ENNALTA KIRJOITETTU TULEVAISUUS.
Varsin yksinkertaista.
Raamattu on ennalta kirjoitettu tulevaisuus. Kirjoittajain unelma, jonka tarkoituksena on palvella kirjoittajien valtaa ja kunniaa. Me lukijat ihmettelemme, että miten Raamatun ennustukset täyttyvät? Täyttyväthän ne kun ne pannaan täyttymään, kuten suomen valtion budjettikin on toive ja lisäys.
Ei siis ole kysymys mistään yliluonnollisesta Raamatun hengestä. Kirjoittajat sanovat olevansa 7 Jumalan henkeä. Työryhmässä on 7 kirjoittajaa, älykköä.
Yksimielisyytensä takia he ilmaisevat olevansa yksi JUMALA.
Seitsemän jumalan hengen salaisuus on paljastettu.
Raamatun salaisuutena oli luoda henki kirjoitukset hyväksymällä, kuten kommunisminkin henki on Engelsin ja Karl Marksin kirjoituksissa.
Raamatun valta perustuu pelotteluun, jollet usko niin ikuinen tuska ja kadotus on laitettu tulevaisuudeksesi.
Uskalla olla vapaa pelon kahleista, sillä eihän ketään voi tuomita oikeudettomien kirjoitusten perusteella.
Minä tiedän sen, kuinka suuri onkaan se kynnys, jonka yli olen käynyt. Pelottelulla on ihmeen suuri valta.
Tule vapaaksi vääryyden vallasta, kuten minäkin tulin oltuani lähes koko pitkän ikäni uskon kahleissa.
Uskalla tehdä koe, rukoile paljon, niin puhut itseksesi, eikä kukaan kuule, eikä vastaa ja jos joku vastaakin, niin tutki henki tarkasti, onko se henki oikeuden henki.
RAAMATUN SALAISUUS.
HANNU W.
0
87
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666