synnyin - elän - kuolen
Elämänkertani
4
204
Vastaukset
- Jokaisen
elämällä ja olemisella on tarkoitus. Sattumia ei ole, korkeintaan hernerokassa. Ei tämä elämä tänne pääty. Edessä ikuisuus......tehtävämme on ottaa selvää......ja valita, missä viettää sen......
- JK
NIINKÖ
Et synny turhaan, et elä turhaan, et kuole turhaan.
Itse eräässä elämänvaiheessani ajattelin itsemurhaa. Menin kerrostalon katolle ja katsoin alas maahan, mutta en hypännyt. Elämä on lahja, jonka saa käyttää vain kerran. Siitä pitää ottaa kaikki irti. Ponnistele saavutuksiasi varten, sillä vain tekemällä niin tulee parempi olo. Älä aseta itsellesi kuitenkaan liian suuria tavoitteita, sillä kukaan ei ole täydellinen. Kuolema on sanktio kaikista teoistamme ja valinnoistamme elämän aikana. Älä siis valitse kuolemaa.
Elämä on koettelemus meille kaikille; on hyviä ja huonoja päiviä.
Olemme pieni piste avaruuden keskellä, josta loistaa elämä.- Toivon löytänyt
Ihmisellä on toivo, joka yltää kuoleman taaksekin. Tässä linkissä siitä lisää. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101