Heräsin eilen aamulla lievään kurkkukipuun ja päivän edetessä olo alkoi heiketä. Ihoa kihelmöi ja lihaksiin sattui. Puoliltapäivin kuumemittari näytti vielä normaalilukemia, mutta parin tunnin päästä lämpö oli kohonnut yli 38 asteeseen. Ensin kuume ei meinannut lääkkeiden avullakaan hellittää, vaan pysyi siellä 38-38,5 asteessa. Yskin myös hiukan, ja välillä tuli matkassa keltavihreitä ysköksiä. Illalla ennen nukkumaanmenoa sain onneksi kuumeen hiukan laskemaan ja olon helpottumaan (tärinä, palelu, lihaskivut).
Tänään aamulla heräsin kovahkoon kurkkukipuun ja lämpöä oli hiukan. Päivän edetessä kurkkukipu on vain pahentunut entisestään. Nyt sattuu teki mitä tahansa, edes omaa sylkeä ei meinaa saada nielaistua alas ja hengittäminen viiltää ikävästi. Lääkkeet ei auta, kylmä ei auta, kuuma ei auta. Kellertävää limaa tulee yhä tiheämmin. Kuume on taas illaksi noussut, eikä meinaa lääkkeillä pysyä alhaalla.
Ja varsinaista nuhaa ei missään vaiheessa ole ilmennyt, eikä tauti ilmoitellut ennen eilisaamua itsestään mitenkään. Mahtaakohan kyseessä olla ihan tavallinen influenssa vai jotakin pahempaa, keuhkoputkentulehdus tms?
Influenssa, angiina vai jotakin vakavampaa?
Ei kiva
1
308
Vastaukset
- hoitajaäiti
Mun pojalla kun oli angiina, niin oli just tuollaset oireet !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1203038EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351415- 1041289
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661017Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1331008- 60947
- 41747
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22733Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta114699