Antibiottikuurin lopettaminen (Trikozol) + Alkoholi

Hannazol

Heippa!

Minulle siis määrättiin eilen (torstaina) kahta eri antibiottia. Kuurit kestävät kummatkin 7 päivää. Toinen lääke on kefexin, ja toinen trikosol 400mg. Tabletteja otetaan 3 kertaa päivässä. Trikozol on siis lääke mikä sisältää Metronidatsolia, mikä taas alkoholin kanssa yhdessä aiheuttaa voimakkaan antabusreaktion (oksentelua, pahaa oloa, huimausta, ihon punotusta..). Apteekkari sanoi että olisi hyvä pysyttäytyä alkoholista vielä 2 päivää kuurin loppumisen jälkeenkin, sillä Metronidatsoli ei ole vielä EHKÄ poistunut elimistöstä. (arvioitu poistumisaika on noin 1-3 vrk)

Meillä on työporukan kanssa viikon päästä perjantaina pitkään odotettu risteily ja nyt pähkäilenkin että mahtaakohan sitä uskaltaa ottaa pari drinkkiä, vaiko pysyttäytyäkö vain limussa? En kyllä tahtoisi viettää loppuiltaa wc-pöntön kanssa pahoinvoinnin takia, mutta ei ole kiva kyllä katsoa kun muut juovat drinkkejä rentoutuneena :D

Jos jollain nyt sattuisi olemaan kokemuksia tai asiantuntemusta niin tänne vain :) Kiitos jo valmiiksi

3

2043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edellisestä tricozol annoksesta olisi siis noin 27 tuntia (unohtui laittaa :)

      • thgnf

        Arpapeliä taitaa olla sen juomisen kanssa koska varmaan metronidatsolin poistumisaika on yksilöllinen.....itse olisin juomatta varmuuden vuoksi.


    • Antibiootti ja Alko-

      holi pois ja nuo bakteerit käyttöön. Kun syöt noita bakteereita vuoden-pari, niin huomaat että et edes kaipaa alkoholia enää! Po bakteereita käytetään jo alkoholismin hoitoon.
      __________________________________________


      .............jatkuu. Testasin itse ensin näiden bakteereiden turvallisuuden ennen kuin uskalsin tehdä testejä ulkopuolisilla henkilöillä.
      Potilastesteissä palaute oli 100%.sti positiivista silloin kun Probiootti-bakteerien käytössä ei oltu tehty virheitä!

      >>>>Tämä Probiootti-bakteerien palautus limakalvoille on täytettävä kolme ehtoa:
      A. Bakteerien on oltava juuri nämä kolme tärkeintä bakteeria!
      *** 1.(1.)Lactobacillus asidophilus,
      *** 2.(2.)Lactobacillus bulgaricus,
      *** 3.(7.)Bifidobacterium.

      B. Po bakteereita on saatava limakalvoille riittävästi!
      *** 1.(1.)L-a – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 2.(2.)L-b – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.
      *** 3.(7.)Bif – jonka saantisuositus=2 miljardia bakteeria/vrk.

      C. ***Po bakteereita on saatava limakalvoille jatkuvasti päivittäin!

      Huom! Ylläolevat bakteeriohjeet soveltuvat limakalvoille vaikka kyseessä ei olisikaan allamainittu(B.) kvht-altistus!
      B. Antibiootti=bakteereita tappava, joka on hyvä, MUTTA kun se tappaa myöskin hyvät-tarpeelliset Probiootti bakteeritkin (mhb) joka Ei ole hyvä!

      >>>>Kun penisilliini(=home-antibiootti) keksittiin vahingossa todettiin sen tappavan haitallisia bakteereita, mutta kenellekkään ei tullut mieleen se seikka, että se tappaa KAIKKI bakteerit => myöskin nämä tarpeelliset probiootti bakteerit! Jatkuu......
      http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe