vähän raskasta juosta juhlissa ja järjestää niitä suuren perheen kera valtaisalle suvulle.

Uskoisin, että isoäitini lapsenlapset saavat jälkeläisiä yli 3300.

Tässä on hyvä esimerkki siitä kuinka teiniäidit voivat pärjätä ja kuinka hienoa on, että lapsia otetaan vastaan. Lapsi on ihme ja lahja!

Ainoa huono puoli on se, että en muista kuin vain osan serkuista ja heidän lapsista.

2

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskutoimitus =

      Hahahah, joopa joo.

      Ja siis ainoa asia johon viitsin edes kommentoida tässä on se, että 18-19-vuotiaista harvoin puhutaan sanalla "teini", he ovat enemmänkin nuoria vanhempia. Kun taas esim. 15-17-vuotiaat mielletään vielä teineiksi.

    • ,,...,,..,,.

      "Minun isoäidillä on 14 lasta ja heillä yhteensä 223 lasta. Isoäidilläni on siis 223 lastenlasta! Näistä suuri osa on jo ehtinyt hankkia omia jälkeläisiä."

      Jostain syystä oikein puistattaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe