Heippa!
Minulle siis määrättiin eilen (torstaina) kahta eri antibiottia. Kuurit kestävät kummatkin 7 päivää. Toinen lääke on kefexin, ja toinen trikosol 400mg. Tabletteja otetaan 3 kertaa päivässä. Trikozol on siis lääke mikä sisältää Metronidatsolia, mikä taas alkoholin kanssa yhdessä aiheuttaa voimakkaan antabusreaktion (oksentelua, pahaa oloa, huimausta, ihon punotusta..). Apteekkari sanoi että olisi hyvä pysyttäytyä alkoholista vielä 2 päivää kuurin loppumisen jälkeenkin, sillä Metronidatsoli ei ole vielä EHKÄ poistunut elimistöstä. (arvioitu poistumisaika on noin 1-3 vrk)
Meillä on työporukan kanssa viikon päästä perjantaina pitkään odotettu risteily ja nyt pähkäilenkin että mahtaakohan sitä uskaltaa ottaa pari drinkkiä, vaiko pysyttäytyäkö vain limussa? En kyllä tahtoisi viettää loppuiltaa wc-pöntön kanssa pahoinvoinnin takia, mutta ei ole kiva kyllä katsoa kun muut juovat drinkkejä rentoutuneena :D
Jos jollain nyt sattuisi olemaan kokemuksia tai asiantuntemusta niin tänne vain :) Kiitos jo valmiiksi
Antibiottikuurin lopettaminen (Trikozol) + Alkoholi
3
2043
Vastaukset
Edellisestä tricozol annoksesta olisi siis noin 27 tuntia (unohtui laittaa :)
- thgnf
Arpapeliä taitaa olla sen juomisen kanssa koska varmaan metronidatsolin poistumisaika on yksilöllinen.....itse olisin juomatta varmuuden vuoksi.
- Antibiootti ja Alko-
holi pois ja nuo bakteerit käyttöön. Kun syöt noita bakteereita vuoden-pari, niin huomaat että et edes kaipaa alkoholia enää! Po bakteereita käytetään jo alkoholismin hoitoon.
__________________________________________
.............jatkuu. Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!
>>>>Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
A. Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
*** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
*** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
*** 3.(7.)Bifidobacterium.
‘
B. Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
*** 1.(1.)L-a – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
*** 2.(2.)L-b – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
*** 3.(7.)Bif – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
‘
C. ***Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!
Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!
B. Antibiootti=bakteereita tappava, joka on hyvä, MUTTA kun se tappaa myöskin hyvät-tarpeelliset Probiootti bakteeritkin (mhb) joka Ei ole hyvä!
>>>>Kun penisilliini(=home-antibiootti) keksittiin vahingossa todettiin sen tappavan haitallisia bakteereita, mutta kenellekkään ei tullut mieleen se seikka, että se tappaa KAIKKI bakteerit => myöskin nämä tarpeelliset probiootti bakteerit! Jatkuu......
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664