Ostaisitko kaulankiinteyttäjän?

TaikisN

Posti toi tänään erään firman postimyyntillehtisen. Siinä päiväkahvetta nautiskellessani selailin lehdykkää ja kuinka ollakaan, silmiini osui uuden uutukaista huutoa oleva laite, kaulankiinteyttäjä, jota ilman kukaan itseään arvostava naisihminen (ja varmaan ei miesihminenkään) enää kertakaikkiaan tule toimeen. Paristokäyttöinen härpäke jolla kaulan saa muokattua kiinteämmäksi... laitehan käyttää kehittynyttä ElectroMuscleStimulation- tekniikkaa, sen täytyy olla tooosi huippu juttu !!! Ajatelkaas, ei enää kaksoisleukaa, eikä löysänä roikkuvia kaulapoimuja vaan maan vetovoimaa uhmaava uljas ja notkea, kiinteä ja kimmoisa joutsenen kaula.... kukapa nyt sellaista mahdollisuutta voisi ohittaa. :)

Maailma on pullollaan turhia tuotteita ja lisää kehitellään joka ikinen päivä. Ihmisen turhamaisuus on tuottava bisnes :)

19

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä tuohonki retkuun joku nainen varmasti menee. :) Mun systeri osti joskus sellasta litkua, jonka piti kasvattaa pitkät ja tuuheat hiukset. Hän sitä käytteli uskollisesti monta pulloa, mut ei siinä kyl tapahtunu mitään. :DD

      Onneks on muutes huiveja joilla voi sit joskus peittää ton löysän kaulan.

      • Mitähän litkua niissäkin pulloissa on ollut. Mä oon senverran vainoharhainen, etten uskalla käyttää mitään syötäviä tai juotavia ihmeaineita kauneudenhoitoon. En. vaikka niissä olis takana joku lääkefirma. Humpuukia mikä humpuukia.

        Tuli tuosta mieleen uutinen muutaman kuukauden takaa, joku nettifirma oli kaupitellut edullisesti, viagraa. Ei siinä mitään, mutta viranomaistarkastuksissa oli käynyt ilmi , että kyseiset tabut olivat sisältäneet lattiavahaa ynnä muita epämääräisiä ainesosia :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Mitähän litkua niissäkin pulloissa on ollut. Mä oon senverran vainoharhainen, etten uskalla käyttää mitään syötäviä tai juotavia ihmeaineita kauneudenhoitoon. En. vaikka niissä olis takana joku lääkefirma. Humpuukia mikä humpuukia.

        Tuli tuosta mieleen uutinen muutaman kuukauden takaa, joku nettifirma oli kaupitellut edullisesti, viagraa. Ei siinä mitään, mutta viranomaistarkastuksissa oli käynyt ilmi , että kyseiset tabut olivat sisältäneet lattiavahaa ynnä muita epämääräisiä ainesosia :)

        Voi herrajee... Vaha tuskin nostaa heppiheikkiä. :D


    • Aivan sitten täyttä humbuukkia. Jos kerran keksitään jotain niin voisi keksiä koko vartalo kohennus EMS:än. Mitä tekee pelkällä kauniilla kaulalla??

      • Siinäpä se, ihminen pilkotaan pieniin osiin ja joka osalla tehdään rahaa :) Milloinkahan myyntiin tulee pattipolvienkiinteytyshärveli....tai korvienkohottaja.

        Ps. Kiva nähdä sinuakin täällä, pitkästä aikaa !


      • TaikisN kirjoitti:

        Siinäpä se, ihminen pilkotaan pieniin osiin ja joka osalla tehdään rahaa :) Milloinkahan myyntiin tulee pattipolvienkiinteytyshärveli....tai korvienkohottaja.

        Ps. Kiva nähdä sinuakin täällä, pitkästä aikaa !

        Kaikista parasta on, ku hävittää kokovartalopeilit. Hitto, ku kaikkee tapahtuu kropassa ihan huomaamatta. :(


    • Kaikkee kannattaa ostaa jos saa halvalla. Paitti patterikäyttöisiä shamppanjavispilöitä.

      • Halpahan tuo kaulankiinteyttäjä oli, kanta.asiakashintaan tarjosivat :)

        Mikä patterikäyttöisessä shamppanjavispilässä vikana ? Jos ei toimi shampanjassa, niin saisko tuolla sokerikakkupohjan pyöräytettyä......


      • TaikisN kirjoitti:

        Halpahan tuo kaulankiinteyttäjä oli, kanta.asiakashintaan tarjosivat :)

        Mikä patterikäyttöisessä shamppanjavispilässä vikana ? Jos ei toimi shampanjassa, niin saisko tuolla sokerikakkupohjan pyöräytettyä......

        Ongelmahan on tietysti se, että patterit ovat alvariinsa lopussa runsaasta käytöstä. Harva se iltahan samppaniapullo tulee avattua ja sisältö vispattua! Verkkovirralla aktiivikäyttäjän samppaniavispilä kuuluu toimia!


      • norMix kirjoitti:

        Ongelmahan on tietysti se, että patterit ovat alvariinsa lopussa runsaasta käytöstä. Harva se iltahan samppaniapullo tulee avattua ja sisältö vispattua! Verkkovirralla aktiivikäyttäjän samppaniavispilä kuuluu toimia!

        Skumppavispilä on vallan mainio laite poistamaan oluesta ylimääräisen hiilihapon. Jos ottaa laitteen mukaan kapakkaan tai vaikka johonki festareille niin paristokäyttöinen on varmaan kätevämpi.


      • TaikisN kirjoitti:

        Halpahan tuo kaulankiinteyttäjä oli, kanta.asiakashintaan tarjosivat :)

        Mikä patterikäyttöisessä shamppanjavispilässä vikana ? Jos ei toimi shampanjassa, niin saisko tuolla sokerikakkupohjan pyöräytettyä......

        Ei sillä pysty tekeen mitään muuta kuin pelotteleen kärpäsiä. Turha kapine.


      • norMix kirjoitti:

        Ongelmahan on tietysti se, että patterit ovat alvariinsa lopussa runsaasta käytöstä. Harva se iltahan samppaniapullo tulee avattua ja sisältö vispattua! Verkkovirralla aktiivikäyttäjän samppaniavispilä kuuluu toimia!

        Kävisköhän sauvasekoitin shamppanjan vispaamiseen :)


      • Aijai sentään, selkä tuli kippeeksi jo kuvia katsoessa :) Tänään voisin ostaa kaulankääntäjän jos halvalla löytäisin, on taas aika niskajumien.


      • TaikisN kirjoitti:

        Aijai sentään, selkä tuli kippeeksi jo kuvia katsoessa :) Tänään voisin ostaa kaulankääntäjän jos halvalla löytäisin, on taas aika niskajumien.

        mä sain Joulupukilta niskajumin hoitoon semmosen sähköllä lämpiävän selän ja niskan lämmittimen, ei oo turha peli ei!


      • BonnieBonBon kirjoitti:

        mä sain Joulupukilta niskajumin hoitoon semmosen sähköllä lämpiävän selän ja niskan lämmittimen, ei oo turha peli ei!

        Sellaisiakinko (hih mikä sanahirviö...) on? Mä oon kyllä huomannut, ettei niskani tykkää lämpimästä, se huutaa kylmää... pakastimessa jäähdytetty kauratyyny panee kummasti veret kiertämään.


    • Yhä vilkkaammaksi käy markkinamiesten mielikuvitus !! Uusimmassa erään kaupparyhmän lehdessä mainostettiin pölynimuria jossa on AJOVALOT :O

    • Onko oikeen parkit lyhyet ja pitkät? Ainakin pitäis olla.

      • Valoista ei mainittu sen seikkaperäisemmin, mutta ilmeisesti tuolla tempulla koetetaan lisätä perheen miesväen ja nuorison kiinnostusta imurointia kohtaan. Varppina jonkun naisinsinöörin älynväläys :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe