Eli olin kaverini kanssa 2viikkoa sitten salaa helsingissä, ja heidän vanhempansa kuulivat siitä jotenkin eilen. Kaverin äiti soitti mulle tänään aamulla haukkui mua todella rumasti mm. huoraksi, kakaraksi ja huora sanaa hän toisteli. Hän uhkasi, että kaverini sukulaiset häpäisevät minut heti kun näkevät mut jossai, ja että hän aikoo hankkia vanhempieni numeron jostain ja kertoa heillekkin. ja lopuksi hän sanoi HUORA ja katkaisi puhelun.
Vanhempani eivät saa kuulla tästä ;( olen juuri saanut heidän luottamuksensa takaisin ; ( enkä uskalla edes lähteä ovesta ulos ;'(
MITÄ TEEN auttakaa mua, pelottaa todella paljon
Auttakaa mua ! ;(
2
248
Vastaukset
- totuus kannattaa
Minusta sinun tulisi kertoa vanhemmillesi totuus, ja sanoa kuinka paljon kadut tekemääsi. Silloin et menetä heidän luottamustaan. Voit vanhempiesi kanssa yhdesssä keskustella asiasta mutta minä ainakin tekisin tuosta kaverin äidistä rikosilmoituksen, ei ketään saa haukkua tuollaisilla nimityksillä. Varsinkaan lasta! Luulen että vanhempasi olisivat hiukan vihaisia mutta tajuaisivat että itse kerroit heille totuuden joten ovat hiukan ylpeitäkin.
- True!
Pitää paikkansa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547