Vähän lueskelin täällä mitä ihmiset kirjoittele ja suuri osa vaa auko päätä niin ku adhd ois joku vitsi jota ihmiset huviksen heittä.
Mä on ite adi mun puoliso on adi ja meidän poika on myös adi ja kuka voi paremmin tietä adhd:sta ku adit jotka on elännet senkaa koko elämän eikä apua saatu eikä sitä selvästi nykyä paljon saa. Mä on ite se oppimis ongelma puolelta joten varma huoma mun kirjoituksesta et mitensattu kirjoitan,mutta ei se niin tärkeintä oo ku se että muut saa ajoissa apua ja saavat vastauksi kysymyksi.
Rehellisesti sanottu et adina olen testanut adhd liittonkin ja nekän ei osanet vastata kysymyksin ku esitin lian vaikeat kysymykset et ne neuvos mua ottamaa aivo liitton yhteyttä :D
Joten voitte pistä mulle kysymyksi s-postin. [email protected]
Ja voitte liitty tähän ryhmän ja vaikka se on kymen adeille niin siihen saa muualtakin liittyä :)
http://www.facebook.com/groups/277696718968662/
Jos haluatte tietoa ADHD:sta ottakaa yhteyttä muhun.
adit__
0
196
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993191Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt512610Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.581490Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3411217- 431151
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154931Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11921Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58750- 54718
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55718