Vähän lueskelin täällä mitä ihmiset kirjoittele ja suuri osa vaa auko päätä niin ku adhd ois joku vitsi jota ihmiset huviksen heittä.
Mä on ite adi mun puoliso on adi ja meidän poika on myös adi ja kuka voi paremmin tietä adhd:sta ku adit jotka on elännet senkaa koko elämän eikä apua saatu eikä sitä selvästi nykyä paljon saa. Mä on ite se oppimis ongelma puolelta joten varma huoma mun kirjoituksesta et mitensattu kirjoitan,mutta ei se niin tärkeintä oo ku se että muut saa ajoissa apua ja saavat vastauksi kysymyksi.
Rehellisesti sanottu et adina olen testanut adhd liittonkin ja nekän ei osanet vastata kysymyksin ku esitin lian vaikeat kysymykset et ne neuvos mua ottamaa aivo liitton yhteyttä :D
Joten voitte pistä mulle kysymyksi s-postin. [email protected]
Ja voitte liitty tähän ryhmän ja vaikka se on kymen adeille niin siihen saa muualtakin liittyä :)
http://www.facebook.com/groups/277696718968662/
Jos haluatte tietoa ADHD:sta ottakaa yhteyttä muhun.
adit__
0
142
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924